Querencia For All

~~~ خانه ای برای افسانه ها و افسونگرها ~~~
Q. Moon
Q. Moon Saturday, 27 April 2024، 08:08 PM

Empty Manhwa

فن فیکشن Empty Manhwa

🕸️FULL🕸️

 

 

نویسنده: Querencia

 

کاپل: تهگی - نامکوک

 

ژانر: فانتزی × مافیا × عاشقانه × برشی از زندگی × معمایی × اسمات (علامت زده شده) × دارک × AU

 

هشدار: قتل × جنایت

 

محدودیت سنی: +18

 

 

بعد از باز کردن مانهوا چه سرنوشتی انتظارت رو میکشه؟

(برای دادن تست کلیک کنید!)

 

 

 

♣️خلاصه♣️

 

بعد از ناپدید شدن ناگهانی و مشکوک برادرش، نامجون، که به عنوان قاچاقچی کتاب‌های سیاه کار میکرد، تهیونگ مانهوایی عجیب در اتاق او پیدا کرد. نه تنها اینطور به‌نظر میرسید که اون مانهوا بین بقیه‌ی وسایل برق میزنه تا جلب توجه کنه، پسر جوون خیلی زود تونست عکسی از برادر گم‌شده‌ش رو روی جلد مانهوا ببینه.

و زمانی که اون رو باز کرد، معمای ناپدید شدن نامجون به سرعت براش روشن شد و فهمید که اشتباه بزرگی مرتکب شده. خیلی زود، تهیونگ خودش رو در دنیایی ناشناخته پیدا کرد، درحالی که چیزی جز یه خوشامدگویی و راهنمایی کوچک براش گذاشته نشده بود:

 

به جلد دوم "مرد، پسر، گنگستر" خودش اومدی، کیم تهیونگ.

داستان خودت رو بنویس.

 

 

🕸️DOWNLOAD🕸️

 

 

 

لینک پارت های آخر (موقتی)

 

Part 018-1. Have A Good Death

 

Part 018-2. Write Your Story

 

هی هی :>

گایز به درخواست خودتون، برای کسایی که کار رو پارتی دنبال میکردن، لینک پارتهای آخر رو جدا گذاشتم که لازم نباشه کلش رو دنبال کنین

اون لینک اولی فایل فول و کامله برای کسایی که منتظر فول بودن

دو لینک پایینی موقتی ان و تا پایان هفته پاک میشن!

و فقط برای اطلاع، پارت آخر خیلی طولانی بود و برای همین دو نیمه ش کردم

برای همین دوتان که به ترتیب نامگذاری کردم و گذاشتم

لینک تست هم تصحیح شده دوستان :>

لذت ببرین ^^ 3>

سوی کویینی سوی کویینی سوی کویینی سوی کویینی سوی کویینی سوی کویینی (سورن سابق) سوی کویینی (سورن سابق) سوی کویینی (سورن سابق) سوی کویینی (سورن سابق) سوی کویینی (سورن سابق) Nina سوی کویینی (سورن سابق) سوی کویینی (سورن سابق) سوی کویینی (سورن سابق) Nina Niva Niva Niva Niva Niva .yami. Niva Nina Nina مسواک کوکی Nina مسواک کوکی Nina .yami. Nina یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کار های ستی یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کار های ستی(nina) .yami. .yami. .yami. .yami. Mahi  shi مسواک کوکی مسواک کوکی مسواک کوکی D-DAY مسواک کوکی مسواک کوکی D-DAY D-DAY عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه Kim bora (خیار🥒)
💎 آخرین نظرات بیبی‌هام 💎 :
Tags :
۴۸ تعداد نظراتتون :)
  • سوی کویینی
    14 May 24، 16:37
    سوی کویینی

    هوم.میدونم ولی گفتم که.بلد نیستم پی دی اف درست کنم.حوصله کانال زدنم ندارم چون یادم میره پارت بزارم.گوشیم مدلش پایینه و به خاطر همین ادیت کردن یا چیزای دیگه هم نمیتونم امتحان کنم تا بنر درست کنم.کلا تنها کسی که تا این حد از نوشته‌هام خبر داره تویی

    خوش به حالت چون تو هم بلدی پی دی اف بزنی هم بنر.من هیچ کدومو نمیتونم.اگرم بتونم باز احتمال اینکه حمایت بشه خیلی کمه.من بدشانسم.حتی اگه فیکشنم بی‌نظیر باشه هم مطمعنم حمایت نمیشه

  • Q. Moon
    18 May 24، 07:12
    Q. Moon
    منم از تو شکم ننم بلد نبودم که U_U
    میدونی.. اینجور چیزا رو باید امتحان کنی. با آزمون و خطا یاد بگیری
    بهرحال ضرری برای خودت یا کسی نداره و حتی اگه اشتباهی بکنی هم قابل درست کردنه
    تازه بعضیا هستن که نمینویسن ولی ادیتورای خوبی ان شاید حتی بتونی یه دوست اینطوری پیدا کنی با هم کارو پیش ببرین :>
    من خودمم چند وقتی هست دیگه "ادیت" اونطوری نمیزنم. بیشتر کاورای اخیرم یه فن آرت بوده که فقط یه فونت ساده زدم روش...
    یکم که بری جلو میبینی نیازی نیست اونقدری که فکر میکردی برای این چیزا سخت بگیری بخودت :>
    میگی حمایت نمیشه چون خودت اول از همه حمایتش نمیکنی!
    اگه خودت حاضر نیستی براش ارزش بذاری، صادقانه، دیگه اجازه نداری غر بزنی که چرا بقیه حمایتش نمیکنن
    این کار مال توئه. اولین کسی که باید حمایتش کنه و برای دیده شدنش کار انجام بده، خود تویی!
  • سوی کویینی
    13 May 24، 19:28
    سوی کویینی

    امممممممم.نمیدونم.من فقط فکر کردم اگه پی‌ای‌اف شه فقط یه پارت میشه.به هر حال که بلد نیستم درست کنم پس باید دور گذاشتنش تو سایتا رو خط بکشم چون ددی هم گفته فقط پی‌دی‌اف قبول میکنه.

    هوم.خیلی بده.مخصوصا واسه منی که جایی منتشرش نمیکنم،یهو وسط پارتای اول به خودم میام و میگم«هی دختر،قرار نیست کسی بخونه،چه برسه به اینکه بخواد نظر بده پس برای چی علکی فسفر میسوزونی لامذهب؟»به خدا اگه کارامو منتشر کنم و کامنت مثبت بگیرم،ادامش میدمو مث آدم پارت میزارم.الان همون فرند شیپه که گفتم،فکر کنم حداقل چهار پنج پارت ازش در میاد ولی چه فایده وقتی نه کسی میخونه نه حتی بنری دره که بخواد منتشر بشه؟واقعا از اینکه بتونم با این وضع کارامو فول کنم ناامید شدم

  • Q. Moon
    14 May 24، 16:03
    Q. Moon
    امتحانم کردی یا فقط اینطور فکر میکنی؟ مثلا من فکر نمیکردم وان-آپ انقدر بشه ولی خب وقتی پی‌دی‌اف کردم دیدم بیشتر از اونی ک فکر میکردم بود..
    خب تا جایی نذاری ک کسی نمیتونه بخونه بچه :>>
    چطور انتظار داری کسی بخونش وقتی در دسترس نیست دختر خوب؟
  • سوی کویینی
    12 May 24، 09:52
    سوی کویینی

    بلی بلی

    هوم.بگو خودم کمکت کنم.چه کردی که پاشیده؟

    منم انقد سوتی دادم.الان یه اسمات دارم مینویسم،فکر کنم بعد چند ماه،پارت اولو کفاف بده چون کلا الان به جا اینکه خودشو بنویسم دارم تو ذهنم فصل دوم میسازمو ذوق مرگ میشم :/

    هعییییییییی دیروز خواستم برنامه یه فیکشن نامجینو یونمینو ویهوپو بریزم هیچی تو ذهنم نیومد لامصب از بس فکرم رفت پیش کارای نوشته نشدم

    چه کنم کویینی جونم؟ ://///

  • Q. Moon
    13 May 24، 09:52
    Q. Moon
    هوم
    چند ماه؟ پارت اول؟ چند صفحه‌ای مینویسی هر پارتو؟
    وای منم دقیقا با اولین مورد لیست کامینگ سون همین مشکلو دارم :>>>>>>
    نمیدونم چی برات جواب بده. من خودم الان دارم خودمو وادار میکنم ک تا ی کارو تموم نکردم، سراغ جدید نرم (به استثنای گردونه درخواست ک کلا ماجراش جداس) از بین کارای خودم دارم یکی یکی فول می‌کنم بعد میرم سراغ بعدیا.
  • سوی کویینی
    8 May 24، 19:49
    سوی کویینی

    چون یونگی خیلی دختر کشو پسر کش بود و هست :`)))))))

    هوم.فکر کنم باید غشو ضعف کنم نه؟تاحالا کسی نخواسته بود راجع‌به داستانام بدونه و اگرم میفهمید،فقط یه‌کم علکی تعارف تیکه پاره میکرد.خوبه که یه همکار ازت تعریف کنه :`)))))))

    آره.میدونم.چون قبل نوشتن خوب روش فکر میکنم.ولی بازم احتمال سوتی هست چون خیلی شده تا یه جایی نوشتم بعد سر داستانو کج کردم رفت یه ور دیگه :///////

  • Q. Moon
    11 May 24، 10:47
    Q. Moon
    البته البته.. آقایی داخل آهنگشم میفرمایه که "دختر و پسر از قدرت زبون من پشماشون ریخته" U_U
    البته البتهههههه چون جالبه آدم کنجکاو میشه :> بهرحال ماها باید هوای همدیگه رو داشته باشیم دیگه نه؟ :>
    منم خیلی از این خرابکاریا کردم.. یکی از فیکشنا رو واسه همین کلا از رو سایت برداشتم..
    درواقع اولین چیزی بود که گذاشتم رو سایت ولی به دلیل سوتیای زیاد -و البته یه سری مشکلات دیگه مثل اینکه به خاطر کنکور و امتحانا وقت نمیکردم- ورش داشتم و هر بار که رفتم سراغش که مشکلاتشو رفع کنم این دفعه سوتیای جدید دادم!!! فکر کنم تا اخر عمرم باید بشینم روش کار کنم و تهشم یه چیزی مثل "خاطرات شیطان" میشه
    پ.ن: خاطرات شیطان یه کتابه که نویسنده وسطای کتاب مرده و نتونسته تمومش کنه :>
  • سوی کویینی
    7 May 24، 13:17
    سوی کویینی

    هوم.آره.بچم با اینکه تا اون موقع سه باز شیمی درمانی کرده بود،کوکی که دیدش نزدیک بود سوت بلبلی بزنه :`))))))

    میدونی تعریف از خود نباشه من کلا خیلی رو فیکشنایی که میخونم یا مینویسم کار میکنم.واسه همین خیلی رو جزعیات توجه دارم.حتی با اینکه مثلا از دید جیمینه فکر میکنم تو ذهن مثلا نامجون چی میگذره.واسه همین سعی میکنم تا جای ممکن تو ذهنم بسازم بعد بنویسم

    الان فعلا این کامل نیست.یعنی یه بخشایییش تو ذهنم یهو سوپرنچرال میشه.ولی تا اینجاش اوکیه :))))

  • Q. Moon
    8 May 24، 15:59
    Q. Moon
    سوت بلبلی برای چی؟
    به شما میگن نویسنده و خواننده خوب :>>>>>
    به به، پس خوب بلدی داری چیکار میکنی هوم؟
    آره، اینطوری احتمال سوتی دادن یا باگ داشتن داستان هم کمتر میشه!
  • سوی کویینی (سورن سابق)
    6 May 24، 10:32
    سوی کویینی (سورن سابق)

    نه خدایی نمیشه.استریت با گروه خونی من سازگار نیست ://////

    _وی تخم‌مرغ میسوزونه

    اووووووووه کنجکاو شدم بخونمش

    خو نه میدونی،اینجوریه که،کسی نمیدونه یونگی سرطان داره جز جین.بچه مظلومم خودشو لوسیفر جا زده :`)))))))

  • Q. Moon
    7 May 24، 11:26
    Q. Moon
    هعی باشه، ولی استریتا چیزای باحالی بینشونه بعد فیکای خوبو از دست دادی نگی کسی بهت هشدار نداده بودا U_U
    من این چند وقت به لطف خوابگاه وضعم بهتر شده ولی هنوز هم کم گند بالا نمیارم موقع آشپزی :>
    تو اتاق تبدیل به جک شدم رسما به خاطرش T~T
    اوووووهههه، پس جناب مافیا کلا ظاهر قدرتمند خودشو حفظ کرده هوم؟ :>
  • سوی کویینی (سورن سابق)
    5 May 24، 15:27
    سوی کویینی (سورن سابق)

    هوم.من کلا استریت نمیخونم :((((((((((

    هوم.بریم بهش بگیم بهمون آشپزی ساده بده یا زوده؟ TTTT

    دقیقااااااااااااااااا.منم اکثرا اونی که دوسش داشته باشم بیشتر تو داستان بلا سرش میاد.خودمم نمیدونم چرا اینجوری میشه :/

    ولی خب میدونی،تهش اینجوریه که،اون شخصیت از همه عاقل‌تر و قوی‌تر در میاد

    یکی از اونایی که توش سر جین این بلا رو آوردی لاو سیک نبود؟ TT

    الان مثلا همین دیشب یه فیکشن اومد تو ذهنم،یونگی رییس مافیاس ولی سرطان داره TTTT

    فکر کنم کوکگی کنمش :`))))))))

  • Q. Moon
    6 May 24، 07:14
    Q. Moon
    چرا؟ حالا یه امتحانی کن شاید خوشت اومد U_U
    والا من فعلا در مرحله "سعی کن آب رو نسوزونی" قرار دارم بذار یکم از اون بگذرم بعد با جین صحبت میکنیم U_U
    آره اینم حرفیه :> بذار ببینم.. آره، حالا که فکر میکنم، تو اون فیکی که کامنت قبلی گفته بودم، جیمین و مخصوصا جین تهش کارکترای خیلی خفنی میشن با اینکه کلی بلا سرشون میاد و به فاخ فنا میرن :>
    خیر عزیزم، لاوسیک در برابر اونی که ازش حرف میزنم لنگ میندازه U^U بلاهای خیلی بدتر از اون سر جین خواهد اومد تو یکی از کارها
    هاه!!! بالاخره یه رئیس مافیا ولی نه اونقدر خفن و قدرتمند :>>>>>>
    البته که با وجود بیماری هم میتونه قدرتمند باشه ولی میدونی... اون بی نقصی معمولی که تو فیکای مافیایی نشون میدنو نداره :>
    کوکگی؟ کوک تاپ یونگی باتم؟ :> به به :>>>>>>
  • سوی کویینی (سورن سابق)
    3 May 24، 17:27
    سوی کویینی (سورن سابق)

    مرسی.امیدوارم تو هم موفق باشی :))))))))

    نه هیچ‌کدوم از کارامو هنوز جایی منتشر نکردم

    بلی چوی جونم دلیل داره :))))) (مدیونی فکر کنی روش کراشم :))

    جین در هر صورت بهترین آشپز دنیاس.شک نکن :)))))

    میدونی،یکی از کرمایی که دارم اینه که هرکی رو بیشتر دوست داشته باشم،تو فیکشنام بیشتر میجزونمش :`)))))))))))

  • Q. Moon
    4 May 24، 16:40
    Q. Moon
    بوس و فایتینگ :>> 3>
    (من همیشه برای کراشا و بایسای خودم یه کوچولو استثنا قائل میشم U^U
    مثلا دقت کرده باشین دختر-پسری نامجون بیشتر از بقیه هست :>>)

    شکیییی در اون موضوع نیستتتتتت!! میدونی.. میخوام یه بار بشینم ببینم تو برنامه هایی مثل بتس ران و... جین چیا درست کرده منم یه امتحانی بکنم :>

    من از عممد اینکارو نمیکنم، ولی یه بار که نشستم دقت کردم، همیشه جیمین و جین تو فیکای من بیشتر از همه به فنا میرن و بلا سرشون میاد :>
    عذاب وجدان میگیرماااا!!! ولی خب از عمد نیست ناخودآگاه اینطوری میشه :>
  • سوی کویینی (سورن سابق)
    2 May 24، 11:56
    سوی کویینی (سورن سابق)

    نه.منتشرش نکردم هنوز جایی

    مدیره با اینکه میدونسته کل از مدرسه اسم یکی‌شون بیاد سگ‌لرز میزنن،ولی بازم چون همه‌شون علایق و استعدادای مشترکی داشتن گذاشتتشون تو یه تیم

    فعلا که تا اینجا نوشتم جونگ‌کوک کتک خورده،تهیونگ نجاتش داده،بردتش خونه خود کوکی و چون تخم‌مرغم بلد نیست آب‌پز کنه به دشمن خونیش (جین :)) زنگ زده بیاد واسه‌شون غذا درست کنه

    و از اونجایی که یونجی بایس‌مه و منم از اون مدیره کرموترم،یه‌کاری کردم یونگی مث سگ (البته مث گربه :)) سرما بخوره

    کلا کرم درونم فعاله :`)))))))

  • Q. Moon
    3 May 24، 16:56
    Q. Moon
    عه... آخه تو کامنت قبلی یه چیزی گفته بودی فکر کردم جایی گذاشتییش
    پس دلیل داشته مدیر جان :> ولی خب قطعا کرمم داشته!
    یبعهختخنکهبیغطز ذتندتمنکمغبیقغظسفطزلراتمذنتدنمو این حقیقت که جین همه جا آشپز خوبیه مثل واقعیت>>>>>>>
    چطور دلت اومد پیشی کوچولو رو مریض کنیییییی؟!؟!؟!؟؟!!
  • سوی کویینی (سورن سابق)
    2 May 24، 11:51
    سوی کویینی (سورن سابق)

    نه تیرو نمیدم.ولی هم کنکور تجربی دادم هم هنر :`))))))

    استراحت؟واقعا؟من الان تازه باید خودمو واسه نهایی جر بدم ://///////

  • Q. Moon
    3 May 24، 16:56
    Q. Moon
    عههههه بسیار هم عالی :>>> امیدوارم تو هر دو موفق باشی و هر کدومو بیشتر دوست داری تو اون موفقتر ^^ 3>
    وای شت یادم به اونا نبود...
  • Nina
    1 May 24، 22:03
    Nina

    سلام اونی خوبی؟سلامتی؟(امیدوارم که باشی،اره منم خوبم،شکر خدا،یکن دیگه با امتحانات خرداد به فاخ خواهم رفت ولی خب بیایید بهش فکر نکنیم.

    اره حتما ،الان دوباره زدم روی لینکش و چیزی که برام اوردو کپی کردم.

    Problem loading

    Your internet connection may be unavailable

    Try again.

    اینو برام میاره تویه سفحه سیاه

     

     

  • Q. Moon
    2 May 24، 09:18
    Q. Moon
    سلام مجدد قشنگ اونی U^U
    خداروشکر که خوبییی... اشکال نداره، شتری که روی همه- چیز یعنی جلوی در خونه همه میخوابه U_U
    منم کلی امتحان در پیش دارم از الان لیوان قهوه دستمه :>

    خب خب.. بذار ببینم...
    مثل اینکه مشکل اینترنته.. یا سرعت نتت کمه.. یا-
    موقعی که بازش میکنی قیلترشکنت بستس؟ چون فکر کنم روشن باشه نمیاره
    البته وبلاگ منو هم با فیلترشکن نمیاره پس فکر کنم بسته بوده آره؟
    حالا من بازم برگشتم خونه یه چکی میکنم ببینم چه خبره :>
    اگه لینکش درست نشد و دوست داشتین تستو بدین، آدرسشو میزنم که خودتون تو سایت بیابیدش ^^
  • سوی کویینی (سورن سابق)
    1 May 24، 21:45
    سوی کویینی (سورن سابق)

    هعییییییییی کویینی.بیا یه‌کم باهات درددل کنم.هردومون فیک مینویسیم پس بزار از اینا شروع کنم

    اولین فیکشنی که از اعضا نوشتم،یه فیکشن فرندشیپ بود که از روی موزیک ویدیو آی نید یو شروعش کردم.هنوزم دارم تایپ میکنم چون واقعا گاهی انرژی واسه ادامه نداشتم.یعنی خب،کسی نخونده بودش که بگه چطوره

    غضیه که از این قراره که،یه روز مدیر مدرسه که از قضا خیلی مهربونو گوگولیه،کرمش میگیه که دشمنا رو با هم تو یه گروه بزاره.و اینجوریه که اعضا که در حد مرگ از هم بدشون میاد یه جا جمع میشن.البته جز کوکی.چون خیلی مظلوم و خجالتی بود بچم کسی نمیشناختش :`))))

    خلاصه که،مومنتای ریز گذاشتم کنارش ولی شیپری نیست.خودم از همه کارام بیشتر دوسش دارم :`))))))

  • Q. Moon
    2 May 24، 09:21
    Q. Moon
    جانمممممم.. بله بله با کمال میل بفرما ببینم چیه درددلت U^U
    اخجون فرندشیپپپ!! والا بخدا دلم یکی میخواد ولی هر چی گیرم میاد گیشیپه :>
    به به، از چه موزیک ویدیویی هم نوشتی *اموجی که آب دهنش آویزونه* من عاشق آی نید یوئم خیلی ساده و قشنگه *گریه* T~T
    ای بابا.. یعنی میدونسته اینا از هم خوششون نمیاد و باز هم گذاشتشون تو یه گروه؟ :> قشنگ کرم داشته ها :>>>
    کوکی همیشه همه جا مظلوم و بیبی واقع میشه U_U
    ای جان ای جان :> کجا گذاشتیش؟ تو اینترنت هست؟
  • سوی کویینی (سورن سابق)
    1 May 24، 21:31
    سوی کویینی (سورن سابق)

    خو مث که فعلا میاره :`)))))))

    لطفا نصب کن کویینی جونم.اگه پکید باز میرم تو خلصه :`(

    راستی کویینی،کنکور دادم.منتظرم جواب بیاد.هلپ مییییییییییییی

  • Q. Moon
    2 May 24، 09:25
    Q. Moon
    خداراشکرررررر T^T
    عههههههه کنکور این ماهو؟ تیرم میخوای بدی؟
    ببین این چند وقت تا جواب بیاد اصلا بهش فکر نکن
    اون موقعی که میاد و باید انتخاب رشته کنی و این حرفا، خودش به اندازه کافی استرس زا و اعصاب خرد کن هست
    لااقل سعی کن قبلش خوب استراحت کرده باشی 3>
  • سوی کویینی (سورن سابق)
    30 April 24، 19:23
    سوی کویینی (سورن سابق)
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    سلاااااااااااام کویینی جونممممممممم

    خوبییییییییییی؟!؟!

    آخیییییییییییییییییش یه بار از رو دوشم برداشته شددددددددد

    تو این مدت کلا هیچ کدوم از سایتا،نه واسه تو نه ددی باز نمیشدن

    کویینی من روبیکا ریخته بودم ولی پاک کردم.حالا میخوام دوباره بریزم ولی آیدیم یادم نیست

    ******** ***** ****** ****** *** **** *******

    ***********

    *** ***** ***

    لطفا پیام بده کویینی جونم.ممکنه دوباره برام نیاره سایتا :`))))))

  • Q. Moon
    1 May 24، 16:32
    Q. Moon
    سلام سورنیییییییی چطوری تو بچهههه؟؟!!
    بله بله البته :> حالا که پیام دادی حتی بهترم شدم T^T
    چه باری مادر؟ T^T
    عه وا... چرا؟ بقیه که مشکلی نداشتن؟ بخاطر اینترنت یا مرورگرت بوده؟
    والا من روبیکا ندارم دیگه.. ینی پاکیدم آیدیم یادم نیست.. ولی به روی چشمم اگه باز نصبیدم پیام میدم بت قشنگم U^U
    ایشالا که میاره.. مراقب خودت باش حسابی بچه :> 3>
  • Nina
    30 April 24، 12:52
    Nina

    سلام اونی خوبی؟سلامتی؟(امیدوارم باشی)

    واقعا نمیخوام زحمت شه ها،ولی هزار بار بعد از اینکه لینکه تسته رو درست کردی سعی رکدم ول یخب باز نشد،به هر حال اوکیه عب نداره فدای سرت

     

  • Q. Moon
    1 May 24، 16:33
    Q. Moon
    سلام جونم.. بله خوبم، خودت چطوری نینا؟ U^U
    عه بازم مشکل داره؟.. یعنی چی؟ برای خودم اوکیه لینکه و میاره سایتو...
    میشه بگی وقتی میزنی رو لینک چی برات میاره؟
  • Niva
    27 April 24، 22:40
    Niva

    مگه ایمیل هم فیلترشکن میخواد؟ واسه من اوکیه که. :(

    به هر حال آدرس ایمیلمو می‌ذارم. خیلی زیاد خوشحالم می‌کنی اگه بهم ایمیل بدی. 🫂

     

  • Q. Moon
    28 April 24، 03:11
    Q. Moon
    چی؟ چطوری🫥🫥🫥🫥
    من تا فیلترشکن نزده باشم ریفرش نمیشه ک ایمیلای جدیدو بگیرم...
    اوکی بیبی بفرست🫠🌙
  • Niva
    27 April 24، 22:26
    Niva

    آه خب من گفتم خودمو از همه جا حذف کردم، منظورم دقیقا همه جا بود. :(

    یه ایمیلمون نشه؟ به سبک جودی ابوت و بابا لنگ درازش یا جلد چهار آنی شرلی عزیزم چند خطی نامه‌نگاری کنیم، هوم؟ 🤍

  • Q. Moon
    27 April 24، 22:33
    Q. Moon
    هوم جالب میشه
    ولی راستش من الان تو خوابگاهم و فیلترشکنم راحت وصل نمیشه ک ایمیل بگیرم.. تلگرامم چون پروکسی داشت و راحتتر بود گفتم..
    ولی میتونی ایمیلتو بدی وقتی برگشتم خونه پیام بدم بت :>
    الانم اگه دوست داشته باشی، میتونم متن کامنتاتو سانسور کنم ک کسی جز خودم نتونه بخونه.. هوم؟
  • Niva
    27 April 24، 22:19
    Niva

    تو کامنتا من خجالت می‌کشم سیا شی. 🥺 چه کنیم؟ 

    آه حس پررویی می‌کنم. 

  • Q. Moon
    27 April 24، 22:22
    Q. Moon
    هوم... نمیدونم.. من تلگرام دارم فقط.. میخوای آیدی بدی پیام بدم بت؟ :>
    البته الان یکم نتم بگیر و نگیر داره ولی میتونیم امتحان کنیم.. هوم؟
  • Niva
    27 April 24، 22:08
    Niva

    وقت و حوصله یکم هم صحبتی رو داری جونم؟ =] 

  • Q. Moon
    27 April 24، 22:10
    Q. Moon
    بله قشنگم البته =>
  • Niva
    27 April 24، 21:44
    Niva

    سیا شی آنلاینی؟ تازه جواب دادی اخه. 

  • Q. Moon
    27 April 24، 22:07
    Q. Moon
    جانم دختر جان؟ :>>
  • .yami.
    27 April 24، 20:48
    .yami.

    فول شد؟

    وایییییییییییینقحفتفتحبابتبتیخبببتقحقجصحقاق۷

    بالاخرهههههههههههههساسانیممققنابخحقتفتقخ۸۲ت۳ن۳۸

    خوشحالم!

    واقعا میگم

    بالاخره میتونم بخونمشششششش

    البته بعد خرداد...

    بخدا صبر ایوب میخواد😔

    من چجوری صبر کنم؟

  • Q. Moon
    27 April 24، 21:25
    Q. Moon
    بلهههههههههه
    بالاخره بعد از 18 هفته :> درواقع بیشتر چون وسط آپ تاخیر هم خورده بود یه ماهی...
    منم همینطوررررر
    البته من هم خوشحالم و هم ناراحتم T^T
    صبر ایوب به من باید عطا شه که دوست دارم نظراتتونو بدونممممممم T~T
  • Niva
    27 April 24، 18:34
    Niva

    برای کوئرنسیای عزیزم. :)
    فردای روز کنکور فول مانهوای خالی رو بهم هدیه دادی و من نمی‌دونم دقیقا چطوری باید تشکر کنم؟
    سال سختی بوده تا الان برای من. همه چیو از زندگیم حذف کردم؟ نه در واقع خودمو از جهانم حذف کردم انگار...
    مواجه شدن با این فیکشن هم برای منی که اصلا فیکشن نمیخونم خیلی اتفاقی و رندوم بود چه برسه به اینکه بخوام دنبالش کنم.
    اما نفهمیدم چطور شد که طی این مدت یکی از عزیزترین مرهم های ممکن بود واسه زخمام‌. :)
    الان تموم کردنش روی قلبم سنگینی می‌کنه اما من آدم وفاداریم، میدونم چیزایی که دوسشون دارم همیشه بخشی از وجودم می‌مونن. پس این درد و غم تموم شدنش رو هم دوست دارم‌.
    ممنون برای همه چی سیا شی؛ جهانت درگیر آرامش. ✨💜
    پ.ن۱: کاش میشد خودتم بیشتر بشناسم، بازم خیلی وقته یه آدم جدید توجهمو برای آشنایی جلب نکرده بود.
    پ.ن۲: تو که ویمین دوست داری، یه ویمینمون نشه؟ 😌

     

  • Q. Moon
    27 April 24، 21:36
    Q. Moon
    ای جان از این نامه طورا :>
    میدونی.. برنامه ریزی شده نبود ولی یجورایی جالب شد این زمان بندی که درست بعد از کنکورها شد :>>>
    منم تو اون نقطه بودم بچه... بیا، یه بغل روحی از طرف کسی که اون دوره رو گذرونده و میدونه که تو هم میگذرونی :>
    *بغل روحی* ~(^-^~) فایتینگ!!
    خوشحالم که تونستم تو چنین زمانی یه چیزی بدم که لااقل یکمم که شده دلخوشی باشه برات :> 3>
    ممنون از تو برای اینکه ت آخر مانهوا همراهم بودی ^^

    پ.ن: والا گاهی یه پستی میذاریم و از هم سوال میپرسیم که آشنا شیم U^U
    خوشحال میشم دفعه بعدی باهامون باشی :>

    پ.ن2: والا فعلا که یکم استراحت میکنم و بعدش یه کاپل دیگمون میشه :>
  • Nina
    27 April 24، 16:00
    Nina

    اونی فک‌کنم لینکهتست این خرابه از لحظه ای که اینو اپ کردی هی دارم تلاش میکنم،همش یه صفحه سیاه میاره

  • Q. Moon
    27 April 24، 17:48
    Q. Moon
    جان اونی قشنگم؟ T^T
    اوه.. ارور میده یا فقط سیاهه؟ الان نمیتونم اوکیش کنم، سر کلاسم. ولی وقتی برگشتم حتما چکش میکنم مشکلش رفع شد اطلاع میدم
    ممنون که گفتی :>>♡
  • Nina
    27 April 24، 15:16
    Nina

    💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃

     

     

  • Q. Moon
    27 April 24، 17:49
    Q. Moon
    🕺🪩🕺🪩🕺🪩🕺🪩🕺🪩🕺🪩🕺🪩🕺🪩🕺🪩🕺🪩🕺🪩🕺🪩🕺🪩🕺🪩🕺🪩🕺🪩🕺🪩🕺🪩🕺🪩🕺🪩🕺🪩🕺🪩🕺🪩🕺🪩🕺🪩🕺🪩🕺🪩🕺🪩🕺🪩🕺🪩🕺🪩🕺🪩🕺🪩🕺🪩🕺🪩🕺🪩
  • مسواک کوکی
    27 April 24، 14:15
    مسواک کوکی

    وای سیا، چیزه، بلاخره فول شد ╥﹏╥

    فقط من یه مشکلی دارم، اه چجوری بگم ، فایل جدای پارت جدید رو نداری؟ 

    چون فول پارت بخوام دان کنم هم شصت و دو مگابایته « اره میدونم،سر نت زیادی خسیسم،بهر حال گرونه خب!! » هم اینکه باید بگردم ببینم از کجا شروع میشه 👈👉

    البته شرمنده که اینو میگم، اگر نداری که میرم دان میکنم همینو 

    و اینکه میدونم پررو ترین ریدریم که داشتی 😭🤣

  • Q. Moon
    27 April 24، 17:53
    Q. Moon
    آرهههههههه بالاخرهههه😭😭
    اوه.. راست میگی چرا ب اینش فکر نکرده بودم!! ببخشید ببخشید، اصلا حواسم نبود انقد که ذوق فول کردنشو داشتمممم😭😭
    الان سر کلاسم، ولی برگشتم خونه، شب یه لینک جدا برای پارتای آخر (پارت آخر چون طولانی شد دو نیمه‌ش کردم) میذارم :>>
    ی هفته میذارم بمونه بعد میپاکم پس تا شب دووم بیار لطفا😔😔

  • Nina
    27 April 24، 01:31
    Nina

    *زدن اهنگ حماسی*

    هوراااااااا.

    تبریک به تو.

    تبریک به او.

    تبریک به شما‌.

    تبریک به انها.

    تبریک به ایشان.

    تبریک به همه..

    وای وای وایییی.

    بلاخرهههههعه💃💃💃💃💃💃💃💃

    بر طبل شادانه بکوب.

    پیروز و مردانه بکوب.

    برخیزو این فیک را.

    بر سر در خانه بکوب..

    واقعا خسته نبشاییی اونیییی.

    اخجوننن های بی پایان برای فول شدن ایننننننننیپینیپژمیپیمپزیمپببمپببخپبمیپبمبپبنبپیمزپبهبعسادیکسحبنبدزویمیپ

     

  • Q. Moon
    27 April 24، 17:54
    Q. Moon
    آرههههه بر طبل شادانه بکوبیننننن ک بالاخره این کار فول شد😭😭😭😭😭💫
  • مسواک کوکی
    23 April 24، 20:14
    مسواک کوکی

    وای من دوباره چند هفته صبر کردم و یهو از پارت سیزده تا هیفده رو خوندم و واقعا پشمام ریخته 😭🤣 

     

     

    اسپویللل 

     

     

     

     

    جین کثافتتت، بابا فکر کردم جدی جدی خلاص شدن ، اصلا خیلی خوب گولمون زدی سیا*-*

    جونگ کوک بچم، حسابی پدرش در اومده بنده خدا، ولی مشکل اینه الان که به یونگی شلیک کرد، یوقت اونا تنهایی نرن بیرون از مانهوا.. اصلا استرس دادی بهم! 

    اصلا تهیونگ 🛐 ؛ فکر کن همه دنبال بیرون رفتن از مانهوا از طریق کشتن همن، اونوقت تهیونگ میخواد با جین مقابله کنه ، واو.. 

    ازشون یاد گرفتم هروقت خواستم جواب بله بگیرم، چاقو بزارم زیر گردنم، زیر گردن بقیه هم نه، زیر گردن خودم 🤣

    واقعا هر پارتش اصلا یه سوپرایز دیگست، بی صبرانه منتظر پارت بعدم، موفق باشی و فایتینگگ

     

  • Q. Moon
    24 April 24، 16:09
    Q. Moon
    قوی میزنی شما U^U





    اسپویل دوستان!!




    واقعا که... جینو دست کم گرفتیا! فکر کردی به این راحتی تهیونگو ول میکنه؟ U_U
    دیگه باید صبر کنیم تا شنبه ببینیم چه خبر میشه U_U
    دقیقا همینو دربارش دوست دارم :> با اینکه تو این چند پارت آخر کارکتر موردعلاقم به جانگکوک تغییر پیدا کرد، ولی بازم این حقیقت که تهیونگ رسما خفنترین بود رو عوض نمیکنه U^U
    نه آقا حالا از این چیزا از نوشته ها من یاد نگیرین بعدا میان منو میگیرن میبرن🤣😭
    #وعده_ما_فقط_چند_روز_دیگه U^U
  • Nina
    21 April 24، 22:35
    Nina

    به به پارت های ۱۶ و ۱۷،حسابی خسته نباشی دستت درد نکنه.

    #منتظر _فول_شدن_این_فیک

    #دوست_ داریم _سیا

    #دیگه دارم_ از کنجکاوی_ میمیرم.

    😂😔🤝🏻

     

     

  • Q. Moon
    23 April 24، 15:51
    Q. Moon
    ممنونممممممم
    *یه نگاه به چپ* *یه نگاه به راست*
    به کسی نگو ولی میخوام فردا که برگشتم خونه بشینم پاش که دیگه پارت آخرو تموم کنم :>
    هفته دیگه قراره تستش هم بذارم براتون مثل اسموتی و لفت الون U^U
    #من_بیشتر_دوستتون_دارم
    #وعده_من_یک_هفته_دیگه
    #مانهوای_فوا_بزودی
  • .yami.
    8 April 24، 23:44
    .yami.

    خوب آموزشمون داده کوکیT_

    آهاااا فهمیدم پسسس😈

    نمیشهههه


    پ.ن: راستش منم خعلی دوسشون دارم🤣با اینکه مال توعن
    واییییی نگوووو که دلم خونهههه
    باید واسه همچی نظر بدن
    ماعم هیچی نگیم و بخندیم/:

  • Q. Moon
    9 April 24، 12:27
    Q. Moon
    کوکی، استاد آموزش لوازم مراقبت از دندونهای خرگوشی!

    نه باور کن نمیتونی حدس بزنی :>>>

    دقیقا.. خداروشکر دیگه عید و عیددیدنی تموم شد و راحتم!
    البته این دفعه باید برگردم دانشگاه و به حراست محترم جواب پس بدم
    بابا ولم کنیننننننن!!
  • Nina
    7 April 24، 18:27
    Nina

    بهب هههه پارتتت پونزدهههههخسته نباشیییی💗💗💗💗💗💗💃💃💃

    پ.ن:منی که همچنان منتظر فول شدنشم،

    دیدم تو پیاما یکی منتظر بوده غول شه بعد رفته پارت ویژه رو خونده برا شهمه چیز اسپویل شده،هیچی دیگه،اون بخش از وجودم که میخواست لا اقل پارت ویژه رو جلوتر بخونه منصرف شد😂😔🤝🏻

    ~بغل روحییی~💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗

     

     

  • Q. Moon
    7 April 24، 20:08
    Q. Moon
    مرسیییییی 3> 3> 3>
    پ.ن: باور کن منم منتظرم فول شه :>
    کلا خیلی کم صبر شدم نسبت به چند سال پیشم... انگار نمیتونم صبر کنم تا کارام فول شن :>
    فک کن تنها رها شده همش 5 پارت بود ولی بازم تند تند گذاشتمش که فقط سریعتر فول شه :>>>>

    اون که بعله.. درواقع پارت ویژه پر از اسپویل از چپترای قبل و بعد خودشه U_U
    فقط اگه میخواین کل داستان براتون لو بره و با مسئولیت خودتون پارت ویژه رو باز کنین U_U

    بغل روحیییییییییییییییی ~(^-^~)
  • یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کار های ستی
    7 April 24، 18:25
    یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کار های ستی

    پ.ن: وای تو نینایی.. همیشه اون نینا رو تو پرانتز مینوشتی؟ من تازه دیدمش😭😭😭

     

     

    ارههع🥲😂🤝🏻

    نه نوشتم گفتم شاید عین ادم قبلا اعلام نکرده بودم این منم،و اره خلاصه،مبدونی چجوری اینجوری شد؟خلاصه مبگم سرت درد نیاد،از اونجایی که میخواستم اسم بنویسم تو گردونه هه،و دیدم واقعا نوشتن اینهمه اسم «یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کار های ستی»خیلی طولانی و مسخرست و همه هم اسماشون کوتاهه و به یاد ادم میمونه،اسم خودمو اولشو یکم با تغیرات گذاشتم نینا(یه مدت کوتاهیی بابام اینجوری صدام میکرد)

    نینا از نیایش و از نیا(مخفف نیایش) برگرفته شده🤝🏻

  • Q. Moon
    7 April 24، 20:06
    Q. Moon
    والا من هر چی بچه ها خودشون بخوان به عنوان اسمشون میذارم تو گردونه :>
    بعضیا اسم خودشونو میدن، بعضیا لقب.. هر چی دوست دارن
    نینا قشنگه :>>
    به بههه پس به اسم خودتم ربط داره چه قشنگتر :>>
    ما هم یه نیوشا داشتیم نونو صداش میکردیم :>>>
    بابات چه کیوت صدات میزنهههههه T~T
  • یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کار های ستی(nina)
    6 April 24، 19:44
    یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کار های ستی(nina)

    *بی صبرانه منتظر فول شدن این فیک خوشگل تا کامل بخونمش*

    واقعا خسته نباشی سیا،دستت طلا🥲🤝🏻✨

    این قلبا برای تو که انقدر خوب مینویسی:

    💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗🫀💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗

    ~~بغل روحی~~

     

  • Q. Moon
    7 April 24، 12:22
    Q. Moon
    والا از خدا ک پنهون نیست از شما چه پنهون..
    خودم دیگه در گنج خودم نمیپوستم که تموم شه😔😔
    پارتای اخریم دیگه تا سه هفته دیگه تمومه👀🫠

    حییبحححححححح چقدر قلب همش برا منه؟😭😭😭🫶💫
    بغل روحی :>>>

    پ.ن: وای تو نینایی.. همیشه اون نینا رو تو پرانتز مینوشتی؟ من تازه دیدمش😭😭😭
  • .yami.
    31 March 24، 15:26
    .yami.

    آفرین بهتتت
    #زندگی_من_یک_اسپویله

    کوکی بهمون افتخار میکنه من میدونم<=
    بهله بهله اون پرستار هم خوابه من میدونمممم

    باید سعی کنم اصلا طرف کامنت ها نرم و نخونم


    پ.ن:بهلههههه
    قبل اون مسواک درمورد ظاهرت پرسید توهم گفتی پیرسینگ و یک شکلک×_× داری
    بعد من عکس رو کاورو دیدم ولی نمیدونستم کدوم شخصیته
    بعدشم با گوشی بابام اومدم یه سری به تلگرام زدم...
    بعد پارت ویژه فهمیدم تهیونگهههه و اومدم گفتمممم

    خعلی بهت میاد اتفاقا<=
    کاش احترامشون واجب نبود و این کلماتو تو صورتشون پرتاب میکردی:به تو چه؟

  • Q. Moon
    3 April 24، 21:00
    Q. Moon
    #بله_بله_قطعا_همینطوره U_U
    آره فکر کن برمیگرده از سربازی میبینه گروه مراقبت از دندونهای خرگوشیش چه ها که نکردن U_U
    نه والا همچین خواب هم نیست.. حواسش به همه چی هست :>
    فقط اینکه همش منتظره اون بچهه رو بخوابونه تا بتونه به کارهای بزرگونه خودش برسه... یکم دارک میشه اونموقع ها :>
    ولی مگه میشه؟ U_U

    پ.ن: عهههه راستی یادم نبود!! خاک تو سرم چطوری یادم رفتهههه
    به به بسیار هم عالی
    واقعا؟ :> *جیییییییغغغغغ* راستش خیلی دوسشون دارمممم!!
    اره بخدا... تازه برای سیزده -درواقع دوازده- به در که همه با هم رفته بودیم یه جایی
    هر کی به من میرسید اینطوری بود که سیا این تتوی دائمیه؟ اینکارو با خودت نکنیا؟ نکنه بری بازم بلایی سر صورتت بیاری ها!
    این جلف بازیا چیه شما نسل جدید در میارین؟
    خلاصه که منم هی لبخند زدم درحالی که از درون داشتم نقشه قتل میکشیدم :>>>>>>
  • .yami.
    29 March 24، 14:11
    .yami.

    عه وا اون "وقتی ددی واست خیابون بست"‌ بود😂

    توهم همینطور3>

    آها فهمیدم..چون خعلی یهویی بود شوکه شدم😂

    نمیدونم..اون لحظه اون قدری ذوق داشتم که مهم نباشه..فقط کاور صفحه اول رو هی میزدم اون ور هیچی دیده نشه😂

    البته اینجوری درسته:مسواک کوکی ، خمیر دندون کوکی و تیم بک دور

    پ.ن:سیا میخوای نخ دندون کوکی بشی؟😂

    عههه خوش بحالت پیر مرد من بشدت اذیت میکنه

    اون بچه یواشکی کار انجام میده نفهمی😈

    نه نهههه هنوز نمیدونم کیا برمیگردن کیا نه

    استراحت کننننن 

    بابا اگه حوصله نمیکشه بگو به چپم

    پ.ن:یه نکته ای رو فهمیدم، هم تو هم تهیونگ یه شکلک×_× روی گونتون دارین

    هردوتونم پیرسینگ دارین😢

  • Q. Moon
    30 March 24، 12:05
    Q. Moon
    حدس زدم عزیزوم U^U
    3>
    حالا از کاور اول دیگه بیشتر از کامنتا اسپویل نمیشدی T^T
    پ.ن: آره والا تیم جالبی میشیم :>>
    کاری از لوازم شستشوی دندان کوکی!
    نمیدونم شاید.. آخه پرستار هم داره اون بچه ولی کی میدونه شاید شیطون تر از اونه که ما بفهمیم T^T
    آره خب چون اینو هنوز هیشکی نفهمیده که تو کامنتا اسپویل کنه :>>>

    پ.ن: عههههه متوجه شدییی!! وایسا ببینم، ت تلگرام بودی آره؟ عکسمو از اونجا دیدی؟
    آره واقعا عاشق پیرسینگامم :> فقط کاش فک و فامیل انقدر راجبشون نظر نمیدادن تو این عیدی دهنمو سرویس کردن...
  • .yami.
    26 March 24، 21:05
    .yami.

    نوکرتم بخداااااا

    وقتی ولی واست خیابون بست منم بیام اون پشت پوشش میدم😂

    خوبممممم نه اصن عالیممممم

    تو چطورییییی؟

    بهله که دوسش داشتممم💙💙💙

    وقتی یهویی اون پستو برداشتی فک کردم قرار نیست درست کنی...ولی بعد که اومدم سوپرایز شدمممم

    وسط مهمونی خوندمش 😂 بعدشم یه دور قبل خواب خوندم😃

    چییییییی؟چرااااااا سوال نپرسیدنننننن

    بیام بزنمشون؟یا بچه های خوبین؟

    *کاری از مسواک و خمیر دندون کوکی

    عررررر دارم بیشتر عاشقت میشم😢

    منم شخصیت درون دارم ولی کلاااا سه تان😂

    یه پیرمرد ۸۰ ساله غرغروی درون. یه بچه ۳ ساله دماغو. یدونه هم دختر ۱۸ ساله شر و لجباز😂

    یونگی گناهههههه اونجایی هم که به سطل رای گیری لگد زد خعلی کیوت بوددد

    نه بابااااااا

    ازونجایی که من کرم دارم همه ی کامنت های اسپویل رو خونده بودم..فقط نمیدونستم نقش نامجون مافیاس😂

    پ.ن:جون من؟

    اولش که بهش فکر کردم گفتم چرت میشه...چون قو و شیطان و...اینا بهم ربط ندارن

     

     

  • Q. Moon
    27 March 24، 14:42
    Q. Moon
    چاکریم بذار قربونی شم برات ستون U_U

    همیشه عالی باشیییییی 3> 3>
    منم خوب، خداروشکر
    عا آره چون دیگه تقریبا سوالا رو تموم کرده بودم و دیگه نمیتونستم سوال اضافه کنم بستمش
    چون اگه کس دیگه ای میومد سوال میداد دیگه نمیتونستم به پارت اضافه کنم یهو یکی ناراحت میشد ازم
    باز خوبه چیز نامناسبی توش نذاشته بودم!!
    چطور اعتماد کردی بم آخه دختر؟؟ :>>
    همکاری بزرگ مسواک و خمیردندون کوکی U_U
    من یه مسافرخونه ای دارم تو مغزم رسما.. تقریبا دوبرابر اینایی که تو قسمت ویژه دیدین :>
    منم یه پیرمرد 60وخرده ای دارم ولی اصلا غرغرو نیست.. بچه هم.. یه بچه 6-7 سالس کار خاصی هم نمیکنه
    بقیه هم همین حول و حوش 17 تا 25 سالن :>

    که الان اونم دیگه میدونی :> حیف شد که اینطوری از هیچی تو خود فیکشن قرار نیست سوپرایز شی :>>>>

    آره اونم خدا بخواد تمومش میکنم میذارمش :>
  • .yami.
    25 March 24، 00:56
    .yami.

    هیییییی کوئینییییی 

    من پارت ویژه رو خوندم و چرا انقدر عالی و بامزه بود؟

    اون وسطا که سوال های خودمو می دیدم بشدت ذوق میکردمااااا

    یه سوال..اون کسایی بهت کمک میکردن(J_D ، راف ، مارک ، آدرین...)‌ اونا شخصیت های درونت بودن یا واقعا‌ یه همچین کسایی هست؟@-@

    خعلی باحال بودن...

    این ایده هم باحال بود..فقط اونجا که یونگی گفت چرا من کمترین رای رو دارم😭😢

    بیشتر شبیه پشت صحنه یه فیلمبرداری شده بود ..

    خعلی خوشممممم اومدددد

    خسته نباشی..و خوب استراحت کن 

     

    پ.ن:راستی..اون تستا که 'تنها رها شده' و ' استروبانی اند‌ آووکت' (😂😂) درست کردی..اونو‌ واسه بلک سوان هم میشه؟

    اینجوری که مثلا قو سیاه میشدی یا سفید..جادوگر یا شیطان..میشه؟🙃

     

  • Q. Moon
    25 March 24، 09:57
    Q. Moon
    سلام یام یامممممم
    چطوری تو بچه؟ :>
    به به نوش جونت باشه عشق من دوسش داشتی؟ T^T
    بسیار هم عالییی :> راستش کسی جز تو و آماریس سوال نپرسیده بود اصلا T^T
    تیم بک دور؟ نه اونا شخصیتای خودمن :>>> راستش دوست داشتم واقعا تیم پشت صحنه داشته باشما.. ولی از یه طرفم خیلی با کار گروهی نمیسازم ترجیح میدم همه کارو خودم انجام بدم پس... *خنده خجالتی*
    یونگی بچم رسما رایش 0 بود گناه داشتتتتتت T~T ولی ته و جون کلی رای داشتن! برادرای افسانه ای :>
    وایسا ببینم بچه!! تو که فیکو نخوندی تا فول شه... الان قسمت ویژه رو خوندی همه چیز برات اسپویل شد کهههههه!!

    پ.ن: اوووهههه~ چه فکر خوبی :>
    اتفاقا این چند وقت با خودم میگفتم "دیگه از اون تستا درست نکردم.." ولی نمیدونستم برای کدوم فیک و با چه موضوعی درست کنم
    حالا که پیشنهادشو دادی حتما روش کار میکنم :>
  • Mahi shi
    24 March 24، 21:22
    Mahi  shi

    خدای من :"))))

    من اولین درخواست دهنده بودم گاااد ...من به قلمت ایمان داشتم اما ... من باور داشتم که تو اونقدر کارت درسته که میتونی با قلمت غوغا کنی!... و خب همینطورم شده... بازم ازت ممنونم که برام نوشتیش :)))))))))) جدا خوشحال ترینم .... ممنونم دختر... خیلی ممنونم ... 

    من فقط درخواست دهنده ی کیوت توعم!:")))))))))) 

    واقعا کاپل خیلی کیوتی رو داریم !

    #تهگی فور اور T^T

  • Q. Moon
    25 March 24، 09:59
    Q. Moon
    به به!! ببینین کی اینجاس :>
    خوش برگشتی قشنگ من ^^
    حیحی *ذوق مرگ شدن* شروع کردی خوندن یا منتظری فول شه :>
    بوس بت عشقم U^U
    امیدوارم موردپسندت واقع شه 3>
    تهگی عالیههههههه!!
    فعلا که چون درحال آپه خیلیا منتظرن فول شه شروع کنن خوندن
    اما بعدش اگه اونطور که انتظار داشتم شد، شاید بازم تهگی بنویسم :>
  • مسواک کوکی
    23 March 24، 19:15
    مسواک کوکی

    من، من واقعا انتظار اینو نداشتم... 

    این شاهکار بود سیاااا 

    بخدا شاهکارای سینما و نویسندگی نمیتونن چنین قسمت ویژه ای 

    تحویل بدن!!! 

    وای واقعا نقاشیا قشنگ بودن  . عوامل پشت صحنه هم که اصلا عالیی 

    اصلا نمیتونم تصور کنم چقدر وقت گذاشتی پاش :) 

    بدبخت یونگی 🦥🦥 

    وای، من بعد از تموم کردن این واقعا به خودم دیدم یه لبخند بزرگ رو صورتمه، تو واقعا خلاق ترین و با سلیقه ترین کسی هستی که دیدم، وای هرچقدر از عالی بودن این قسمت ویژه بگم کم گفتم، تاحالا چنین چیزی بامزه ای ندیده بودم جدیی

    «باشه ولی وحشی بازیای ته موقع دیدن جین و جینی که داشت حال میکرد 🛐🛐🛐»

    حدس میزدم ارزوی یونگی زندگی با ته و  بازنشسته شدن باشه، البته اگه بازنشسته شه از کجا پول در میارن؟ *-*

    بخدا همگی قدر مانهواکا ها و مانگاکا هارو میدونیم، جدی بعد این حرف دارم از فحشایی که به ایسایاما دادم خجالت میکشم 🚶‍♂️🤣

    آه و اونجایی که گفتی بنظر میرسه واقعا رو جین کراشیم، بله من واقعا رو جین کراشم، همزمان ازش کفری هم هستم ولی واقعا هم روش کراشم 🤣 

    آقا دوماد لامصب از هر انگشتش یه هنر میباره 🦥☑️ 

    ولی بنظر میرسه اگه دست تهیونگ به کسی برسه که مانهوا رو از 

    جونی خواسته واقعا خوار و مادرشو به هم وصلت بده هاا 🤣🤣 

    وای ولی آرت تهیونگ موقع سوال پرسیدن ازش 🛐🛐🛐

    وای اونجا که آدرین به جین گفت وراج 🤣🤣 

    خب سیا، بجای ارزوی موفقیت برات ارزو میکنم بتونی وارد مانهوا شی و برای ساختن این فایل گوگولی مگولی و شاهکار هم ممنونم ازت، خیلی زحمت میکشی بشر 💍 

    جدی ماچ بهتت☑️

     

  • Q. Moon
    25 March 24، 10:07
    Q. Moon
    منم انتظار نداشتم کشیدن چند تا طرح ساده انقدر سخت باشه T^T
    با اینکه بیشتر چیزا پایه آماده از نت بود و من فقط قیافه و مو و لباسشونو کشیدم.. بازم پدرم دراومد!!
    لعنتی مانهواکاها و مانگاکاها واقعا هنرمند و خلاقن!! باید دستشونو بوسید!
    دیگه وقتی ریدرام انقدر خفنن منم باید همه تلاشمو بکنم که یه چیز درخور بهشون تحویل بدم دیگه نه؟ U^U

    آره دیدی پسر بیچاره هیچ رای نیاورده بود تو محبوبیت؟ دوساله داره خودشو جر میده تو اون مانهوا...
    حیحی :>> چه عالی! خوشحالم که پسند شده U^U
    اصلا جین عالیه! یجورایی شبیه خودم تو موارد خاصه رفتاراش :>> وقتایی که کرم میریزم و میدونم طرف مقابل هیچکاری نمیتونه بکنه و با لبخند تماشا میکنم یوهاهاها!!
    حالا از کارآگاه بودن که انصراف بده کارهای اسونتری هم برای پول دراوردن هست.. ته هم که همیشه میتونه دزدی کنه U_U
    ایسایاما.. وای من همین چند روز پیش نشستم اتکو از سر تا ته دیدم اصلا... پشمام واقعا مرتیکه شاهکار خلق کرده :>>>
    حسودیم شددددد!!!
    لامه یادآوری کنم که هنوز مونده تا بیشتر ازش کفری شی؟ U_U
    حالا فعلا بذار ببینیم اصلا تهیونگ میتونه بره بیرون یا فقط داره رجز میخونه U_U
    وای.. ببین آخه جین تو خود فیکم خیلی حرف میزنه و توضیح میده دیگه.. میخواستم تو قسمت ویژه هم این ویژگیش حقظ شه ولی هی که میرفتم جلو میدیدم دیگه وقت ندارم و کلی هم نقاشی باید بکشم دیگه داشتم دیوونه میشدم که سوکجین انقدر حرف میزنه :>>>>>
    فقط امیدوارم اگه رفتم تو مانهوا بعدش بتونم بیام بیرون T^T
    ماچ بهت بچه!! *بغل روحی خیلییییی محکممممم* 3>
  • مسواک کوکی
    23 March 24، 14:26
    مسواک کوکی

    در واقع از فضایی ها دان کردم که بخونم ولی یادم رفت بخونم

    چون داشتم چت میکردم 😭🤣 این شد که کلا یادم رفت بعد اومدم 

    به سایتت سر بزنم که دیدم اره سه تا پارت آپ کردی، این شد که دیگه رفتم خوندم 

    مونی خیلی گله واقعا🦥☑️ 

    دیدار دو برابر همگی رو اکلیلی کرد جدی 

    ینی چی، داری میگی هنوزم هست؟ 😭🤣 

    جین کوتاه بیا یکم 🤣 

    بوگوم بیچاره 🌚💔 

    دیگه باید دید چیکار میکنی کوئینی 🚶‍♂️

     

     

  • Q. Moon
    23 March 24، 18:00
    Q. Moon
    بله بله بخون عقب نمونی U_U
    مونی عشقهههه اصلا!!
    همین یکم پیشم بهش پیام داده بودم برای اطلاعیه ای که ددی تو فضاییا گذاشته
    پرسیدم ینی منم این هفته نمیتونم آپ کنم
    گفت اگه خودم دوست داشتم آپ کنم براش بفرستم میذاره :>>>
    عشقه این دختر عشقققق!!

    بله که هست. در توانایی های سوکجین شک داری ینی؟؟؟
    درست میشه درست میشه.. بهرحال هر پیروزی ای نیازمند یه سری فداکاری هاست نه؟
  • مسواک کوکی
    20 March 24، 09:34
    مسواک کوکی

    وای سیاااا

    همین الان رفتم این سه پارت ده تا دوازده رو خوندم 

    یعنی عالی بودننن 

    عالیی 

    بلاخره ته و نامجون همو دیدن و واقعا

    من دارم میرقصم سر این موضوع 💃💃💃

    بعد اینهمه سرویس کردن ما بلاخره همو دیدن 🫴

    از طرفی، سوکجین پدسگ همونطوری که تو میگی، 

    هم بی نهایت  روش کراشم هم خیلی کفرمو در میاره مرتیکه 🤣

    ولی از همه بیشتر دلم برای بوگوم و اکیپ دوستی کوکمینگوم (جونگ کوک + 

    جیمین+بوگوم) میسوزه 🚶‍♂️ 

    واسه ادامه ی داستان و پیشرویش، جدی یسری حدس دارم اما مطمئن 

    نیستم، داستان یجوریه که اصلا نمیشه ادامشو حدس زد، شاید 

    نامکوک توی مانهوا بمونن و تهگی برن بیرون؟ از اونجایی که جونگ کوک 

    همین الانم موندنو ترجیح میده و نامی هم گفت میخواد برای جون 

    دونسنگش حتی جون خودشم بده، یعنی نه بنظر میرسه به ته اسیب بزنه نه به کوک 

    وای رد دادم دیگه، همون حدس نزنم بهتره☑️🤣

  • Q. Moon
    20 March 24، 17:23
    Q. Moon
    عه الان خوندیشون؟ فکر کردم از فضاییا دنبال میکنی...
    اونجا هر هفته سر تایم آپ میشه چون آپ با مونیه فقط کافیه من پارتو براش بفرستم :>
    ارررهههه بالاخره برادرا به هم رسیدن!!
    هنوز تا وقتی کفرت از سوکجین در بیاد مونده هانی.. پسرم فعلا تواناییهاشو پنهان کرده U_U
    وای آره بخدا که خودمم کبابم براشون بچم بوگوم بد قربانی شد T~T
    کی میدونه؟ شاید طبق پیشبینیت باشه و شاید برعکسش و شاید کلا یه چی دیگه، هوم؟ U_U
  • D-DAY
    17 March 24، 14:52
    D-DAY

    سلام کوئرنسیا شی💜

    روند داستان خیلی باحالههههه^-^

    خیلی می‌دوستمش😭💜

    پارت جدید نمیدی؟😢

    مثل همیشه، خیلی خوب می‌نویسیییی یفخجیبخسفخجتسفمجیخپبحلهجبط:> 

    لاو یو

    {/__\}

    ( • . • )

     ♡ < /

  • Q. Moon
    19 March 24، 13:42
    Q. Moon
    سلام سلام جانم T^T
    خداروشکر که دوست داریننن *گریه*
    چرا بوخودا.. ببخشید پارت 12 یه روز دیرتر آپ شد (البته اگه از فضاییا دنبال میکنی...)
    متاسفانه به لطف کلاسایی که تا خود 28ام ادامه داشتن به خیلی کارام نرسیدم T^T
    امیدوارم دیگه وقفه توی آپ پیش نیاد.. *پایین انداختن سر شرمندگی*

    بزاتنمکتنلبلزردذدنعلدئ بوس پس کلت خفن :>
    پرپل یووووو
    بغل روحی* ~(^-^~)
  • مسواک کوکی
    25 February 24، 20:23
    مسواک کوکی

    چیزی که سیا خانوم نوشته بایدم قشنگ باشه 🤌 

    دقیقا اصلا یعنی قشنگیه فیک به اینه که از اولش یه سوالی تو ذهن خواننده ایجاد کنی بعد کم کم به این سوالات جواب بدی که تو این پارت، قشنگ به همه ی سوالام جواب داده شد 🥹🫴 

    خیلی خفن بود. 

    منی که همیشه رو ویلنا و کاراکترای کثافت کراش میزنم و نه تنها از جین بدم نمیاد بلکه عاشقش شدم 🤣🤌

    خودم معمولا هرجا میرم یمشت ادم بسم الله پیدا میشه که بیان اسپویل کنن و کلا مزه ی فیلم و فیکو میپرونن واسه همین هشدار زدم، مثلا اتک ان تایتان، با این روش خیلی بی رحمانه اسپویل شدم 🥹

     

    اسپویل دوباره🦦 

     

     

    اصلا فیک بدون جین مزه میده ایا؟ 🤨😔

    #جین_خوش_شانس

    ازون نقشاست که ادم فقط بهش میگه جون ☑️ 

    یعنی به من نمیگی اون نقش اولیه چی بوده؟ 🤨

    و اینکه هرکدومشون یچیزی میدونن ولی هم نمیبینن که بگن منو حرص میده، یعنی میدونی یجوریه ادم دلش میخواد به نویسنده فحش بده، البته من هیچوقت به تو فحش ندادماا 🤌🤣 

    یعنی اینطوریه که هی میگی اره پارت بعد بلاخره همو میبینن بعد ، پارت بعد که میاد نمیبینن 

    بعد هی اینو میگی هی میگی، اخر انقد همو نمیبینن کلافه میشی 🤣

    بین خودمون بمونه ولی یبار مثل احمقا داشتم داد میزدم میگفتم نهه اگه نامجونو بکشین به اونا کمک میکنیننن نکشینش، ولی خب خوشبختانه یا متاسفانه کاراکترا صدامو نمیشنون 🥹

    بابا این مانهوا چرا انقد تصمیمش طول میکشه 🤣

    من همیشه با شما هستم 😔 در چپتر ده هم همینطور! ☑️ 

    شوما فقط تهدید امیز باش ❤ 

    دقیقا بهترین جا بود 

    🫂

     

     

  • Q. Moon
    1 March 24، 08:40
    Q. Moon
    من آخر از دست شماها از ذوق سکته میکنم میمیرم
    حالا ببینین کی بهتون گفتم! T^T
    خب پس خوشحالم که کارم رو درست انجام دادم :>
    من همیشه نه.. ولی خب خیلی جاها عاشق ویلنا شدم.. آخه لعنتیا خیلی کارکترهای کراشی دارن :>
    مخصوصااااااا!! ویلنایی که حس شوخ طبعی دارن :> اونا که دیگه اصلا.. بذارین رگ بزنم براتونننننن!!
    وای بمیرم بچه.. خودمم همینم. من دقیقا اتک آن تایتان و جوجوتسو رو کامل اسپویل شدم T~T


    واقعا چطور میشه.. اصلا فیک بدون جین مگه داریم؟ مگه میشه؟ U_U
    جووووون.. خوشت اومده آره؟ خفه شو خوشت اومده U^U
    هوممم.. *یه نگاه به چپ* *یه نگاه به راست*
    *زمزمه: گوشت رو بیار جلو... نه نمیگم U^U
    نه راحت باشین به من فحش بدین U^U
    اتفاقا خودم از عمد اینطوری میکنم که فحش بخورم لذتبخشه که فقط میتونین فحشم بدین و من به نوشتنم ادامه بدم U^U
    یوهاهاها *خنده شیطانی اکو شونده*
    دیگه دیگه... حالا ببینیم پارتی که فردا آپ میشه بالاخره میتونن همو ببینن یا نه U_U
    دیگه به آخرهای کار نزدیک شدیم خدا بخواد T^T
    جرر عالی اصلا! همین موضوع که تهگی حتی با خالق هم دیدار داشتن ولی بازم نامکوک راه بیرون رفتن رو میدونن نه اونا خودش سوپر بدشانسیه اصن T^T
    چپتر ده در راه است U_U
    عههه!! ببین یادت باشه خودت خواستی هاااا U^U
    ای جان :>
    بوس بوس 3>
  • مسواک کوکی
    25 February 24، 18:31
    مسواک کوکی

    فاککک این پارت عالی بوددد🛐🛐🛐🛐 

    اصلا پشمام ریختتت🤡🤡 

    عا یدقه وایسا هشدار اسپویل بدم 

    واسه کسایی که نخوندن این پایین اسپویله ❤ 

     

     

     

     

    کی فکرشو میکرد جین سازنده مانهوا باشه اصلا پشمام 💀💀 

    بیچاره ها فکر میکنن اگه گنگستر رو بکشن میرن بیرون اما در واقع به همون گنگستر کمک کردن 💔

    سیا باید به طور جادویی نامجونو بتمن کنی بیاریش تهیونگو از دست 

    بوگوم نجات بده، باشه؟ ʕ •ᴥ•ʔ

    باشه اصلا همچی به کنار، کیس تهگی 🛐🛐🛐🛐🛐🛐

    عاشق این بوسام که وسط نفرت اتفاق میوفتن 🤣

  • Q. Moon
    25 February 24، 19:20
    Q. Moon
    نینینینینینینی
    خوشحالم که اینو میشنوممممم!!
    خودم این پارتد خیلی میدوستم :>
    چون هم یکم از اتفاقات گذشته رو واضحتر کرد
    هم اینکه کلا چیزهای بیشتری درمورد وجودیت خود مانهوا مشخص شد :>
    و جییننننننن
    جین پدرسگ این فیک جوریه که هم ازش متنفرم هم دلم میخواد ماچش کنم :>
    وای قشنگم مرسی برای بفکر بودنت حتی هشدار اسپویلم زدی T^T

    هشدار: اسپویلر

    حیحی :>
    آره دیگه وقتی داشتم مینوشتم دلم نیومد همه پسرا باشن ولی خبری از جین نباشه..
    شانسش زد و یه نقش خفن بهش خورد :>
    بینمون باشه اولش اصلا یه نقش دیگه بریا جین تو ذهنم بود ولی خب حین نوشتن برنامه هام عوض شد...
    آره دیگه.. بهرحال هر کدوم از کارکترا یه چیزی میدونن که اون یکی نمیدونه :>
    باید دید مانهوا تصمیم میگیره به نقع کدوم پیش بره U^U
    حالا ببینیم چی میشه U_U
    آیا تهیونگ نجات پیدا میکنه؟.. با ما باشید و بفهمید؛ در چپتر 10 مانهوای خالی *الان دارم تهدید آمیز اشاره میکنم به هر کسی که داره اینو میخونه!!*
    آیا اونجا بهترین جا برای اولین کیس حقیقی تهگی نبود؟ U^U
    منمممممم!! T^T
  • D-DAY
    5 February 24، 02:32
    D-DAY

    سلام کوئرسیا شی💜

    انتظار خیلی سخته*بغض

    من شدیدا منتظر اینم که بقیشو بخونممم😭

    و بازم میگم خیلی خوب نوشتی واقعنی استعداد داری3>😭💜😭💜😭💜😭💜😭💜😭💜

    این فیکشنو خیلی دوست دارممممممم💜💜💜💜 

  • Q. Moon
    5 February 24، 12:02
    Q. Moon
    سلام قشنگممم چطوری شما؟
    بله بله در جریانم عشق میدونم T^T
    همین الان پیش پای جواب دادن این کامنتت پارت 7 آپ شده زیبا ^^
    ولی خب آخر پستم اطلاعیه دادم که هفته دیگه آپ نداریم که آپ سایت ددی هم برسه به این قسمت :>
    ممنوننننن!! راستش خیلی دارم سعی میکنم که تو نوشتن بهتر شم خوشحالم که میبینم نتیجه داشته و از کارا راضی این ^^ 3>
    نوش جونت پسسسسس ~(^-^~)
  • D-DAY
    13 January 24، 18:27
    D-DAY

    داداش برگامممم!

    خیلی خوبههههه وای! همش منتظرم ببینم ادامش چی میشه€_€

    ایده‌ت خیلی خوبه. خیلی عالی نوشتییییی

    از همه نظر عالیههههههه^-^

    وای اصن این فیک>>>>>>

    استعداد بالایی در نویسندگی داری. لاو یو💜

  • Q. Moon
    14 January 24، 00:21
    Q. Moon
    به به، نام زیبای جدید میبینم
    خوش اومدی بچه T^T
    انتظار چطوره؟ U_U
    ممکن بود بخاطر سرعت فوق العاده نت انتظار زیادتر از حد لازم شه :>
    هرکاری میکردم نمیتونستم آپش کنم! ولی درست شد U^U
    عالی شماییییییی!
    شرمنده نکنین دیگه U^U
    اوه هارتم~ مرسی خب :>
    *لاو یو پرپل یو* 3>
  • عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
    28 November 23، 23:35
    عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه

    فرض کن همه توانم تو کامنت قبلیه-

  • Q. Moon
    29 November 23، 08:38
    Q. Moon
    نه نیست.. همه توانتو قبلا تو دزدیدن قلبم ریختی U~U
  • عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
    28 November 23، 23:35
    عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه

    خب اینو قبل تر از بقیه خوندم، در نتیجه.

    خسته نباشی مای کوییننننننننننننننننننننننننننن:>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

  • Q. Moon
    29 November 23، 08:37
    Q. Moon
    مرسی فراوااانننن *گریه دلم برا کامنتای خسته نباشی مای کویینتم اندازه کو.ن مورچه شده بوووددد*
  • Kim bora (خیار🥒)
    21 November 23، 16:14
    Kim bora (خیار🥒)

    کوئرنسیا شییییییییی💜

    من چقد خوشحال شدم که تو وبلاگ زدیییی اخهههههههه🥹

    میدونستی من چقد دوست دارم دخترررررر❤️‍🩹

    هعی خودا کمکم کنه تا وقتی امپتی مانهوا فول بشه من مردم خو🥲

    فایتییییینگگگگگگ عشقممممممم🫂

  • Q. Moon
    21 November 23، 19:09
    Q. Moon
    جانممممممم بورا شیییییی
    ای خدا خوش اومدی بچه اینجا وبلاگ خودته T^T♡
    من فراوان‌تر :> 3>
    دور از جوننننن
    سعی میکنم خیلی کشش ندم U_U
    فایتینگ بکککک *بغل روحی*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan