Querencia For All

~~~ خانه ای برای افسانه ها و افسونگرها ~~~
Q. Moon
Q. Moon Sunday, 9 April 2023، 05:20 PM

Tough Girl

 

مینی فن فیکشن Tough Girl

#درخواستی_02

🔪FULL🔪

 

 

نویسنده: Querencia

 

کاپل: کیم نامجون × آلیا ولکوو

 

ژانر: عاشقانه × مافیایی × تراژدی × اسمات

 

هشدار: BDSM

 

محدودیت سنی: +18

 

 

 

🫐برشی از داستان🫐

 

- شبی که پدرم رو کشتن، تو توی دروازه شرقی عمارت نگهبانی میدادی، درسته مارکوس؟

مرد لب هاش رو به هم فشرده و سرش رو برای تایید حرف دختر تکون داد.

- و تو کسی بودی که اجازه دادی اون تیرانداز وارد محوطه اصلی شه و بتونه به پنجره اتاق پدرم دسترسی داشته باشه. مشخصه یه برنامه از پیش تعیین شده بوده..

- قسم میخورم که تهدیدم کرده بودن! من..

آلیا جلو رفته و با فشردن زانوش روی رون زخمی مارکوس که توی درگیری تیر خورده بود، باعث شد ناله دردمند مرد توی اتاق بپیچه.

- من بهونه نمیخوام، مارکوس. تو یه اشتباه کردی و مهم نیست دلیلش چی بوده؛ تقاصش رو پس میدی. تنها چیزی که الان میخوام از زبونت بشنوم، یه اسم لعنتیه. بهم بگو، کی دستورش رو داده بود؟

مارکوس با درموندگی و پشت سر هم، نالید:

- نمیتونم، نمیتونم، نمیتونم..

آلیا نوار پارچه ای بلند و باریکی رو دور دستش پیچید و با ملایمتی که در جملات قبلیش وجود نداشت، توجه مرد رو جلب کرد:

- اشکالی نداره، مارکوس..

جانگکوک جلو رفت و درحالی که اون دستکش های بوکسی رو به دست های دختر هدیه میکرد، آلیا لبخندی به مارکوس زد:

- خوشبختانه من یه روش خوب برای حرف کشیدن از مردم دارم!

 

 

 

🫐🔪Download🔪🫐

 

 

Arina Army Arina Army Arina Army Jim Jim Jim Jim Jim Jim Jim Jim Jim Jim Jim Jim Jim Jim Jim Jim عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه زن نامجون
💎 آخرین نظرات بیبی‌هام 💎 :
Tags :
۱۳ تعداد نظراتتون :)
  • Arina Army
    12 April 23، 21:13
    Arina Army

     اره متاسفانه یه مدته سرش خیلی شلوغه

    اههه قلبممممم 

    خیییلیییی ممنونم دارلینگ خوشحالم خوشت اومده♡︎

    ممنون که خوندی*

    خوشحالم که تونستم احساس کلمات رو منتقل کنم

    نوشته های توهم خیلی عالی و متفاوتن 

    واقعا ایده های نابی داری

    همیشه موفق باشی

     

     

  • Q. Moon
    13 April 23، 05:20
    Q. Moon
    مرسی از تو ک خوندی :)
    تو هم موفق باشی بیبی
    فایتینگگگگ❤️💪
  • Arina Army
    12 April 23، 20:56
    Arina Army

    اره لاولی مال منه

  • Q. Moon
    12 April 23، 21:07
    Q. Moon
    عررر خوندمش خیلی قشنگ و دوست داشتنی بوووددد :)
    زیر پست خودش کامنت دادم ولی از اونجایی که معلوم نیست ددی کی بتونه کامنتا رو چک کنه اینجا هم ب خودت بگم
    خیلی خیلی لاولی بود :))
    اصن.. وای گاد انقد خوب بود ک زبونم قاصره
    با اینکه هر شات کوتاه بود ولی خیلی قشنگ و تاثیر گزار نوشته بودیشون
    و هر بار ک تهیونگ ب کوکی میگفت دوستش داره من قلبم ی ضربان تند میزد اما اونجا ک کوکی بش گفت خیلی دوست دارم تهیونگ انگار قلبم خل شد :)
    احساس میکردم بجا خون، کلمات داستان تو تو رگام در جریانه :))
  • Arina Army
    12 April 23، 19:38
    Arina Army

    های دارلینگ

    خیلی قشنگ و عالی بود خسته نباشی☺️❤

  • Q. Moon
    12 April 23، 19:40
    Q. Moon
    مرسی بیبییی 3>
    میگم.. این پستی که ددی الان گذاشت مال توئه آره؟ :)
    مولتی شات کیم تهیونگ؟
  • Jim Jim
    11 April 23، 18:27
    Jim Jim

    *دست بند زدن

    یا خدااا من خودم دزد بودم و نمیدونستممم؟؟ O.O

  • Q. Moon
    11 April 23، 19:08
    Q. Moon
    بله بودی.. سر صحنه جرم دستگیرمم که کردی دیگه شکایتم نمیتونم بکنم ازت هعییییی😔
  • Jim Jim
    11 April 23، 18:10
    Jim Jim

    بیار جلو دستاتو ببینم ییبی گرللل😎😂💖

    پس منم مال تو رو میدزدمممم!!!

  • Q. Moon
    11 April 23، 18:15
    Q. Moon
    بفرمایید خانم پلیسه🙌😞
    ولی از کجا میدونی تو اول مال منو ندزدیده بودی که حالا من تلافی کردم؟ :)
  • Jim Jim
    11 April 23، 17:55
    Jim Jim

    *برداشتن دستبندام و گرفتن فاز 😂😎

  • Q. Moon
    11 April 23، 17:59
    Q. Moon
    دستامو بیارم جلو دستبند بزنی یا زوده؟ :)
    فقط قلبتو پس نمیدما گفته باشم! مال خودمه دیگه😎😂
  • Jim Jim
    11 April 23، 17:42
    Jim Jim

    افرین دخترررر😎✌

    خدانکنهههه 😢😢دقییییقااااااااا دقیقاااا!!!! کاملا میفهمم حستو :)

    جووووننن معلومه که میامممم!!! شما یه بشکن بزن اصلا! زنگ چیه!

  • Q. Moon
    11 April 23، 17:47
    Q. Moon
    😇😇
    *گرفتن شماره 110 با بشکن*
  • Jim Jim
    11 April 23، 17:24
    Jim Jim

    بهت اطمینان میدم البالو! تو واقعاااا. قراره بترکونی!!

    کاملا حست نسبت ب نوشتنو درک میکنم :) 

    من توی تو یه نویسنده ی موفق میبینم! بهم اعتماد کن >_< 

    ووواهااییی قلبمو ربودییی دزددد!!!😭😭🍩🍬

  • Q. Moon
    11 April 23، 17:28
    Q. Moon
    هققققق حالا که اینو گفتی تمام تلاشمو میکنممممم (T^T)
    باور کن اگه نوشتن نبود.. تا الان کارم به تیمارستان کشیده بود :)) واقعا یه دنیاییه که وقتی واردش شدی.. دیگه حتی دلت نمیخواد دنبال در خروجی بگردی که ببینی هست یا نه!!!
    #ذوق_مرگ (>3<)
    اگه زنگ بزنم پلیس خودت میای دستگیرم کنی؟ :))
  • Jim Jim
    11 April 23، 17:05
    Jim Jim

    قربونت برم خووو:) من خوبم نگران نباش=)

    خودتو دست کم نگیررر!! من مطمینم تابستون انقد ریدرات زیادشه با این کارای خفنی ک مینویسی بعد یادت نمیاد جیم جیم کجاستتتتت هعیییی هققق U_U

    منم همینطور ;-)

    *کشیدن خجالت با مداد شمعی

  • Q. Moon
    11 April 23، 17:18
    Q. Moon
    همیشه خوب باشی لاولی =)
    وای خدا امیدوارم کردییی :))
    امیدوارم واقعا ریدرام زیاد شه چون از وقتی نوشتنو شروع کردم رسما معتادش شدم و اگه کارام طرفدار پیدا کنه.. واقعا دیگه اتفاقای روزمره نمیتونه به راحتی اعصابمو به بازی بگیره
    امااااااااااااااا حتی یه درصدم فک نکن من تو رو یادم بره جیم جیم 🌈✨💙
  • Jim Jim
    11 April 23، 16:52
    Jim Jim

    من یکم درگیر بودم...کنکور و کلاسام و خانواده...خودمم جدیدا خیلی خستم...هی میخواستم بیام برات کامنت بزارم ولی واقعا وقت نمیشد...میانه:(

    *وی از اینکه حواست بهش بوده ذوخ میکنههه^_^

    نهههه خدانکنههههه البالووووو اینجوری من خیلی غمگین میشمممم فدات شممم T_T

    اره من گاهی زیادی هیجان زده میشم 😅 ولی مرسییی>_<💜

    ماچ ماچ ^3^

  • Q. Moon
    11 April 23، 16:55
    Q. Moon
    نه بیبی معذرت خواهی برا چی :( حال خوبت مهمه من چون خبری ازت نداشتم فقط نگران شدم همین :) 3>
    مگه چند تا بیبی ریدر دارم، ها؟ امکان نداره حواسم ازت پرت شه :))
    آلبالو کیوته :) دوسش دارم :)))
    ماچ بت (^3^)
  • Jim Jim
    10 April 23، 21:50
    Jim Jim

    یااااااااااااااا ابلفضضضضضضضضضضضضضضضلللللللللللللللللللللللللللل!!!!

    *با لحن اون اقاعه بوخون:">

    چرا یه کار میکنی ادم قلبش یهو وایستهههه؟؟؟

    اوه یادم رفت که  تو کلا تخصص داری تو منفجر کردن من با قلم و کارات:")))

    ار یو کیدینگ می؟؟؟؟

    به جان پشمای ریخته شدم این رسمش نیست...این زیادی گاده....منو ول کن برم بمیرمممم!!!

    من همیشه دلم همچین چیزی میخواستتت!!!!

    میشه سرمو بزارم رو پات فقط گریه کنم؟؟ میشه؟؟؟؟؟؟

    این مافیایی...هرچی مافیاییه رو میشوره میزاره کنار!!

    فقط....تو زیادی محشری! زیادیییی!!!!!!!!!

    من برم بقیشو بخونممممم!!

  • Q. Moon
    11 April 23، 05:31
    Q. Moon
    واااایییییی جیم جیم کجا بودی تو؟
    ی ماهه خبری ازت نیست :(
    هم سرتو بذار رو پام هم اصن میخوای سرمو برات بدم؟ :)
    چقد ت خوش ذوقی اخه کیوت 3>
    وای خودا مرسی بیبی (^-^)

  • عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
    9 April 23، 22:43
    عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه

    بی‌دی‌اس‌ام؟ با تراژدی و مافیا؟

    وقت گیر بیارم حتما میخونم اما از الان میگم خسته نباشی:)

  • Q. Moon
    10 April 23، 05:14
    Q. Moon
    بله عزیزم سفارشیِ سفارشی :)
    مرسی :))
  • زن نامجون
    9 April 23، 22:03
    زن نامجون

    من مرگگگگگگگگگ کیپبنمذپثنلمیدلمژنخلنسکبحاپصکذحسنلمقکرپبمذپرنلن. ( مثلا جیغ زدن ) 

  • Q. Moon
    10 April 23، 05:09
    Q. Moon
    پزمیدبنیتیمکزنیکتیوژمتیمزنژمو (همراهی در جیغ)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan