Querencia For All

~~~ خانه ای برای افسانه ها و افسونگرها ~~~
۱۳ تعداد نظراتتون :)
  • سخن پیامبر
    29 January 24، 20:05
    سخن پیامبر

    حقققققققققق تا سر خیابون هایب اینا

  • Q. Moon
    30 January 24، 07:12
    Q. Moon
    #سیا_حق_گو هستم U_U
  • سورن
    22 December 23، 15:16
    سورن

    منی که تقریبا کسی نمیدونه فیکشن مینویسم:

     

    ناموسا من اگه بخوام زارتان زورتان بنویسم که باید از دستم سر به بیابون بزارن :)))))

    هرچند تاحالا پیش نیومده.یعنی صحنه به فضای داستان نمیخورد.ولی قول میدم یکی بنویسم،اولین نفرسم به کویین بپم بخونه :)))))))

  • Q. Moon
    23 December 23، 10:14
    Q. Moon
    اونوقت من تقریبا همه جا خودمو لو دادم.. فقط کسی هنوز از محتویات نامناسب نوشته‌هام خبر نداره :>>>>
    منم که دیگه تو کارای جدیدم قسمت زارتان زورتانشو بوسیدم گذاشتم کنار U^U
    قراره واقعا بچه‌ی مقدسی شم قول میدم U_U
  • جاک
    17 November 23، 19:54
    جاک

    چقدر وایب اینجا خوبه! من عاشق رنگ آبیم!

    و این پست... حق اندر حق بود عزیزان..... من نصف فک و فامیل می دونن بنده فن فیکشن می نویسم ولی نمی دونن از چه نوعی و فکر میکنن من بچه پاک فامیلم! و نصف دیگه شون می دونن من چه خرابی هستم، ولی این دو گروه هیچ وقت راجب من اختلاط نمی کنن که بفهمن چه حقیقتی ازشون پنهان شده!😂😂😂😂😂

  • Q. Moon
    20 November 23، 08:22
    Q. Moon
    خوش اومدیییی :>>
    واییی ممنون خیلی رو تمش وقت گذاشتم خوشحالم که وایب خوبی میدههههه T^T
    منم واسه آبی میمیرم :>
    باز خوبه با هم تعاملاتی ندارن وگرنه اتفاقات خوبی نمیفتاد U_U
    منم فقط سه تا دخترخاله و دخترداییم خبر دارن چه چیزایی مینویسم تو فک و فامیل :> و دوستام.. و کلی غریبه که تا حالا حتی همدیگه رو ندیدیم =|
  • Mahi shi
    4 October 23، 11:23
    Mahi  shi

    ایناس که خوبه!

  • Q. Moon
    5 October 23، 08:15
    Q. Moon
    هر چی شما بگین قطعا درسته U_U
  • Mahi shi
    4 October 23، 11:13
    Mahi  shi

    جررررر چه حق بود!

  • Q. Moon
    4 October 23، 11:15
    Q. Moon
    سیا حق‌گو وارد میشود U_U
  • زن نامجون
    12 June 23، 12:59
    زن نامجون

    میزان حق بودن این عکس >>>>>>>>>>

     مامان من می‌دونه فن فیک می‌نویسم .. ولی نمیدونه از چه نوعش ☺️😂

  • Q. Moon
    12 June 23، 13:03
    Q. Moon
    ننه من بارهاااااا سر فیک نوشتن اومده بالا سرم :))
    ولی بنده باهوش بودم و تونستم جمعش کنم ^^
  • Baby Bunny
    12 June 23، 12:41
    Baby Bunny

    فاک فاک فاک فاااااااک دقیقا:))))

    وای بعد مامان من که فکر می‌کنه بنده یک موجود قدیس هستم که اصلا نمی‌دونم سخس و رابطه زارتان روزتان چیه:/

  • Q. Moon
    12 June 23، 13:09
    Q. Moon
    تصور ننه‌م از من با ۲۰ سال سن همینه
    صحنه میاد رو تلویزیون به من میگه روتو بکن اونور ://
    مادر مننن
    دخترت خودش استاد 90ههههه :))
  • عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
    12 June 23، 12:34
    عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه

    یا یه نمونه دیگه.

    مامانا: دخترم خداروشکر رفیق ناباب نداره.

    منی که خودم رفیق ناباب رفیقامم😎

  • Q. Moon
    12 June 23، 13:13
    Q. Moon
    مامان دوستم: من به "سیا" اعتماد دارم.. دخترم با اون باشه خیالم راحته
    من و دخترش که هر کدوم گفتیم میریم خونه اون یکی و با هم دیگه رفتیم ولگردی:
  • Alpha.Saty
    12 June 23، 12:16
    Alpha.Saty

    والا والدین با همت قرص ها که البته شاید مامانم بخشیش رو هم راست گفته باشه و با قرص های مسکن 😂

  • Q. Moon
    12 June 23، 13:14
    Q. Moon
    آقا یه دوستی داشتم باورش نمیشد س.س وجود داشته باشه
    میگفت مامان بابا من از این کارا نمیکنن
    بچه ها بش میگفتن آره شما رو از زیر بوته پیدا کردن😂😂
  • Alpha.Saty
    12 June 23، 08:46
    Alpha.Saty

    دقیقا 

     

    مامانم : دختر من با ادب ترینه 

    من همون موقع : نمیدونی مامان نمیدونی

     

    جدا هرچی بهش میرسونم همه چیز رو میدونم باورش نمیشه و طفره میره.

    فکر میکنه من هنوز بچه ام:/

    و به نظرش آدما قرص میخورن بچه دار میشن😂

  • Q. Moon
    12 June 23، 10:57
    Q. Moon
    من وقتی بحث پاکی ذهنم در خونه میشم خیلی باید انرژی مصرف کنم که از خنده پاره نشممممممممم :))
    میشه یه بار دیگه بگی مامانت چطوری تو رو به دنیا آورده؟😂😂
  • Adrina :(
    12 June 23، 07:41
    Adrina :(

    این دیگه خود سم بود

    :)

  • Q. Moon
    12 June 23، 10:57
    Q. Moon
    این خود حقیقت بود :)
    پادزهرم نداره :))
  • •𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫, 𝐀 𝐅*𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐉𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐒𝐡𝐢𝐩𝐩𝐞𝐫!!•
    12 June 23، 00:28
    •𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫, 𝐀 𝐅*𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐉𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐒𝐡𝐢𝐩𝐩𝐞𝐫!!•

    کلیک :)

  • Q. Moon
    12 June 23، 05:20
    Q. Moon
    وای شت
    این منم وقتی امتحانا تموم شه :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan