Querencia For All

~~~ خانه ای برای افسانه ها و افسونگرها ~~~
Q. Moon
Q. Moon Thursday, 7 March 2024، 04:40 PM

Survival Mode

 

فیکشن Survival Mode

🌊پارت 29 اضافه شد🌊

هشدار و اطلاعیه آخر پست حتما خوانده شود!

 

 

نویسنده: Lem

 

مترجم: Querencia

 

ژانر: عاشقانه × ایسکای × انگست × فانتزی × دارک × Yandere × جنایی × تاریخی × هیبرید

(بعضی ژانرها مختص پارت های خاص هستن!)

 

نوع فیکشن: Imagine (ا/ت به عنوان کارکتر اصلی!)

 

هشدار: روابط عاشقانه ناسالم × قتل × خشونت × تجاوز × شکنجه

 

محدودیت سنی: +18

 

روزهای آپ: هروقت نویسنده صلاح دونست...

 

برای خوندن ورژن اصلی به زبان انگلیسی

که توسط نویسنده آپ شده کلیک کنید!

 

 

🌊مقدمه🌊

 

بعد از مرگی سخت، خودت رو نه در بهشت پیدا کردی و نه در جهنم!

بلکه در فضایی تاریک و ناآشنا چشم باز کردی، جایی که خیلی ناگهانی، سیستم یک بازی جلوی چشم هات ظاهر شد تا بهت اطلاع بده که تو در "دنیای میانه" به سر میبری؛ مکانی که در اون، سرنوشت زندگی بعد از مرگت تصمیم گرفته میشه.

هر چند، پیش از اون باید هفت مرحله از این بازی پیچیده عشق سرنوشت رو پشت سر بذاری؛ هفت مرحله که هر کدوم از قبلی وحشتناک تره!

 

 

🌊لینک های دانلود🌊

 

 

🐍👑🥀🐇پارت های 00 تا 24🐇🥀👑🐍

 

💎⚓️Secrets' Treasure 1/6⚓️💎

 

⚓️💎Secrets' Treasure 2/6💎⚓️

 

💎⚓️Secrets' Treasure 3/6⚓️💎

 

⚓️💎Secrets' Treasure 4/6💎⚓️

 

+×+پارت جدید×+×

 

💎⚓️Secrets' Treasure 5/6⚓️💎

____________________________

 

 

 

یه هشدار کوچک هم بدم که پارت 28 یک مقدار دارکه و ممکنه برای بعضیا ناراحت کننده باشه خوندنش، مقدار فراوان کو/دک آزاری داره مخصوصا که به شخصه موقع ترجمش دلم داشت به هم میپیچید انقدر حالمو بد کرد... خلاصه که با مسئولیت خودتون بخونین لطفا!!

وووووو برای دوستانی که با فایل زیپ مشکل داشتن، بالاخره فایل pdf پارتهای 00تا24 اوکی شد T^T

دان کنین و لذت ببرین U^U

Red همونی که همش فن فیکشن میخونه:)! عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه پوکر پوکر پوکر پوکر Red Red Red Red Red پوکرر :// Red Red Red Red Red Red Red Red Red Red Red Suga فکر میکردم چنل فیلتر شده فیلتر شد؟ Baby Bunny Baby Bunny Red عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه Red Red کسی که عاشق این فیک بی صاحاب شده 𝐀𝐧𝐚𝐥𝐲 Red Baby Bunny Red ناشناس Pante A Baby Bunny Baby Bunny Baby Bunny Baby Bunny Baby Bunny Baby Bunny Baby Bunny Baby Bunny عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه Red Red Red زن نامجون زن نامجون T T Red ANI ناشناس T T ناشناس عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه ناشناس
💎 آخرین نظرات بیبی‌هام 💎 :
۶۶ تعداد نظراتتون :)
  • Red
    7 March 24، 21:55
    Red

    الهی بگردم براش گناه داررررررره ):

    بین همه شخصیتا تا الان گذشته سخت تری داشته گاددد پسر مظلومم 

    بعد این همه صبر کردن پارت داده ولی یه جوری که خون گریه کنیم آدم باش عزیزم یکم مارو شاد کن 

    خودت چطوری سیا نازم چه خبراااا(:

  • Q. Moon
    19 March 24، 13:55
    Q. Moon
    آرهههه.. حقیقتا منم کباب شدم تو اون قسمت براش
    بنظرم نویسنده خیلی خوب تونسته بود وضعیت ناپایدار و تاکسیک روانیش توی بزرگسالی رو با اون اتفاقات بچگی توجیه کنه
    آره بخدا.. الانم باز دوباره رفته غیب شده معلوم نیست باز دوباره کی پارت جدید گیرمون بیاد T~T

    سلامتییی عشقمممم.. هیچی والا خبر خاصی ندارم
    در استراحت به سر میبرم اما پر از عذاب وجدان :>
    اینطوریه که هی میخوای استراحت بدم به خودم و ننویسم
    تا شاید بعدش یکم مغزم بازتر شه و بتونم داستانای بهتری تحویلتون بدم
    ولی از یه طرفم بخاطر اینکه فعالیتی ندارم و سایت باز به خاک خوردن افتاده عذاب وجدان داره تیکه پارم میکنه :>
    (وای ببخشید.. بخدا نمیخوای هی غر بزنم و حوصلتونو سر ببرم ولی.. میدونی.. یکم نیاز دارم خودمو بپاچونم بیرون واسه همین تا یجایی گیر میارم سریع شروع میکنم غر زدن...)
  • همونی که همش فن فیکشن میخونه:)!
    15 February 24، 20:29
    همونی که همش فن فیکشن میخونه:)!

    کاپلش کیان؟داره اصلا؟شخصیت هاش کین؟ 

  • Q. Moon
    17 February 24، 07:58
    Q. Moon
    سلام قشنگم T^T
    والاااا~ جونم برات بگه که اصلا فن‌فیکشن کیپاپ نیست
    کارکتر اصلیش خواننده‌ست (همون ا/ت خودمون :<)
    و هفت تا کارکتر پسر داره که زاده‌ی ذهن خود نویسندن T^T
    بنده هم فقط مترجمم ^^
  • عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
    15 February 24، 12:05
    عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه

    اخرش مورد علاقه من شد کههههه.

    این وی عاشق خشانت است-

     

    نییحییننیمییننیین خسته نباشی مای کویین:>♡

  • Q. Moon
    17 February 24، 08:04
    Q. Moon
    هعی.. منم معمولا دوست.. ولی اولا که پ/دوفیل از خط قرمزانه
    دوما ک جدیدا دارم سعی میکنم یکم از چیزای دارک دور بمونم سو~
    آره
    بخون و لذت ببر شوما T^T
  • عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
    28 November 23، 23:36
    عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه

    و بالاخره، 

    همچنان و همچنان و همچنان و همچنان خسته نباشی مای کوییننن:>>>>>

  • Q. Moon
    29 November 23، 08:38
    Q. Moon
    بالاخره :>> بالاخره این پارت داد
    و ممنون ~(^-^~)
  • پوکر
    21 November 23، 20:40
    پوکر

    هاهههه بالاخرههه

    دیش دیششش

    ای کاش زود زود پارت بدههه

    و البته یه تشکر گنده برای مترجم جونمم

  • Q. Moon
    21 November 23، 21:17
    Q. Moon
    بالاخرهههههههههههه T0T
    حالا برو بخون ببین لوگان چیکار میکنههههههه :>>>
    وای ارهههههه من الان واقعا نیاز دارم بدونم جریان اینکه چرا لوگان چنین قدرتی دارههههه!! یه ایده دارم که چراولی خب.. باید دید چی تو ذهن خود لم میگذره :>>>
    خواهش میشه عشق مننننن T^T
  • پوکر
    4 November 23، 20:50
    پوکر

    اره اره من جداگونه زدم  مال خودشو نمیدونم ولی پرس و جو که کردم گفتن اگه پلمپ باشه نمیدونم چیچی باشه نمیتونن باز کنن فعلا که کارمو راه انداخته

    عهه من هفته پیش بود فک کنم چک کردم نداده بوددد

    اشکک حقبقتا تا کی میخواد مارو تو خمرای بزاره TwT

  • Q. Moon
    16 November 23، 08:06
    Q. Moon
    منم رفتم ازم پرسید لپتاپت پلمپه؟
    بعد من نمیدونستم چی میگه عین بز فقط نگاش کردم🤡😂😭
    آره مال منم همون شکلیه فعلا که باتریش نیومد :>>> 
    ینی اومدااا.. ولی باتری اشتباهی بود! همون مدل مال لپتاپم بود ولی یه چیزی (یادم نمیاد گفت چی چی باتری) با لپتاپ من مغایرت داشت نمیشد روش نصب کرد... حالا باید صبر کنم تا یه ماه دیگه که باتری بعدی بیاد U^U

    خب باز خداروشکر فعلا کار میده برات
    فعلنم که خبری نیست گویا نویسنده ما رو فرستاده کمپ ترک اعتیاد خودمون خبر نداریم U_U
    وگرنه توجیهی برای این همه خماری وجود نداره!
  • پوکر
    1 November 23، 17:35
    پوکر

    مرسیییی مهربونممم

    اره ولی خب کلا کیبوردش به فاخ رفت و کیبورد اضافه مجبور شدم بزنم بهش

    نشی حیف میشییی

    عه اصلا به ذهنم نرسیدد

    گریه چیهه چرا پارت نمیدهه

    وای ارخ ولی سر هر مرحله کلی فشار میخورممم

    فداتشممممم♥♥

  • Q. Moon
    2 November 23، 10:25
    Q. Moon
    از این کیبورد جداها که وصل میشن به لپتاپ ینی؟ نمیشه مال خودشو عوض کرد؟!

    شایدم پارت داده باشه.. راستش این هفته اصلا یادم نبود چکش کنم، اگه داده باشه باید با گوشی بزنمش هنوز لپتاپ نرسیده دستم🥲🥲
  • پوکر
    23 October 23، 17:25
    پوکر

    سلامممممممم بعد از مدت هاا

    جدی خیلی احساس شرمندگی دارممTwT

    نمیدونی که چیشددد

    اب ریختم رو لپ تاپم بعد منم از تو لب تاپ میخوندم دیگه هرچیم تو گوشی سعی کردم پیدات کنم نتونستم واقعا ناراحتمم

    همین الانم تموم کردم بالاخرههه و ناگفته نماند کلی فشار خوردمم:)))))

    اخه دختره خدایی خنگ نیستت؟؟ تصمیمای اشتباهی میگیرهه

    خب بگذریمم به نظرم خیلی قشنگ بود مخصوصا من که عاشق اینجور ژانرام و مرسیی از شما برای ترجمه بسایر عالیتتت

    خلاصه که کلی بوس از راه دورر

    امیدوارم من رو عفو کنیی -قیافه ی مظلوم گرفتن-

  • Q. Moon
    31 October 23، 10:32
    Q. Moon
    دروووووود خوش برگشتی زیبااااا :>>
    ای وایییی الان لپتاپت اوکی شده؟!
    ای وای من به فدات جوجه :> گم کردی یه Querencia سرچ کنی حله :>♡
    عههههه مبارکه پس تو هم تو تله‌ی این کار افتادی :>
    الان کلی آدم با هم منتظر ادامه‌ایم T~T
    دیگه مثلا نویسنده میخواد اوضاعو خطرناک کنه :>
    درواقع بنظرم جالبه چون سیستم بازی جوری چیده میشه که رسما هر تصمیمی میتونه یه تصمیم اشتباه باشه T^T

    خواهش میکنم هانییی مرسی از تو برای وقتی که برای خوندنش و کامنت گذاشتی :> بسیار تشکوراتم از شما T^T♡
  • Red
    17 October 23، 03:26
    Red
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    سلللام ماه من ( همراه بغض)

    فقط فک کن چی شد لینک اینجارو گم کرده بودم 

    عمیقا این مدت تو بهت بودم چون فکر نمیکردم امسال بتونم موفق باشم و دقیقا برعکسش شد هم شهر خودم و هم یه استان دیگه قبول شدم 🥲❤

    البته کلی داستان داره و من در نهایت رشته شهر خودم انتخاب کردم و راه دور نرفتم 

    میتونم بپرسم تو چی شدی دخترم ؟ واسه تو هم استرس داشتم موقع نتایج ❤

    آخرین سخن اینکه میخواهم ایدی تل خود را اینجا بگذارم باهم در ارتباط 

    اره خلاصه که دارم بهت نخ میدم 😂😂 *** ****** ** ***** **** ***** *** *** **********

    فقط یه درصد ایدی نتونستی پیدا کنی بگوو یا خودت نخ بده ..‌‌‌‌.‌‌‌

  • Q. Moon
    17 October 23، 14:01
    Q. Moon
    بغض نکن قرمزکم T^T
    عیییییح.. اگه لینکو گم کردی.. اسم یکی از فیکا رو هم سرچ کنی سایتو تو نتایج برات میاره نگران نباش :>

    وای افرین منم میخوام حسابی درس بخونم ک بتونم انتقالی بگیرم یا مهمان شم استان خودمون U^U
    ادم هر چی بیشتر تو خونه باشه خیالش راحتتره ت این دوران

    منم الان از وسط کلاس گرامر در خدمتتم😂😂
    به به
    بده بده فیض ببریم U^U
  • Red
    4 October 23، 21:13
    Red

    اخه فک کردم قبل level up این یادم اومد از طرفی هم دراپ شد اما خواننده خودش داشت فک کردم این باشه  چون گفتی شاید دوباره ادامه بدی ): 

    حالا کدوم یه اسپویل به من بدهکار شدی ماه من  🥲

    راستی اگه داستان خوب مثل بود میشه دوباره برامون بزاری 

  • Q. Moon
    5 October 23، 08:13
    Q. Moon
    حالا حالا.. موضوع اصلی اینه که تو اون ولاگمو دیدی که فهمیدی دارم رو یه چیزی کار میکنم؟! :>
    نه خیرم من به کسی اسپویل نمیدم T^T
    حتی شما شنل قرمزی عزیز U_U

    والا گشتم تو همون سایت quotev ببینم دیگه چی مثل این هست. اما خب تا الان چیزی که بخونم به دلم بشینه پیدا نکردم
    اما پیدا کنم حتما میذارم براتون هانی ^^
  • Red
    3 October 23، 23:02
    Red

    های های و های ۰

    در حالی که سعی میکنم از نویسنده دلگیر نباشم و لبخند فیک رو حفظ کنم 

     

    OMG  دوستان این اسپویل رو مدیون منید این طور که مشخصه داره رو اون فیک دراپ شده کاپل ویکوک و نامجین کار میکنه دوستان همه باهم یه کف مرتب +جیغ بنفش 

     

  • Q. Moon
    4 October 23، 11:05
    Q. Moon
    نه دلگیر نباش گونا داره U-U
    بیچاره این پارتای آخرش هم همه طولانی بودن نوشتن و ادیت زدن و... کار زمان‌بر و گاهی هم خسته کنندس

    عه عه!!! شنل قرمزی من چرا منو شایعه‌سازی میکنی؟ T^T
    اینو از کجا آوردی آخه؟!
  • Red
    2 October 23، 17:55
    Red

    سلام جوجه منم همین طور دلم تنگ شده برات حس میکنم بیشتر از کامنت دارم اینجارو به صفحه چت تبدیل میکنم (:

    اره فک کنم لینک مشکل داره چون اصلا برام بالا نمیاره واین که فهمیدم نویسنده هم میره مدرسه و درگیر امیدوارم درساش سخت نباش و وقت برای پارت بعد داشته باشه 

    راستی فصل دو level  up کی میاد ؟ میدونی که هر کی یادش بره من یادم هست از اون اول سایت بودم .هستم .خواهم بود 

  • Q. Moon
    2 October 23، 18:58
    Q. Moon
    ای من به فدات جوجه T^T
    راحت باش هر چی عشقته بگو :>
    آره دیگه همه درگیر زندگیشونن فقط من این وسط بلاتکلیفم و همین الانم فهمیدم قراره بریم یه جایی که ابدا علاقه ای به رفتن بهش ندارم ^^
    ای بابا تو هم که یادته؟ یکی دیگه هم هست که همه ش میپرسه عجب
    اعتراف میکنم که خیلی وقته روش کار نمیکنم
    میخوام فعلا اون کارهایی که قبل از لول آپ شروع کرده بودمو فول کنم بعد برم سراغش
  • Red
    2 October 23، 00:51
    Red

    هاااای ماه من 

     

    یعنی حیف لینک اصلی انگلیسی  برام باز نمیشه و نمیتونم برم قسمت کامنت 

    اصلا قسمت کامنت داره تو ورژن اصلی ؟؟ اگه هست برو بهش بگو از دستش شکاریم "" حیف داستان خوبیه و از خون اش می‌گذرم 

    جدی ما براش جک چیزی هستیم بابا یه آپ منظم داشته باش از تو هنرمند بعید 

  • Q. Moon
    2 October 23، 10:47
    Q. Moon
    درووووود شنل قرمزی
    دلم تنگت بود مادر :>

    عهههه چرا باز نمیشه؟ مشکلی داره لینک؟ اگه خطایی میده بگو تا ببینم شاید لینک تو سایت من مشکل داره درستش کنم.
    ببین به هر حال اگه میخوای انگلیسیشو چک کنی، اینو سرچ کن تو گوگل:
    quotev survival mode خود صفحه نویسنده اصلی رو میاره برات :>

    بله کامنت هم داره اونجا و من قبلنم کامنت دادم که ما منتظر پارت بعدیم ولی خبری نیست هنوز U-U #هعی
    ببین نویسنده های این سایته کلا اینطورین
    خیلیا اصلا از یه جایی به بعد مفقودالاثر میشن :> و کلا خواننده های این سایت در خماری به سر میبرن

    البته از خدا که پنهون نیست از شما چه پنهون منم وقتی تو اون سایه اکانت داشتم همینطوری بودم U-U
  • پوکرر
    1 October 23، 18:30
    پوکرر

    وای پوکررر اسم عالیهههه

    گیلیلییی *ذوق مرگ شودن*

    فدا نشیی حیف میشیی

    عه خب چون تو دوسش داری حلهه

    وای پس خوبه که

    متاسفانه یا خوشبختانه زیاد عادت دارم تو خماری بمونمTwT

    پس من میخونم و نظر میدمممم

    فدات♥♥

  • Q. Moon
    1 October 23، 18:53
    Q. Moon
    حیحی :>
    خوشحالم خوشت اومد ^^

    هعی کلا ناف ریدرا رو دکتر وقتی خمار بوده بریده U-U

    منتظر نظرت هستم پسسسس ^^♡
  • ://
    30 September 23، 20:30
    ://

    کئورنسیاااا وای من تازه وبلاگتو دیدم ولی تو فضایی ها ظرفدارتما دختررر

    میگم کهه این قشنگه یعنی ارزش خوندن داره؟ میدونی با قتل و اینا اوکی ولی نه تا حدی که مثلا کارکتر اصلی رو تا دم مرگ ببرن و برگردونن

    نظر خودت چیهه؟

    با توجه به فیکایی که ازت خوندم سلیقه ت گادهههه تو ژانر و اینجور چیزا دیگه برا همین اگه تو دوسش داری و به نظرت قشنگه بخونم

    بوس بوسسس♥♥

  • Q. Moon
    30 September 23، 20:34
    Q. Moon
    سلام پوکر جانی که اسم نداری :>
    پوکر صدات کنم؟!
    خوش اومدی جانانننننن T^T
    ای من به فدای شوما U_U

    والا خود من که خیلی دوستش دارم :>
    ببین بجز قتل و این حرفا.. میشه گفت بیشتر داره چند مدل رابطه سمی رو به تصویر میکشه
    مردهای داستان، شخصیتی دارن که توی عشق واقعا تاکسیک میشه و کارکتر اصلی رو توی مشکلات بزرگی میندازه تا بتونه خودش رو از دست اونها نجات بده

    فقط یه هشدار بهت بدم که نویسنده اصلی مدت طولانیه آپ نداشته و اگه شروع کنی باید تو خماری بمونی تا پارت جدید بیاد :>
    ولی خب بنظرم قشنگه و ارزش خوندن داره ^^

    بوس ب خودت U_U ♡
  • Red
    25 September 23، 16:37
    Red

    دختر شاید باور نکنی من وقتی پیام میدم میانگین سه ر بار میام چک میکنم دیدی پیام (:

    الهی بچه قشنگم من منم دوستی برام نمونده راستش والبته راس میگی چت کردن با یه دوست واقعی و خوب >>>>>>  البته اگه منو به چت کردن باهت قبول  کنی قول میدم باهت بسوزم و بسازم  😂 

    ممنون ازت همینای که معرفی کردی خوب فک نمیکنم سطحم خیلی بالا باشه 

  • Q. Moon
    26 September 23، 09:20
    Q. Moon
    حیییح :>>
    منم که این چند وقت دیر به دیر میام جواب میدم T^T
    دارم سعی میکنم یه روتینی کاری برنامه‌ای چیزی برای خودم درست کنم که از این بلاتکلیفی در بیام... ولی خب از یه ورم با اینکه تو خونه اصلا به روی خودم نمیارم و زدم ب بیخیالی، مثل هاپو استرس نتایجو دارم :>>>
    البته قشنگممممممممم چرا نکنم؟!
    امیدوارم به دردت بخورن کتابا سوییتی :>
    حالا اگه دوست داشتی فیلم ببینی که با فیلم هم مهارتای شنیداری و درکتو قوی کنی بگو ببینم چی میتونم معرفی کنم بهت ^^
  • Red
    24 September 23، 04:31
    Red

    حقیقت امر اینکه من نیمی از مواقع نت ندارم چون وقتی نت میگیرم در چهار روز کاملا ته میکشه و دیگه بگم این اوخر تابستون پول تو جیبم نمونده با امید به در مان شدنم در این امر خلاصه هر وقت نت دارم میتونم بیام جوجه جان 

    راستی بابت توصیه هات خیییلی ممنون میشه اسم کتابت برای گرامرم بگی ممنون میشم 

    ولی دلم برات سوخت خدارو شکر کسی منو بیدار نکرد ولی همینکه با خواب خوش برگشتی پیروزی بزرگی که بهت تبریک میگم 😎

  • Q. Moon
    25 September 23، 10:03
    Q. Moon
    عجب :>>
    والا منی که همیشه نت دارمم چند وقته کمتر آنلاینم... که البته چیز خوبیه! دارم خودمو با دنیای واقعی سرگرم میکنم واسه همین کمتر هستم :>
    البته مدارس هم که شروع شده بیشتر دوستای مجازیم مدرسه میرن سو دیگه کسی نمیمونه که باش چت کنم T^T
    خواهش میشه شنل قرمزی ^^
    اسم کتابی که خودم برای گرامر استفاده میکنم Grammer in use هستش و فوق‌العاده ساده و خلاصه شده همه چیز رو گفته
    ولی خب تمرین داره و آخرش هم جواب تمرینا رو گفته
    یعنی برای جمع بندی چیزهایی که بلدی مناسبه
    خودم فعلا با کتاب‌های headway پیش میرم که آموزشگاهین و همه چیز (گرامر، ریدینگ، ووکب و...) دارن پس خوبن
    جدای از اون کتابای oxford word skills و 1100 words you need to know هم برای تقویت دایره لغات خوبن.. البته باید یه برنامه روتین یادگیری داشته باشی وگرنه همینطوری خوندن کلمات که کمک چندانی نمیکنه
    دیگههههههه.. آها از کتابای کنکوری که داشتم (و به کسی نگو ولی به زور لاشونو وا کرده بودم :>>) هم کتاب ۱۲۰ متن تالیفی از رضا کیاسالار کتاب خوبیه. ریدینگ و کلوز تست داره. اون هم برای مرور و جمع بندی گرامر و لغت خوبه :>
    فعلنم دو تا کتاب دانشگاهی از خالم دارم که راستش خودم هنوز نخوندم ببینم چقدر خوبن ولی اگه خوب بودن اونا رو هم بهت میگم :>♡
  • Red
    21 September 23، 07:28
    Red

    سلام بر دخمل نازم چطوری ؟؟ 

    حس میکنم نویسنده از یه جای به بعد میخواد پولی کنه یه جوری گذاشته تو خماری که اصلا موندم ( خنده تلخ ) پولی شدنش رو شوخی کردم ولی جای قشنگ اومد دیگه پارت نداد عررررررر

       ولی انقدر خوشحالم از نتایج 12سال درس خوندن و جون کندن اینکه وقتی بقیه مهر میرن مدرسه ما همچنان منتظر نتایج تو تخت خوابیم یسسسس 

    راستی دخترم میخوام زبانم تقویت کنم حوصله وقت کلاس هم ندادم به نظرت کتاب 504واژه کافیه (فک کنم آسون ترین راه چون نت ضعیف برا فیلم برا ترجمه دیدن )خلاصه چیزای آسون پیشنهاد بده ولی فک کنم اگه با کلمات کتاب 504جمله بسازم اوکیه میشم   گفتم تو توی این زمینه خوبی ازت بپرسم 🫂

  • Q. Moon
    22 September 23، 10:18
    Q. Moon
    به به
    شنل قرمزی جان :> آقا گرگه گیرت انداخته انقدر کم پیدا شدی؟
    آی آره هر چی چک میکنم انگار قصد نداره پارت جدید بده :>
    جر دقیقا
    من هی به خواهرام میگم بسوزین شما پا میشین میرین مدرسه من در خواب نازم ^^
    البته اونا که تهش منو بیدار میکنن که کرمشونو ریخته باشن! ولی من بازم میتونم به آغوش تخت بازگردم اونا این آپشنو ندارن :>

    اوه! برای تقویت زبان... راستش به نظرم برای هر کسی یه چیزی مفیدتره
    مثلا من به شخصه اینکه کتاب لغت بگیرم و بشینم با کلمات جمله سازی کنم و این حرفا برام جواب نداد ولی با اینکه چند ساله کلاس نمیرم افت نداشت چون تو این مدت داستان های کوتاه انگلیسی زیاد خوندم (بیشتر فیکشنای انیمه یا وانشاتای کیپاپ تو tumblr)
    به نظرم ریدینگ خیلی مهمه چون هم گرامرو برات مرور میکنه و هم اینکه کلمه جدید یاد میگیری ازش :>
    البته همونطور که گفتم این برای منه
    ولی در کل اگه بخوای با کتاب و اینا پیش بری پیشنهادم به عنوان خواهرزاده یه دبیر زبان اینه که:
    یه روتین برای یادگیری لغات داشته باش - مثلا هر روز 10 تا کلمه جدید یاد بگیر
    و حتما حتما بعد از یه هفته همه لغات رو مرور کن
    سعی کن یه جور آزمون برای خودت طراحی کنی برای آخر هفته
    اون کلماتی که یاد گرفته بودی و یادت بود رو تیک بزن.. و اونایی که یاد نگرفته بودی رو هم یادداشت کن که با لغات هفته بعد دوباره بخونی
    برای گرامر من خودم یه کتاب جامع دارم ولی خالم میگه بهتره با یه کتاب آموزشی مثل کتاب های آموزشگاه ها پیش برم که تمرین و متن داشته باشن
    دیگه اینکهههههه آهان!
    به نظرم آهنگ انگلیسی اگه دوست داری و گوش میکنی حتما لیریکش رو از اینترنت در بیار و یه نگاهی بهش بنداز
    چون آهنگ بهتر از درس تو ذهن آدم میمونه :>
    هم برای یادآوری گرامر و اینکه جملات چطوری ساخته میشن خوبه و هم کلمات خوب یادت میمونه چون توی آهنگ بوده!
    و فکر کنم برای الان همینا بود ^^ 3>
    موفق باشی زیبارو ~(^-^)~
  • Red
    10 September 23، 21:50
    Red

    دقیقا همین طوری رفتم کتاب فروشی کتابا رو بو کردم و معتقدم از لحاظ بو با خاک نم خورده و بوی بارون رقابت میکنه 

    البته از اون جایی که من با یه کتاب راضی نمیشم پس دی اف گرفتم چون اگه میخواستم سه تا کتاب بگیرم پول تو جیبم نمیموند (: یکم زیادی گرون میشد 

    من برای این گفتم پارت به پارت که حداقل یه پارت در هفته برا خوندن باشه به دیوار زل نزنم تا یه کار کامل بنویسی ولی هر جور صلاح میدونی (:

    ودر نهایت خدایا نویسنده این فیک lem عزیز دستمون تو پوست گردو نذاره و مثل آدم منظم پارت بعد تقدیم نگاه زیبامون که ( عررر) خواهشا تو هم ماه قشنگم تند تند چک کن ببین پارت داده یانه ....‌‌

  • Q. Moon
    11 September 23، 13:58
    Q. Moon
    وای وای دقیقا منم بوی کتاب نو رو خیلی دوست دارم :>>
    دقیقا منم وقتی میرم دست کم دو سه تا میخرم! پول تو جیبم نمونده دیگه T_T
    حالا بذار این هفته فلشو تموم کنم :> چشم یه فکری میکنم براش T^T

    لم عزیز اصلا اعتقادی به آپ منظم نداره! و خیلی خوشحالمون کنه ماهی ی پارت بده
    فعلا دست ک هیچ تا ته چونمون تو پوست گردوئه U-U
    چشم چشم تند تند چک میکنم T^T
  • Red
    7 September 23، 14:30
    Red

    پیدا کردم یه کانال برا پی دی اف کتاب خداروشکر 

    راستی کی میزاری پارت جدید از خماری مردیم 

    من دیگه توان ندارم راستی اگه رو چیزی کار میکنی پارت پارت بذار الان به شدت به یه کار ازت نیازمندیم 

     

  • Q. Moon
    9 September 23، 10:26
    Q. Moon
    خداروشکر :>
    من خودم واقعا رو pdf نمیتونم
    اصلا حس اینکه کتابو گرفته باشی دستت یه چیز دیگست T^T
    ولی خب لامصب قیمت کتابا رو یجوری دارن میبرن بالا که... هعی #قلب_شیکسته
    امروز میذارم جانان T^T
    با این آپلودر جدیده به یه مشکلی خورده بودم که همین الان حلش کردم :>
    و بریم برای آپلودای این هفتههههههههه T^T

    راستش تازه یه کوکوی شروع کردم که کمی کیوت و فلافه.. ولی مطمئنین پارتی میخواین؟ :)
  • Red
    1 September 23، 18:37
    Red

    در ابتدا بوس بهت

    خواهش بابا کاری نکردم فنتم زیبا 

    در این مورد دریت میگی ولی فعلا چون یکم فاصله افتاده و دوست داری یه چیز خفن باشه بهت وانشات هم پیشنهاد میکنم اینطوری مطلب کم تره و کیفیت هم بالاتر میره ولی بازم هرجور اوکی 

    بیرون که میرم کم و بیش البته هوا گرمه این هفته در خونه کلا سپری کردم  

    راستی یه چیزی یه چند تا کتاب نامجون خونده و معرفی کرده نمیدونم اگه فایل پی دی اف اینجا بزاری اوکی یا نه ولی اگه خواستی بزاری بادام و مغازه جادویی رو حتمی بزار چون خودمم دنبالشم 

    راستی نویسنده آخرین پارت گذاشت ؟؟

     

  • Q. Moon
    3 September 23، 07:13
    Q. Moon
    در ابتدا بوس بک :)
    باورت نمیشه! وانشات که شروع میکنم، وانشات نمیمونه :))
    یعنی قشنگ ناخودآگاه میره میره میشه 100 صفحه :))
    مثل همون جریان لول آپ که قرار بود فقط یه وانشات باشه T^T
    کلا من دستم نمیره کم بنویسم U-U
    آره وای هوا یه جوری گرمه که واقعا نمیدونم جهنم چطوری میخواد باهاش رقابت کنه :/
    حییییح آره اتفاقا خودم چند وقت پیش خواستم مغازه جادویی رو شروع کنم ولی حسش نبود :))
    ولی تا جایی که خوندم، کتاب قشنگ و خوبیه.. یعنی اگه اون کارایی که توش گفته رو واقعا امتحان کنی خیلی کمک کنندس و آرومت میکنه
    والا فکر نکنم از این چیزها بذارم ولی اگه جایی پیدا کردم خبرت میکنم :)
    تلگرام داری؟

    والا نویسنده یه پارت دیگه داده که دارم ترجمه میکنم
    دیگه خدا میدونه بعدش پارت بعدی کی بیاد U-U
  • Red
    31 August 23، 01:06
    Red

    سلام ماه خوجلم 

    ایده پشتیبان ایده خوبی و لازم 

    در مورد کار های که داری مینویسی شاید خودت فکر میکنی که بد شده ولی به نظر اونی که میخونه خوب بیاد پس استرس اینو نداشته باش 

    والا منم کار خاصی نمیکنم فعلا

  • Q. Moon
    31 August 23، 12:00
    Q. Moon
    صدتا سلام ب شنل قرمزی سیا :>
    آره واقعا لازمه.. امروز که کلا خونه نیستم
    ولی وقتی برگشتم باید حتما شروع کنم به چیدنش T^T
    مرسی برای روحیه دادنت :>
    سعیمو میکنم ولی واقعا دلم نمیخوام ی کار بدردنخور بدم و کسایی ک تازه میان و اونو اول سایت میبینن
    بخونن و فکر کن بقیه کارهامم بدردنخوره
    چون صادقانه ی سری از کارهامو واقعا دوست دارم و فکر میکنم لیاقت توجه رو دارن
    مثلا گولدن اوربز و محروم از جادو رو خیلی دوست دارم T^T♡
    هعی.. آخرای تابستونه دیگه
    باید ی استفاده‌هایی داشته باشیم ازش :>
    بیرون رفتن دوست داری؟ میتونی مثلا پارکا یا مغازه‌های کوچیک شهرتونو چک کنی شاید ی جای موردعلاقه و امن پیدا کنی توشون :>
    یا اگه ترجیح میدی بیرون نری... میتونی ی کاری ک دوست داری رو براش چالش ۳۰ روزه بنویسی :>
  • Red
    30 August 23، 11:52
    Red

    سلام عجیب من پیام دادم و نیومده 

    نمیدونم الان پیام هام ارسال شده یا نه بعد پیام قبلی هم یه پیام دیگه فرستادم اما نیومده شاید تو ارسال مشکلی هست نمیدونم 

    راستی چیکارا میکنی بگو که منتظر کامبک برات باشم (::

  • Q. Moon
    30 August 23، 17:05
    Q. Moon
    جدی؟ شاید این پیام قبلیتو میگی چون من دیر جواب دادم پیاما رو این سری T^T
    ببخشید! U-U
    چیکارا که... هیچی والا
    فعلا در تلاش درست کردن لینکای سایتم و باید به فکر پشتیبان باشم!
    برای کامبک هم.. قسم میخورم که دارم سعیم رو میکنم ولی هیچ کدوم از کارا تموم نمیشه یا خوب از آب در نمیاد دارم دیوونه میشم T-T

    خودت چی کار میکنی گوگولم؟ بالاخره انتخاب رشته رو هم که کردی.. تابستونم که رو به پایانه
    کاری کلاسی چیزی داری؟ چطوری خودتو سرگرم میکنی؟
  • Red
    27 August 23، 23:24
    Red

    بابا من دیدم رفتی مسافرت گفتم یه مدت پیام ندم بزارم از سفرت لذت ببری سمت گوشی نیای تیپیکال خودمم همینه آدم دو روزم تو مسافرت سمت گوشی نیاد غنیمت بعدم هر هفته چک میکردم میدیدم ازت خبری نیست نامید سعی در بروی خودم نیاوردن داشتم  و در نهایت بعد  کنکور مبتلا به ویروس استرس و افسردگی شدم البته این جلومو نگرفت که دوره ناخن و کاشت ناخون نرم و رفتم  البته هنوز وسایل کامل شو نخریدم منم انتخاب رشته کردم راستی و       

     امیدوارم اتفاق خوبی بیوفته برا هردومون (:

    البته من یادم نمیره گفتی  بعد کنکور و سفرت فعال بشی مثل قبلا پس  در انتظار چیزای خفنی هستم در آخر به داشتن دوست مترجمی مثل تو افتخار میکنم واقعا ترجمه هات دقیق و قشنگ (بغل کردن روحی )

  • Q. Moon
    30 August 23، 16:43
    Q. Moon
    آره بخدا خیلی خوبه ادم یه مدت از گوشیش مرخصی بگیره...
    ولی خب کل زندگی من الان همین سایته و شماها :)
    که تو گوشیمه :)) پس فکر نکنم خیلی این آپشن به دردم بخوره T^T

    وای وای همون استرس و فشار روانی ای که آدم به خاطر کنکور میگیره ها
    کل اون شرایط رو از چیزی که هست سخت تر میکنه!!
    من خودم امسال خیلی این مشکلو نداشتم ولی پارسال به قدری حالم بد بود
    که دیگه حتی نمیتونستم به روی خودم نیارم
    فکر کن یه روز جوری حالم بد بود که خالم (خیلیییی اصرار داره که من تحت هیچ شرایطی نباید برنامه درسیمو کنسل کنم و اینا)
    خودش شخصا زنگ زد به مشاورم گفت امروز نمیتونه درس بخونه و باید یکم استراحت کنه :)
    خیلی سخت بود واقعا.. خوشحالم که ازش گذشتم و امیدوارم تو هم به خوبی بگذری ازش
    چیز سختی و متاسفانه خییلییییی ها تو کشور ما باید بگذروننش

    به به!!
    همچنین عزیزمممم!! امیدوارم همه مون اون چیزی که میخوایم و از پسش بر میایم رو در بیایم و خیالمون راحت شه :) 3>

    ای بابا تو یادت بود؟ T^T
    میخواستم به روی خودم نیارم ولی نشد هعی U-U
    والا خیلی دوست داشتم فعال بشم ولی از تو چه پنهون!
    تو این مدت صد تا کار شروع کردم و همه هم نصفه ول شدن
    نمیدونم چه مرگم شده که نمیتونم هیچ کاریو تموم کنم :(( #قلب_شیکسته
  • Red
    26 August 23، 17:22
    Red

    سسسلام و صد سلام 

    دلم تنگ شده بود برات منتظر بودم سفرت تموم شه امید وارم خوب بوده باشه 

    چه خبرااا؟؟؟؟

  • Q. Moon
    27 August 23، 21:59
    Q. Moon
    درود و دو صد درووووود!!
    شنل قرمزی من، کم پیدا، ماه شب چهارده!
    کجایی تو ناپیدا خان؟ از من ناپیداتر شدی تو رکوردمو شکوندی بات قهرم :<
    سفرم که تموم شد ولی اون وروجک دقیقا فردا ظهر میرسه خونمون :>>>
    دارم کتابا و شکستنیتامو از دستش قایم میکنم ^^

    خبر هم هیچی والا.. چیز تعریف کردنی زیادی ندارم...
    مثل یه دلقک منتظر نتایج کنکور بودم
    اومد
    انتخاب رشته کردم
    حالا باید مثل یه دلقک منتظر نتایج انتخاب رشته باشم :))

    تو چی بچم؟ چه کردی این مدت؟
    چه خبرا از تو؟
  • Red
    31 July 23، 19:54
    Red

    سلللام ماه من چطوری ؟؟؟؟  دلم برات انقده شده بوووود

    بابت این یه مدت که نبودم نمیدونم چرا ولی برام بالا نمیومد 

    خلاصه که امیدوارم پارت بعدی رو زودی بذاری منتظرم (((:

  • Q. Moon
    1 August 23، 16:18
    Q. Moon
    سلامممممممم شنل قرمزی من بالاخره برگشته :)
    کم پیدا چطوری تو؟ منم همینطور که جوجه ^^
    وای خاک تو سرم... خیلیا میگن سایت این مدته بالا نمیومده براشون
    نمیدونم مشکل چیه یا باید چیکارش کنم :((((
    امیدوارم مشکلی برای سایت پیش نیاد...
  • Suga
    24 July 23، 12:44
    Suga

    کامنت پایینی درست میگفت برای منم همین پیش اومد تا دو هفته البته من این فیک رو نخوندم خوبه که انقدر کشته داره😂؟

  • Q. Moon
    24 July 23، 18:34
    Q. Moon
    آره یکی هم بهم ایمیل زد گفت اینطور شده 😥
    از شما چه پنهون.. ت*خم کردم.. فعلا یکم سرم شلوغه ولی باید ی فکری بحال پشتیبانی بکنم😪
    خوب بودن این فیک که.. والا من خودم دوستش دارم :)
    ریدرا هم خوششون اومده :))
    میدونی.. پر از کلیشه‌های معمول رمان‌های عاشقانست ولی خب جالب هم هست..  بسته به سلیقه قشنگ خودته دیگه شوگا-شی^^
    اوه راستی، خوش اومدی به سایت جیگر T^T ♡
  • فکر میکردم چنل فیلتر شده فیلتر شد؟
    21 July 23، 22:32
    فکر میکردم چنل فیلتر شده فیلتر شد؟

    هایی من تو دو هفته به سکته موقت زدم چون هرچی رو لینک چنل میزدم نمیومد خلاصه من معتاااااد این شدم باید اون دو هفته هم جبران کنی اگه میشه و لطفا لطفا حواست به بلاگ باشه که اگه نابود شه خودکشی موکونم خلااااصه ترجمه ات عالیه برای فیکشن بی تی اس اومدم اینجا دارن برای این فیک جون میدم

  • Q. Moon
    21 July 23، 23:20
    Q. Moon
    والاااا.. فیلتر که نشده.. من خودم مشکلی نداشتم و بقیه ریدرها هم چنین چیزی نگفتن
    میدونی.. اگه فیلترشکن روشن بخوای بیای، سایت خیلی جون میده تا بیاد بالا شاید به خاطر اون بوده :)
    باید فیلترشکنو خاموش کنی

    ولی فاک اینو گفتی فوبیا انداختی به دلم T^T
    اگه ریپورت شیم سایت بپره چه غلطی بکنم؟ T^T
    ببین اگه تلگرام داری من تو اون پست دومی سایت، آدرس چنلمو گذاشتم
    اونجا رو داشته باش که اگه سایت مشکلی پیدا کرد، آدرس سایت جدید رو اونجا میذارم ^^
    دیگه نیازی هم به خودکشی نباشه U-U

    نوش جونت مادر T^T
    نویسنده این فیک که اصلا دل خود منو هم برده مخصوصا با مرحله 4اش U-U
  • Baby Bunny
    17 July 23، 21:16
    Baby Bunny

    اگه علاعم مرگ باشن، من یه هفته اس که اینجوریم. O-O

    بی دلیل جلوی چشمام سیاهی می‌ره. نوک انگشت هام گزگز می‌کنه. دستام می‌لرزه. سردرد وحشتناک دارم و یهو ضعف میکنم. قراره بریم جهنم؟! T^T

     

     

    اینجور که معلومه قراره موهام سفید شه ^^

  • Q. Moon
    18 July 23، 06:57
    Q. Moon
    مسمومیت دسته جمعی؟ O-O
    جهنمو که قطعا همه میریم... اونجا کنار آتش مقدس منتظرتم بان بان U-U

    نه تنها موهات، علفای زیر پاتم قراره سفید شه ^^
  • Baby Bunny
    17 July 23، 13:47
    Baby Bunny

    میبینم که این هفته داره جبران میشه عقب افتادگیای هفته قبل T^T

    گرچه من اینو نمیخونم فقط یکی دو پارت خوندم و الان بیصبرانه منتظرم فول شه ^^

  • Q. Moon
    17 July 23، 14:29
    Q. Moon
    بخدا دارم سعیمو میکنم با این وضع سخته U-U
    وای نمیدونم جدیدا چمه همش ضعف دارم.. همین الان که دارک جواب میدم دستام میلرزه..
    به نظرت دارم دار فانی رو وداع میگم؟ T^T

    خب پس خیلی باید صبر کنی چون نویسنده اصلی حدودا یه ماهه که مفقودالاثر شده و به نظر نمیاد قصد داشته باشه پارت جدید بده ^^
  • Red
    13 July 23، 03:07
    Red

    فایل انگلیسی کتاب "Beyond The Story".📔

     

    ترجمه فارسیش بزودی گزاشته میشه...

    @BTS_IRAN1

     سلللام زیبا خواهش میکنم و ممنون که قبول کردی

    اسم کانال تل که توش کامل کتاب به انگلیسی گذاشتن تو کانال سرچ کنی میاد ببخشید نمیشد متن رو برات بفرستم 

  • Q. Moon
    13 July 23، 22:42
    Q. Moon
    مرسییییییییی :))
    دانلودش کردم.. هروقت رسیدم یکم یکم میذارمش فقط الان احتمالا نتونم چون باید بار و بندیل سفر هم ببندم :)
    تازه این هفته هم کلا خونه نبودم همین یه ساعت پیش رسیدم T^T
    ولی به روی چشمم شنل قرمزی ^^
  • عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
    10 July 23، 23:10
    عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه

    من پارت میخواهم

    به من پارت بدهید.

  • Q. Moon
    12 July 23، 22:04
    Q. Moon
    گومن گومن (مغدرت خواهی ژاپنی)
    برگشتم خونه همه اینا رو آپ میکنم TT^TT
  • Red
    10 July 23، 21:06
    Red

    گرل یه خواهشی ازت داشتم میدونم تابستون 

    ولی اگه یه موقع وقت آزاد داشتی میتونم ازت خواهش کنم کتاب btsکه نسخه انگلیسی اش اومده رو در حد دو صفحه دو صفحه مثل پارت ترجمه کنی 

    البته اگه حال و حوصله اش رو داشتی اگه هم تو مودش نبودی اشکال نداره تو همینجوری ماه قشنگ و مهربون منی (:

  • Q. Moon
    12 July 23، 22:06
    Q. Moon
    حیییح چه پیشنهاد خوبیییی :))
    احتمالا نتونم سر تایم آپ مشخص بذارم ولی همینجوری سوپرایزی تیکه تیکه میذارمش.. البته اول باید بگردم نسخه انگلیسی فول یجا پیدا کنم...
    خودت اگه سراغ داشتی بگو پلیز خودمم میگردم :) ♡
  • Red
    10 July 23، 21:02
    Red

    سلللام ماه جذاب خودم چه خبرر؟؟؟ 

    من معتاد شدم رفت هر یه پارت جدید که میخواد بیاد حکم مورفین داره باور کن 

  • Q. Moon
    12 July 23، 22:07
    Q. Moon
    سلام شنل قرمزی قشنگم T^T ♡
    آه من خودمم چند وقت دوز جدید مورفین نگرفتم :))
    آماده باشین که شما هم به زودی به این مرحله میرسید :))))
  • کسی که عاشق این فیک بی صاحاب شده
    9 July 23، 00:16
    کسی که عاشق این فیک بی صاحاب شده

    سیا جون عزیز مادر من چجوری تا دوشنبه تحمل کنم میشه دوشنبه دو پارت بزار جیگرم گریم داره میگیره:)

  • Q. Moon
    9 July 23، 13:17
    Q. Moon
    سیا رو میکشی اگه بت بگم از دیروز خونه نیستم و نمیدونم فردا هم برگردم خونه که بتونم پارت بعدو ترجمه کنم یا ن؟ :) #قلب_شکسته
  • 𝐀𝐧𝐚𝐥𝐲
    7 July 23، 21:13
    𝐀𝐧𝐚𝐥𝐲

    با چه برنامه ای عکس رو تبدیل به پی دی اف میکنی؟ 

  • Q. Moon
    7 July 23، 21:28
    Q. Moon
    هلو :)
    ببین کلیک کن رو این پست
    اون آخرش دو تا برنامه که استفاده میکنم رو لینک دانلودشون رو گذاشتم ^^
  • Red
    7 July 23، 12:56
    Red

    خوببب خداروشکر کنکور هم به پایان خود رسید و راحت شدیم رفت 

    حالا همه رقص بیاین وسط به به 

    و حالا من منتظر اون فیک که نامجون رئیس مافیا بود و کوک به عنوان هدیه داد به به تهیونگ (ببخشید اسمش یادم رفته )

    البته منتظر پارت جدید این فیک هم نشستم 

    خلاصه امید وارم کنکور تو خوب داده باشی و اون چیزی که میخوای بشه 

  • Q. Moon
    7 July 23، 13:37
    Q. Moon
    آرههههههه... تبریک میگم آزادیتو بیبییییی T^T
    کلی منتظرت بودم دیگه کنکور تموم شد برگشتی به آغوش سایت U-U هعی 3>
    *سوت زنان عبور میکنم*
    پارت جدید همین حالا آپ شد جانان T^T
    انشالاااااا برای تو هم همچنین بیبی 3>
  • Baby Bunny
    3 July 23، 18:15
    Baby Bunny

    می‌دونی به نظرم اینکه داخل فیکا والدین در میزنن بعد میرن داخل اتاق بچه هاشون، یکمی دردناکه؛ البته واسه من!

    می‌دونی مامان بابای من نصف شبی یجوری میان تو اتاق که حس میکنم می‌خوام مچمو حین س‍//کس با ارواح و اجنه اتاقم بگیرن:< 😔😂 >

  • Q. Moon
    3 July 23، 19:52
    Q. Moon
    وای خیلی درکت میکنم :)
    البته مامان من در میزنه هااا!!
    ولی فاصله تقه ای که به در میزنه تا ورودش به اتاق
    0.000000000000001 ثانیه طول میکشه T^T
  • Red
    27 June 23، 14:15
    Red

    اووو ای پارت رو تونستم بخونم و عاشقش شدم از بقیه پارتی خیلی خاص تر بود

    میشه بیشتر ترجمه کنی برا پارت بعد خلاصه اصلا نگم با مغزم چیکار کرد یه جورایی دارم حدس می‌زنم قرار چی بشه 

  • Q. Moon
    27 June 23، 14:46
    Q. Moon
    دیگه نویسنده برا هر پارت هر چقدر نوشته منم همونقدرو ترجمه میکنم T^T
    ولی من خودم تا الان این مرحله رو از هم بیشتر دوست داشتم
    اصلا کل فضا و کارکتر اصلی با قبلیا فرق میکنه
    البته ناگفته نماند که آخرین پارتی که نویسنده داده و مال مرحله 5ام میشه، چیز خیلی جیگری به نظر میرسه :))
    ولی برای اون یه ماهه تو خماریم چون پارت نداده دیگه T^T
  • ناشناس
    26 June 23، 15:00
    ناشناس

    پارت جدید کووووووووووووووو

  • Q. Moon
    26 June 23، 15:43
    Q. Moon
    همین الان گذاشتم مادر T^T
  • Pante A
    23 June 23، 20:14
    Pante A

    او خودا کویرینسیا شیییییییییییییییی 

    پشماممممم پشمااااااممم

    این چرا اینهمه باحاله ؟ من فقط پرولوگ رو خوندم فعلا ولی تقریبا هیچ پشمی برام نمونده

    میدونی یه چیزی درباره ی کارهای ترجمه شده وجود داره و اون اینه که چون از یه زبون دیگه به یه اصطلاحات دیگه ترجمه شدن یه سبک جدیدی از قلم رو برای خوشون دارن ...دیالوگ ها و حتی نحوه ی توصیف فضا  واقعا متفاوت و باحال به نظر میان.نمیدونم این فقط برای من اینطوریه یا همه حس منو دارن . مصوصا وقتی کاریکه ترجمه میشه در اصلیت انگیلیسی  روسی یا ایتالیایی باشه . این رو دارم به عنوان کسی که زیاد کار های ترجمه ای خونده میگم .  (ولی اینقدر گشاد بودم که هیچوقت زبون اصلی نخوندم... :/ )   البته باید بگم اسیای شرق هم اصطلاحات عجیب زیادب دارن 

     

    و اره تو قطعا راست میگفتی بعد از مدت ها احساس میکنم چیزی چیدا کردم که من رو به هیجان بیاره(و من هنوز پرولوگ رو خوندم و اینهمه گنده گنده دارم حرف میزنم )

    ولی چرا احساس میکنم دارم یه ورژن دیگه از خاطرات الحمرا رو میخونم؟ سریالو دیدی؟ واقعا باحاله. ارزش یکبار دیدن رو داره .

    FLESH رو هم خوندم .ایونم یه چیز دیگست دم و دستت درد نکنه یه همچین چیزی نیاز داشتیم واقعا .مخصوصا بعد ازامتحانات ک.ون پاره کنی. 

    فقط این چند پارته ؟ 

     

     

     

    ک.یرینسیااا شییییی من چطوری اینهمههه پارت رو تک به تک دانلود کنم الان ؟آآآآاااااهههههههههه

    هیچ دیگه 

     با لینکه هنوز پرولوگ رو خوندمم وللیییی خودم رو میشناسم دیگهههه این  قراره تا فردا صبح تموم شه . مهم نیست 7 صفحه باشه یا 700 یا 7000 یا... درنتیجه:

    #بیصبرانه منتظر دوشنبه بودن...

  • Q. Moon
    23 June 23، 20:24
    Q. Moon
    حیحی :)
    من خودمم سروایوال مودو اتفاقی پیدا کردم و همینطور پشت سر هم خوندم اصن این داستان عشقه :))
    آره من خودمم همچین حسی دارم هر چند ترجیح میدم کار رو زبان اصلی بخونم.. اما این واقعا خفن تر از اون بود که ترجمه نشه و خوشبختانه لم هم به محض اینکه درخواست کردم گفت مشکلی نداره ترجمش کنم ^^

    پس بدو برو مرحله اولو تموم کن که شکنجه سختی در پیشه :]
    البته اگه طرفدار چیزهای صافت تر باشی ممکنه خوشت نیاد...

    خاطرات الحمرا اولین کیدرامایی بود که دیدم :)) و هنوز هم عضو موردعلاقه هامه!! دقیقا از اون تایپ داستانایی بود که من باشون حال میکنم و صادقانه به نظرم ارزش دو بار دیدنو هم داره!
    ولی هنوز وقت نکردم عین آدم بشینم چیزهای موردعلاقمو دوباره ببینم T^T #هیق

    فلش هم نوش جونت مادر :) منی که خودم هنوز باید کنکور بدم دو هفته دیگه....
    چی چند پارته بیبی؟ سروایوال مودو که تو این یکی کامنتت گفتم تا الان 26 تا ازش اومده و احتمالا 45 تایی باشه..
    فلش رو اگه میخوای ولی هنوز مطمئن نیستم.. فقط اینکه کم تر از ده پارت میشه ^^


    وای آره باید همه رو یه فابل کنم ولی فعلا وقت نمیکنم برم سراغش..
    احتمالا به پارت 20 که رسید که یه فایل از همه شون با هم میذارم T^T

    حیحی :)
  • Baby Bunny
    23 June 23، 11:18
    Baby Bunny

    جدا؟! من دیشبنشسته بودم یه گوشه تو فضای سبز نقاشی می‌کشیدم:)

    بابام هی میگفت برو ولی من حوصله ندارم. می‌دونی؟

     

    من اکثر موارد گوشیم.. گوشی همه چیز منه! 😅

  • Q. Moon
    23 June 23، 16:28
    Q. Moon
    منم جدیدا خیلی سرم تو گوشیه... یکی بیاد منو بکشه بیرونننننن

    البته به نفع شماستاا :)) این مدت فعال شده بودم به خاطرش T^T
  • Baby Bunny
    22 June 23، 21:55
    Baby Bunny

    حدست چیه بیب؟! 😔😂

    اینکه گفتم پارکو میگی؟! الان تا همسنای من اینجا اینجا درحین بازی ان:/

    سسخلا!

     

    چه بد من نتونم متن پی دی اف کپی کنم نمیشه.. چون یهو میبینی آهنگ گفتن تو فایل فیکشن بعد حس تایپ اش نیست:))

    گوشی جدیدتم مبارک! 

     

     

  • Q. Moon
    23 June 23، 10:51
    Q. Moon
    همینطوری پرسیدم کنجکاو شده بودم فقط
    وگرنه خودمم تا وقتی حال داشتم همینجوری بودم تو پارکا مهم نبود چند سالمه :)
    آه. دلم برا موقعی که اونقدر انرژی داشتم تنگ شده...

    منم چون تایپ با لپتاپ برام آسونتره پدرم دراومد اولش.. ولی بعد که فهمیدم چیکارش کنم راحتتر شد ^^
    مرسی بیبی! 3>
  • Baby Bunny
    22 June 23، 20:33
    Baby Bunny

    :)))

    الهی.. خودمم بیرونم عنتر خانومو آوردیم پارک 😔😂

    اسمات و غیر اسمات رو باهم فرستادم چون متن حذف میشه فک نکنم چیزی بشه هه هه 

    بیبی ببین من نظرتو میخواما

  • Q. Moon
    22 June 23، 21:10
    Q. Moon
    ببخشید میشه بپرسم عنتر خانومتون چند سالشه؟😂

    آره اتفاقا میخواستم بت بگم کامل بفرستی راحتتره درست کردنش
    چون گویا با گوشی جدیدم نمیتونم از رو پی‌دی‌اف متن کپی کنم :)

    چشم بیبییییی T^T
  • Baby Bunny
    22 June 23، 19:05
    Baby Bunny

    ایشالا ازینجا به بعدم با گودرت ادامه میدی لاوم:))

     

    آفرین! 😔😂

  • Q. Moon
    22 June 23، 20:11
    Q. Moon
    از گودرتت هر چی بگم کم گفتم :))
    ولی بی رحم.. همین الان که من جاییم و نمیتونم بخونم باید الهه افسونگرو میفرستادی؟ :))
  • Baby Bunny
    22 June 23، 12:55
    Baby Bunny

    کاش میشد کمکت کنم ولی هیچچچچچ کاری از دستم بر نمیاد جز حمایت! 

    بعدشم اون انباری خاک گرفته نیست.. تو رسماً یه خروار ایده داری اون تو.. دیگه نبینم توهین کنیااا 😔😂

  • Q. Moon
    22 June 23، 13:46
    Q. Moon
    اصن این حمایت شما رو نداشتم که تا همینشم نمیتونستم بیام جلو :)
    عشقین همتون عشقققق!!!♡♡♡

    چشم چشم توهین نمیکنم دیگه😔😔
  • Baby Bunny
    22 June 23، 12:03
    Baby Bunny

    *خجالت کشیدن*

     

    فاک! میبینی چیا تو ذهنم دارم؟! ذهن که نیست رسماً انباریه!! *خنده*

     

    خدا نکنه؛ حیفییی.. :)))

  • Q. Moon
    22 June 23، 12:26
    Q. Moon
    منم یه انباری خاک گرفته دارم.. خدایا کی میتونم کو.نمو جمع کنم و کامینگ سونو فول کنم؟ T^T
  • Baby Bunny
    21 June 23، 22:14
    Baby Bunny

    رسما همه جا یه کامنت جا گذاشتم.. مثل رد پا:))

     

    من قوربونت بشم؟! T^T

     

    آره من و تو و ریدرا تا ابد به پای هم پیر میشیم.. بعد سر پیری ریدرا مث پیرمرد پیرزنا دور هم میشینن دندون مصنوعی هاشونو میشمارن:/

     

    ولی من حاضرم صبر کنم تا همشون فول شه.. حتی تا آخر عمر؛)

     

  • Q. Moon
    22 June 23، 06:07
    Q. Moon
    الهی که ردپات رو زندگیم بمونههه T^T

    جر نباید اینو تصور میکردم :)))

    من به فدای تو، خب؟ باشه؟ :)) 3>
  • Baby Bunny
    21 June 23، 21:08
    Baby Bunny
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    و اماااااا منی که تازه فهمیدم کامنت دادن اینجا از زیر دستم فرار کرده..

     

    نویومده یاروم سر قیرارش 

     

    خب دیگه حالا که اینجام یه کامنت از من هست؛ بای:)

     

    (زر میزنم تازه اومدم میخوام پر حرفی کنم:)

     

    بیصبرانه منتظر روزیم که اون بخش کامینگ سون تخلیه شه(انگار مثانه است حیحی.. بیبی مدیونی اگه به ****** ***** *** فکر کنی و منحرف شی: )

     

     

  • Q. Moon
    21 June 23، 21:19
    Q. Moon
    واو جالبه دقت نکرده بودم
    حالا دیگه همه جا رو گل بارون کردی تو سایت :))

    زر چیه؟ عه عه عه!! شما گل طلاوت میکنین بانو T^T

    خودمم بیصبرانه منتظر اون روزم و دو تامونم تا ابد باید منتظر بمونیم
    چون لیست از چیزی که شما میبینین خیلی طولانی تره و عمر من قد نمیده به خالی کردنش :))
  • عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
    21 June 23، 17:42
    عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه

    میگم مای کویین، این چندتا پارت دیگه داره؟

  • Q. Moon
    21 June 23، 18:23
    Q. Moon
    خیلی پارت دیگه...
    نویسنده اصلی تا حالا 26 تا آپ کرده..
    و طبق محاسبات من، کل فیکشن قراره یه چیزی حدود 45 پارت باشه...
  • Red
    16 June 23، 09:23
    Red

    مورد علاقم و دلیل علاقم به روزای دوشنبه و جمعه 

    گاد آزاد شدیم چی از این بهتر 

    خوندن اهنگ مقدس آزاد شدم خوشحالم ننه ایشالله آزادی قسمت همه 

  • Q. Moon
    16 June 23، 11:27
    Q. Moon
    حیحی بسیار خوشحالم که ترجمشو شروع کردم و صبر نکردم فولش کنه :))
    واقعا چی بهتررررر؟!!!
    حالا چند تا کار میدم هنجارهای اجتماعی رو هم بشوره ببره T^T
    این بیست روز هم بیاد بره و بعدش دیگه تمومههههه!!
  • Red
    9 June 23، 13:40
    Red

    های ماه قشنگ چطوری نمیدونم چرا دلم خواست بیام بپرسم

    حالت خوبی یا نه ؟ همچی اوکیه ؟ حس اینو دارم که لازم نیست ببینمت دلم تنگ بشه من بدون دیدنت دلتنگ میشم  قبلنا به پوستای رو با for fun پست میکردی الان نه برا همین نمیدونستم چه جورایی راستی برا ترجمه هم گفتی به خودت فشار نیار تا شب هر موقع تونستی بذار 

  • Q. Moon
    9 June 23، 21:00
    Q. Moon
    های شنل قرمزی من چطوری تو؟
    آره خداروشکر.. امروز یکم عجیب بود اصلا متوجه گذر زمان نشدم.. انگار تو این دنیا نبودم
    ولی اوکیم :)
    آره راستش خواستم بازم فور فان بذارماااااا.. ولی چیز جالبی نداشتم برا گفتن.. شاید یدونه برای این چند تا امتحان آخر با هم بذارم :)
    اونو خیلییی خواستم دو پارتی آپ کنم ولی نشد متاسفانه گومن گومن (ببخشید ژاپنی) T^T
    ولی گذاشتم یوهاها >.<
  • Red
    8 June 23، 17:36
    Red

    سلللام بی صبرانه منتظر فردا و پارت جدیدم این چند وقته همش استرس داشتم و اندکی نیازمند آرامش این بخش فیک راستی زیست و سلامت اوکی بود برات امیدوارم خوب بوده باشه البته که زیست واقعااا مفهومی بود و امیدوارم  نمرات خوب بشه 

  • Q. Moon
    8 June 23، 19:36
    Q. Moon
    منم گریه کنان انتظار فردا رو میکشم چون هنوز یکی از پارتای فردا رو ترجمه نکردم :) (ولی دونت ووری ترجمه میکنم تا فردا)
    آره بد نبودن
    من خودم زیستم اوکی بود
    سلامتم با اینکه خواب موندم و نخوندم😂💔 خوب جواب دادم بنظرخودم
    امیدوارم تو هم نتیجه خوبی بگیری بیبی :) 3>
  • زن نامجون
    6 June 23، 23:43
    زن نامجون

    ..  می‌خوام مینی فیک بنویسم .. حدودا 95,80 صفحه .. چون میدونم خیلی میشه .. هر دفعه که هر قسمتشو نوشتم میفرستم برات که یه سره نشه همش .. 

    نق اصلیشم یونگیه.. یه تهیونگ .. ژانر انتخاب نشده .. موضوع یه چیزایی در دست دارم .. اونارو شاید عملی کنم .. دیگه سعی میکنم تا دو هفته دیگه حدودا تحویلت بدم .. :) مرسی از کمکت 3> .

  • Q. Moon
    7 June 23، 10:54
    Q. Moon
    به به چی میبینم؟؟؟ :))
    کار جدید در راهههههه ::) *قر دادن تا سر حد رگ به رگ شدن کمر*
    اوکی بیبی هر جور راحتی و اصلا خودت رو هول نکن
    سر وقت و حوصله بنویس ^^
  • زن نامجون
    6 June 23، 17:02
    زن نامجون

    سلاممم.. می‌خوام مینی فیکشن بنویسم .. 

    کاپل ترجیحاً تهیونگه .. :) 

    ژانرشم.. انتخاب نشده .. موضوع هم همینطور.. روش فعلا فعلا باید کار کنم. انشالله تا یک یا دو هفته دیگه تحویلش میدم .. 

     

  • Q. Moon
    7 June 23، 10:59
    Q. Moon
    ای جان جان :))
    ما منتظر میمانیم دارسی من :) 3>
  • T
    6 June 23، 02:57
    T

    سلامم

     

    کوئرنسیا شی میشه دقیق بگی کاپل اصلی به غیر ا/ت کیه ؟

     

    چون اون اسمی که تو مشخصات داستان زده و من هر موقع تو هر پارت میخونم متوجه نمیشم کیو میگه 😶 

     

    و من الان پارت یک کنترل کامل هستم پس آرون چی میشه یعنی قراره ا/ت تو هر بخش بازی با شخصیاتهای مختلف اشنا شه یعنی عشقی نداره ؟؟🤧🥺 

     

    و داستان هپی انده؟

    ولی ای کاش ادامه میداشت با آرون داستان خیلی خوب بود😂🥺 واییی چقد ارون غم دیده بود انگار .... 

    مرسی که داستانو به موقع میزاری ❤️💎

  • Q. Moon
    6 June 23، 05:59
    Q. Moon
    سلام جانم T^T

    کاپل اصلی نمیشه گفت داره.. تو هر مرحله با یه آدم جدید آشنا میشه

    اون چیزی که اول پارتها زدم هم یاندره هستش که تایپ شخصیتی پسرا رو نشون میده درواقع.. اگه دوست داشتی بدونی چیه، اینجا کلیک کن!

    بله همینطوره :)) منم وقتی داشتم میخوندمش و مرحله آرون تموم شد انقد ناراحت شدمممم!! نم چرا دوست داشتم پسره رو😔😔😔

    مرسی از تو که میخونی و نظر میدی بیبی💙💎
  • T
    3 June 23، 03:37
    T

    یسسسس بلاخره پارت جدید 🤧❤️🎂🎂 

     

    مرسی مرسی 

    راستی چند پارته ؟ 

    و اسمات هم داره عاشقانه ؟ بی دی اس امی که هست مثکه نه ؟

    چون من تازه دارم میخونمش 

     

    مرسب کوئرنسیا شی که قراره ش دادی،💎

     

    خسته امتحانات نباشید ✨

  • Q. Moon
    3 June 23، 07:36
    Q. Moon
    خداییش فکر نمیکردم انقدر استقبال کنین :))

    ببین نویسنده اصلی هنوز فول نکرده کارو
    تا الان ۲۶ پارت داده ازش
    و اگه طبق روند داستان درست حدس زده باشم...
    کلا میشه ۴۴ پارت :)

    اسمات کامل فکر نمیکنم داشته باشه
    تا جایی که من خوندم هم خبری از اس.ام نبوده دیگه ادامه رو نمیدونم

    مرسی ‌که میخونی و نظر میدی زیبا💙🦋

    همچنین تو💫
  • Red
    2 June 23، 12:21
    Red

    سلللامممم 

    من منتظر آپ پارت ۱۰ اینجا چادر زدم دوباره هی میشه زودی بذاری پارتای قبلی رو بخاطر امتحانا نخونده بودم اما اینو دیگه از دست نمیدم 

  • Q. Moon
    2 June 23، 12:23
    Q. Moon
    سلام به روی ماهت بیبی :)
    به روی چشمممم!!
    فقط چند مینی زمان میبره قربونت بشم یکم دندون رو جیگر بذاری.. آپ شدده ;)
  • ANI
    27 May 23، 22:10
    ANI

    اممم میتونم فیکم پارتی بهت بدم آپ کنی ؟

  • Q. Moon
    27 May 23، 22:33
    Q. Moon
    سلام بیبی خوش اومدی به وبلاگ ^^
    البته لاو.. شرایطو از قسمت نویسنده‌ها خوندی؟ اوکی‌ای باشون؟
    اونجا توضیح دادم که چطوری کارهاتون رو ارسال کنین برام
    چیزهایی نه اونجا گفتم رو بفرستی برام حله پست میشه ؛)
  • ناشناس
    27 May 23، 07:43
    ناشناس

    و منی که یادم رفت دیروز روز آپ اینه :)

    ولی فاک.. آرونو دوست داشتم (آیا لازمه خودمو به تیمارستان معرفی کنم؟) کاش اینطوری تموم نمیشد :)

  • Q. Moon
    27 May 23، 09:02
    Q. Moon
    منم دوستش داشتم.. بیا با هم بریم تیمارستان :))
    ولی خداییش با این ادم من هیچ پایان خوشی نمیتونستم تصور کنم :)
  • T
    26 May 23، 16:22
    T

    کوئرنسیا شییی میشه لطفا بیشتر استریت بزاری بخصوص با اسمات یا حداقل مثبت ۱۶ ❤️

     

    چون من دیدن این سایت استریته طرفدارشم ولی توش گی هم هست . لطفا استریت بیشتر بزار چون چیزی که کمه استریته 🤞

    چون اصل سایت مگه استریت نیست؟ 

    میسی و خسته امتحانات نباشید (#همگی) 🍭

     

  • Q. Moon
    26 May 23، 16:53
    Q. Moon
    جانم مادر T^T گذاشتم گذاشتم
    کارهای اولم همه استریتن فقط دو تا کار گی دادم تا حالا...
    اگه دوست داشتی برو یه دوری بزن

    والا، من سایتو به قصد استریت نزدم :) زدم که فیکایی که مینویسمو به اشتراک بذارم و همه چیز هم مینویسم
    دیگه حالا گاهی استریت گاهی گی ^^
    ولی کلا کارای جدید تو راه دارم منتها یکم طول میکشه تا پست بشن یکم درگیرم الان :)

    تو هم خسته نباشی بیبی
    فایتینگ 3>
  • T
    26 May 23، 16:11
    T

    سلاممم

     

    کی فولش بیاد نمیشه فول بزاری؟ تروخداا حداقل خستکی امتحانت میره از تنمون🥺🤧

     

    من هنوز شروعش نکردم استریته؟

    ایمجین یعنی چه کاپلی؟‌

  • Q. Moon
    26 May 23، 16:45
    Q. Moon
    والاااااااا این که کار اوریجینال خودم نیست
    دارم ترجمه ش میکنم
    اگه انگلیسی میخونی، لینک صفحه خود نویسنده رو گذاشتم میتونی از اونجا بخونی
    ولی اگه دوست دارین میتونم هر بار دو پارت بذارم :))

    استریت هم هست
    کاپلشم جونم برات بگم کهههههه... کیپاپی نیست اصلا
    دختره خود تویی :)
    پسرا هم شخصیتای ساختگی ذهن نویسنده هستن
    و اینکه داستانش یکم خشنه قبل از شروع کردنش در جریان باش بیبی :)

  • ناشناس
    22 May 23، 16:11
    ناشناس

    یک عدد آرون برای عوامل کمپانی بیگ هیت که باید به مشکل جونگکوک رسیدگی کنن و نمیکنن آرزومندم ^^

  • Q. Moon
    22 May 23، 16:18
    Q. Moon
    آخ که آرزوی دلمو به زبون آوردی :))
    جا*شا حواستون به خرگوش ما باشه اون پولی که گونی گونی جابجا میکنین به لطف این بچست *چرخوندن چشمام و بالا بردن عنگوشت میانه*
  • عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
    22 May 23، 16:08
    عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه

    همچنان خسته نباشی مای کویین:)

  • Q. Moon
    22 May 23، 16:09
    Q. Moon
    همچنان مرسی بیبیییی :))
    خودم خیلی دوست دارم اینو مخصوصا چند قسمت جلوترش که وارد مراحل بعدی میشه نینینینی
  • عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
    15 May 23، 18:08
    عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه

    عه خوراک خودم.

    خسته نباشی مای کویین:)

  • Q. Moon
    15 May 23، 18:56
    Q. Moon
    نوش جونتتتتت.. این کار مورد علاقه خودم از quotev وقتی دیدم نویسندش برگشته از ذوق تو ک*ونم عروسی شد :))
    مرسی بیبی نویسندش خسته نباشه با این شاهکارش :))
  • ناشناس
    15 May 23، 17:03
    ناشناس

    درود بر کوئرنیسا 

    میشه بپرسم چرا روز آپ نامشخصه؟

    آخه من صفحه نویسنده رو چک کردم و تا الان بیشتر از 20 پارتش رو گذاشته 

    یعنی خودت مشکلی داری که نمیتونی پشت هم بذاری پارتارو؟

     

     

  • Q. Moon
    15 May 23، 17:06
    Q. Moon
    هزاران درود به ناشناس :)
    ای وای بر من.. خوب شد گفتی :)
    من وقتی پست‌ها رو درست میکنم اول برای همه روز آپ رو میزنم نامشخص
    بعد موقع آپ کردن پست درستش میکنم.. اینو یادم رفت درست کنم :))
    نه هیچ مشکلی نیست بیبی.. پارتا هفته به هفته آپلود میشن نگران نباش (T^T)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan