Querencia For All

~~~ خانه ای برای افسانه ها و افسونگرها ~~~
Q. Moon
Q. Moon Sunday, 7 April 2024، 03:30 PM

1UP to my HP

مینی فن فیکشن 1UP to my HP

request_roulette#

🩵FULL🩷

 

 

نویسنده: Querencia

 

کاپل: یونمین × نامته

 

ژانر: عاشقانه × فلاف × مدرسه ای × AU × فانتزی × برشی از زندگی

 

هشدار: ندارد

 

محدودیت سنی: ---

 

برنده رولت: Amaris

 

 

🎮مقدمه🎮

 

- گذاشتم تو همه وان-آپ ها رو داشته باشی و همیشه خط زندگیت رو باهاشون پر کنی.. چون این کاریه که تو توی دنیای واقعی با من میکنی.. با خنده هات، با کیوت بودنت، با دیوونه بازیات با تهیونگ وقتی فکر میکنی کسی حواسش بهتون نیست.. اما من همیشه میبینمتون؛ چون چشم من همیشه و همه جا دنبال تو میگرده، جیمین.

 

یونگی اعتراف کرد و دستبندهایی که برای خودشون ساخته و آیدی بازیشون رو روشون حک کرده بود، سمت جیمین گرفت:

 

- ممنون که خط زندگیم رو پر نگه میداری، چیمی!

 

 

🎮DOWNLOAD🎮

 

.yami. RM. kiute.ARMY Nina .yami. مسواک کوکی Baby Bunny مسواک کوکی مسواک کوکی .yami. Nina Nina Nina Nina Nina
💎 آخرین نظرات بیبی‌هام 💎 :
Tags :
۱۴ تعداد نظراتتون :)
  • .yami.
    17 April 24، 22:43
    .yami.

    کار خوب کامنت خوبم میخواد دیگه..

    ببین من عاشق اینم که همه کارات پی دی افشون تم متفاوت و فونت متفاوت داره!پس همیشه به همچیزشون وقت میکنمU-U

    نخییییر اصلا هم نریدی
    همه چیز که قرار نیست کامل باشه..
    همینجوری هم عالیهههههههههه


    اهاااااا اونو محض احتیاط میزنن حتما😂
    احتیاط شرط عقله..

    ازین به بعد قراره لول آپ و این فیکو شیم کنم😐✌

    خعلیم خوبههههV-V

    عه نداری؟به سیا میگم بیاد به سرپرستی بگیرتت..من که نمیتونم سیا بشم😔


    پس هورااااااا🎉🎊🎉🎊🎉سیا برگشتههههه
    دست بزنین شادی کنین

  • Q. Moon
    18 April 24، 11:37
    Q. Moon
    شما لطف فراوان دارین به من زیبارویان U^U

    حقیقتا خودمم خیلی دوس دارم این موضوع رو :>
    یه بار یکی از ریدرا برگشته بود گفته بود که
    از روی شکل پی دی اف میشه تشخیص داد که اون کار مال منه و مثل خر ذوق کرده بودم واقعا :>>>>

    شت این قشنگ بود :>>>

    شرط عقل.. بله وگرنه من هرجور استفاده کثافتی از اون برگه میکردم U_U

    V_V

    مثل روابط سریال ترکی شد چرا؟ U_U

    ذرنسایذرسمیارمنسیئ
    دیش دارا دان دیران دان!!
  • RM. kiute.ARMY
    14 April 24، 01:04
    RM. kiute.ARMY

    پوستر چی میگههههههه؟=)))))

    دانلود نکنم از شغال که برادر سگ زرده کمترممممممممممم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

    یونمین خیلی هاته😭😭😭😭😭😭😭

  • Q. Moon
    15 April 24، 21:15
    Q. Moon
    پوستر میگه "یه یونمین لول آپ طورمون نشه؟" U_U
    خوندیش هیونگ؟ :> راستش چون مطمئن نبودم خوبه یا نه نفرستادم برای سایت فضاییا...
    یخیلیییییی عشقههههه!!
  • Nina
    12 April 24، 19:53
    Nina

    سلام اونی ،خوبی؟

    گردونه رو نمیچرخونی امشب؟

  • Q. Moon
    15 April 24، 21:15
    Q. Moon
    سلام قشنگمممممم
    بله بله خوبم خداروشکر تو چطوری؟ U^U
    والا چرخوندم فقط دیر رسیدم به کامنتا.. الانم درسام که تموم شه شروع میکنم نوشتنش :>>
  • .yami.
    9 April 24، 21:27
    .yami.

    من اینو خوندم و برگشتم و ...

    چرا؟

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    چرا اینقدر خوب بود؟(':

    نمیخوامممم بذارین برمممممم

    این خعلی خوب بود خدایی

    چقدر جزئیاتش قشنگ بود🙃مثلا این که هر چقدر تعداد صفحه بیشتر میشد خط زندگی پی دی افم زیاد میشد😂عاشقش شدم بخدا

    و فاکجون...چرا این کارو با قلبم میکنی؟😶

    من دیگه چجوری به نامجون فکر کنم و فاکجون یادم نیاد؟

    و یه سوال...چطور یه نفر باید از فلش مموری استفاده معنوی داشته باشه؟😂

    جوری که اون جمله "تبریک،شما بازی را به اتمام رساندید!" منو یاد اول آپ انداخت(':

    از این به بعد v_v پایه ثابت کامنت هامه😂

    میبینی چه دوست خوش سلیقه ای دارم؟😌درخواستیتو میبینی؟

    بعدشم ...من یه سیا دارم که قلمش رو با هیچی عوض نمیکنم! تو اصن خودت سیا داری؟

    میبینی؟خودت میای میگی بد نوشتم بعد میگی منو نزنین‌ ناز کنین😑😐

    خعلیم خوبهههه تو چشم بصیرت نداری نمی بینی.. 

    فیک به این خوبی

    دیگه...یعنی الان از استراحت برگشتی؟<:

     

    پ.ن:هی..کدومتون اندازه من شانس داشت سیا بهش بگه 'خوش سلیقه من'؟😂😌

  • Q. Moon
    15 April 24، 21:26
    Q. Moon
    13 دلیل برای اینکه U_U
    .
    .
    .
    نینینینینینینی مرسیییییی برای کامنتای خوبتون برای کاارررررر :>>> عاشقتونم بخدا!!
    وای مرسی که بهش دقت کردیییییی!!! ببین درواقع قرار بود اینجوری باشه که تا تموم شدن داستان، خط زندگی فایل کامل شده باشه :>
    ولی خب محاسبتم یکم قروقاطی شد و ریدم =>>>>>>>>>>
    نمیدونم.. مثل این متنا هست پایین برگه ورود به امتحانات میزنن.. فاقد ارزش مادی و معنوی.. من چه استفاده معنوی از عکس داغون برگه ورود به جلسه میتونم داشته باشم آخه بنده خدا؟؟؟؟!!
    دیگه لل آپ وایب بود دیگه U^U
    خوشحالم که یادآور بچه ته تغاریم بود این کار U_U
    وای آره نمیدونستم چی سیو کنم و خیلی رندوم به v_v رسیدم :>
    بله بله البتههههههه!!!
    نه ندارم... میای سیای من بشی؟ U_U

    آره دیگه خدا بخواد برگشتم :>>> البته خب چون الان خوابگاهم نت خیلی بده و اینا.. واسه همین دیر رسیدم ولی خب دیگه اصولا کامبک به حساب میام :>
  • مسواک کوکی
    8 April 24، 13:59
    مسواک کوکی

    پبمسنبدمشکشکشک

    این انقدر که قشنگه، چجوری خوشم نیاد اخه؟ 😭😭 

    اره جدی خیلی عالیه، خیلی حال کردم باهاشون لعنتیا ʕ •ᴥ•ʔ

    دقیقا، مخصوصا وقتی که بحث روابط عاشقانه و اینجور چیزا باشه 💀 

    اخ اصلا برادرای نامجین 🛐🛐🛐

    حالا فصل دومش در چه حال هست؟ 💀

  • Q. Moon
    8 April 24، 17:55
    Q. Moon
    حیحی :>>>

    وای اصلا بحث کراش و اینا که باشه دوستا میزنن همو میترکونن :>
    انقدر ضایع بازی در میارن که امکان نداره اون طرف نفهمه یکی از اون گروهه روش کراشه :>>>>>
    ترکیب نامجین همه جوره خوبه با هم؛
    چه به چشم برادری چه غیربرادری U_U

    فصل دومش تو کماس *اموجی فرار کننده به سمت افق*
  • Baby Bunny
    7 April 24، 22:46
    Baby Bunny

    من به کاپل یونمینش کار ندارم..

    حاجییی این خیلی خفنه نخونمش بیبی بانی نیستم.. طفل یتیم فلسطینی‌ام!!

    کاورش🛐🛐🛐🛐

    مقدمش🛐🛐🛐🛐🛐🛐

  • Q. Moon
    8 April 24، 10:31
    Q. Moon
    چرا نه؟ حالا میدونم کوکمین پسندته
    ولی گاهی یه کاپل دیگه هم بزن بر بدن شاید خوشت اومد :>>
    نه تو بیبی بانی خودمونی!!! برو بخوننننن
  • مسواک کوکی
    7 April 24، 22:20
    مسواک کوکی

    وای شاید باورتون نشه ولی منو جو گرفت تو بالشت جیغ زدم بعد تموم کردنش 😭🤣 

    وای این عالی بود 😭😭 

    بخدا که عاشقش شدم، کاملا ارزش داشت که بخوام صبر کنم براش! 

    این واقعا برام خاص بود، الان میفهمم گرفتن درخواستی خودت چقد بهتره! 

    روند داستان عالی بود و عاشق گروه دوستی نامجینگی شدم 😭😭😭 

    اونجا که یونگی رو مسخره کردن وای 🛐🛐🛐 

    وای شرط جیمین با تهیونگ عالی بود خیلی حال کردم باهاش 🤣🤣 

    اصلا همش به کنار « فاکجون » گفتن جین به یونگی پارم کرد 🤣🤣🤣 خیلی خندیدم سرش ʕ •ᴥ•ʔ

    ایده ی پروژه ی یونمینم خیلی باحال بود لعنتی، حال کردم باهاش، در ضمن سیا خانوم، شما غلط میکنین میگین بد شده، این بهترین مینی فیکی بود که من خوندم رسما، عاشقش شدم، خیلی ممنونم بابت نوشتنش، واقعا حسم از وقتی اون پارت ویژه ی قشنگ امپتی مانهوا رو دیدم هم بهتره 😭😭

    حالا بیخیال این چیزا، نامته این مینی فیک 🛐🛐🛐 

    منی که رفتم بعد از این لول آپ  رو دان کردم دوباره بخونم 🤣🤣

    خیلی خوشم اومد ازش، خیلی قشنگ بود، خیلی خوب بود، همچیش عالی بود، کارت حرف نداره جدی! ʕ •ᴥ•ʔ

    ماچچ بهتت، موفق باشی

  • Q. Moon
    8 April 24، 10:33
    Q. Moon
    یمبذمیمبنرکسختبرکسمنبرمسر
    خدایا شکرتتتتتتت
    خیلی خوشحالم که دوستش داشتی بچه همش نگران بودم که خوشت نیاد ازششششش T~T T~T
    وای آره نمیدونم اصلا نامجینگیش از کجا دراومد ولی بنظرم خیلی ترکیب خوبیه برای دوستی :>>>
    دوستا برای مسخره کردنن U_U
    بنظرم دقیقا از اون چیزایی بود که اگه واقعا برادر بودن بش میگفت =>
    مخصوصا تو اینجور موارد که اذیتش میکرد!
    خداروشکر پس U^U

    وای که بخدا... انقدر همه این چند وقت برای لول آپ ریختن سرم که دیگه نمیدونم چیکار کنم :>>>
  • مسواک کوکی
    7 April 24، 21:10
    مسواک کوکی

    خواب که نمیبینم؟ 😭

    این درخواستیه منه؟ 😭

    وای چقدر خوشگله، عاشق تک تک چیزاشم!! 

    مقدمه، یونمینش «اهمیتی به اینکه خودم درخواست دادم نمیدم 💀»

    نامتهش، ژانرا، کاورررر و در اخر عاشق نویسنده ی خوش سلیقه و زحمت کشش! 

    واب من حسم رو نمیدونم توصیف کنم، بخدا انگار پول برنده شدم 

    واقعا دارم قر میدم 😭💃 

    خیلی عاشقتم سیاا، مرسی بابت این کار خوشگلت 

    وای، واقعا میرم بخونمش، دارم دیوونه میشم 😭

  • Q. Moon
    7 April 24، 21:18
    Q. Moon
    نه عزیزم تو کاملا بیداری U^U
    بلههههههه بالاخره :>
    خداروشکررر :> امیدوارم همونطوری باشه که دوست داشتی T^T
    بله یونمین :> بعد از عمری یونمین U^U
    نامته رو نتونستم اضافه نکنم واقعا بدون کاپل فرعی نمیشد U_U
    من عاشقتم که جوجه خوش ذوقم :>
    قر تو کمرم فراوونه نمیدونم کجا بریزم U_U
    *پرتاب قلب انگوشتی*
    برو برو منتظرم نظرتو بدونم عشق کوجکم U^U
  • .yami.
    7 April 24، 20:26
    .yami.

    نه نه نه 

    آرههههههه

    قر تو کمرمه نمیدونم کجا بریزمممممم💃💃

    هورااااا بالاخرههههه

    فعلا باید تا چهارشنبه صبر کنم که بخونمش😭😭😭

    ولی میدونم که خفنه

    خداااااا خعلی خوشحالمممم

    شوکه شدم من الان

  • Q. Moon
    7 April 24، 21:20
    Q. Moon
    آره آره آره
    نههههههههه
    #ستاد_زدن_ساز_مخالف
    منم منم U^U
    فکر کنم هیچ کس بیشتر از خودم خوشحال نباشه که دوباره سایت و گردونه راه میفته :>
    یادت نره ها U_U
    من منتظر نظرت میمونم یامی خوش سلیقه من U^U
  • Nina
    7 April 24، 18:39
    Nina

    وایی من همین الان نامتهرو هم دیدم🥲🥲🥲🤝🏻🤝🏻

    خواستم یه چی بگم،اینکه من به خاطر کاپلا و شیپای یه فکی نمیخونمش،اون فقط چاشنیه یه جورایی قلم نویسندست که جذبم میکنه و ،باید با افتخار بگم عاشق قلمتم اونیی(من دیگه نمیتونم اونی صدات نکنم،زشته اصلا،بی احترامیهU_U)(البته اگر مشکلی نداشته باشی)

     

    پ.ن:چقدر خوشوم اومد تو مایه های لول اپه،یه فکت:من از بس خوب بود لول اپو شیش هفت باری هست کامل میخونمش،اون یکی از خفن ترین کاراته،

     

  • Q. Moon
    7 April 24، 20:13
    Q. Moon
    حیحی :>>> سر نامته این کار دلم خواست برم یکی با کاپل اصلی نامته بنویسم اصلاااااا!!
    وای، هق، مرسی که بالاخره یه نفر نظری شبیه به من نسبت به کاپلای فیکا داره :>>>>>
    دقیقا همین امروز تو گروه تل داشتم با یکی غرغر میکردم که خیلیا فیکی که کاپلش از اون محبوبا نباشه رو نمیخونن و این خیلی ناراحتم میکنه
    برای منی که کاراییم که به نظر خودم خوبن، کاپل تهکوک و یونمین و اینا که معروف ترن نیستن :>
    مثل لول آپ که شوگامون بود! میدونی.. رسما آخرین کاپل تو محبوبیته و فیک ازش خیلییی کمه :>>
    البته که دوست دارمممم
    تازه از تو چه پنهون ذوقم کردم که گفتی اونی U^U

    پ.ن: آره اتفاقا خود درخواست دهنده میخواست شبیه لول آپ باشه :>>
    خودمم خیلی اون کارو دوست داشتم ^^ از فاکینگ موردعلاقه هامه!!
    خفن ترین کارم؟!!!؟!؟!؟!
    اوکی.. آیم جیسو، بات آیم نات اوکی :>>>
    من رفتم بمیرم از خوشحالی بای T~T
  • Nina
    7 April 24، 18:31
    Nina

    فقططط اون ابنبات چبیاشونننن.

    رنگ موهایی یونگیییی تو پوسترررر

     

  • Q. Moon
    7 April 24، 20:10
    Q. Moon
    وای خودم عاشق موهای یونگی شدم :>>> خیلی خوشگلهههه
    هارلی کویین ورژن کره ای و مردانه U_U
  • Nina
    7 April 24، 18:30
    Nina

    چقدرررررررررررررررر مقدمشششش خوبههههههههههه،😭🥲🤝🏻

    پ.ن:سیا در نمیزنه میاد با لگد،(لگدشم خورد تو دهنمون)

    واقعا خاک تو سرم چقدر نمه چی تمومه وای من نمیتانم دیگر

  • Q. Moon
    7 April 24، 20:09
    Q. Moon
    پ.ن: خاک تو سرم! بذارین پامو قطع کنم U_U
    وای کاشکی بعد خوندنشم همین نظرو داشته باشی که من دیگه برم با خیال راحت بمیرم T~T
    (از ذوق)
  • Nina
    7 April 24، 18:28
    Nina

    چقدرررررررررررررر پوسترششششش جذابههه و وایب خوب میدهههه🟦🥲🥲😭🤝🏻

  • Q. Moon
    7 April 24، 20:08
    Q. Moon
    واقعااااااااا؟؟؟ خیلی وقت بود فقط با فن ارت کاور میزدم و اینطوری ادیت نزده بودم.. فکر میکردم خوب نشدهههه T~T
    موچ بت خیالم راحت شدددد 3> 3> 3>
  • Nina
    7 April 24، 18:06
    Nina

    یوهووووو بلاخره فول شددد،خسته نباشی سیا جونم،تبریک به برنده،چه مینی فیک جاذابی🥲🤝🏻

  • Q. Moon
    7 April 24، 20:00
    Q. Moon
    آرههههه بالاخرهههههه
    تشکورات :>
    امیدوارم هم شما هم برنده رولت دوستش داشته باشین ^^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan