Querencia For All

~~~ خانه ای برای افسانه ها و افسونگرها ~~~
Q. Moon
Q. Moon Thursday, 22 February 2024، 06:18 PM

Strawbunny & Avocato Smoothie

فنفیکشن
Strawbunny & Avocato Smoothie

🍓FULL🍓

آپشن جدید اضافه شد :>

(قسمت تست رو چک کنین ^^)

 

 

نویسنده: Querencia

 

کاپل: کوکوی

 

ژانر: عاشقانه × فلاف × هیبرید × فانتزی × برشی از زندگی × اسمات

 

هشدار: ---

 

محدودیت سنی: +18

 

 

🍓TEST🍓

اگه یکی از کارکترهای اسموتی بودی، چه نقشی داشتی؟

(برای انجام تست کلیک کنین ^^)

 

 

 

🥑مقدمه🥑

 

از آووکادو متنفر بود. اوه، البته این خیلی هم درست نیست. بهتره اینطور بگیمش؛ جانگکوک از آووکادو متنفر شده بود!

یه زمانی عاشقشون بود. اگه هر روز دست کم یه اسموتی توت فرنگی و آووکادو نمیخورد، واقعا میمرد!

 

اما همه چیز درست همون روزی که خیلی یهویی و بی برنامه، یه گربه سیاه نحس از سبد آووکادوهاش بیرون پرید، تغییر کرد. اون روز بود که زندگی خرگوش پشمالوی صورتی توی دوراهی افتاد:

 

قرار بود بخاطر اون گربه بی چشم روی تهیونگ نام، از آووکادو متنفر شه... یا اون پسر میتونست همونطور که به زور راهش رو به خونه جانگکوک باز کرده بود، یه جا هم توی قلب پسر برای خودش باز کنه؟!

 

 

🍓🥑DOWNLOAD🥑🍓

 

خب خب، قشنگای من...

از اونجایی که واقعاا واقعا واقعااا نمیتونستم بشینم و هیچ کاری نکنم..

نشستم یه آپشت جدید اضافه کردم :>

نمیدونستم خوشتون میاد یا نه.. واسه همین فعلا فقط ت حالت آزمایشیه و برای اولین تستش هم اسموتی رو انتخاب کردم

خوشحال میشم نظرتون رو بدونم که اگه دوست داشتین، برای فیکشنای دیگه هم همچین چیزی بسازم :>

Nina .yami. .yami. همونی که همش فن فیکشن میخونه:)! .yami. .yami. یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کاک بلاک مسواک کوکی مسواک کوکی یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کاک بلاک .yami. .yami. Kim bora(خیار🥒) Kim bora(خیار🥒) minheee minheee عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه Nothing Baby Bunny عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه Nothing RM. kiute.ARMY RM. kiute.ARMY RM. kiute.ARMY Nothing Nothing F/A Nothing Nothing Nothing عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
💎 آخرین نظرات بیبی‌هام 💎 :
۳۲ تعداد نظراتتون :)
  • Nina
    7 April 24، 21:05
    Nina

    این به شدت فوق العاده و کیوت سگی بود،اصلا ای وای من،من اینو سه بار تاحالا خوندم،از اونجایی که اخذین دفعه تو مسیر برگشت از شمال در سیزده بدر خوندمش،واقعا شیرین ترین چیزی لود که خونده بودم

  • Q. Moon
    7 April 24، 21:19
    Q. Moon
    به به نوش جون باشه :>
    مرسی که از کارای قبلیم حمایت میکنی :>>>
    الان واقعا نیازمند انرژی مثبتاتم ^^ 3>
    داستان شیرین برای دونگسنگ شیرینی مثل تو U^U
  • .yami.
    2 March 24، 15:48
    .yami.

    گررر باووو

    چرا نداریم؟یکیش همین تو

    گوربای ابی منییییی

  • Q. Moon
    7 March 24، 11:41
    Q. Moon
    ای بابا ای بابا
    *ذوق مرگ* U_U
    میاااااااوووو
  • .yami.
    2 March 24، 01:55
    .yami.

    جون من؟ 

    (والا تو "باهم دوست باشین که فقط مسواک منتظرم بود ..پحدثم هم که...من منتظرش ام درواقع..

    اما اینکه تو و مسواک منتظرم بودید رو با هیچی عوض نمیکنمT~T)

     

    نخییییر خوشم نیومدههههه

    هوهوووو

     

    عهههه من برف بازی نرفتم و مریض شدم ازونجایی که شانسم از جنس طلاست...

     

    خودت خواستیاااااا

     

    گفتم که...شانس من از جنس طلاست...

  • Q. Moon
    7 March 24، 11:39
    Q. Moon
    آره بچم محدثه نمیدونم کوشش.. درواقع من منتظر خیلی بچه هامم که این چند خبری ازشون نیست Y^Y
    خودت که باز نیستی.. البته تقصیر خودمه دیر به دیر اومدم سراغ سایت این چند وقت
    مسواک بچم :> بیبی بانیم.. هوبی قشنگم.. جوجو رنگیم.. آلبالوم.. هق بچه هام کجان؟ T~T

    خفه شوووو~ دروغ میگی.. من که میدونم دروغ میگی U^U

    ایناس که درد داره.. اصلا مریضی که دلیلش خوب باشه میتونه دوست داشتنی باشه :>
    مثلا با اینکه پیاده روی تو بارون همیشه مریضم میکنه، اما تحمل مریضیشم راحته چون میدونم برای یه کاری که دوست داشتم مریض شدم :>
    دیوونه هم خودتونین...

    هعی..
  • همونی که همش فن فیکشن میخونه:)!
    1 March 24، 13:27
    همونی که همش فن فیکشن میخونه:)!

    من اون تست ر  انجام دادم شدم یه نیمه مار؟یه همچین چیزی البته کامل نخوندم هه‌هه‌هه:>

    بنظرت خوبه؟ 

  • Q. Moon
    7 March 24، 11:44
    Q. Moon
    خوب؟ فقط خوب؟ حقیقتا اون موردعلاقه خودمه خیلی دوستش داشتم خفنترینشون بود بنظرم :>>>
    ای بابا.. حالا که کامل نخوندی بذار خودم بگم که... هوسوک سرپرستته و مدلی و تهیونگ هم قراره بهترین دوستت شه U^U
  • .yami.
    28 February 24، 01:10
    .yami.

    گورباااااااا

    عرررررر

    ببین منو...گوربا ی آبی داریم؟😂💙

    نامجونم از  شانسه هاااا 

    تو عم خر شانسی @~@

  • Q. Moon
    1 March 24، 08:19
    Q. Moon
    آرررهههه
    گربه ش میگه گررررر باو U_U

    نمیدونم.. داریم؟ میشه من گوربای آبی باشم؟ @_@
    بله بله.. بالاخره یه جا شانس آوردم T~T
  • .yami.
    28 February 24، 01:08
    .yami.

    من برگشتممممم😂بعد یه هفته
    (بخدا میدونم منتظرم نبودید ولی خواستم جلب توجه کنم یکم<:)

    خوشم اومده؟نه...
    عاشقش شدممممم

    همین حالا هم که واسه تنها رها شده درست کردی کلک
    درست کن درست کن، ولی نه....استراحت هم بکنااااا

    منم دلم واست اینقده شده بود
    بوبشید😢

    من؟نهههههههههه
    من زیر قولم نزدمااااا

    آفرین.. استراحت خوبه😂

    واقعا؟پس بذار برم کل سایتو کامنت بارون کنم
    #همه‌ی_ما_به_یادتیم

    ولم کنین میخوام همستر شم برم یونمین منو به سرپرستی بگیرن

  • Q. Moon
    1 March 24، 08:22
    Q. Moon
    خوش برگشتیی
    خسته نباشی از زندگی و درس و مشق :>
    (کی گفته نبودیم؟ U_U
    پس من و همه کسایی که تو "با هم دوست باشین" منتظرت بودن کشکیم اینجا؟)

    خوشت اومده؟ آره خو- عه زرت ضابع شدم
    یوهووووو /(^0^)\

    چشم چشم.. والا فعلا که فتم برف بازی مریض شدم افتادم :>
    این وسط کلی هم درس و جزوه ننوشته دارم بدبخت شدم رسما T~T

    آفریییییین.. کامنت خوبه
    کامنت عشقه U^U
    #من_میمیرم_براتون ^^

    تا باشه از این همستر شدنا والا!!!
  • یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کاک بلاک
    27 February 24، 17:11
    یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کاک بلاک

    سللاااامم سیاا 

    هزار بار جوابای متفاوت دادم تا ببینم بقیه سناریو ها چین،

    و حدس بزن چی ،همش دوباره هایبرید مار شدم که سرپرستش هوسوکه،دوبار فقط از بین دوازده بار تلاشم یه انسان تنها شدم که همسایه تهکوکه و  عر😂😂🥲😔🤝🏻

  • Q. Moon
    1 March 24، 08:27
    Q. Moon
    سلام نینااااا
    عه از این حرکات که خودمم همیشه میزنم :>
    البته خیلی وقته نرفتم تو این سایته بچرخم ببینم تستا جدید چی هست.. هعی زندگی
    لاتنمهالبرذدئن
    دیگه دیگه. تقلب بخوای بکنی همین میشه :>
    عهههه همسایه تهکوک! بیچاره سروصدا خیلی اذیتش میکنه U_U
    بنظرت سروصدای چیه؟ U_U
  • مسواک کوکی
    24 February 24، 14:36
    مسواک کوکی

    مگه میشه شمارو فراموش کرد ؟ 💅 

    اره اره میدونم 💀 باور کن نمیدونی چقدر مشغله دارم ینی، ولی با این حال باز میشینم فیک میخونم، چه تو اون سایت چه اینجا 🤣 

    مودی بودن سخته بخدا، مثلا من خودم قول داده بودم با رفیقم چص بمونم 

    بخاطر یکاریش ولی نشد خب 💔 توهم قشنگ همینطوری ای 🤣 

    اصلا بی فعالیت بودن سخته 🌷🤣

    رفتم رفتم ☑️ 

    (منی که هفت هشت بار تستو انجام دادم سناریو های مختلفو ببینم 😭🤣) 

  • Q. Moon
    24 February 24، 15:14
    Q. Moon
    *ذوق مرگ*
    اصلا اینجور کارا دقیقا همون زمانی که میدونی "نباید" انجامش بدی بیشتر میچصبه U_U
    وای من اون موردو که اصلا نمیتونم!!
    یعنی.. ببین مشکل از حافظه عین ماهیمه
    یادم میره یارو یه حرفی زده یا یه کاری کرده که باید باش چص باشم :>
    ولی متاسفانه طرف مقابل همیشه یادشه و تو چصه و من ضایع میشم... #قلب_شیکسته
    بی فعالیت بودن که.. میدونی الان اینکه کلی بدبختی سرم ریخته ولی برای چیزایی که دوست دارم وقت ندارم پاره کننده تره T^T
    رزذاتنمتالبیزرلاتنموئدذئ دقیقا همون کاریه که من با تستای بقیه انجام میدم :>
    حالا برو تست جدیدم چک کن ^^
  • مسواک کوکی
    23 February 24، 20:03
    مسواک کوکی

    وایسااا من چرا به سایت سر نزدم 💀 

    بشر تو مگه قرار نبود استراحت کنی و به خودت فشار نیاری؟؟ 🌷 

    خببب خیلی خفن بنظر میادد، میرم الان انجامش بدم بعد نتیجه رو میگم 😂

  • Q. Moon
    24 February 24، 12:22
    Q. Moon
    هق.. میخواستی منو فراموش کنی و دیگه نیای سراغم مگه نه؟ *بغض سگی*
    (شوکی میکنم جدی نگیر.. میدونم هممون درگیر کارامونیم)
    آره ولی خب از یه ورم انگار نمیتونم کلا هیچ فعالیتی نداشته باشم T~T
    نمیدونم والا دارم دیوونه میشم از دست خودم دیگه
    آفرین برو برو U^U
    (منی که قبلا اون سایتو چک کردم و میدونم چی شدی :>)
  • یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کاک بلاک
    22 February 24، 21:55
    یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کاک بلاک

    واییییییی😭😭😭😭😂🌚🥲🥲🥲🥲🤝🏻🤝🏻اگر گفتی من تو تستی که ساخته بودی چی شدممم؟🥲🥲🥲🥲🌚🌚🌚🌚🤝🏻بله بله هایبرید مار،کس یکه هوسوک به سرپرستی گرفتشششش🥲🥲🥲🥲🥲😂😂😂🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚🤝🏻🤝🏻🤝🏻شکلاتتت هوسوککک میفهمیدددد چی شدهههه بلههههه بایددد عزیززز تر اززز جونمممم افتادههه و خب عرررررر🥲🥲🥲

  • Q. Moon
    23 February 24، 19:39
    Q. Moon
    چی چی
    زود باش بگو ببینم T^T
    به بههههه عجب چیز خفنی شدی لعنتی :>
    خودم موقع نوشتن اون تیکه "شکلات" داشتم بال بال میزدم زیر پتو تو خوابگاه بودم عرم نمیتونستم بزنم T~T
  • .yami.
    22 February 24، 20:55
    .yami.

    شیطون بلاااا 

    خودت چی درومدی؟

  • Q. Moon
    23 February 24، 19:40
    Q. Moon
    من گوربا شدم :>>
    گوربایی که نامجون سرپرستش میشه و خودش میبرش سر کار T^T
    همه جام قلب قلبی شد T^T
  • .yami.
    22 February 24، 20:54
    .yami.

    عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

    من تا رسیدن جنگ جهانی سوم:عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

     

    آره ..اهم اهم داشتم می گفتم

    ببینین کی برگشتههههه

    کوئینییییییییی

    *پریدن تو بغلت و چسبیدن مثل کنه به سبک کوالایی

    *سیل بوسه روی صورتت

     

    استراحت میکنی دیگه؟ارهههه؟

    خوووووب استراحت کن هاااا😢

    در این مدت دارم خودمو جر میدم که کامنت نذارم که اذیت نشی..

     

    حالا...

    من این تست رو دادم و بنظرت چی در اومدم؟

    چیزی که خودمم از شدت کیوتیش چشام قلبی شد 

    همستررررر

    هاهاهاااااا 

  • Q. Moon
    23 February 24، 19:46
    Q. Moon
    نیننینینینینینینیی
    خوشحالم که خوشتون اومده ازشششش :>>>
    دیگه واجب شد برای بقیه فیکشنها هم درست کنم T^T

    حیحی ^^
    *بغل کردن محکمترت که نیفتی و چسبوندنت به خودم*
    دلت برات تنگ شده بود بچه! چرا کامنتم نمیدادی این چند روز؟
    فکر کردم به این زودی زدی زیر قولت و یادت رفته منو T~T

    والا دارم سعی میکنم اگه کارام بذاره...
    چشم چشم هر چی شما دستور بدین T^T
    نه بذار.. بذار که لاقل یه دلخوشی ای داشته باشم بین این بدبختیا :>
    بدونم چند نفر هستن که به یادم باشن T~T

    چی چی؟؟
    وووشششششش کیووتتتت
    از همون اولم معلوم بود یه چیز کیوت در میای تو بچه :>
    عشقی بسکه ^^ 3>
  • Kim bora(خیار🥒)
    5 February 24، 15:34
    Kim bora(خیار🥒)

    یاد یاح خیاری ام که همه جا معروفه💀🤝🏻

    تو مدرسه ام خیارم تازه😔🤌🏻

    واییی سیااااا من عاشق بغلای روحی توعممممم🥲🫂

    از اولین کاری که ازت خوندم،گلدن اربز،این بفل روحیات تو ذهنم موندن و خیلییییی دوسشون دارممممممم🥹

    هیققققق سیااااا قول میدم بیشتر کامنت بزارمممممم🤝🏻🥲

    زیاد دوست دارم سیا زیاددددد🥲

    *بغل از پشت گوشی🫂🤍

  • Q. Moon
    6 February 24، 14:42
    Q. Moon
    جر تو مدرسه همممم!!
    من رسما دو هویتی ام تو مجازی سیا
    تو واقعیتم که.. با اسم خودم :>
    پس بغل روحی مخصوص خیار میدم بت U^U
    به بهههههه منتظر کامنتای جدید هستم پسسسسسس!!! 3>
    من بیشترررررر T^T
    *شلیک قلب انگوشتی و اکلیل*
  • Kim bora(خیار🥒)
    3 February 24، 20:07
    Kim bora(خیار🥒)

    کوئرنسیا سلامممممم

    خوبی خوشی ادمینی خوش میگذره؟

    سیا بخدا دلتنگت بودممممم

    چقد اسموتی قشنگ بودددد

    از اول مهر تاحالا اسموتی اولین فیک بالای دویست صفه ای بود که تو یه روز خوندم

    ولی سیا خیلییییی قشنگ بوددددد

    زیادیییی

    فقط آخرش که برگشتن پیش هم

    اونجایی که جئون گف تا من اتاق مهمون ندارم اونجا اتاق گربمه>>>>>

    و اونجا که کیم پارت اسمات مانهوای جئونو دید و جئون بش گف تو دنیای واقعی ازین اتفاقا نمیفته ولی بعدش...

    عیبابا عیبابا

    ولی سیا خیلی کارات قشنگن

    اسموتی انقد خوب بود که قشنگ میشد تایی ام بی تی ای کاراکترا عم حدس زد

    بنظر من جئون entj بود کیم‌عم Infp اینطور نیس سرکار خانم نویسنده؟

    عاححح سیا خیلی حرف زدم ببخشیددددد

    کاری نداریییی؟

    راسی سیا..بخدا انقد ذوق مرگ میشم تو جوابمو میدییی^_^

    ارهههه

    سیا دوست دارممممم

    سارانگههه

    انیونگگگگگ

  • Q. Moon
    3 February 24، 21:16
    Q. Moon
    سلاااااام ببینین کی افتحار داده یه سری به این سایت بزنه خیار عزیز فضاییا U^U
    بله بله اگه دانشگاه بذاره خوش خواهم بود T^T
    ادمینی که عالیه!
    ای من فدای تو جیگر
    بهت نگفته بودم چقدر با کامنتات حال میکنم نه؟
    بذار بگم، خیلی کامنتات خوبن بچه :>>>
    ای جان خوشحالم که دوستش داشتی بچههههه T^T
    آخرش خودم داشتم براشون غش و ضعف میرفتم قشنگ از چشمام داشت گل میزد بیرون!!
    جئون دروغگوی فریبکاری بیش نیست U_U
    میخواست گربه ی مردمو اغفال کنه فقط U_U
    که تهشم شد گربه ی خودششششش!! T^T
    واو! راستش من خودم خیلی تو تشخیص تایپا خوب نیستم واسه همین معمولا تایپ خاصی از ام بی تی ای براشون تعیین نمیکنم تو ذهنم، ولی خب یه جور کارکتر خاص براشون در نظر میگیرم که توی موقعیتای مختلف بر اساس اون عمل کنن  تصمیم بگیرن...
    با اینکه اطلاعاتم کمه ولی فکر کنم درست گفته باشی کارکترا رو :>>>
    نههههههه.. دیگه نبینن معذر ت بخوایا!! در کامنتای اینجا همیشه به روی شما بازه، مثل آغوش روحی من U^U
    مطمئنا نه اونقدر که من ذوق مرگ شدم وقتی اومدم و دیدم تو کامنت گذاشتی :>>>>
    من بیشتررررررررر
    *بغل روحیییییییی*
    آنیونگگگگ 3> 3> 3>
  • minheee
    9 December 23، 18:42
    minheee

    میفروشمت دو هزار:}                                                                                                                   

    دقیقاااا یه کاپل اینجوری لازمهه

    جونگکوک به تهیونگ:سکوت قلبتو بشکن و برگرد نذار فاصله بیشتر از این شهه اااااااا

     

  • Q. Moon
    9 December 23، 20:11
    Q. Moon
    ای بابا، همش همینقدر!؟ U_U

    دقیقااآ
    انشالا ک بیشتر نمیشه U^U
  • minheee
    2 December 23، 13:02
    minheee

    جیغ و داد همراه با گریه*

    من پارت بعدییییی میخواااااام چرا اینقدر خوبههه؟

    چرا اینقدر کیوتن وایی

    افت نحس چرا بان بانی رو تنها گذاشتی رفتی؟مگه یکی دیگه داشتی رفتی؟

    افت نحس بدددد

  • Q. Moon
    4 December 23، 10:05
    Q. Moon
    گریه نکن زار زار، میبرمت بازار :>
    خوبی از شماست شرمنده نکنین ترخدا U^U
    خیلی کیوتن خدایا من از اینا تو زندگی واقعی موخوام T^T
    آفت نحسسسس برگرردددددد!!!
  • عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
    28 November 23، 23:33
    عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه

    خسته نباشی مای کوییننن:>

  • Q. Moon
    29 November 23، 08:36
    Q. Moon
    تشکوراااتتتت~ :>
  • Nothing
    5 October 23، 12:49
    Nothing

    وااااااااای 

    چقد این دوتا وقتی باهم خوبن قشنگه 😭😭

    وای اونجا ک جونگکوک برای تهیونگ ماگ خرید : ✨️✨️✨️

    -عرزدن-

    وای من ازون ماگا میخامممم~

    ....

    ای ژان هیت جئون هم ک شروع شد و ایح ایح *لخبد شیطانی

    یاعلی یعنی ممکنه پارت بعدی گلنار باشه؟

    اگر اینطوری باشه ک واقعا ماشالله سرعت ، ...

    ....

    مونتظر پارت بعد فایتینگ^^ 🍌💜✨️

  • Q. Moon
    6 October 23، 12:52
    Q. Moon
    بله دیگه دوستی کلا زیباست با هم خوب باشیم U-U
    منم از این ماگا میخواممممممم T^T

    آره میبینی چ زمان‌بندیش خوب بوده؟؟ :>
    ممکنه و ممکن نیست.. کی میدونه؟! U_U

    فایتینگ بککککک
  • Baby Bunny
    4 October 23، 12:35
    Baby Bunny
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    یکی از کسایی که تحت نظر آموزش پرورش داره به ده پوزیشن و شصت رانده بفاک میره اینجاست، من!

    یعنی ببین... دارم بگ** میرم از شدت فشور فراوان!

    شنبه امتحان علوم، دینی و فارسی دارم.

    خدایا خودت رحم ک*ن!.

    ....

    پ.ن: نصف پارت سه.. وای :)

  • Q. Moon
    5 October 23، 08:17
    Q. Moon
    تو منو چی میگی که کل دیشب داشت خواب نتایج کنکورمو میدیدم؟ :> قشنگ صاااااف شدم صاااااف!
    من نتیجمو موخوام T~T

    میگم پ چشونه این همه امتحان؟ :/
    یادم نمیاد ما هم از همون بدو شروع سال تحصیلی انقدر بگ/یی داشتیم...

    الان دیگه فول شد این پارت T^T
  • عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
    28 September 23، 22:08
    عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه

    مای کویین، یه هفته رفتما، شنبه ۳ تا امتحان دارم.

    اصلا گرفتارممممممممممممممم.

    -کلیم حرف برای زدن دارم که یه روز میزنم.

  • Q. Moon
    28 September 23، 22:19
    Q. Moon
    لعنتی دارن چه بلایی سر دانش‌اموزا میارن؟ :>>>>>
    دقیقا هر کی میشناسم از همین اول سر دهنش با امتحانا ساییده شده :>>
    من اینجا منتظرت میمانم هوبی من U-U
  • عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
    27 September 23، 15:46
    عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه

    من بالاخره سرم خلوت شد..

    حیحی-

    خلاصه که الان میرم بخونم ولی خسته نباشیی مای کویین از الاننننن:)

  • Q. Moon
    27 September 23، 16:46
    Q. Moon
    آی بچه معلومه سرت با مدرسه شلوغه ها :>
    اصلا پیدات نیست!
    خیلی ممنون هوبی من!! T^T
  • Nothing
    27 September 23، 14:58
    Nothing

    عیجانننننن !

    عاپ جدید...!

    خیدایا متشکرم

    نویسنده متشکرم، انشالله بری در بهشت و میوه های بهشتی بخوری✨️🍌

  • Q. Moon
    27 September 23، 16:45
    Q. Moon
    بله بله نوش جان و گوارای وجودتان باشه U-U
    از اونجا براتون موز میفرستم T^T
  • RM. kiute.ARMY
    21 September 23، 00:41
    RM. kiute.ARMY

    سلوم عمر منT^T

    هیونگ دورت بگرده بیبی:)))

    اتفاقا این مسافرت من و مونی کنار هم بودیم و وسط منطقه صفر...

    سه شنبه هم شب رسیدم...تا الان هم درگیر کامنت ها بودم:")

    تو مراحم ترینی بیبT^T و دلوم مثل سگ میتپه برات... زوزه میکشه:")

     

    با بوسه هام نشونت میکنمT^T

    تا ایان هست چرا غریبه؟

    اتفاقا این پشمکی ها خیلی خیلی بهت میاد:")

    پیامبری برگوزیده شده!

    باتم پررو سسی عوفففف سخسییT^T

    خودکفا باشید! امریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند!

    آگاه باشید کفار!

     

    ای جانم تو ام نفسم؟:")))

    دیدی مثلا یکی احمق باشه میکن بابا ای کیو! -به مسخره- خدا هم به مسخره بهمون گفته اشرف مخلوقات...

    این حرکت به تو هم میاد😈

    دیگه گوربا باید بطلبه😔

    خیلی خیلی بهتر بود:))))

    دعای کمل هم میاد! بریم بریم که دلم برای خطبه های نماز تنگهT^T

    یا حضرت سیبیللللT^T

    فدات شم من کیوووووووووووتتتتT^T

    جرررررررر دقیقا همون صحنه مدنظر بود😂

    الت تناسلی مردانه در این زندگیی:"(

     

    ای بابا...سکوت قلبتو بشکن و برگرددددد(ᗒᗣᗕ)՞

  • Q. Moon
    22 September 23، 10:03
    Q. Moon
    درود بر ددی دل ها U-U
    آههه تا باشه از این مسافرتا :>>
    من صد ساله مسافرت اینطوری نرفتم و میدونم که دیگه نمیریم... هعی!
    وای کامنتا... قشنگ مشخص بود دارن به هزار نزدیک میشن :>
    عاشق این ابراز محبتامونم U-U


    بله دیگه
    جانگکوک این همه زحمت کشید خودش رو لو داد که ما از اسم ایانش استفاده نکنیم؟ U-U
    عااااه پاورباتم خداست.. البته تهیونگ قراره خیلیم مظلوم واقع بشه ها.. ولی خب گربه باید پررو باشه U-U
    فقط ما میتوانیم به غلط بکنیم T^T

    شتمدبرمنشسدبمرنسئ دقیقا به مسخره گفته اشرف مخلوقات :>>>
    ای بابا! برم از این حرکات بزنم؟ U-U

    فعلا زندگی Altشو کرده تو ما TT_TT

    #به_خاطرت_برمیگردم_هیونگ_من
    (یادته این هشنگه رو؟ :>)
  • RM. kiute.ARMY
    20 September 23، 16:26
    RM. kiute.ARMY

    آخی بچه ام زا به راه شدههه😭

    چرا رفته تو وان؟0_0

    الهی بگرذم بچه ام😭 زیرکی؟؟ اون گوربا از آسمون رو سرت میاااد😭

    اوه اوه با دمش داره کوک رو انگولک میکنه وای هااااااااااااااات! ولی مو رفت دهنش خیت شدددد جررررر خوشم اومد😂😭

    مثل انگشت تو خونه ام نچرخ😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 صدا لولای در دادم نامرد😂😂😂😂

    وای...وان پر مو شده.....عذابههههههههههه!!!!!

     

    اوه اوه دارک شد👀 کدوم مرد تهیونگ؟؟؟ ادرس بده برم جرش بدم!

     

    نرم کننده میزننه به دم پشمکیششششششش😭😭😭😭😭

    پسرم از پنجره هم پرتش کنی نه تا جون داره👀

    شت خونه رو کثیف کرده....به ولله من بودم ته ته رو از دم دار میزدمممم نتلنابتعلبتغف‍‍!!!

    عه عه!!!! کوک نویسنده استتتتتتتتتتتت؟؟؟👀👀👀👀👀

     

    الهی بچه ام:"> دور از فک و فامیله...

    هفت و روز هفته....(یو نو نایت افتر نایت آی ویل ریدینگ قران سون دیز ا ویک)

    بگردمت پسرم:)))) ته ته رو بده من تو برو زندگیت رو کن:")))

     

    ای بابا...

    تهیونگ هم که به گ.است بچه ام...دو تا به گ.ا کنار هم خون به جیگر میکنه ادمو:")

    شت... کوک قرص میخوره=))))

    اوه اوه دعوا دعوا👀

    سیبیلشون هم حساسه انگولکش کن👀

    اوه اوه کوک شد پطروس فداکار و انگشت به منفذ شدهههه👀

    یکممممم؟؟؟ بگیرم بزنمت صدا هبرگ بدی! (برعکس گربه میشه هبرگ)

    با کوکی در حد فاک همزاد پنداری میکنممممممم😭😭😭😭 هرچند من خشن ترم و هروقت خواهرامو مجبور میکنم خونه رو تمیز کنن وسط کارشون با کمربند میزنمشون. مثل کارگر های اهرام مصر*^* رسما برده داری*^*

    اره اره قرار داد😈

    کوک توی همه چیز های فیزیکی میبره😈

    برنامه ریزی رو مسخره نکنننن گورباااااا ی بی تربیتتتتتت😭😭😭 برنامه ریزی زن منه!

    از مانهوای کوک فیک میخوام. رسیدگی شه.

    جونگکوک جان کارش چه شریفهههههه😈😈😈😈 خوشم اومد😈😈😈

    جوووووون خوشت اومده؟ خوشت اومده😈😈😈 کوک لختت پرزنت😈

    وای

    وای چرا تموم شد!!!

    تمدید خودکار نداره؟؟

    پول بدم بقیه اشو بنویسی؟؟؟😭😭😭😭

  • Q. Moon
    20 September 23، 16:47
    Q. Moon
    وضعیت کوک دقیقا مثل خود منه.. برنامه هام به هم بریزه ساییده میشم :>>

    ما هرگز نمیتونیم حریف گورباها بشیم U-U
    اونها اشرف مخلوقاتن تمام مدت اشتباه میزدیم T^T

    من خیلی این حرکتو دوست دارمممممممم (کاری که ته با دمش با کوکی کرد)
    خلاصه که شاید تو همه کارهای هیبریدیم ببینید این حرکتو :>

    گوربه دوس دارین؟ باید دردسرهاش رو هم دوست داشته باشین! *اون اموجی که داره به خواننده اشاره میکنه :/*
    بهتر از نویسنده ست :>>

    قرآن خیلی به متن آهنگ میاد U-U
    بریم با اون آقایی که آهنگو تحلیل کرده بود نماز جماعت بخونیم T^T

    عه خوب شد یادآوری کردی! به سیبیلاشونم میرسیم U^U

    شنبدرمنسبترمن داشتم فکر میکردم هبرگ دیگه چیه؟ :>>>

    اصلا خواهر برادر کوچکتر برای همینن که باهاشون صحنه برده داری انیمیشن حضرت موسی رو اجرا کنی U-U

    آره شغلش شغل رویایی خودمه که هرگز بهش نخواهم رسید TT_TT

    لطفا تا چهارشنبه شکیبا باشید U-U
    حتی شما ددی عزیز! ^^ 3>
  • RM. kiute.ARMY
    20 September 23، 16:06
    RM. kiute.ARMY

    چی میبینممممممممم؟؟؟؟👀

    اینو من نشون کردم!!!!!!

    این فیک الان نامزدمه!

     

    به نام خدا،

    فعلا برای پارت های صفر و یک کامنت میزارم و پستت دوباره طلبید میام برای بقیه قسمت ها کامنت بزارم👀

     

    پارت صیفیر صیفیر (لحجه ی ترکی طرف ما به صفر میگین صیفیر)

    وای ص 3 پارت صفر خیلی نازهههههه کیوت مننننننن بامزه ی مننننن😭😭😭

    به به آقا ایاننننننن👀

    عه هیبریدن؟ من فکر کردم خرگوش و گربه بودن صرفا یه صفته! اووووووو!!!

    عهههه تهیونگ پیششه؟ -چرا من انگار از کما تازه دراومدن و وسط های فیک دارم تازه داستان رو تصور میکنم؟:| خونه ی پر سر و صدامون جدا عذابهههههههههه!-

    عه لخته هیبرید گربمون😈 داداش ایان حلالت😈

    ها پس تازه تهیونگ رو دیده که وارد خونه شده! آها آها!

    عایگوووو احساسی میشه گوش هاش درمیاد کوکییی😭😭😭😭

    ولی پشمام چقدر پررو ئه تهیونگ اینجا😭😂 خوشم میاد

    چقدر خرابکارهههههههه😭😂😭😂😭😂

    اوه اوه چقدر شیطانی هم هست!!! سسی واقعی!!! بی پدر😭😂😭😂

    جونگکوک بچه ام...😭😂 اول صبح همین میشه دیگه اگه نماز صبح نخونی😔

    وای وای تهیونگ پروووو😭😂 در جواب آفت نحس گفتن کوک میگه بگو تهیونگ تو دهنت بچرخه😭😂

    منتظر نقوش شَیطانی کوک هستم. که شاید یهو بکشه به تخت😔

     

    کامنت بعدی با یاد مسئولین عزیز میریم قسمت یک😔

  • Q. Moon
    20 September 23، 16:13
    Q. Moon
    هیووووووووووونگگگگگ!!
    بی اغراق فقط با دیدن اسمت روزم ساخته شد!! :>
    خوبی دختر؟ خبری از خودت و مونی نیست
    میدونم سرتون شلوغه برای همین مزاحم نمیشم
    ولی خیلی دل همه برای هردوتون تنگ شده 3> T^T

    اگه انقدر تو نشون کردن اوستادی میشه منو هم نشون کنی؟ U-U

    حیحی.. آره باید یجوری اونجا رو پر میکردم که بعدا فهرست بزنم جاش :>

    آرههههه!! اول اسمشو گذاشته بودم چوی جونگهان
    بعد یهو یادم اومد که.. ای بابا! ما خودمون ایان داریم چه نیازی به این اسمای قلابیه؟ U^U
    یس یس.. از اونجایی که الان شدید گربه نیازم گفتم دوباره برگردم به ژانر پشمکی هیبرید T^T

    بعله بعله :> تهیونگ اینجا در نقش حضرت آدم تو خونه میگرده!

    منم گوش خرگوشی میخوام که قدمو بلند کنه TT_TT
    آرهههه.. دلم یه باتم پررو میخواست هوس کرده بودم :>
    دیگه خودم زدم تو کارش U-U

    پس حواسمون باشه که اگه نمیخوای یه تهیونگ تو زندگیمون بترکه از نماز صبح غافل نشیم U-U
    نقشه ها و توطئه ها در جریان است U^U

    حیحی ^^
  • Nothing
    20 September 23، 14:18
    Nothing

    D-day

    عیجان! خب من منتظرم .... لخبد ملیح*

  • Q. Moon
    20 September 23، 14:48
    Q. Moon
    ای من به قربان اون عیجانت :>
    پست آپدیت شد سوییتی ^^ 3>
  • Nothing
    18 September 23، 23:00
    Nothing

    D-1

    عیجان! یک روز تا رستگاری!!!!

  • Q. Moon
    19 September 23، 14:40
    Q. Moon
    هارتم این اولین باره که یکی اینطوری منتظر آپ جدیده :>>
    تو قلبم آتش بازی راه افتاد با دیدن کامنتت! 3> ^^
  • F/A
    17 September 23، 12:44
    F/A

    سنپای دلم میخواد بزنمت وقتی به همچین کاور کیوتی میگی زشت

    چه کیوتهههه

    تنها کاری که باید بکنم اینه که منتظر بمونم فول شه دیگه بخونمش :|

    نمیدونم این چه مرضیه که دارم تا چیزی فول نشه نمیخونمش

    ولی سنپای تو بهم قول یه فن فیک سپ دادیاااا

  • Q. Moon
    18 September 23، 14:57
    Q. Moon
    آخه تو نمیدونی من چی تو ذهنم بود T^T
    یه طرح خیلی کیوت و جیگری برای براش در نظر داشتم...
    اول خواستم خودم بکشم.. ولی خب سختم بود نتونستم خوب درش بیارم
    پس تسلیم شدم و به روش قدیمی استفاده از فن آرتای بقیه رو آوردم :>

    کار خوبی میکنی بخدا.. من خودم هر بار درحال آپ شروع کردم پدرم دراومده U-U

    حیییییح!!
    آقا کاش زندگی دکمه بک داشت قولامو پس میگرفتم
    بخدا دارم رو همشون کار میکنم ولی من دستم کنده T^T
    نمیتونم مثل استار-شی تند تند بنویسم خفن شه باید آهسته و پیوسته پیش برم T-T
  • Nothing
    14 September 23، 21:47
    Nothing

    سوال ادبیات ترم دوم ...

    خفن را تعریف کنید 

    جواب: فیک اسموتی کوئرنسیا

    واقعا برگانممممم

    تنها کلمه ای ک به محض تموم کردنش به مزغم رسید : خفن

    نه واقعا منظورم اینه ک چجوری میتونه انقد خفن باشه

    چجوری به مزغ جذابت همچین ایده هایی میرسههههه

    میدونی چیه اصن؟

    I luv ur sexy brain-😔

  • Q. Moon
    15 September 23، 00:15
    Q. Moon
    جیییییییییییغ
    *پریدن رو تخت و مشت کوبیدن به بالشت*
    (پ.ن: جدی جدی این کارو کردم...)
    نمیگی اینطوری میگی من از ذوق سکته میکنم؟ :>>
    تمام سعیمو میکنم که تا تهش همینطور خفن پیش بره ^^ 3>

    ولی سکشی ترین مغز دنیا مال نامجونه U-U
  • Nothing
    14 September 23، 21:35
    Nothing

    به محض اینکه اون جمله رو خوندم اومدم اینجا کامنت بذارم..

    ایح ایح

    مودم بعد از خوندن اون جمله اینطوری بود که:واااایییی-ذوب شدن-

    حالا جملهه:سلام ایان

    جییییییییییییییییغ 

    خدافس اینجانب برای مدتی این دنیا را ترک کرده و برای پایان دادن به زندگی خود راهی پل صراط میشوم سوری د نامبر یو هو کالد ایز dead now پلیز never ترای آگین لیتر...

    وااااااااااییییی بااینکه بقیشو نخوندم ولی از الان میدونم چ خفنیه

    فک کنم اولین نویسنده ای بودی ک اینکارو کردی .... تبریک میگم تو ذوق مرگ کردن من موفق شدی

    -عر زدن-

  • Q. Moon
    15 September 23، 00:14
    Q. Moon
    *چشمای بیرون زده از حدقه*
    *تکون های هیجان زده دمم*
    مغزم: کدوم جمله؟ کدوم جمله؟
    حیحی :>>
    آره خب.. اگه این پارتو خونده باشی.. به یه اسم تقلبی برای جانگکوک نیاز داشتم و خب...
    چه اسمی بهتر از اونی که خودش باش سرمونو شیره مالیده بود؟ U-U
    منم با خودت ببر!!!!!!
    واقعا؟! :>
    نمیدونم ولی خوشحالم که ایان جان لو رفت که حالا من یه اسم خوب داشته باشم برای فیک T^T
    #فن_های_شیطانی حیحی :>
    *عر متقابل*
  • Nothing
    14 September 23، 20:22
    Nothing

    وای ببینین کی کوکوی نوشته؟^-^

    از همین الان مطمئنم ترکیب قلمت با کاپل کوکوی قراره یچیز خیلی خفن دربیاد...

    راستی کاوریم ک زدی خیلی قشنگه ؛))))

    عمیقا در انتظار پارت دو....

    فایتینگ 🍌💜

  • Q. Moon
    15 September 23، 00:09
    Q. Moon
    من من کله گنده U-U
    (حتما با ریتم خوانده شود!)
    آه هارتم! :>
    امیدوارم ناامیدت نکنم سوییتی ^^
    واقعا؟! خودم احساس میکنم خیلی غیرحرفه ایه ولی خیلی هم دوستش دارم :>>
    مرسی زیبا!!
    شش روز دیگه دووم بیار U-U
    #فایتینگ #موز #قلب_بانافش
  • عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
    13 September 23، 12:57
    عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه

    من منتظر  پارت یکمممممممممم

    خسته نباشی مای کوییییننننننننننننننن

  • Q. Moon
    13 September 23، 13:04
    Q. Moon
    به به
    فرصت ترین فرصت‌هایی تو!
    اصن فرصتای قبل از تو سوءتفاوتن هوبی :>>
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan