Querencia For All

~~~ خانه ای برای افسانه ها و افسونگرها ~~~
Q. Moon
Q. Moon Wednesday, 3 April 2024، 08:08 PM

جواب ناشناس‌ها

خب بریم برای ناشناسای این چند وقت

(منی که خیر سرم میخواستم هر هفته جواب بدم ولی الان کامنتای خود سایتو دارم هفتگی ج میدم...)

انی وی.. امیدوارم که ناشناسای قبلی جواب هاشون رو خونده باشن چون دیگه اونها رو پاک میکنم که با جدیدا قاطی نشه :>

(اوه راستی.. از این به بعد، خود پیامو میذارم و جوابشم زیرش میدم. اینطوری قشنگ معلومه کدوم جواب مال کیه :))

بپرین برین ادامه مطلب ^^

 

 

.:: جواب پیام‌ها ::.

 

سلام کوئینی(: خوبی؟ امروز تو سایت یه پست گذاشتی که توش گفتی تصمیم گرفتی بری استراحت... اممم..امیدوارم حالت زود زود زود خوب شه... فکر کنم اونموقعی که اینو ببینی دیگه از استراحت برگشته باشی خواستم بگم تو قراره حالت خوب بشه و قوی تر ادامه بدی...مگه نه؟ بوس بوس و....تو واسه ی ما مهمی(:

 

وای وای :>>>> قلبم لعنتیا نمیگین از این چیزا میفرستین من از ذوقش سکته میکنم میمیرم؟ T^T

شما دسیسه کردین منو بکشین من میدونممممممم 3> Y~Y

قصد هم همین بود که برم استراحت تا حالم بهتر شه :>> الانم دیگه دارم سعی میکنم خودمو جمع و جور کنم و به استراحتم پایان بدم.. راستش دوست داشتم با کامبکای خیلی خفنی برگردم ولی هنوز یکم کار دارن اونا :>> پس فکر کنم به یه کامبک کوچولو اکتفا کنم برای الان :>

ممنونم که به فکرمین و انقدر با مهربونی جوابم رو میدین.. یه دنیا ارزش داره برام! 3>

مخصوصا وقتی که توی همچین حالی بودم :> 3>

 

لطفا سپ بنویس یه بارم که شده به خاطر دل ما سپ شیپرا

لطفا هر وقت برگشتی و خواستی و تونستی دوباره فیک بنویسی سپ بنویسی

ما اعتراض داریم، یه فیک سپ نیاز داریم

 

اهم.. چیزه.. راستش اول خواستم اعتراض کنم و بگم سپ نوشتم.. بعد دیدم که اون سپی که نوشتم بیشتر از عاشقانه تراژدی بود.. تازه خیلی هم کاپل فرعی بود و کوتاه هم بود... :>

چشم چشم.. راستش یه سپ بود که میخواستم روش کار کنم.. ولی فعلا نمیگم کدومه تا وقتی که قشنگ پیشش ببرم و بعد بندازمش رو سایت :>

 

سلام خوبین؟ اهم، راستش من هم اینجا و هم توی وبلاگ فضاییها خیلی از کارای کوئرنسیا شی رو خونده بودم و به همین...

(ببخشید اگه دوست داشتی کامنتت کامل باشه.. ولی هم یکم طولانی میشد پست هم اینکه حس کردم شاید نخوای همه چیزش برای همه قابل خوندن باشه :> واسه همین فقط اولش رو گذاشتم که بتونی جواب کامنتت رو پیدا کنی :> امیدوارم ناراحتت نکرده باشم با نذاشتن کاملش U^U)

 

سلام قشنگم، خوش اومدی :>

واو! میدونی وقتی تازه شروع کرده بودم به گذاشتن کارام تو سایت، همش به خودم میگفتم که "سیا این یه تفریح کوچیکه.. سعی کن خیلی جدیش نگیری تا اگه به هر دلیلی اون ریکشنی که خواستی رو نگرفتی، کمتر ناراحت بشی" ولی هر چی جلوتر میرم.. و با خوندن چنین نظراتی درمورد کارام :> بیشتر دلم میخواد جدیتر بشم درموردش :>

باعث افتخارم و همینطور خوشحالیمه که تونسته باشم به هر روشی باعث الهام یا حتی شادی کوچک یه نفر شده باشم :> 3>

من همیشه هم گفتم.. هرموقع که دوست داشتین کامنت بذارین، چه توی سایت چه توی ناشناس :> درسته که گاهی به خاطر موقعیتم نمیتونم زود به زود جواب بدم و به خاطرش معذرت میخوام. اما هیچ زمانی نبوده و نیست -و نخواهد بود- که نخوام کامنتاتون رو بخونم -یا اونطور که بعضیا چند باری دربارش نگران بودن، فکر کنم مزاحم کارمه :> این سایت یکی از بهترین چیزهاییه که برای خودم دارم. و همینطور شماها از بهترینامین :> 3>

درمورد گردونه که پرسیده بودی.. فکر میکنم یامی-شی جوابت رو داده باشه :>

همونطور که اون هم گفت، تا وقتی که درخواستی قبلی رو تموم نکرده باشم، کامنتاش رو باز نمیکنم. ولی از اونجایی که میخوام دیگه استراحتم رو تموم کنم و برگردم، باید قبلی رو کامل کنم و بعدش دور بعدی رو شروع میکنم :>

قسمت کامنتهای بخش گردونه برای چند روز باز میشه و وقتی اسم نویسی تموم شد، گردونه رو میچرخونم و برنده رو اعلام میکنم. توی چنل فیلم گردونه رو هم میذارم ولی خب روی سایت -بخاطر حجم ویدیو که زیاده- نمیشه :> فقط اسم برنده رو اینجا میگم!

البته که میتونی! درواقع من توی خود پست اصلی خود گردونه هم گفتم که از گروه های دیگه هم دوست دارم بنویسم و اتفاقا انهایپن هم توی لیست هست :>

وایییی مرسییییی!! قبلا هم چندین بار گفتم که خیلی از شنیدن اینکه قالب سایت رو دوست دارین ذوف میکنم نه؟ :> خودم عاشق این ترکیبم، سفید و آبی! راستش تو فکر بودم که شاید تو یکی از کارام یه اشاره کوچیکی به اینکه چرا انقدر دوسش دارم هم بکنم :> شاید هم اصلا کانسپت اصلی یکی از فیک هام رو بر اساس علاقم به سفید و آبی بذارم! ^^

... واو.. میدونی.. راستش یه مدتی میشه که خیلی درمورد کاور فیکشنا حسای ضدونقیضی داشتم مخصوصا که چند وقتی هست واقعا ادیت نمیزنم و بیشتر از فن آرت استفاده میکنم :>

احساس میکردم کاری براشون نمیکنم و چیز خاصی ندارن ولی این نظرت درموردشون خیلی خوشحالم کرد :> انگار دوباره ازشون راضی ام!

ممنونم برای کامنت فوق العادت :>

من هم عاشق شمام ^^

امضا: سیا- *بغل روحی*

 

یه عزیزی سوال پرسیده بود برای تغییرات وبلاگ تو بیان...

ببخشید که دیر به پیام هات رسیدم سوییتی :> امیدوارم وبلاگت همونطور که دوست داشتی شده باشه ^^ 3>

Nina Nina Nina Nina Nina Nina
💎 آخرین نظرات بیبی‌هام 💎 :
۶ تعداد نظراتتون :)
  • Nina
    18 April 24، 11:40
    Nina

    **اسپویلی که به زودی جوابش در نیاد که فایده نداره.... #قلب_شیکسته**

     والا،،،بنگتن برای اجرای ماما ۲۰۲۱اسپویل کرده بودن،یه سریچیزایی رو که الان داریم میفهمیمش،

    یا بخوایم اسپویل دور تر مثال بزنم،تو تم وی ران ،تاریخ پخش سریالی که قراره به زودی منتشر شه و راجب ام وی های اعضاست ولی اعضا بازیش نکردن اسپویل کرده بودن😂😂😔🤝🏻پس عبرنداره غصه نخور اونی قشنگم.

    #چسب_زخم_برای قلب شیکستتU_U

    ❤️‍🩹

     

     

  • Q. Moon
    19 April 24، 13:13
    Q. Moon
    بنگتن برای چه که اسپویل نداده بودن و ما نفهمیدیم :>
    تهیونگ یه اموجی موز استوری میکرد ما میگفتیم آخی چه کیوت
    بعد چند ماه بعد میفهمیدیم به کاملک مربوط بوده =>>>>
    تشکور تشکور U_U
  • Nina
    7 April 24، 22:50
    Nina

    *راستش یکی از کارها -اگه هرگز بنویسمش!- روی زحل اتفاق میفته :>

    #اسپویلر_تیزر U^U*

    اوماییییی گادددددددددددددد،

    #ما عاشق _اسپویلیمU^U

     

     

    *آره... زیادن کارا... خیلی بیشتر از اونایی که تو لیست کامینگ سون هست :>

    فکر نکنم عمرم قد بده بنویسم همه رو....*

    ایده هاییم که تو ذهن منن خیلی زیادن،نه خدا نکنه بابا ایاشلا هزاران سال عمر کنی اونی قشنگم،و اینکه در کنار شبتونی همشونو بنویسی*^*

     

     

    **آره.. اصلا باور کن همه پسرامون گیتاریستن فقط بعضیا رو نکردن U_U**

    شاید چپتر سه روکنن😔😂🌝🌚🤝🏻کسی چه میدونه شابد چیزای دیگه ای هم روکردن😔😂🌚🤝🏻(توروخدا دارک تر شنکنید همین الانم دارم با تصور عضلانی تر شدنشون نمیتونم)

     

     

    *اوکی پس یه پست میزنم که ببینم اگه کسی هست، اون لیسته رو درست کنم :>

    اگه خواستم بنویسم، تو رو توش حساب کنم دیگه؟ میخوای تو گردونه ها بعدی هم باشی؟*

    اره اره اینکارو بکن،منم نفر اول اون لیست هستم صد در صدU^U

    حتما حتما باعث افتخارمه🤝🏻*^*

    پ.ن:انقدر ایده های باحال دارم ایشالا لا اقل دوسه تاشو بتونم بهت بگم

     

    *میدونی.. موضوع سن فندوم نیست.. متاسفانه بعضیا اصلا تصور درستی از طرفداری کردن از یه سلبریتی و آیدل و کلا فن بودن ندارن... جوگیرن.. و این میتونه تو هر سنی باشه

    چه طرف 14 سالش باشه و چه 41 سال

    برعکس اونم هست.. کسی که ذهنیت درست و عاقلانه ای داشته باشه میتونه هم تو 14 سالگی اینطوری باشه هم 30 ساله :>*

    اره دقیقا :>،فقط بیا بیگم هیترا اسکلن دیگه.

     

    *وای منم تو خوابگاه بزرگترین خوابگاهم :> ولی بقول بچه ها من بیبی اونجام T^T

    چون اخلاقی بخوای در نظر بگیری، کوچکترینمون مادر به حساب میاد :>> جدی جدی وایب مامانا رو داره مخصوصا وقتی جمعمون میکنه چای بخوریم :>*

    اخیی:>بیبی؟گبمببنبننب بهت میاد>_< 

    منم بچه های کلاسمون و دوستام میگن وقتی طوریمون میشه میگی چی شدی و اینا و مثلا خرابکاریاشونو جمع میکنم و از یان کارا میگن خیلی شبیه مامانا میشی😂😔🤝🏻

     

  • Q. Moon
    8 April 24، 10:30
    Q. Moon
    اسپویلی که به زودی جوابش در نیاد که فایده نداره.... #قلب_شیکسته

    چشم چشم اونی تمام تلاششو میکنه U^U

    وای توروخدا نگووو .. فکر کن چپتر دو درمورد لخت شدن نبود و وضع این بود.. اگه بیان بگن چپتر سه واقعا درمورد لخت شدنه چی؟ =>>>
    فقط تصورش؟ خانممممممممم.. اینا دارن سربازیو تموم میکنن!! وقتی برگردن رسما به جای یدونه ورلدواید شولدر (جین) هفت تا شونه پهن داریم :>>>>>
    (البته فکر کنم باید پیشی مینو فاکتور بگیریم T^T)

    چشم چشم پس یه فکری به حال اون لیستم میکنم @^@

    kdkdkdkdd مرسیییی U^U
    وای وای.. بخدا که هر گروه و اکیپی به یکی مثل تو نیاز داره :> اگه شماها نباشین بقیه همدیگه رو میکشن و دسته جمعی به فاک میرن T^T
  • Nina
    7 April 24، 20:23
    Nina

     

    7 April 24، 20:05

    Q. Moon

    **وای زحل سیاره موردعلاقمه :>

    خیلی قشنگه لعنتییییی!!! *گریههههه***

    وای منم همینطور:>>خیلییی*گریهه بیشترر*

     

    *ببین نگم برات که همین امروز نگاه کردم دیدم تو پوشه کاور فیکام.. بیشتر از 100 تا کاور هست :>>>>*

    یا خود خودا،واو

    باید بشینم یکی یکی بنویسمشون تموم شن دیگههههههه!!

     

    *جیمینم گیتار داره هااا اونم میتونه بزنه برامون U_U*

    تازه جونگکوکم هستU_U

    *والا ترجیحا بگین اسمتونو هر سری :>>> چون میترسم یادم بره شرمندتون شم :>*

    چشم،من بازم تو رولت کردونه گفتم اسممو،نع بابا دشمنت شرمنده اونی عزیزم

    *یا اگه میخواین میتونم یه لیست درست کنم از کسایی که همیشه میخوان شرکت کنن که اون لیسته رو هر سری خودم بذارم.. بعد اگه کسی دیگه نخواست از اونجا پاکش کنم.... هوم؟ بکنم اینکارو بنظرت؟*

    ارهه ایده خوبیه به نظر من🤝🏻💗

     

    *بله بله اونی اکثرتون هستم U^U*

    حیحیححی

    *اتفاقا چند وقت پیش تو چنلم یه نظرسنجی گذاشتم و بیشتر ریدرها همسن و سال خودتن :>*

    ما اصلا هم کوچواو نیستیم*^*(از بس بقیه برای مسخره فندوم ارمی میگن دخترا چهارده ساله،احساس خجالت میکنم نسبت به بقیه بزرگسالان فندوم که وجهشونو انگار با این حقیقت میاد پایین یا یه همچین یچزی😂😔😔😔🤝🏻

    *(کوچولو خوبه که U^U #قلب_اکلیلی_برای_تو :> 3>*

    اره منم موافق اینم که کوچولو بودن خوبه🥲😂😔🤝🏻ولی خب همیهش از بقیه دوستان بزرگتر محسوب میمش و همیسه به من میگن مامان😂😭🥲😔🤝🏻دیگه از بس گفتن مامان مامان ،واقعا احساس میکنم این حقم نیست هی بشور بساب بپز بعد بیان اینو بگن(هیچی نیست فقط زیاد احساس مادر یمیکنم)😂😂😔🤝🏻انقدر سخته مادر بیست وخورده ای بچه باشی😂😂😂😔🤝🏻

    *💙💚💛🧡❤️💗 :>*

    ❤️🧡💛💚💙💗³:

     

  • Q. Moon
    7 April 24، 21:26
    Q. Moon
    راستش یکی از کارها -اگه هرگز بنویسمش!- روی زحل اتفاق میفته :>
    #اسپویلر_تیزر U^U

    آره... زیادن کارا... خیلی بیشتر از اونایی که تو لیست کامینگ سون هست :>
    فکر نکنم عمرم قد بده بنویسم همه رو....

    آره.. اصلا باور کن همه پسرامون گیتاریستن فقط بعضیا رو نکردن U_U

    اوکی پس یه پست میزنم که ببینم اگه کسی هست، اون لیسته رو درست کنم :>
    اگه خواستم بنویسم، تو رو توش حساب کنم دیگه؟ میخوای تو گردونه ها بعدی هم باشی؟

    میدونی.. موضوع سن فندوم نیست.. متاسفانه بعضیا اصلا تصور درستی از طرفداری کردن از یه سلبریتی و آیدل و کلا فن بودن ندارن... جوگیرن.. و این میتونه تو هر سنی باشه
    چه طرف 14 سالش باشه و چه 41 سال
    برعکس اونم هست.. کسی که ذهنیت درست و عاقلانه ای داشته باشه میتونه هم تو 14 سالگی اینطوری باشه هم 30 ساله :>

    وای منم تو خوابگاه بزرگترین خوابگاهم :> ولی بقول بچه ها من بیبی اونجام T^T
    چون اخلاقی بخوای در نظر بگیری، کوچکترینمون مادر به حساب میاد :>> جدی جدی وایب مامانا رو داره مخصوصا وقتی جمعمون میکنه چای بخوریم :>

  • Nina
    7 April 24، 18:21
    Nina

    *اصلا سپ شیپر اصیل به خود شما میگنا خانمم😔😔🔥*

    *تعظیم شاهزاده ای*قابل شما رو ندارم

    *ازنثتیحثتمرن.. یعنی با اون تیکه "هر چی تو بنویسی خاصه" پرتاب شدم از ذوق :>>>>> الان صدای منو از زحل دارین😭😭😭🩵*

    😂😔🥲🥲🥲🤝🏻زحل خیلی قشنگه،سلام منو به ادم فضایی های احتمالی برسون،داری میای یه ماست و یه بسته نونم بگیر(جمله های اکثر مادران ایرانی)

     

    **اسپویل که... ببین راستش واقعا چیز خاصی درمورد خود داستانش وجود نداره چون تماما فلاف و فانه.. میشه گفت اون تغییر گندهه بیشتر توی نحوه نگارششه که با بقیه فیکا متفاوته :>**

    اوهوم متوجهم،به له چقدر خفن،وای من خیلی ذوق کردم که گفتی براش پوسترم زدیی🥲🥲🥲✨

     

     

     

     

    **فقط منی که اون هشتگ اخریو با ریتم خوندم😭 فقط گیتار کم داشتم😭🤣**

    دقیقاا قصدم این لود با ریتم خوانده شود😂😔🤝🏻اره اونم دوشواری ای نداره میگیم یونگی بیاد براش گیتار بزنه

     

    **بله بله😔😔 میدونی از موقعی که برای گردونه سری پیش اسم نوشتی یادم بود سپ میخوای.. راستش یه فکرایی هم براش دارم :>**

    🥲✨🤝🏻*گیلی گیلی گلیییییی *(خوشحالی بی پایان)

     

    *درواقع از شما چه پنهون.. همون موقع که گفتی ایدش به ذهنم رسید حتی کاور و اینام براش زدم :> پستشم امادس :>>*

    🥲🥲🥲🤝🏻🤝🏻🤝🏻

    *فقط باید بشینم بنویسم رسما...*

    انشا الله که به یاری خداوند متعال،گردونه بعدی اسم من دربیاد،هر کی دیگه در اومد ،اونم وافعا نوش جونش ،(یه سوال،هر بار گردونه رو باز میخوای بچرخونی لازمه که باز هی اسممونوو بگیم بنویسی تا وقتی درنیومده یا اوکیه و خودت میزاریش)(گفتم بپرسم یه وقت دیر نرسم اگر قراره بازم بیایم اسممونو لگیم)

     

     

    *وای جوجه چرا انقدر خجالت برای یه سوال اخه؟ نخورمت انقد کیوتی اخه؟😭😭💫*

    🥲🥲🤝🏻حیحیحی

    *من تازه ۲۱ تموم کردم کیوتی ^^♡*

    (اپلاسیون شدم)واااوووو هشت سال ازم بزرگتریی،ماشالاا،خب الان اونی محسوب میشی*^*

    (احساس کوچولو بودن بیش از حد کردم😔🥲🤝🏻😂)

     

    **به‌به پیشاپیش مبارک باشه تولدت پس کوچولو :>**

    مرسییییییییی💗💗💗🥲✨🫀🤍🤍🤍🤍💗💗💗💗💗💗💛💛💛🧡💛🧡💛🧡💛🧡❤️🧡❤️🧡💛💛💛💛💛💛💚💙💙💚💛🧡🧡💛💚💛🧡❤️❤️❤️❤️💗💗💗💗💗💗💗💗

  • Q. Moon
    7 April 24، 20:05
    Q. Moon
    وای زحل سیاره موردعلاقمه :>
    خیلی قشنگه لعنتییییی!!! *گریههههه*

    ببین نگم برات که همین امروز نگاه کردم دیدم تو پوشه کاور فیکام.. بیشتر از 100 تا کاور هست :>>>>
    باید بشینم یکی یکی بنویسمشون تموم شن دیگههههههه!!

    جیمینم گیتار داره هااا اونم میتونه بزنه برامون U_U

    والا ترجیحا بگین اسمتونو هر سری :>>> چون میترسم یادم بره شرمندتون شم :>
    یا اگه میخواین میتونم یه لیست درست کنم از کسایی که همیشه میخوان شرکت کنن که اون لیسته رو هر سری خودم بذارم.. بعد اگه کسی دیگه نخواست از اونجا پاکش کنم.... هوم؟ بکنم اینکارو بنظرت؟

    بله بله اونی اکثرتون هستم U^U
    اتفاقا چند وقت پیش تو چنلم یه نظرسنجی گذاشتم و بیشتر ریدرها همسن و سال خودتن :>
    (کوچولو خوبه که U^U #قلب_اکلیلی_برای_تو :> 3>)

    💙💚💛🧡❤️💗 :>
  • Nina
    6 April 24، 19:37
    Nina

    **سلام جانمممممم البته البته شما چطوری؟ :>

    برای تو هم قبول باشههههه 3> 3>**

    مرسی،لازم همچنین💗🤝🏻

     

    **به به پس قراره بعد از مدتها سپ بیاد رو سایت :>>>>**

    انقدر این جمله قشنگه که اشک خوشحالی میریزم اصن

    **ولا امیدوارم چون خیلی چیز خاصی نداره.. ولی خب یه تفاوت خیلی گنده ها با فیکشنای معمول داره :>>**

    والا از خدا کهپنهون نیست از تو چه پنهون هر چی تو بنویسی خاصه🤝🏻وااو تفاوت گنده بابقیه فیکا؟؟؟🥲🌝👀👀تیریخدا یکم اسپویل کن،همش 🤏🏻انقدر،اندازه سر سوزن🥲😔🤝🏻😂(نگاه گربه شرکی)

    **امیدوارم وقتی تموم شد و گذاشتمش دوستش داشته باشین ^^**

    صد هزار البته 🥲🤝🏻😭🌝💗💗✨

    **وای واقعا هم حس مامانبزرگمو دادی U_U**

    😂🥲🤝🏻

     

    **#جانم_فدای_شیپای_بنگتن U_U

    #زنده_باد

    #من_بیشتر :>**

    #اون که_ بله _الل خصوص _سپU_U

    #امریکای کثا،فت _امریکای کثا،فت_ صدام بی لیاقت _گربه پرید_ روی بام(خیلی همینجوری به ذهنم رسید این دوباره😂😔🤝🏻)

    #نه_ ما _خیلی بیشتر:>>

     

    **پ.ن: راستش خودم از اول به تو و یه نفر دیگه شک داشتم براش :>>>

    ولی لو دادی خودتو دیگه**

    واقعا ذوق کردم و دیگه تو گنج خودم نمیپوستم بعنی چیزه تو پوست خودم نمیجنگم،یعنی نمیگنجم،(بابت اینکه جزو مضنونیت بودم و درست حدس زده بودی منم🥲(خب مگه چند تا سپ شیپر اینجوری هست که مثل ادامس گیر بده من سپ میخوام😂😔🤝🏻)

    اره :>و خوشحالم که خودمو لو دادمU_U 

    پ.ن:احساس میکنم فضولیه،پس اگر نخواستی جواب نده ها(احساس ذوب شدن)(بزار یکم جو رو عوض کنم بعد بپرسم)میخواستم ببنیم این نویسنده زیبا رو چند سال ازم بزرگتره،اره خلاصه،میخواساتم بدونم (ببخشید جسارت میکنم),چند سالته؟

    من که امسال مهر ماه میرم تو پونزده سالگی*^*

     

     

  • Q. Moon
    7 April 24، 12:20
    Q. Moon
    اصلا سپ شیپر اصیل به خود شما میگنا خانمم😔😔🔥
    ازنثتیحثتمرن.. یعنی با اون تیکه "هر چی تو بنویسی خاصه" پرتاب شدم از ذوق :>>>>> الان صدای منو از زحل دارین😭😭😭🩵
    اسپویل که... ببین راستش واقعا چیز خاصی درمورد خود داستانش وجود نداره چون تماما فلاف و فانه.. میشه گفت اون تغییر گندهه بیشتر توی نحوه نگارششه که با بقیه فیکا متفاوته :>


    فقط منی که اون هشتگ اخریو با ریتم خوندم😭 فقط گیتار کم داشتم😭🤣

    بله بله😔😔 میدونی از موقعی که برای گردونه سری پیش اسم نوشتی یادم بود سپ میخوای.. راستش یه فکرایی هم براش دارم :>
    درواقع از شما چه پنهون.. همون موقع که گفتی ایدش به ذهنم رسید حتی کاور و اینام براش زدم :> پستشم امادس :>>
    فقط باید بشینم بنویسم رسما...

    وای جوجه چرا انقدر خجالت برای یه سوال اخه؟ نخورمت انقد کیوتی اخه؟😭😭💫
    من تازه ۲۱ تموم کردم کیوتی ^^♡
    به‌به پیشاپیش مبارک باشه تولدت پس کوچولو :>
  • Nina
    6 April 24، 03:24
    Nina

    سلاممم💗💗💗خوبی سیا؟سلامتی؟نماز روزتم قبول باشه اگر میگیری*^

    *

    *چشم چشم.. راستش یه سپ بود که میخواستم روش کار کنم.. ولی فعلا نمیگم کدومه تا وقتی که قشنگ پیشش ببرم و بعد بندازمش رو سایت :>*

    چشمت بیبلا ،اووو..اتک؟اتک سپ؟خودم نفر اول از اون بچت استقبال میکنم،یه چیزی باشکوه تر از استقبالی که از امام خمینی بیست و دوعه بهمن کردن(مثال خیلی مسخره بود متاسفم😂😂😔🤝🏻)

    الهی به حق همین شبای عزیز،(یه لحظه خودمو شبیه مامانبزرگا فرض کزدم😂😔🤝🏻)هر نویسنده ای سپ بنویسه،دست به پرز لباس هم میزنه طلاشه،به همه ارزوهاش برسه هیچ وقتم پیر نشه،بتیسشم ببینه،بره کنسرت بنگتن(به شرطی که منم بزاره تو چمدونش باخودش ببره)U_U

    دست شما ممنون ،

    با تشکرات فراوان.

    خداحافظ (تا وفتی جوابمو بدی و ببینمش ،اون موقع باز میام جواب میدم🤝🏻)

    #جانم _فدای _سپ(😂😔)

    #زنده باد_نویسنده ی_سپ نویس.

    #دوستت داریم _سیا

    پ.ن:الان متوجه شدم لو دادم اون پیام ناشناسه من بودم،😬😂🤝🏻عب نداره فدا سر م

     

     

  • Q. Moon
    6 April 24، 18:46
    Q. Moon
    سلام جانمممممم البته البته شما چطوری؟ :>
    برای تو هم قبول باشههههه 3> 3>

    به به پس قراره بعد از مدتها سپ بیاد رو سایت :>>>>
    ولا امیدوارم چون خیلی چیز خاصی نداره.. ولی خب یه تفاوت خیلی گنده ها با فیکشنای معمول داره :>>
    امیدوارم وقتی تموم شد و گذاشتمش دوستش داشته باشین ^^
    وای واقعا هم حس مامانبزرگمو دادی U_U

    #جانم_فدای_شیپای_بنگتن U_U
    #زنده_باد
    #من_بیشتر :>
    پ.ن: راستش خودم از اول به تو و یه نفر دیگه شک داشتم براش :>>>
    ولی لو دادی خودتو دیگه U_U
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan