Querencia For All

~~~ خانه ای برای افسانه ها و افسونگرها ~~~
Q. Moon
Q. Moon Sunday, 14 May 2023، 11:11 AM

LEVEL UP

 

فن فیکشن LEVEL UP

✨🎮[!FULL]🎮✨

 

 

نویسنده: Querencia

 

کاپل: نامگی/شوگامون × کوکمین

 

ژانر: AU × عاشقانه × فانتزی × اسمات × برشی از زندگی × فلاف × مدرسه ای

 

هشدار: کمی مبارزه و خونریزی

 

محدودیت سنی: +18

 

 

 

💜💛💖مقدمه💖💛💜

 

"هروقت لولت اونقدر بالا رفت، هر کاری دوست داشتی باهام بکن!"

صادقانه، نامجون وقتی اون حرف رو به پسر تازه وارد میزد، ابدا فکر نمیکرد که ممکنه فقط دو ماه بعد، بین همون پسر و دیوار گیر افتاده باشه. درحالی که میتونست داغی گونه هاش رو حس کنه، دست هاش رو روی سینه پسر گذاشته و اون رو به عقب هل داد، اما نتونست فاصله شون رو بیشتر کنه.

یونگی پوزخندی به تلاش ناموفق نامجون زد و با تکیه دادن دست هاش به دیوار، درست دو طرف بدن نامجون، هر راه فراری رو برای پسر بست. صورتش رو جلو برد و درحالی که موقع حرف زدن، بازدم داغش پوست پسر رو نوازش میکرد، زمزمه کرد:

هر کاری که دوست دارم، درسته؟!

 

 

 

💖💛💜Download💜💛💖

 

 

 

Nina سوی کویینی (سورن سابق) سوی کویینی (سورن سابق) سورن .yami. .yami. .yami. سورن سورن سورن سورن سورن سورن سورن سورن سورن سورن سورن Your.baby.tiger Your.baby.tiger Baby Bunny F/A love myself Red Red Red Red Red Red زن نامجون Red •𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫, 𝐀 𝐅*𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐉𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐒𝐡𝐢𝐩𝐩𝐞𝐫!!• زن نامجون RM. kiute.ARMY Red Red RM. kiute.ARMY عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه RM. kiute.ARMY زن نامجون عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه زن نامجون
💎 آخرین نظرات بیبی‌هام 💎 :
Tags :
۴۲ تعداد نظراتتون :)
  • Nina
    7 April 24، 23:00
    Nina

    #منم _منتظر _فصل _دو لول اپ _هستم

    #منتظران_فصلدو_لول اپ.

     

     #لول_آپ_اسطوره_ای_در_قلب_ما

    منم با شمام دوستان مسواک کوکی و یامی عزیز.

    #سیا اونی_ ما تا هر چقدر_ بخوای_ برای فصل _دوی لول اپ_ صبر _میکنیم

     

     

  • Q. Moon
    8 April 24، 10:26
    Q. Moon
    وای چرا انقدر تعدادتون زیاده؟
    من چطوری در برابرتون بایستم حالا؟
    تازه به جز شما
    همین دیروزم یکی دیگه تو چنل داشت میگفت فصل دو لول آپو میخواد :>>>
  • سوی کویینی (سورن سابق)
    18 February 24، 12:43
    سوی کویینی (سورن سابق)

    من برعکس تو اولین جینجونی که خونده بودم فیکشن آگوست دی بود.یه فیکشن جنایی دهن صاف کن که سپ‌ش مارو مورد عنایت قرار داد.نوشته بود نامجین ولی یهو جینجون شد برگام ریخت :////// کوکوی هم بود.خیلی خفن بودددددددددد

    استراحت کن کوئینم :))))))))

    کیوتچه منننننننننن 😍😍😍😍

  • Q. Moon
    21 February 24، 08:56
    Q. Moon
    آگوست دی... اسمش آشناس ولی چرا یادم نمیاد؟...
    یهویی اتک زد سوپرایزتون کنه U_U
    از تعریفات مشخصه از اونا بوده که نمیشه از خوندنش دست کشید :>>
    چشم چشم T^T
    رفتم که برم به استراحت *اموجی راه رونده به سوی افق*
    بوس بهتتتتتتتت 3> 3> 3>
  • سوی کویینی (سورن سابق)
    13 February 24، 17:42
    سوی کویینی (سورن سابق)

    منم دلم تنگولیده بود :`))))))

    آره.نوتی کوالا رو خوندم.خیلی خوب بود :`)))))))

    شکسته شدن قلب_

    اوکی.منم از این به بعد اسم‌مو میزارم سو ی کویینی :`))))))

  • Q. Moon
    17 February 24، 08:55
    Q. Moon
    کیوت بچه :>>
    اون اولین باری بود که من جینجون میخوندم و بخاطر همین متفاوت بود برام
    خیلی دوسش داشتم چون شخصیت نامجون نسبت به خیلی از چیزایی ک قبل از اون خونده بودم متفاوت بود :>>>♡
    نشکنه قلبت توروخدا من میمیرم T^T
    یکم بم وقت بدین بخدا دهنم سرویسه این چند وقت..
    کیووووتتتتتتتت :>>> ♡♡♡♡
    من به فدای تو سوی من ^^♡
  • سورن
    12 February 24، 03:04
    سورن

    من اومدمممممممممممممممم

    کویینی جونم خوبی؟چه خبر؟چی کارا میکنی؟دلم واست تنگیده بود

    هوم.نامجین باحاله اما تاحالا جینجون خوندی؟ :`)))))))

    عااااااااااح باز دلم نمیخواد زر بزنم

    اوکی مای کوئین.من قراره ایتا بریزمو آیدی‌مو بدم بهت تا هرچقد حرف باشه با‌هم حرف بزنیم

    دوست‌دار تو

    سو_

    وقتی انقد گشادی که حال تایپ کردن کامل اسم‌تم نداری_

  • Q. Moon
    13 February 24، 08:28
    Q. Moon
    خوش اومدیی زیباااااا
    بله بله، حالا که اومدم و کلی کامنت ازت دیدم حتی بهتر هم شدم U^U
    من دلم میتنگوله همیشه T^T
    - اتفاقا خودم تو فکر جینجون بودم :> تو یکی از کارام این دو تا باهمن ولی هر چی فکر میکنم راه نداره نامجون بتونه تاپ شه T^T
    و آره خوندم، یکی از کارای ددی جینجونه :> فکر کنم اسمش naughty coala بود.. خیلی کیوته :>

    چرا چرا!! هر چی دل تنگت میخواد بگو به من T^T
    پ.ن: ببخشید میدونم این مدت نیستم تند تند کامنتا رو جواب بدم ولی بخدا نمیرسم...

    ایتا؟.. ایتام همش رو حالت آپدیتینگه.. چیز دیگه ای نداری؟

    سو هم قشنگه ها :> از این به بعد مای سو صدات کنم؟ T^T
  • .yami.
    5 February 24، 22:25
    .yami.

    باشهههههههه

    همین 'شاید' هم واسه من زیادیه

    قربون سیاااااااا

    #چسب_زخم_قلب

    بوسسسسس بهتتتت

     

  • Q. Moon
    6 February 24، 13:59
    Q. Moon
    کاش لااقل این همه دارم طولش میدم خراب نکنم و فصل دوش خوب بشهههههه T^T
  • .yami.
    5 February 24، 01:28
    .yami.

    سیااااا 

    میدونم پرروعم هااااا

    ولی بنظرم واسه تابستون من دلمو صابون بزنم واسه فصل دو؟

    بخدا من گناهم 

    این عشخ منه..قشنگ منه 

    تو سایت فضاییا هم منتظرشن هااا

    بعد تو کامینگ سون هم که نوشتی هوبی و ته ته هم میان من دیگه رد دادم 😢

    قربونت بچسبونم؟🙃

     

  • Q. Moon
    5 February 24، 12:04
    Q. Moon
    والا نمیدونم.. واسه تابستون برنامه دارم یکم خودمو جمع و جور کنم برم دنبال کار
    اگه اون وسط تایم خوبی برای نوشتن داشتم.. شاااایدددد**
    ببین تاکید میکنم *شاید*
    میدونم میدونم.. خودمم ایده فصل دو رو دوست دارم ولی الان واقعا وقت نمیکنم T^T
    #هیق #قلب_شیکسته
    چشم قشنگم وقت خوب گیر بیارم میرم سروقتش T^T
  • .yami.
    4 February 24، 01:36
    .yami.

    اهم اهم...به نام خدا 

     

    #we_are_منتظران_level up (وقتی بلد نیستی ولی میخوای زر بزنی)

    # level_up_s2

    # تا_لول_آپ_نگیریم_اروم_نمیگیگیریم

    #لول_آپ_بهترین_بهترینان

    #منتظر_فصل2_لول_آپ_هستیم!

     #لول_آپ_اسطوره_ای_در_قلب_ما
     

    -نوشته شده توسط "مسواک کوکی" و"یامی"

     

    #حمایت_حمایت😶✌

  • Q. Moon
    4 February 24، 16:42
    Q. Moon
    اهم اوهم.. یاخدا بفرمایید

    #منتظر_stay_حالا_حالاها T^T

    #my_level_is_down

    #دایناسور_میگه_آروم_بیگیگیر

    #نویسنده_لول_آپ_قوربان_شوما

    #بنده_دستم_از_نوشتن_قاصر_است

    - پاسخ داده شده توسط "سیا"

    #رحم_رحم_مروت T^T
  • سورن
    2 February 24، 16:07
    سورن

    شرمنده نبودم کوئینی جونم :`)))))

    آههههههههههه امروز تقریبا چهار تا فیکشنو تموم کردم.دیروزم دو قسمت نیم هوانگو آنلاین دیدم.اصن چقد من درس میخونم اوفففففف :///////

    کوئینی اون همه راجب آیدم زر زدم که بنویسیش :((((((

    خودم الان یکیو تازه شروع کردم.کاپل اصلیش کوکویه ولی نامجینو مینویونم داره :)

    کوئینی ولی میدونستی من زیاد بخوابم سرگیجه میگیرم؟ در این حد منطقی :)

    چقد چرتو پرت بی‌بط به‌هم گفتم.زود باز بهت سر میزنم.قول میدم کوئینی جونم :)

  • Q. Moon
    3 February 24، 08:38
    Q. Moon
    دشمنت شرمنده سورن من
    چطورییییی؟ چه خبرا این مدت چه ها کردی؟ T^T
    واو!! عجب رکوردی من نهایتا تو یه روز دو تا فیکشن فول خونده باشمممم.. معمولا تو این دوره هر کاری از درس خوندن راحتتره
    شیرینتر بودنش به کنار :>>>
    هاااه!! نامجین گاده میدوستم :>>
    منم از یه حد خاصی بیشتر بخوابم همش گیج میزنم! انگار مغزم قفل میکنه کل روز دیگه نمیفهمم دورم چه خبره و چیکار میکنم
    همینقدر منطقی :>>>
    رو قولت حساب میکنمااا.. مراقب خودت باش قشنگم!! ^^
  • سورن
    24 January 24، 18:15
    سورن

    منی که امروز فهمیدم چندساله کمبود خواب دارم_

    کویینی جونممممممممم،عزیزمممممممممم،عخشمممممممممم

    یه کاریش کن دیگه.خیلی دوست دارم ببینم با قلم تو چطوری میشه

    و آره.نامجون بهترین شخص واسه لیدری بی‌تی‌اسه.اصن اوففففففففذبهپربتپرلنذزتنربغ

  • Q. Moon
    24 January 24، 21:08
    Q. Moon
    وای کم خوابی بده....
    کلا خواب پدیده ی عجیبه من همیشه درگیر اینم که زیاد نخوابم چون گیج و منگ میشم نمیفهمم دورم چه خبره
    ولی بعضی روزا -مثل امروز- اگه حالم خوب نباشه یا هر چی فقط خواب جوابه. باید گیج بودنشو تحمل کنم T^T
    جانم عزیزمممم، قشنگمممم، گوگولمممم؟!
    چیو با قلم من میخوای ببینی مادر؟ T^T
    نامجون رو خدا برگزید از میان این همه خوبان U_U
  • سورن
    14 January 24، 15:42
    سورن

    دقیقا.نامجون با اون آی‌کیوش باید یه دکتری،چیزیم میشده در کنار لیدری بی‌تی‌اس

    هوم.رمان توعه.همش من دارم حرف میزنم،خودتم بگو

    هوممممممم.باشه.بزار ببینم میتونم.امیدوارم بشه T_T

  • Q. Moon
    21 January 24، 00:08
    Q. Moon
    ولی لیدری بی تی اس بهترین سرنوشتی بود که میتونست گیرش بیاد ^^
    چی بگم بچه؟ والا انقدر هنوز از امتحانا گیجم که نگم..
    وقتی رسیدم خونه جوری گرفتم خوابیدم که مرده توی قبر نخوابیده
    و بعد از یه روز و نیم خواب.. هنوزم خسته و کوفتم
    و کلی کار دارم بدبختانه :>
  • سورن
    13 January 24، 19:27
    سورن

    هوممممممم

    نامیونمین.خیلی باحال میشه.بعد جینو کوکی چی؟اونا رو هم میاری؟

    اینم میشه.ولی خب نامجون حقیقتا فکر کنم خرخون بوده که آی‌کیوش صدو چهلو هشته.اینطور فکر نمیکنی؟ :`)))))

    خیلیییییییییی کصافت و خیلیییییییییی قشنگ بود.مترجماش اسماشون عاطفه و نیاز بودن.خیلی خوب بود.لینک‌شو ندارم ولی پی‌دی‌اف‌شو دارم.اگه یه‌روز سروش ریختی برات میفرستم

  • Q. Moon
    14 January 24، 00:19
    Q. Moon
    از اون آیکیو بالاخره یه استفاده ای باید میشده یا نه؟ :>
    جین و کوکیو کجا و چطوری میخوای؟
    اوه. یکی از اون سایتایی که بهت گفتم یادته؟ که ریدرا فیکایی که فکر میکردن خوب بوده و دوست داشتن رو میذاشتن؟
    اگه دوست داشتی میتونی بدی اونجا بذارن که بقیه هم بتونن بخونن :>
    صد البته با ذکر نام مترجما!
  • سورن
    13 January 24، 08:00
    سورن

    هوممممم.تریسام میدوست.مخصوصا نامیونجین و نامیونمین.حیف که تاحالا این کاپلا رو پیدا نکردم

    هوم.مگه قرار نبود ته دستیار معلم باشه؟نامجون که داداش کوچیکه ته هست هم بشه بچه خرخون مدرسه

    حالا با همه اینا مینویسیش؟ :`))))))

    هوممممممم.یه دونه سون سام اسکول‌لایف خونده بودم.خیلیم قشنگ بود.کلاس ویرجین.جلد دوم‌شم نمیدونم اومده یا نه.ولی لعنتی کثافت‌ترین رمانی بود که خوندم.فکر کن دوهزارو هشصد صفحه بودو میخواستی سانسورش کنی فکر نکنم بیشتر از شیشصد،هفتصد صفحه میموند(البته اگه شوخیا و بازیا و اینا رو هم حساب کنی)ولی موضوعش بی‌نظیر بود.نکته‌هایی توش بود که از همچین رمان کصافتی انتضار نمیرفت.اسمش کلاس ویرجین بود.حالا اینو نگفتم موضوع داستان منو بفهمی.مال من کلا فرق داره با این ولی گفتم قشنگه.دوست داری بخون

  • Q. Moon
    13 January 24، 11:52
    Q. Moon
    من دقیقا تریسام موردعلاقه ای ندارم... ولی نامیونمینی که گفتی رو دوست داشتم =>
    خفن میشه!
    فکر کن جیمین بین یه نامجون گنده و یه یونگی گنگ! میقام T^T
    خب بازم همون میشه دیگه! ته به عنوان دانش اموز نمونه اون درس میتونه دستیار هوبی باشه، نمیتونه؟
    ولی چرا نامجون انقدر خرخون کلاس بودن بهش میخوره؟
    تا حالا نشنیده بودن اسمشو حقیقتا... وای دوهزار صفحههههه!! حتی نمیتونم تصور کنم این همه حجمو برای فیک T^T
    راستش انقدر زیاد نمیخونم.. ولی اگه لینکشو داری بفرست لطفا. شاید یه روز نظرم عوض شد و به فیکای طولانی رو آوردم :>
  • سورن
    10 January 24، 17:03
    سورن

    بلی بلی

    تریسام یا سون سامم بخوای دارما :`)))))))

    ولی الان فهمیدم که سناریو مشکل‌داریه اینی که گفتم

    آخه تو دبیرستان هردرس یه معلم داره :////

    بیا بگیم هوسوک معلم ادبیات یخ دبیرستانه که همه دانش‌آموزاش میخوان زبان بخوننو با هوسوک لجن (با اینکه روش کراشن) و بغیه‌رم گفتم دیگه

    منم کانسپت معلم دانش‌آموزو دوست دارم.دارم سعی میکنم یه سون‌سام اسکول‌لایف بنویسم :`)))))

  • Q. Moon
    12 January 24، 10:55
    Q. Moon
    شت منم دو سه تایی تریسام دارم ولی فکر نکنم حالا حالاها بتونم روشون کار کنم #هیق
    اوه شت! راستی اصلا به این نکته دقت نکرده بودم... ولی خب بازم اینطور نیست که نشه یه جوری همیشه تهیونگو بش چسبوند
    مثلا بقول خودت هوسوک دبیر ادبیات باشه، و تهیونگ نامبر وان اون درس باشه تو دبیرستان، میتونه برای همه کلاسا کمک دستش باشه :>
    (جاست پیشنهاد. جدی نگیر!)
    شت شت شت! سون سام اسکول لایف =>>>
  • سورن
    9 January 24، 11:37
    سورن
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    هوم

    آخه بدبختی یکی دوتا نیستن که

    مثلا باید یه صفحه تایپ کنم ://///////

    خب بزار بگم یگیو

    **** **** ** ** ***** ********** **** **** ** *** ******** *** ************** ****** ***** *** *************** *** ***** **** *** ** ****** **** **** ******** ******* ** ** ** ***** ********* **** ****** ******* ***** **** ********** ** **** **** *** ******** ***** ** *** ***** ** ******* ********** ** ******** **** **** ** **** *** *** **** ******* ** **** ****** ****** ********* ********** ** *** **** **** ****** **** **** ****** **** ****** ***** **** * ***** *** *** ********* ****** ***** ***** * ******** * ***** ** ** ***** **** **** ******

    عااااااااااااه مغذم رید.اینو از بین صدتا سناریو در آوردم ://////

  • Q. Moon
    10 January 24، 12:46
    Q. Moon
    خب خب خب =>> چی میبینم اینجااا؟!!! :]]
    اولا که انتخاب کاپل 100000 از 10!!
    چون کاپلایین که زیاد نوشته نمیشه توجه جلب میکنن اینا :>
    و آه، خود کانسپت معلم و دانش‌آموزم هرچی از جذابیتاش بگم کم گفتم😔😔
    اون نامگی اون وسطم که تیتیتاسخاثمزتسمخیحدی
    و البته بسته به اینکه چه ماجراهایی بینشون اتفاق بیفته خیلی میتونه قشنگ بشه :> ژانراش جذاب بنظر میاد ^^
    به به اوستاد U_U
    سناریوهای دیگه چیه شیطون؟ U_U
  • سورن
    7 January 24، 14:51
    سورن

    نه ندارم :(((((((

    وی اشک‌هایش را پاک میکند_

  • Q. Moon
    7 January 24، 19:53
    Q. Moon
    ایح خب حیف شد که :((
    همینجا نمیشه ینی؟...
  • سورن
    2 January 24، 12:32
    سورن

    نه تلگرام ندارم :(((((((

    ولی سروش دارم.اگه داری تو هم آیدی‌مو میدم :`)))))

  • Q. Moon
    2 January 24، 16:04
    Q. Moon
    والا منم سروش ندارم... ایتا یا روبیکا نداری؟
  • سورن
    31 December 23، 15:52
    سورن

    دقیقااااااااا

    من فکر کردم جیمین الان به کوک میگه جلو گل کلاس استریپ دنس بزن

    گفت باهام قرار بزار.کوکم از خدا خواسته ://////

    ولی این فیکشن خیلی کیوت بود :`))))))

     

    راستیییییییییی

    میشه یه خواهشی کنم؟

    من چندتا ایده دارم اما نمیدونم کجا باهات به اشتراک بزارم.میشه راهنماییم کنی؟ :)))))

  • Q. Moon
    31 December 23، 17:46
    Q. Moon
    حیحی... آره دیگه
    خر بودن دوتاشون! به جای این همه دهن سرویسی میتونستن از همون اول فقط بگن دوستت دارم
    ولی تصمیم گرفتن نامگی و بقیه و خودشون و ما رو دلفک کنن :>
    عزیزم چرا از خداش نباشه؟! U^U
    هییییق مرسیییی T~T

    جانمممممم
    البته عزیزم راحت باش
    هوممم.. تلگرام داری؟ اگه آره و مشکلی نداری اونجا چت کنیم، آیدیتو کامنت کن
    نگرانم نباش میتونم سانسورش کنم بقیه نبینن :> یوهاها U^U
  • سورن
    22 December 23، 15:23
    سورن

    حاجیییییییییییی این عالیییییییییییی بوووووووووووووووووددددددددد

    میشه از نامگی بازم بزاری؟عاشق این کاپلم.و راستی،یکیم بزن پس کله کوکمین از طرف من انقد ما رو حرص ندن :`)))))))))

  • Q. Moon
    23 December 23، 10:13
    Q. Moon
    حیحی قابل شوما رو نداشت U^U
    والا بازم نامگی تو برنامم هست ولی فعلا نمیتونم خیلی فعالیت داشته باشم #هیق T^T
    وای خدا خیر نداده‌ها دهنمونو واسه گفتن یه "با من قرار بذار" سرویس کردن -_-
    ولی دوسشون داشتم کیوتای احمقو :>
  • Your.baby.tiger
    1 August 23، 16:18
    Your.baby.tiger

    ایا فقط منم که فکر میکنم این زیادی کیوته؟

    یا واقعا زیادی کیوته؟ 😔

  • Q. Moon
    1 August 23، 16:26
    Q. Moon
    اصولا کیوتا همه چیزو کیوت میبینن U-U
  • Your.baby.tiger
    1 August 23، 16:07
    Your.baby.tiger

    Its your baby tiger 

    Im here 

    Jtskydkydjgdjykhdykfyk 

  • Q. Moon
    1 August 23، 16:12
    Q. Moon
    دیدمت ببر کوچولوی خودم :)))
    ملدذیخهبترمسنبرئ
  • Baby Bunny
    25 June 23، 14:37
    Baby Bunny

    بیبی من چرا اینجا.. تو این پست که مث خر عاشقشم کامنت نداده بودم:)؟!

     

  • Q. Moon
    25 June 23، 15:10
    Q. Moon
    عهههههههه.. جالبه که هنوز هم پستی هست که براش کامنت نذاشته باشی :))
  • F/A
    4 June 23، 11:29
    F/A

    واقعا یکی از باحال ترین فن فیکشنایی بود که تاحالا خوندم

    قوه ی تخیلت واقعا تحسین بر انگیزه

    داستان قلم ایده پردازی همش عالی بود

    امیدوارم بازم از اینجور داستانا بنویسی

  • Q. Moon
    4 June 23، 11:58
    Q. Moon
    به به ریدر جدید میبینم
    خوش اومدی به سایت خودت بیبی ^^
    مرسیییییی لادلی :) باحالی از خودتونه :))
    امیدوارم کارهای بعدیم هم به همین اندازه براتون جذاب باشه 3>
    ممنون برای نظرت عشق!
  • love myself
    3 June 23، 20:39
    love myself

    نویسنده عزیز:
    سلام

    در واقع دو هفته پیش خوندمش و بخاطر حس تنبلی و مشغولیت درسی نظری ندادم

    ولی باید بگم که یکی از هیجان انگیزترین فیکایی بود که خوندم
    پس ازت خواهش میکنم 

    هر وقت تونستی بازم این مدلی بنویس
    بیصبرانه منتظرم
    *-*
    من بازم از اینا میخوام 
    من بازم خیلی از اینا میخوام

    با آرزوی موفقیت و آرامش.

    (پی نوشت: واقعا یکی دیگه از اینا میخوام =.=)

  • Q. Moon
    3 June 23، 20:47
    Q. Moon
    سلام به روی ماهت عزیزم T^T
    خوش اومدی به سایت 3>


    راستش فصل دو لول آپ تو راهه ولی خب فعلا درگیر امتحانات و کنکورم :))
    ولی چشم سعی میکنم بازم از این مدل کارها بدم ^^

    مرسی از نظرت بیبی 3>
  • Red
    10 May 23، 04:13
    Red

    راستی تو قسمت لیست کار های آینده کامن گذاشتم میشه یه نگا بندازی چون زیاد زورم میاد اینجا بگم 

    قشنگ من تورو دوست خودم میدونم با این که ندیدمت اما انرژی خالصی و امیدوارم ببینمت 

  • Q. Moon
    10 May 23، 04:45
    Q. Moon
    نگران نباش برای همه کامنت‌ها برام نوتیف میاد همه رو میبینم
    چیزی گم نمیشه 😉

    دوستی از چشم نمیاد، از قلب میاد.. نیازی نیست همو دیده باشیم، همینکه انرژی همو حس میکنیم، دوستیم 💙✨
    ولی منم امیدوارم یجایی یجوری ببینمت شنل قرمزی من :)❤️
  • Red
    10 May 23، 02:31
    Red

    داشتم برا امتحان فردام میخوندم اومدم دیدم جواب دادی مرررسی زیبا 

    یعنی میام میکنم انقدر زود جواب دادی حس اینکه تو چت دوستت  انقدر با شعور  و برات ارزش میزاره که زود سین میکنه گرفتم بعد از مدت ها دوست و رفیق فیک داشتن ): ممنون به داشتن دوستای واقعی تو زندگیم امیدوارم کردی 

    منم برات آرزو موفقیت میکنم و امیدوارم آخرین کنکور و بهترین کنکوری باشه امسال دخترم فایتینگگگگگ

  • Q. Moon
    10 May 23، 02:57
    Q. Moon
    من همیشه از دیدن پیام هاتون ذوق میکنم.. نمیشه با این ذوق دیر جواب داد، میشه؟ :)
    روابط الکی همیشه و همه جا هستن.. اما ارزش اون تک و توک رابطه قشنگ و واقعی رو بیشتر میکنن.. امیدوارم دوستای بهتری پیدا کنی✨
    همچنین برای تووووو لاولی 3>
  • Red
    9 May 23، 22:26
    Red

    ببخشید دارم دوباره پیام میدم فک کنم پیام قبلی که فرستادم نیومد خلاصه اش این بود که گفتم سال اول پس ترمیم معدل برا من نیس چون الان باید نهایی شرکت کنم ولی چون خوب عمل نکردم برا کنکوری خوندن دارم به سال بعد فکر میکنم 

  • Q. Moon
    9 May 23، 22:30
    Q. Moon
    ایتس آلرایت بیبی.. گرفتم پیامتو :))
    ولی برای بار دوم هم میگم..
    تو میتونی لاو، فایتینگ 💪💙✨
  • Red
    9 May 23، 22:23
    Red

    نه بابا ترمیم معدل نمیشه ثبت نام کنم سال اول و الان باید نهایی اصلی رو بدم اما چون تو بعًی درسا ضعیف بودم استرس نمره رو داشتم در کل امسال یه سری مشکل به وجود اومد از اول سال که نشد اون طوری که باید کنکوری کار کنم و از الان دارم به کنکور بعدی ام سال دیگه فک میکنم و فقط ازت میخوام برام دعا کنی نمره نهایی اوکی بگیرم:)❤

  • Q. Moon
    9 May 23، 22:29
    Q. Moon
    اووووه😯😯
    خب پس امیدوارم تو امتحانای اصلیت بترکونی که دیگه اصلا نیازی به ترمیم نداشته باشی 😉💙✨
    تو از پسش بر میای لاولی
    به خودت ایمان داشته باش
    فایتینگ :)
  • Red
    9 May 23، 21:19
    Red

    سللللام بر توی ای ماه قشنگم 

    با شنل قرمزی خیلی حال کردم ممنون ازت بابت توصیه هات 

    و این که اره بابا خیلی خفن بود اما شرمندگی چرا ازت طلب که نداریم بابا 

    هر وقت تونستی ادامه بدی اوکی سخن بعد اینکه به نظرم ترجمه کن بعضی از فیک هارو ارمیای بین الملل لذت ببرن 

    راستی زیبا من امسال کنکوری ام و تو هم هستی پس حرف میفهمی دوستم با نمره ۱۸ رفته ترمیم کرده و من استرس گرفتم برا کنکورم علاوه بر این اگه پیراپزشکی نیارم نمیتونم برم  نه این که بخوام یه سال وایسم فقط میخوام بیشتر بخونم که یه رشته خوب شهر خودم قبول شم و با توجه به آخرین ترازم احتمالا خیلی دور قبول میشم خوزستان مثلا  نظرت ترمیم معدل و کنکور با هم

    سخت نیست 

    راستی من رشته نپرسیدم اگه دوست داری بگو 

  • Q. Moon
    9 May 23، 21:55
    Q. Moon
    سلام به روی ماهت ⁦( ꈍᴗꈍ)⁩

    والا من خودمم ترمیم معدل زدم.. ولی مثلا چون من فارغ التحصیلم و این مدت فقد تستی کار کردم، الان تشریحی خوندن برا امتحانات پیش رو یکم سخته برام :((
    ولی خب در کل این هم یه امتیازه برای آدم‌.. و مخصوصا که امسال کارنامه رو تاثیر قطعی میدن، من بشخصه ترجیح دادم تلاشمو بکنم برای بهتر کردن نمرات که شانسم بالاتر بره چون تاثیرش هم کم نیست توی نتیجه کنکور 
    ولی یه چیزی.. اگه احیانا میخوای برای ترمیم ثبت نام کنی، بهتره سریع‌تر اقدام کنی چون تا جایی که میدونم مهلت ثبت نام رو به اتمامه!!
    ولی هر کاری که میکنی، امیدوارم موفق بشی تو کنکورت و اون رشته‌هایی که دوست داری، شهر و دانشگاهی که خودت میخوای قبول بشی :) 3>
    منم رشتم تجربیه لاو ولی دونت ووری رقیب بحساب نمیایم کنکور زبانم برا من مهمتره ⁦(◠‿◕)⁩
  • Red
    9 May 23، 14:19
    Red

    سلام قشنگم چطوری طبق معمول اومدم خودم اولین نفر بخونم معمولا تو امتحانا نمیخونم ولی این یکی رو برا زنگ تفریحم شده میخونم راستی به نظرت برا شبه نهایی ریاضی چه کنم کل کتاب امتحان و من یه سری فصلا رو از ترم اول نخوندم به علاوه فصل آخرم معلممون درس نداد و ۳ روز براش وقت دارم به نظرت چه کنم ؟؟؟ و در آخربرای بار n قلم ات رو دوس میدارممم و اون فیزیک هم که متوقف کردی فک میکنم دو تا کاپل داشت نامجین و تهکوک کی قرار استارت بخوره؟ مشتاقم براش 

    امیدوارم سرت خلوت بشه بتونی دوباره بنویسی (:

  • Q. Moon
    9 May 23، 14:41
    Q. Moon
    سلام شنل قرمزی من چطوری تو لاولی؟ :)
    بخون بخون گوشت بشه به تنت مادر (T^T)
    والا من خودمم یه ماهه دارم برنامه میچینم درس بخونم.. ولی هنوز درس خوندنو شروع نکردم هی فقط برنامه میچینم :)))
    ولی.. حالا نمیدونم معلم تو چطوری امتحان میگیره.. اما من خودم برای امتحانای ریاضی کلا بیخیال برنامه چیدن و اینکه چند روز وقت دارم و اینا میشدم.
    کتابو میذاشتم جلوم با یه عالمه برگه، همه سوالای کتابو از اول تا آخر انقدر حل میکردم تا دستم از مچ کنده شه بیفته.. چون تهش معلم هر سوالی بخواد بیاره یه جوری کج و کوله ش کنی میشه همون یه مدل از سوالای کتاب!!
    حالا دیگه هر کاری میخوای بکنی، امیدوارم تو امتحانت موفق باشی بیبی 3>
    ای جانم.. من برای بار n × 100000ام ازت ممنونم که انقدر به کارم ارزش میدی T^T
    ای وای :)) یعنی من انقدر شرمنده م.. انقدر شرمنده م سر اون فیک که دیگه نمیدونم خودمو تو کدوم چاه بندازم از شرمندگی!!
    اگه میدونستم اون فیک انقدر طرفدار و خواننده داشته از همون اول نمیذاشتم کار به اینجا بکشه شده میمردم هم آپش رو متوقف نمیکردم :)
    ایشالا که بتونم یه کاری تحویل بدم که ارزش صبوری قشنگتون رو داشته باشه 3> (^-^)
  • زن نامجون
    7 May 23، 00:04
    زن نامجون

    سلامممم نمیدونم فیلم ( مسائل بزرگسالان جوان) رو دیدی یا ندیدی ولی برو ببینش کره ای سینماییه. 

    هر وقت دیدیش یا اگه قبل این که من بگم دیده بودیش یه فیک مثل همین فیلم با 

    جونگکوکو تهیونگ درست کند ولی تو این داستان تهیونگ دختر نقش اصلیو حامله کنه 

    و جونگکوک و تهیونگ با همدیگه دوست باشن 

    حالا فیلمرو ببینن تا بعد برات توضیح کامل رو بدم 

    بوس بوس 

     

     

  • Q. Moon
    7 May 23، 00:51
    Q. Moon
    اوووووه اوضاع یکم خطرناک شد😯😯
    راستش امتحانا قراره بزودی منو بکشن زیر خودشون 😔
    ولی بعد از اونا ی نگاهی بهش میندازم
    مرسی که معرفی کردی✨
    بوس به خودتتتتتتتتت 3>
  • Red
    6 May 23، 20:59
    Red

    یسسسس اولین دانلود برا خودمه و بس تا حالا پیش نیومده بود ولی دوستان بدونید من قرار زودتر از همتون به خوندنش بسی حال کنم ( خلاصه که باید پوز میدادم لبخند خبیثانه )

  • Q. Moon
    7 May 23، 00:52
    Q. Moon
    😂😂اره خوب پز بده تا الان تنها ریدر فعالش خودتی لاولی❤️✨
  • •𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫, 𝐀 𝐅*𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐉𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐒𝐡𝐢𝐩𝐩𝐞𝐫!!•
    4 May 23، 20:24
    •𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫, 𝐀 𝐅*𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐉𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐒𝐡𝐢𝐩𝐩𝐞𝐫!!•

    ببخشید نویسنده...وبت قسمت فالو نداره یا من پیداش نمیکنم؟! :")

  • Q. Moon
    4 May 23، 20:58
    Q. Moon
    سلام لاولی :)
    نه متاسفانه قالبم یکم مشکل داره هنوز نتونستم درستش کنم :(
    ولی اگه دوست داری فالو کنی :)) میتونی آدرسو کپی کنی و بعد این کارو بکنی:
    توی مرکز مدیریت وبلاگت.. از بخش «ارتباط» گزینه «وبلاگ‌هایی که دنبال میکنم» رو انتخاب کنی و اونجا دکمه سبز رنگی که برای اضافه کردن وبلاگ جدیده رو بزنی
    آدرسو که اونجا پیست کنی، به لیست فالو شده هات اضافه میشم :))
  • زن نامجون
    4 May 23، 16:15
    زن نامجون

    جونننن بینیتو عمل کردییی ؟ 

    مبارکههههههههههههههههههه . 

    از همون موقع ای که بیان به فاک رفته بود میومدم سایت ددی رو چک میکردم 

    که ببینم میاد بالا یا نه همش استرس داشتم اگه نیاد بالا چه گوهی بخورم ...

  • Q. Moon
    4 May 23، 16:43
    Q. Moon
    مرسییییی :)) 
    وای منم با این حالم هی چک میکردم پدرم درومد
    لامصب بدون هشدار قبلی از 7زاویه جغرافیایی ب فاک داد ⁦ಠ_ಠ⁩
  • RM. kiute.ARMY
    1 May 23، 13:14
    RM. kiute.ARMY

    عی من قربون مماخت که😂

    بینی نو مبارک باشهههه😂😂 شیرینی میقام یالا😔

    نمیخواد زیاد خرج کنی ها! یه عکس نود کوچوووولو هم بدی به مولا قسم راضی ام😔

  • Q. Moon
    1 May 23، 14:19
    Q. Moon
    دعا کن زنده از این چند روز در برم.. نود بازار راه میندازم😂😂
  • Red
    1 May 23، 09:12
    Red

    راستی من خودمم دست به قلمم فقط وقت ندارم یه فیک کامل بنویسم ولی به نظرم یه نظری بذار تو دنیای واقعی سر یه چیزی بحث .سو تفاهم یا دعوا بشه اینطوری نامجون براش قفل میمونه که طرف کیه چون یونگی نمیتونه دیگه بگه کیه بازم نظر خودت  خلاصه که جز رایترای مورد علاقه امی کار داشتی بگو(لبخند دندون نما )و برام دعا کنید دیشب تا صبح فیزیک خوندم برا شبه نهایی امید وارم اوکی باشه 

    و نکته آخر بعضی موقع میشه همینطوری بیام پیام بدم زیبا ؟

  • Q. Moon
    1 May 23، 10:52
    Q. Moon
    منم بخاطر درسام اصلا وقت نمی‌کردم ولی بعد دیدم کنکور و اینا خیلی داره از نظر روانی بهم فشار میاره.. برا همین دیگه هر روز ی تایمی برا نوشتن میذارم ک استراحت شه برام :)
    اوه لاولی‌.. دوست داشتم از ایده‌ت استفاده کنم ولی راستش کامل نوشتمش :( من برای اینکه یهو وسطش مشکلی پیش نیاد ولی کارامو فول میکنم بعد آپشو شروع.. ولی ممنون برای ایده قشنگت اگه اجازه بدی بعدا برای کارای بعدیم ایتفاده کنم :) 3>
    موفق باشیییییییییییی.. تو میتونی لاو، فایتینگ💙✨
    البته البته.. من بسیار هم خوشحال میشم پیامای قشنگتو ببینم :)
    فقط این چند روز بخاطر عمل نمیتونم زود ب زود جواب بدم ولی مطمئن باش ب محض ایتکه بتونم حرف میزنیم :)
  • Red
    1 May 23، 05:37
    Red

    دارم ۵صبح میخوانمش و واقعا عالی از همه نظر عاشق قلمتم دختر بشددددت

    راستی میخواستم ازت بخوام که اگه فن آرت مشابه دیدی برا جیکوک هم بذاری البته مشابه هم نبود اشکال نداره گوگولی 

    راستی اگه دوست داری یه بار طنز هم بنویس 

    و اینکه من از همون اول سایت دارم دنبالت میکنم فقط زیاد نمیشد بیام و پیام بدم کنکوری ام و فک کنم تو هم هستی نه ؟ راستی تولد دماغ تو مباررررک و در آخر من آدم بی احساسی نیستم فقط نمیتونم استیکر بفرستم اینجا 

    بایییییی

  • Q. Moon
    1 May 23، 07:20
    Q. Moon
    عررررر مرسیییی لاولییی :)) 
    حقیقتش خودمم خیلی گشتم ولی متاسفانه پیدا نکردم و مخصوصا ک فیلترشکنم هم وصل نمیشه یکم سخته پیدا کردنش
    اما به محض پیدا کردن اضافه میکنم ؛)
    ابن کارم خیلی دوست دارم امتحان کنم ولی راستش اصلا تو طنز خوب نیستم😅
    کنکور پدر همه رو در آورده 😔😔
    مرسی بیبییییی همین ک حمایت میکنی خودش ی دنیا ارزشه 💙✨
  • RM. kiute.ARMY
    30 April 23، 22:44
    RM. kiute.ARMY

    شما صاحب تایپی بانو😔

    قربون ذوقت بشم عمر هیونگگگگگگT^T

  • Q. Moon
    30 April 23، 23:10
    Q. Moon
    ای جان بیشتر :)
    ددی حدس بزن کی امروز بینیش رو عمل کرده و الان در فاکدآپ ترین اوضاع زندگیش به سر میبره😂😂
  • عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
    29 April 23، 21:57
    عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه

    خسته نباشی مای کویین:)

  • Q. Moon
    29 April 23، 22:01
    Q. Moon
    تنک یو مای هوپ :))
  • RM. kiute.ARMY
    29 April 23، 21:53
    RM. kiute.ARMY

    اوووووووووووووو یححححححححححححححححح!!!!!!!!!

    این تایپمهههههههه!!!!!

  • Q. Moon
    29 April 23، 22:00
    Q. Moon
    ای جاااانننننننن!!
    میشه منم تایپت باشم؟ :))
    ذوق مرگ شدم با دیدن کامنتت هیونگ (T^T)
  • زن نامجون
    29 April 23، 00:04
    زن نامجون

    نگران نباش من حتی در سال یه استریتم بردی ول کنت نیستم >>>>>>

     

  • Q. Moon
    29 April 23، 05:58
    Q. Moon
    تا باشه از این اتصالی ها :))) 💙✨
  • عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
    28 April 23، 23:03
    عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه

    نامگی دارههه؟

    یس یس.

    (اشکال نداره من همچنان منتظر سپ و جینکوک میمونم)

    (تهشم تهکوک و سپ فقط شیپ میکنم)

    پ.ن: کاور چه خوبههههههه

  • Q. Moon
    29 April 23، 05:57
    Q. Moon
    من عاشق سپممممممممم 
    ولی هنوز هیچ کار سپ نزدیک ب فولی ندارم :( 
    پ.ن: کلشو بخاطر کاور نوشتم :) 
  • زن نامجون
    28 April 23، 20:29
    زن نامجون

    دقت کردی وقتی نویسنده ها مینویسن +18 ولی همه -18 سال میخونتشون ؟ 

    😂 .

     

    به به  چه کاور زیبایی ولی حیف فقط با استریت میرم تو حس ولی خیلی کمو بیش شیپ اعضا رو میخونم ...

  • Q. Moon
    28 April 23، 20:59
    Q. Moon
    اتفاقا همین الان دارم یه پست جدید میزنم که زیر قسمت محدودیت سنیش تاکید کردم زیر سن قانونی نخونین
    ولی من عکه میدونم همه کسایی که میخونن، زیر 18ان و احتمالا یه &$@)$* (فحش رکیک سانسور شده)ای میره ریپورتش میکنه ://

    کل فیک رو به خاطر همین دو تا فن آرت کشیدم :))
    ای بابا.. حیف شد که :( ولی من کلا همه چی مینویسم و باز هم کار استریت در پیش دارم
    پس لطفا این نویسنده حقیر رو از حمایت کیوت و تراژدی پسندت محروم نکن (^-^) 3>
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan