Querencia For All

~~~ خانه ای برای افسانه ها و افسونگرها ~~~
Q. Moon
Q. Moon Thursday, 14 September 2023، 08:08 AM

FLESH

فن فیکشن FLESH

🥀FULL🥀

 

 

نویسنده: Querencia

 

کاپل: جئون جانگکوک × پارک هه جین

 

کاپل فرعی: ویمین

 

ژانر: عاشقانه × فانتزی × کمی جنایی × انگست × اسمات × Song Fic

 

هشدار: BDSM × خونریزی

 

محدودیت سنی: +18

 

 

 

🩸Teaser Theme Song🩸

FLESH

 

 

🍷برشی از داستان🍷

 

با نگاه پسری که دورش میچرخید رو دنبال کرد و با متوقف شدن جانگکوک پشت سرش و نشستن یه جفت دست روی پهلوهاش، به زنجیر دستبندهاش چنگ زد.

جانگکوک با نفسی عمیق در گودی گردن هه جین، رایحه دختر رو در ریه حبس کرد.

"بهم بگو چی میخوای."

پسر زمزمه کرد و هه جین با حس تیزی دندون های اربابش روی پوست گردنش، پلک هاش رو به هم فشرد:

"که مال تو باشم!"

 

 

🩸DOWNLOAD🩸

 

دست بزنین و شادی کنین :>

بالاخره این کار تموم شد میخوام از خوشحالی گریه کنم T^T

بخدا من دیگه غلط کنم کار این مدلی بنویسم @-@

سخن پیامبر سخن پیامبر saliva  (Ot7) Arina Army Baby Bunny Baby Bunny Baby Bunny T T T Baby Bunny Stella زن نامجون Stella T زن نامجون زن نامجون زن نامجون زن نامجون زن نامجون زن نامجون T T زن نامجون Stella زن نامجون Baby Bunny Baby Bunny دارسی Baby Bunny Baby Bunny Baby Bunny Baby Bunny T Baby Bunny Baby Bunny Baby Bunny T Baby Bunny Baby Bunny Baby Bunny Baby Bunny Baby Bunny Baby Bunny Baby Bunny Baby Bunny Baby Bunny Baby Bunny Baby Bunny savage kitten Baby Bunny Baby Bunny Baby Bunny Stella Stella jimi Pante A عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه Te Te Te عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه Stella زن نامجون Baby Bunny زن نامجون Alpha.Saty
💎 آخرین نظرات بیبی‌هام 💎 :
Tags :
۶۷ تعداد نظراتتون :)
  • سخن پیامبر
    30 January 24، 23:36
    سخن پیامبر

    راستش تو احساسات ضعیفی ولی روحت ابیه 

    وایبت یه چیزی مثل رمان های فری تیله 

    یا فیلماش 

    یه حالتی مثل بال های سفید آسمون آبی

    از این چیزا

  • Q. Moon
    31 January 24، 12:49
    Q. Moon
    هاه پشمام
    اکلیل شدم با خوندن این :>>>
    آبی و سفید دوست میدارممممم!! *چشمای قلبی*
    وای خیلی قشنگ بود!!
    با اجازه من برم این کامنتو حک کنم رو قلبم :>>
  • سخن پیامبر
    29 January 24، 19:55
    سخن پیامبر

    عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

    عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررتتتتتتتتتتتتتتتتتررررررررررررررررررررررررر

    زبانم قاصر قاسم جاسم موسی علی اااااااااااااااااااااااااماشالا

    والا اونجوری هم نگام نکن ها امروز خوندم رد دادم

    ولی دمت گرم عاشق کارات و وایبی که خودت داری ام

  • Q. Moon
    30 January 24، 07:11
    Q. Moon
    یوهاهاها از ریکشن ها به این کار راضی ام U^U
    مخصوصا اونایی که فکر میکنن قراره با یه چیز تمام اسمات اس ام طرف باشن ولی بعد میخونن میبینن کلا جریان چیز دیگه ایه ^^
    وای قلبم! نمیدونم چطور بگم که چقدر اکلیلی میشم وقتی مردم میگن وایبم رو دوست دارن T^T
    چه وایبی بهت میدم؟ یکم توصیف کن پلیز U_U
  • saliva (Ot7)
    13 January 24، 11:19
    saliva  (Ot7)

    نمیشه اینو بدین من کلا برا خودم ببرمش؟بابا خیلی خفن بودددددددددد
    منی که همیشه کاپلای فرعیو بیشتر دوست دارم!
    ولی وجدانا ارزو به دل میمونم یه بار توی یه کاپل گی جیمین تاپ باشه
    اصلا کویرنسیا خانممون از هر فیکشن نویسی بهترهههههههههههه

  • Q. Moon
    13 January 24، 11:45
    Q. Moon
    حیحی شرمنده نکنین دیگه U_U
    منم.. به معنی واثعی سندروم کاپل فرعی دارم :>
    از کجا معلوم شاید چنین چیزی در پیش باشه؟ U_U
    نه بابا! خجالت کجا بود؟! x-x
  • Arina Army
    10 October 23، 22:46
    Arina Army

    سلامممم دخترررر خوبییییی 

    بعد یه مدتتتت خیییییییببلیییییییی طولانی اومدم و اولین کارم ای بود که فلش رو‌خوندم

    وای واقعا عالی بود ایدت معرکه بود خیلی خوشم اومد خسته نباشی گلم میبوسمت😍💜😘

  • Q. Moon
    10 October 23، 23:50
    Q. Moon
    وای وایییی ببینین کی اینجاستتتتت :>>>
    سلااااااام دخترررر چطوری خوبی؟! خبری نبود ازت مدت طولانی :> دلتنگ کامنتای قشنگت T^T♡

    هیییییق ممنونم سوییتی خوشحالم که موردپسندت بوده و ارزش وقتتو داشته :>♡
  • Baby Bunny
    30 September 23، 13:32
    Baby Bunny

    می‌خونیم T^T

    یا بهتر بگم میخونم. هیق.

     

    بنظرم ایده آخرت خوب بود... مامانم میگه کتاباش تا پنج یا ده سال اخیر به درد میخوره معمولا.))

  • Q. Moon
    30 September 23، 13:36
    Q. Moon
    درس خوندن تا آخر دنیا در سرنوشت همه ماها نوشته شده T^T

    اوهوم.. من خودمم چند تا از کتابام دست دوم بود اما چون تمیز نگه داشته شده بودن خیلی به درد خورد
    چون وقتی سال جدید میاد
    نهایتا چند تا تست به کتابا اضافه کنن وگرنه کامل که نمیان یه کتاب 600 صفحه ای تست رو تغییر بدن!
  • Baby Bunny
    29 September 23، 23:30
    Baby Bunny

    درسته... به معنای واقعی کلمه داره میگا/عه مارو :)

    یعنی آموزش پرورش اینجوریه که... هی، امسال قراره توسط مدرسه‌ بفاک برید بچززز..

    و ما همچون سگی کتک خورده باید درس بخونیم و حق اعتراضم نداریم :)

  • Q. Moon
    30 September 23، 06:16
    Q. Moon
    بخونین بخونین
    منم دیروز مثل بدبختا نشسته بودم وسط پنج کوه کتاب
    (فکر کن کتاب تستا قشنگ مثل برج از همه طرف رفته بودن بالا من وسطشون نشسته بودم :>>)
    داشتم عکس میگرفتم ببینم کسی میخرشون یا نه
    ولی خب... عملیات فروشم با موفقیت شکست خورد :>
    کی اینا رو میخره اخه؟
    تهشم کتابی که خودم 300 هزار تومن خریدمو باید هزار تومن بدم بازیافتی T^T

    البته بیشتر تو فکرم اهداشون کنم به پانسیون مطالعاتی نزدیک خونمون
    برای کنکوریاست.. بالاخره اونجا به دردشون میخوره با اینکه کتابا مال دو سه سال پیشه
  • Baby Bunny
    28 September 23، 21:30
    Baby Bunny

    گیلیلیلی.))

    طومار... سیا جونم فاک! ما همین هفته اول هرروز امتحان داریم باورت میشه؟ ودف؟ خدا رحم کنه بهمون:<

  • Q. Moon
    28 September 23، 21:37
    Q. Moon
    با این وضعی ک من دارم از دوستای مجازیم که مدرسه‌ای میرن میشنوم
    انگار سیستم عزیز آموزش قصد کرده امسال بمعنای واقعی بگا/د :>>>
  • T
    17 September 23، 20:16
    T

    👋🤚

    حیحححح من چرا کامنتم نیس؟؟

    یبار اشتباهی بصورت خصوصی فرستادم و دو بار بصورت عمومی کووو؟

    نکنه تو خصوصی جواب دادی کوئرنسیا جان؟؟

     

     

     

  • Q. Moon
    18 September 23، 14:59
    Q. Moon
    ببخشید من این دو روز نرسیدم جواب بدم دیر شد T^T
    رسیده عمرم جواب دادم کامنتا رو
    نه نه، چون خودت وبلاگ نداری، اصلا گزینه جواب دادن برای کامنتای خصوصیت وجود نداره
    ولی اون یکی عمومیا رو جواب دادم T^T
  • T
    15 September 23، 22:34
    T

    فک کنم یه سه باری کامنتمو ارسال کردم 😂🤦🏻 (حواسم نبود)

  • Q. Moon
    18 September 23، 14:55
    Q. Moon
    جر آره دو بار خصوصی فرستادی :>>
    وقتی ریفرش بزنی اینطوری میشه معمولا اشکالی نداره
    اون یکی که جواب دادمو میتونی بخونی
  • T
    15 September 23، 22:32
    T

    👏👏👏 هو هو هو بالاخره فول شد!!!

    حالا بیا وسط آه آه قر کمروو 💃🕺💃🕺

     

    بلاخره انتظار و نظاره کردن به پنجره به پایان رسید 😭😃🥳

    مرسی رایتر شی و خسته نباشی

    فایتینگ 💥

     

  • Q. Moon
    18 September 23، 14:54
    Q. Moon
    آرههههههههه!!
    باورت نمیشه، هیچ کدومتون نمیتونین به اندازه خودم از فول شدنش خوشحال باشین :>
    دهنم سرویس شد تا تموم شد...

    فایتینگ بک لاولیییییییی!! 3>
  • Baby Bunny
    14 September 23، 18:25
    Baby Bunny

    با افتخار اعلام می‌کنم از اول طرفدار دو آتیشه این کار بودم. حالام فول شد میرم دوباره بخونمش...

    اوه راستی... بعدش میرم جوابتو پست تنها رها شده مینویسم چون اینقدر طولانی میشه که وقت آزاد گیر نمیارم جواب بدم حیح *ایموجی خنده

  • Q. Moon
    15 September 23، 00:08
    Q. Moon
    افتخار از آن من است که چنین ریدرهای جیگری دارم U-U
    وای طولانی که چی طوماریه! :>
    ولی حال میده طومار دوست دارم 3> U^U
  • Stella
    14 September 23، 15:26
    Stella

    وای فداتشم می‌تونی توی تلگرامم آپش کنی اینو؟

  • Q. Moon
    14 September 23، 17:48
    Q. Moon
    قربونت برم کیوتی
    تو تلگرام زودتر  آپ کردم اصن :>
    چنلمو داری؟ کلیک
  • زن نامجون
    14 September 23، 12:58
    زن نامجون

    جاننننن فول پارت 3>>>>

    بیبییییی ولی نگفتی پارت جدید از صفحه چند شروع میشه :))))

  • Q. Moon
    14 September 23، 13:13
    Q. Moon
    ایح شت اصلا حواسم به اون نبود
    میبینی؟! پیر شدم دیگه U-U
    پارت 10 از صفحه 362 شروع میشه!
  • Stella
    11 September 23، 23:33
    Stella

    ای وای من الان پارت ۸ رو خوندم،

    دختر قلمت به معنیِ واقعیِ کلمه خرابم می‌کنه. خاک بر سرم اسماتش دیوونه‌م کرد:)))))

  • Q. Moon
    12 September 23، 11:22
    Q. Moon
    نوش جونت باشه این پارت اسلامی U-U
    هعی حالا فکر کنم خودم موقع نوشتنش چه حالیم U-U :>
  • T
    11 September 23، 02:40
    T

    من از پارت دو به بعد نخوندم و هنوز تو خماری گیر کردم (🥺😭) بگو کلش چند پارته کوئرنسیا شی ؟

     

  • Q. Moon
    11 September 23، 13:59
    Q. Moon
    درحال نوشتن پارت آخرم بیبی :>
    این هفته فول شده دیگه!
  • زن نامجون
    3 September 23، 22:20
    زن نامجون

    پارت هشت یونو؟!

  • Q. Moon
    9 September 23، 10:37
    Q. Moon
    رو جفت چشام بخدا الان با پارت 9 با هم میذارم :)
  • زن نامجون
    27 August 23، 23:09
    زن نامجون

    بخدا که 40 صفحه هم باشه راضیم فقط بده بیرون خوشحالم کن :))

  • Q. Moon
    30 August 23، 16:38
    Q. Moon
    شسبارشمسبترهسیتر

    نه به اون موقع که گفتی 500 صفحه میخوای
    نه به الان که به مولتی شات راضی میشی :)
    روی جفت چشمام بیبی T^T
    فقط بذار اول مشکل سایتو حل کنم که خیالم راجت شه فیلتر نمیشم #هیق T-T
  • زن نامجون
    27 August 23، 00:35
    زن نامجون

    سلاممممم خوبی خوشی ؟ 

    میگم .. میگم .. .میگم . 

    درخاستیم چه شد ؟ 

    منتظرم به مولا 😭

    دستت طلا قبل باز شدن مدرسه خوشحالمون کن 

  • Q. Moon
    27 August 23، 21:53
    Q. Moon
    نگو درخواستیت دلم خونه! :)
    هر چی مینویسم یجاش داغون میشه
    تازه هیچ کدومشون به اون تعداد صفحه ای که میخوای نمیرسه T^T
    میشه یکم رحم کنی یه کار ساده تر کم حجم تر باشه؟ :<
    آه مدرسه.. دوران طلایی شکنجه!
    *نفس عمیق* یادش بخیر! T^T
  • زن نامجون
    22 August 23، 20:35
    زن نامجون

    پارت 7,8 تو  اپ نمیکنی  خوشحالمون کنی ؟! :)))) 

  • Q. Moon
    24 August 23، 12:47
    Q. Moon
    فایل در دست آماده سازیست سرورم U-U
  • زن نامجون
    3 August 23، 16:45
    زن نامجون

    😭😭 هروز سایتتو چک میکنم ببینم پارت جدیدو گذاشتی یا نه .

  • Q. Moon
    20 August 23، 12:28
    Q. Moon
    وای خدایا میدونم هر چقدر معذرت خواهی کنم بی فایده ست بس که منتظرتون گذاشتم امیدوارم دیگه از این شرایط پیش نیاد گوگولیا T^T
  • زن نامجون
    28 July 23، 14:48
    زن نامجون

    اعتراض دارممممم 

     

    چرا اپ پارتا به هم ریختهههههه 

    ( همیشه از بچه ها خوشم نمیومدددددد ،😭

    کومککککک من پارت جدید میخواممممم

  • Q. Moon
    28 July 23، 15:33
    Q. Moon
    من خودم متهمم ولی اعتراض وارد نیست U_U

    چون من شرمنده اخلاق پاکتون ولی بچه ها رو دوست خیلی گوگولن :)
  • T
    28 July 23، 13:54
    T

    عههه بلاخره یجا انقد پی دادم از راه دور در دور یکی منو شناخت 👋😂

    شیرینی که از خودته(یاد تعریفایی که اصل زاده های ایرانی از هم میکنن امیوفتم 😂😪)

    سو  نمیدونم هر چی میخوای صدام کن ... ولی ترجیحا مارگریتا بهتره.

     

    اخ یادم رفت بزنم خطر اسپویل 😂😬

     

    پرستاری خوش بگذره...

     

     

     

     

     

  • Q. Moon
    28 July 23، 15:35
    Q. Moon
    مگه میشه نشناختت بچه؟ U_U
    وقتی هم اینجا کامنتای قشنگتو میبینم هم تو سایت ددی، ها؟ :))
    به به چه اسم خفنی خوشیمان آمد T^T

    ابزار سانسور برای همینجاهاست دیگه U^U

    یک ماه کار بدون حقوق ولی با عشق😪💪
  • T
    27 July 23، 18:39
    T
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    سلام 

    کوئرنسیا شی اینجام مثه سایت فیکشن RM.Kiute.Army بخاطر تاسوعا تعطیله؟(😶😪😓😶)

     

    و     من دیگه طاقت نیاوردم و این فیک رو شروع کردم و خواستم بگم فیکت باحال و زیباست🤙✨💟 

     

    و من فعلا فقط تا پارت ۴ خوندم یه چیزی  چرا تیکه های اسمات کمه و زود رد میشی و سانگ فیک منظور برگرفته از یه اهنگه ؟

     

    و           خیلی   سورپرایز شدم که **** *** ******* *یوللل👊

     

     

     

     

  • Q. Moon
    28 July 23، 04:21
    Q. Moon
    سلام بیبییییی.. چطوری تو کم پیدا؟ :)
    راستی من چی باید صدا کنم تو رو شیرین؟ ^^
    نه والا تعظیل که نیست.. ولی خب از اونجایی که مسافرتم و اینجا رسما پرستار یه فسقلی 3 سالم :)
    احتمالا آپ ها برای یه مدتی نامنظم میشه U-U

    عهههههه آخر افتادی تو تله فیک در حال آپ؟؟؟ :)))
    ای جانم باحالی و زیبایی که از خود شوماست عشق T^T

    بله سانگ فیک یعنی موضوع داستان ایده ش از یه آهنگ میاد و یا اینکه بعضی از دیالوگ ها، از متن آهنگ گرفته شدن :)
    و در مورد اسماتاااااا... والا دلیلی نداره.. فقط هنوز به اسمات اصلی نرسیدیم...

    وظیفه من سوپرایز کردن شما ریدرهای گرامه U^U
    ولی اسپویل نداشتیما T^T
  • زن نامجون
    22 July 23، 22:36
    زن نامجون

    حس خوب یعنی 5 تا پارت از فن فیک مورد علاقت داشته باشی .. 

    و حس بد اینه که یادت بیاد آخرین پارتی که نویسنده بیرون داده رو خوندی :)))

  • Q. Moon
    24 July 23، 12:33
    Q. Moon
    حس بد برای نویسنده میدونی کیه؟ :)
    وقتی یادش میاد ددلاین کارش فرداست و اون هنوز هیچی ننوشته😪😪
  • Stella
    21 July 23، 13:16
    Stella

    "کسی هم اینو دنبال می‌کنه دیگه؟"

    بانو چی می‌گید. من نه تنها مثلِ چی عاشقِ این کارتونم، بلکه روز و شب در فکرِ اینم که چطور میشه مغزِ زیبای یک نویسنده رو از دور بوسید. راهکاری ندارید؟ :(

  • Q. Moon
    21 July 23، 13:25
    Q. Moon
    ای خدا :) مرسی که میگی :))
    درسته معمولا موقع نوشتن به این موضوع فکر نمیکنم.. اما خب وقتی میبینم هیچ ریکشنی نداره گاهی یکم انرژیمو میگیره :((
    بوس بت که :) 3> اینکه وقت میذارین و کارمو میخونین یه دنیاست برام ^^ 3>
  • زن نامجون
    21 July 23، 13:07
    زن نامجون

    چرا پارت شیشش این شکلیه ! 

    دانلودش که میکنی بجا پارت شیش پارت چهارو میاره 

  • Q. Moon
    21 July 23، 13:12
    Q. Moon
    شت حتما لینکش خرابه الان درستش میکنم T^T

    آپدیت: درست شد الان دوباره امتحان کن :)
    و مرسی که گفتی یکی یدونه ^^
  • Baby Bunny
    21 July 23، 11:34
    Baby Bunny

    سیا من چرا واسه اومدن دارسی شی خوشحال شدم ؟! 

    جاش خالی بود تو سایت  O-O 

     

    واسه پیدا کردن گوشیت خوشحالم دارسی شی T^T

     

  • Q. Moon
    21 July 23، 13:26
    Q. Moon
    چون یک و یدونه دارسی ماست U-U
    معلومه جای خالیش حس میشه *اموجی که داره فین میکنه تو دستمال*

    منمممممم!!
  • Baby Bunny
    21 July 23، 11:27
    Baby Bunny

    اوه رایت می‌سخنی... 

    وایییی سیا این سم که نیست اسیده. 😑😂😂

     

     

    راست میگوی... ارتفاع اش زیاده O-O

    #بغض #گوریه

    نمد والا 😂

     

    اون تیکه آخر مقصودش جریدن بود. خودم موقع نوشتن اش خندم گرفت O-O

     

     

    فکر نکنم. آره ایشالا که حذف نشه :) 😂

  • Q. Moon
    21 July 23، 13:28
    Q. Moon
    D:

    موفق شدی من تو اوج گریه غش کردم با خوندنش :))

    انشالا U-U
  • دارسی
    20 July 23، 00:03
    دارسی

    سلام سلاممممم خوبی ؟ سلامتیییی ؟

    اول از همهههه باید بگم به این رابطه صمیمانه خودتو بیبی بانی حسودی نمیکنممممم اصلااااا !

    و این کهههه گوشیم پیدا شدهههه شنبه گوشیم گیرم میادددد 

    خب حالا چرا شنبه.. چون قاضی باید حکمو صادر کنه... ولی چون الان چهارشنبس و فردا تعطیه .. افتاد برا شنبه.. کلا نمیدونم چه چیزیه همه کارامون میوفته برا شنبه !

     

    و همین دیگههه 

    ولی شاید فیک یونگی رو ادامه ندم):::: میدونی که .. حسش نیس کلا .. 

    حالا حالا منتظر کار جدید نباید از من باشین .. خب دیگه .. همینا .

    فیط خواستم اعلام حضور کنم !

    باعییییی 

    ( تو ک.و.نم عروسیههههه گوشیمممم پیدا شدهههههه )

  • Q. Moon
    21 July 23، 08:08
    Q. Moon
    سلاممم، پیامتو دیدم بهتر شدم :))
    خودت چطوری دارسی؟ خوبی مادر؟ T^T
    خبری نبود دلتنگت بودیم T^T

    هولا هولا، هولا هولا!! (تو خونه ما این اصوات اوج شادی و خوشحالی سرخپوست گونه ست ^^)
    وای چقدر این کارا دنگ و فنگ داره... ولی خب خداروشکر دیگه پیدا شد و پسش میگیری ^^
    ایشالا دیگه پیش نیاد برات :)

    هعیییییی!! ناراحت شده که :(((
    ولی خب درک میکنم.. مثلا من خودم چند وقته عجیب حس استریت نوشتن ندارم ولی خب چون فلش رو شروع کردم آپشو دیگه باید تمومش کنم T^T
    تازه بعد از اون هم باز باید رو چند تا استریت کار کنم ولی بیشتر دلم به ویکوک یا یونمین نوشتنه TT-TT

    آخ قربون اعلام حضورت U-U
    (باشد که همیشه تو ک... چیزه.. همیشه تو دلت عروسی باشه U-U)
  • Baby Bunny
    19 July 23، 20:10
    Baby Bunny

    همینو بگوووووووو.

    نمیشد بجای بچه زاییدن تخم بزاریم؟ مگه مرغا چشونه؟! 

     

    ببین... ماها کلا بدبختیم. اینا فقط جسمیشه: 

     

    از بلوغ به بعد به ترتیب:

     رشد دردناک سینه:/ ، پریود، از دست دادن باکرگی به دردناک ترین روش ممکن، حامله شدن و ۹ ماه تحمل یه نره خر که جای روده ها و معده ی عزیزمو تنگ می‌کنه، زایمان و بفاک رفتن زیبایی بدن...

    ( واییی خداحافظی با شکم تخت و رونای قشنگ و کمر باریکم؟ نه من قبل از این واقعه ی دردناک خودمو از روی میز ناهارخوریِ خونه ی خالم پرت میکنم پایییییییین)

    تازه مراحل آخر بدترم میشه وقتی شوهرت گوه باشه.

     

    داشتم میگفتم...

    هیچ نقش مهمی تو شغل های اصلی و پایه نداریم. حجاب فاکی و سوختن زیر شیشصد لایه لباس توی گرمای جهنم. (گرچه بنده حجاب ندارم فقط مانتو -ترجیحا خفاشی- با یه تیکه پارچه که مثلا شاله ولی موهام سی متر از پشت و بیست سانت از جلو بیرونه 😂)

    داشتم میگفتم. اگه طلاق بگیری حضانت بچه با بابایی میشه که تنها نقشش تو تولید شدن بچه، نهایتا یه ربع تکون دادن کمر و کار کشیدن از یه تیکه گوشتِ دراز و پشمالوعه.

     

    کلا بدبختی زیاده لیست نکنم بهتره....

     

     

    خواهش مندم :) 3>

    امید است کمک کند به هردختری که کامنت را خوند...

     

    واووووووووووووووووو 😂

     

    البته که خوندم! باوشه چشم T^T

     

    بگو بگو 😔

  • Q. Moon
    21 July 23، 08:11
    Q. Moon
    وای شت، من نباید تخم گذاشتنمو تصور میکردم با این حرفت :)))
    یه لحظه بش فکر کن.. شت خیلی باجال و سمه :))

    نه، ارتفاع اونجا خیلی زیاده نکن این کارو T^T
    البته جدیدا یه سری از اینا کمی تغییر کرده ها T^T
    البته خیلی به ماها نمیرسه همچنان #هیق #قلب_شکسته
    عاه راستش فکر کنم این برعکس باشه.. یعنی معمولا مادر باید یه مشکل حادی داشته باشه که حضانتو بدن به پدر.. البته ساده ش اینه
    وگرنه با دادگاه زیاد و برو بیای فراوان و اینا.. بازم میشه پدر حضانتو بگیره.. ولی خب T^T

    وای شت.. اون تیکه آخر پارم کرد مسیتمرسایهشتم

    لازمه اینا رو سانسور کنم؟.. نمیدونم.. ایشالا که کامنت حذف نشه :))
  • Baby Bunny
    18 July 23، 21:18
    Baby Bunny

    خودااا واست کباب شم که :(

    لامصب پریود جزو گند ترین گوزبختی هاست. خدا بهت صبر بده من سر پریودام یه دور میرم اون دنیا خیلی دردش زیاده وامونده.

    روز چندمی؟

    من معمولا وقتی دردش زیاد میشه دراز میکشم رو زمین، پاهامو میزارم رو مبل. 

    نمیدونم چجوری بگم بفهمی.. ساق پام رو مبله، قسمت پشتی رونم چسبیده به ارتفاع اش از زمین و بلا تنه ام رو زمینه. اینجوری درد کم کنه. 

    کمپرس گرم و شکلات تلخ هم خیلی خوبه TT 

    قبل خوابم به پشت رو تخت دراز بکش و ماساژ بده اونجایی که درد می‌کنه رو.

    روزای اول چای زیره هم بخور از این به بعد..

    ( دکتر بیبی بانی هستم. متخصص پریود:/ )

     

    والا این چیزی که من دیشب شروع کردم وانشات نشوعه. کاش بتونم بنویسم اش هرچی شروع میکنم وسط هاش قفل میشم دیگه نمیتونم ادامه بدم T^T

     

    بگو‌ بیاد منم محکم بزنه دستم تند شه T^T

     

    نخیرشم. پس این همه داستانای باحالو از کجا میاری؟! 😂😂

     

  • Q. Moon
    19 July 23، 09:46
    Q. Moon
    آره.. لامصب نمیشد رحم یجور دیگه کار کنه؟ نیازی ب این همه بدبختی نباشه؟ اقا اصلا من نمیخوام بچه دار بشم باید کیو ببینممممممممممم!!

    به به ممنون از دکتر بانی برای تجویزاتش :) ♡

    وای منم یه چی شروع کردم که عمرا حالا حالاهافول شه.. ولی اگه تا جای خوبی رسید، شاید بعد فلش آپ اونو شروع کنم ببینیم چی میشه😎

    ببین اون پست مال رایترز بلاکمو خوندی؟ خودم پریروز اون تیکه ۲۵ دیقه نوشتن ۵ مین استراحتشو رفتم و خوب جواب داد :))
    ی امتحانی بکن T^T

    نگم کجا😔😔
  • Baby Bunny
    18 July 23، 20:34
    Baby Bunny

    یااااااا این حساب نیست این ممکنه یکی دو پارته سر و تهش هم بیاد و تو هم یه نویسنده ی کار کشته ای ولی من یه تازه کار فاکی ام و باید یدونه کامل بنویسمممم. 😑😂

     

    کاماااان اگه بزنه پس گردنت که بی گردن میشی نمیتونی دیگه چیزی بنویسییی 

    بجنب.. مغز نابغت رو بکار بنداز! 😂

     

  • Q. Moon
    18 July 23، 21:03
    Q. Moon
    فعلا که نویسنده کارکشتتون امروزش رو در کنار عزرائیل سر کرده U-U
    لعنت به پریود! جونم داره بالا میاد TToTT

    خب حالا وانشات کولوچو هم بدی قبوله T^T

    اتفاقا جواب داد! :)
    دیروز قرار گذاشتیم اگه تا آخر شب، 10 صفحه از پارت 6 رو ننوشته بودم یکی بزنه!
    ولی من 15 تا نوشتم ^^ #گودرت

    والا شما مغز منو زیادی بزرگ کردین وگرنه یه تیکه گوشت چروک خاک گرفته بیش نیست😂😂
  • Baby Bunny
    17 July 23، 14:05
    Baby Bunny

    به به با چه ژانر قشنگ و تابع قوانین جمهوری اسلامی ای شروع کردی کلک :)))

     

    بزار...

     ولی اونجوری که من نمی‌فهمم کدوم واسه این قرارمونه O~O

     

    ( #وی_آر_مسلمون Ò^Ó ) 

    فکر کن بهم بگو O-O

  • Q. Moon
    17 July 23، 14:26
    Q. Moon
    بله دیگه ما اینیم ^^

    خب خودم بهت میگم ^^
    درواقع شاید اصلا برای این قرارمون، همین فیکی که زیرش کامنت گذاشتی رو زودتر فول کنم.. مثلا سعی کنم تا همون دو هفته دیگه،
    به جای دو پارت، 3-4 پارت بذارم ازش...

    آها! بگم خواهرم یه پس گردنی درست حسابی بهم بزنه که قطع نخاع شم چطوره؟ U-U
  • T
    16 July 23، 22:24
    T

    اره کوئرنسیا شی بیا بریم پشت پرده 😂😶🙄

     

    خب تموم شد چی فولش میکنی ؟ 

     

    فایتینگ💫

  • Q. Moon
    17 July 23، 11:36
    Q. Moon
    بریم بریم U-U

    همونطور که گفتم.. بخدا در تلاشم T^T چشم چشم سعی میکنم زودتر فولش کنم u-u

    فایتینگ بککککککک 3>
  • Baby Bunny
    16 July 23، 21:40
    Baby Bunny
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    بیبی می‌دونی چیه؟! 

    همش داره حرف Let me be your Model میشه ولی... موزیک ویدیوی سِوِن وایب اینکارتو نمیده آیا؟! 

     

    ******** ***** ****** *** ***** ***** ****** ****** ****** **** **** ** ***** ***** *** ***** * *** *** ****** *** *** ***** ***** ******* ***

     

    ****** *** ***** * *** *** ****** *** ***** * ***** ** **** ***** ** *** *** ****** ** **** ** ***** **** ** ****** ** *** ****** *** *** ** *** ***

     

    اصن این همه شباهت محاله. نکنه کوکی فیکتو خونده بعد اینو ساخته ؟! ⁦⁦(人 •͈ᴗ•͈)

     

    واووو چه ذهنی دارم من. ولی جدی جدی این ام‌وی در حد فاک بفاکم داد چرا اینقدر قشنگ بوددددد.

     

    من الانم هدفون گوشمه دارم سون گوش میدم. ⁦⁦>▽<

     

     

    **** ** ***** ** **** *** ***** ***** * *** ** *** **** ** ***

  • Q. Moon
    17 July 23، 11:46
    Q. Moon
    وای وای وای... اصلا تا الان که تو گفتی خودم بهش دقت نکرده بودم :)))

    جر فکر کن خونده باشه :)) ولی شت دقیقا یکی از فوبیاهام اینه که واقعا یکیشون بشینه اینا رو بخونه ×-×
    البته مال ما ایرانیا رو که هیچ جوره نمیتونن بخونن XD
    ولی مثلا فکر کن یکی ترجمه کرده باشه و بخونن.. من میرم میمیرم *اموجی به سمت افق*

    وای منم عاشق ام وی شدم خیلی قشنگ بود و چقدر دوتاشون باحال بودن تو ام وییییییییییی ~(^-^~)
    من فقط یه فیلم از سوهی دیدم ولی عاشق بازیش شدم اصلا چقدر خفن بود این دختررررررر TToTT

    راستش من تا حالا اصلا لاتو رو ندیده بودم و اسمی هم نشنیده بودم ازش.. کلا خواننده های زیادی رو نمیشناسم ولی بدم نیومد ازش
    باحال بود.. وای و واقعا پارتش تو آهنگو دوست داشتم خیلی خفت خونده بود >~<
  • Baby Bunny
    16 July 23، 21:37
    Baby Bunny

    خدا هممونو حفظ کنه ⁦(TT)⁩⁦

     

    من سر اسماتا عرق شرم میریزم چی فکر کردی ؟! O^O

     

    واهای... 

    می‌نویسی و آپ می‌کنی چون ریدرا کامنتو دیدن و آپ نشه ریختن سرت T^T

     

    قبول نکنه خودم نگه اش میدارم T^T

     

    منم چیزی راجع بهش نمیگم که عادلانه باشه. فقط یادت باشه دقیق دو هفته بعد یکشنبه آپ کنی بفهمم کدومه O^O

     

    (تنبیه... من منحرف نیستم خب...)

    تنبیه رو تو تعیین کن سوییت‌پای ⁦>.<⁩

  • Q. Moon
    17 July 23، 11:52
    Q. Moon
    منی که کلا نویسندگی رو با اسمات نوشتن دبیو کردممممم :))))

    آره بخدا دارم سعی میکنم.. همون دیشب پارت یکو شروع کردم ولی هنوز به نصفش نرسیدم T^T

    حالا اگه زودتر تموم شدم زودتر میذارم دیگه :)

    (آره #منحرف_نباشیم U-U)
    فعلا ایده ای ندارم باید بهش فکر کنم u-u
  • Baby Bunny
    16 July 23، 19:20
    Baby Bunny

    راست میگی... ولی من از این همه ضربه و اتک پیاپی فکر نکنم زنده بیرون بیام T^T

     

    عاشقشم اصن... 😔😂

    *گرفتن گوشی جلوی صورتم از خجالت و دزدکی نگاه کردن از بالاش*

     

    تاکیدت رو اسمات ⁦(TT)⁩

    وای خدا قصد کشتار جمعی کرد سوییت‌پای؟! ععرررر هایبرید کیوت و مولتی شات اسمات و مینی فیک نامجین و عررررر. 

     

    نه نه. مغز خفتتو نباید دور بندازی بده خودم بزارمش تو موزه T^T

    *گریه نکون منم گریم میگیره خب*

     

    این ایده ی زیبایی بود. چشم ! T^T

     

    *آماده سازی جیبام*.... اومدم O^O

     

    ...

     

    بوس روحی رو موهات 3> T^T ♡

  • Q. Moon
    16 July 23، 20:16
    Q. Moon
    خودمم... اصلا همون یه تیکه ای که نامجون میگفت میخواد رو پروژه بعدیش کار کنه منو کشت T0T

    خجالت نکش... آخه مگه کسی که اسمات مینویسه خجالتم بلده؟ U-U

    بله تاکیدم رو اسمات!! چون فقط به قصد همون اسمات میخوام بنویسمش و نمیدونم چرا حسش نیست T^T
    کشتار دسته جمعی به شرطیه که بنویسم و آپ کنم که فعلا هر دوش رو هوا و کنکله :))

    موزه قبولش نمیکنم میدمش همون پیشی بفوله *اموجی که داره میره سمت افق*

    خب خب، پس من نمیگم کدوم یکی از اینایی که گفتم..
    ولی تا دو هفته دیگه، یکیشونو آپ میکنم
    اگه انجام ندادیم هم باید تنبیه شیم T^T
    تنبیه چی باشه؟ >.<
  • T
    15 July 23، 23:08
    T

    Helloooo

    کوئرنسیا جون( مثه بچه مظلوما😂😈)

     

    فول نمیدی این فیک لعنتیی رو؟ 

    کی فولش میاد؟

     

    من که دارم پاره میشم از نخوندن و صبر کردن این.

    بحرحال ... فایتینگ(لبخندی مهربانانه که پشت پرده ش منظوری وجود دارد ... چون فول نمیزاری )(☺️😓)

     

     

  • Q. Moon
    16 July 23، 17:00
    Q. Moon
    هلووووووووو *اموجی هُلو*
    جونم؟ U^U

    والا خودم در تلاش بودم که زودتر فولش کنم..
    ولی مثل اینکه بزرگان موقع گفتن "خواستن توانستن است" رو گلی، شیشه ای چیزی بودن U-U
    اما دندون رو جیگر بذاری!! سه 3-4 پارت دیگه تمومه T^T

    میخوای بریمم پشت پرده منظورو بهم نشون بدی؟ U-U
  • Baby Bunny
    15 July 23، 21:18
    Baby Bunny

    آیییی قلبم! الان تشنج میکنم کهههههه...

    *اکلیل و رنگین کمون گریه کردن از شدت ذوق*

     

     

    رضای خداوند در رضای توست ^^ 

    ولی من بازم میگم چون خواهرم به من رفته به نظرم پرحرفی رو اعصابه. گرچه صدای اون برعکس من که به قول دوستام یکم نرمه، صداش جیغه و کم حرف هم باشه صداش رو اعصابه ولی خب.... O-O

     

     

    منم همینطور... تو این چند هفته حدود سیزده تا کار شروع کردم ولی ادامه ندادم پاک کردم. مغزم از کار افتاده کارام چرت و پرت میشه همش Ò-Ó 

     

     

    شت آره... شیخ البانی هم شدم:)))

     

     

    نه من دیگه طاقت ندارم. همین امشب پا میشم میام میندازمت تو گونی میدزدمت بعدم اینقدر میچلونمت تا تخلیههه شممم... TT^TT

    چرا اینقدر سوییتی آخههههههدهدازتپننممیکیپبمینبدنیدث

    .

    .

    .

    میشه بیام بوسِت بوتونم؟! *چشای پیشی*

     

  • Q. Moon
    16 July 23، 17:06
    Q. Moon
    نه! تشنج نکن! تشنجتو نگه دار برای آلبوم تهیونگ و نامجون که تو راهه U-U

    وای عاشق اینم که انقدر به خواهرت ارادت داری
    ای من به فدای صدای نرمت برم که بان بان U-U

    وایییییی منم.. ببین:
    یه وانشات ویکوک اسماااات!!
    یه مینی فیک یونمین هیبرید کیوت
    ورژن کوکی و لونای محروم از جادو
    یه مولتی شات اسمات کوکمین
    یه مینی فیکشن نامجین

    ولی نمیتونم هیچ کدومو ادامه بدم مغزمو میخوام در بیارم بندازم جلو پیشییییییییی
    *گریه شدید در حد کور شدن*

    ولی بیا یه کاری کنیم. قول بدیم به هم که یکی از کارهامون (حالا مثلا اونی که کوتاه تره.. یا قلم یا داستان ساده تری داره.. کلا یه چیزی که آسونتر از بقیه باشه) رو تا دو هفته دیگه بنویسیم یا دست کم تمام سعیمونو بکنیم برا نوشتنش هوم؟ T^T

    نیازی به گونی نیست خودم میپرم تو جیبت بریم U^U
    سوییت توییی خرگوشکممممم!!!
    .
    .
    .
    *بوس روحی رو لپات* 3> T^T
  • Baby Bunny
    15 July 23، 14:48
    Baby Bunny
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    میگماااا..

    این پست ²⁶ تا کامنت داره... نصف بیشترشم چرت و پرتای منه:/ 

     

    بعد اکثر پستای سایتم وضع اش همینه.

    # پر حرفیِ بی حد و مرز.

     

    حس میکنم مامان بابای من لحظه ی تولید شدنم، دقیقاً تو همون شرایط سخت داشتن حرف میزدن که رو یاخته ی تخم تاثیر منفی گذاشته من پرحرف شدم:/ 

    مدیونی اگه فکر کنی یه لحظه حرفامو تصور کردم. 

    فاک به سرم.

    یکم بریم فاز معنوی و اسلامی؟


    * *** *** *** ****** *****   * 

    ******* * ***** *** *** ****** *** *** *** *** *** *** ** ***** *** ***** * ** *** ** ***** ******* **** *** ****** **** *** ****

    *** ** *** *** **** ** **** **** ****** ** ****** **** *** ****

    **** **** ******* **** ***** ** ***** ** ****** ******* ** *** ***** ********

     

    * ***** *** **** **** ** ***** ** *

    * **** **** *** **** *** ***** *** ** ** ****** ** ******** ** *** ***** ** ***** ***** **** **** ** ***** ******** *


    پ.ن: چقدر حرفام چرت و بی ربط بود.. ولی خو من هرچی به ذهنم یاد می‌نویسم پس ساریی می‌طلبم ازت که مجبوری حرف های زاده ی ذهن مریضم رو بخونی و بجوابی 😔😂

  • Q. Moon
    15 July 23، 18:53
    Q. Moon
    عه عه!! چه و پرت چیه؟
    شما گل طلاوت میکنین بانو U_U

    بسیار هم عالی من که راضیم ^^

    شت.. من نباید به این فکر میکردم.. من نباید تصور میکردممممممم!!


    پس خوبه که به فاک نمیریم چون من هنوز کار نکرده زیاد داره T^T

    جر شیخ البانی هم خوبه :))

    نه خیرم باحاله حرفات T^T
    اصلا از این به بعد هر چی بگی رو سانسور موکونم که فقط فقط برای خودم باشه U_U
  • Baby Bunny
    15 July 23، 14:36
    Baby Bunny

    دقیقا منممم.. من به شخصه عاشق انگلیسی ام ولی بعضی چیزا زبون مادریش قشنگ تره T^T

  • Q. Moon
    15 July 23، 18:54
    Q. Moon
    تا ابد حق + تا ابد از این این بعلاوه ها ++++++++++...
    to be continued
  • Baby Bunny
    15 July 23، 14:19
    Baby Bunny

    Mmm... soulmate:))

     

    *Okay But... Little colorful hearts?!*

     

    هیچی نمیتونه معنای پمپاژ اکلیل و قلبای رنگی رنگی کوچولو رو توی انگلیسی برسونه. T^T

     

     

  • Q. Moon
    15 July 23، 14:20
    Q. Moon
    وای آره.. یا مثلا "رنگین کمون گریه کردن" و اینا رو هم انگار به فارسی بیشتر ب دلم میچسبه به شخصه با اینکه شدیدا انگلیسی دوستم😭🤍
  • Baby Bunny
    15 July 23، 13:02
    Baby Bunny

    # ویژگی‌های مشترک :)

  • Q. Moon
    15 July 23، 13:02
    Q. Moon
    soulmate#؟ :))
  • Baby Bunny
    15 July 23، 08:45
    Baby Bunny

    ماله منم برداشته به قول جونگ‌کوک تو لت می بی یور مودل خطاب به جیهیون که می‌گفت مریم مقدس اکیپ لاس زدن بلده، مریم مقدس اکیپ منم:) 

  • Q. Moon
    15 July 23، 09:33
    Q. Moon
    منم دقیقا به خاطر این اونو تو لت می بی یور مدل نوشتم چون خودم مریم مقدس اکیپمونم :))))
  • Baby Bunny
    14 July 23، 20:28
    Baby Bunny

    دقیقا همونه:) 😔😂

    تازهههه اوایل رل آب زیر کاه بود ازش سوتی گرفتم که لو داد:) 

     

    بی‌بلا 😔😂!

  • Q. Moon
    15 July 23، 08:33
    Q. Moon
    احساس میکنم این دوست شوما سهم منم برداشته وگرنه چرا من باید مریم مقدس باشم؟ U_U

  • Baby Bunny
    13 July 23، 11:03
    Baby Bunny

    ووییی دقیقا امیر.. دوستم آسی شده میگه هیفده تا رل دارم شونزده تاش امیره 😂

     

     

    داشته باشیم! 😔😂

     

  • Q. Moon
    13 July 23، 22:41
    Q. Moon
    با این اوصاف که دوستت خودش امیره خانمه (ورژن دختر امیر :))😔😂

    چشم!😔😔
  • Baby Bunny
    12 July 23، 22:54
    Baby Bunny

    دقیقااا..‌ خداییش چرا؟! 

     

    آمممم. داشته باشیم؟! 😔😂

    *لحن تعجبی/سوالی*

     

  • Q. Moon
    12 July 23، 23:38
    Q. Moon
    نمیدونم ولی خیلی بش میاد.. جانگکوک اگه ایرانی بود احتمالا امیری چیزی میشد😔😂😂

    با اجازه بزرگترا... داشته باشیم😔😔
  • Baby Bunny
    9 July 23، 13:46
    Baby Bunny

    نمی‌دونم چرا اینگونه می‌کنه. 

    شده از این بکن در رو ها 😔

     

     

    اوه.. آمممممم؛ داشتیم؟! 😔😂

  • Q. Moon
    12 July 23، 22:14
    Q. Moon
    ولی خداییش این نقشا تو فیکا خیلی وایب خود کوکو دارن برام نمیدونم چرا😔😂😂

    داشته باشیم؟😔😔
  • Baby Bunny
    8 July 23، 21:16
    Baby Bunny

    من منحرفم. چون جمله ات منو یاد جونگ‌کوک فیک جدیدی که میخونم انداخت که مسئولیت بچه ی نقش مقابلشو قبول نکرد. در صورتی که شبش اون بود که هوس لبا و بدن طرفو کرده بود و فاک. الآنم داشتم میخوندمش دو فصلیهه 

     

    باشه بیبی:)))

     

    اوه اوف دیه 😔😂

     

  • Q. Moon
    9 July 23، 13:18
    Q. Moon
    ای بابا ای بابا... جونگکوک چرا کیثافت بازی در میاره؟ 
    داداش کار خودتو هم گردن نمیگیری؟ U-U

    اوه اوف؟ داشتیم؟ 😔😂
  • savage kitten
    8 July 23، 09:29
    savage kitten

    ای عخش آیا میدانستید من عاشق خون آشام هستم

    آیا میدوانستید نه بدانید و آگاه باشید داری جر میدی ما رو

    چرا فول نیست پارت پارته گلبم شکست

    ولی باز هم قلم عالی ، پیوستگی مطالب عالی و ایده ی کار خوب و دوست داشتنیه

    خسته نباشی با گدرت

  • Q. Moon
    8 July 23، 09:42
    Q. Moon
    پس برو حالشو ببر U-U
    والا چون فکر میکردم پارتاشو سریع تموم میکنم پارتی آپ کردم.. ولی حالا داره طولانی‌تر از چیزی میشه که فکر میکردم :)

    تشکوراتتتت ^^
  • Baby Bunny
    7 July 23، 19:59
    Baby Bunny

    یا من منحرفم. یا کلمه ی "ترشح" از راه به در کنه. به هر حال من منحرف شدم:)))

     

    آآه گلبم طاقت اینهمه احساسو ندارههههه*کوبیدن دستم روی قلبم*

     

    یوهاهاها. بعدم مث لیلی و‌ مجنون معروف میشیم فقط دلیل اش متفاوته با اونا. اینبار بخاطر شاعری و شعر سرایی گوه و بی استعداد من معروف میشیم 😂💔

  • Q. Moon
    7 July 23، 21:25
    Q. Moon
    تو منحرفی.. وگرنه من مسئولیتی گردن نمیگیرم😔

    نه نکوب.. اونو باید با ناز و نوازش باش رفتار کنی :))♡

    شعرت بسیار هم زیبا بود.. تازه با این لحنی که من خوندمش اصن سوز دلم توش افتاد😔😂
  • Baby Bunny
    7 July 23، 11:32
    Baby Bunny

    خداروشکر.. اصن این چند وقت کنکور و امتحانات با تو دورانی بود بیبی T^T

     

    و اینکه شاعر ابو علی بانی در این زمینه میفرماید: 

     

    *پخش موزیک بی کلامِ برنامه کودک آنه شرلی*

     

     

    سیا....

     

    تکرار غریبانه ی فاکیده شدنت توسط غول امتحانات خرداد و کنکورت چگونه گذشت؟!

     

    وقتی که استقلال مغزت، در پشت پرده های دروغین وابستگی پنهان بود.. 

    (اشاره به فرارش از جمجمه ات، درست سر امتحانات)

     

    و هنگامی که موقع خواندن درس هایِ چیزیک ات، برق رفت و تو باز هم به خواندن درس هایی که لامصبان مثل آدامس بادکنکی کش میامدند، ادامه ‌دادی.. :)

     

    با من بگو از لحظه لحظه های دید زدن کراشت.. از عدم عضویت در کتابخانه ی به نقطه چین رفته ات..

    (نقطه چین سانسور بود مثلاً:/)

     

     

    آیا میدانی که در هجوم ری//دن در امتحان چیزیک ات، حقیقتِ خرید آن چراغِ گوگولی نهفته بود؟! 

     

    سیا..

     

    اکنون آمده ام تا دستهایت را به نوشته های جدیدِ رایترانِ سایت بسپارم و در سیل کامنت های بی پایانم به گُه خوردن درت آورم.. (بلانسبت ات باید قافیه میشد^^)

     

    و اینَک....

     

    سیا..

     

    حرص خوردن از دستم و بفاک رفتن توسط زر و پِر هایم در انتظار توست..

     

    در انتظار توست.. 

     

    در انتظااااااار تووووووووووووووووووووووووست!!!

    .

    .

    .

    *ریختن سقف خونه از شدت زیبایی صدام*

     

    با تچکر.. بیبی بانی اعظم..

     

     

  • Q. Moon
    7 July 23، 13:34
    Q. Moon
    حالا فکر کن خودم چه دورانی داشتم با مغزم U-U

    *سینه زنی همزمان با خوندن شعر ابوالبانی*

    پشمام یعنی قشنگ مشخصه همه ترشحات مریض گونه ذهنم تو این ایام رو طلاوت نموده ای هااااا :))

    بلانسبت عزیزم من گوه بخورم روزی از کامنتای بی پایانت خسته شم U-U

    مدیونی فکر کنی آخرشو های نوت خوندم T^T

    میرم اینو تو سیستم شاعران به اسمت سیو کنم معشوقه شاعرم اسم خودمو میزنم U-U
  • Baby Bunny
    7 July 23، 09:45
    Baby Bunny

    ژان ژان^^

    کنکورت تموم شد نه؟! 

    اگه تمومه تبریک عرض موکونم :)))

     

  • Q. Moon
    7 July 23، 11:24
    Q. Moon
    آرهههههه
    بالاخره خلاص شدم حیحی :))
    م/مه + نان ^^
  • Stella
    4 July 23، 12:27
    Stella

    شرمنده که دشمنتونه خانوم نویسنده (3>). پارت جدید رو خوندم و فهمیدم تا چه حد شیفته‌ی مغزِتونم؛ کلی بوس به قلمتون.♡

  • Q. Moon
    4 July 23، 18:26
    Q. Moon
    بوس بت که 3>
    منم عاشق خوندن نظرات شمام بس که انرژی خوب میدین به آدم :) ♡
  • Stella
    3 July 23، 12:24
    Stella

    خانوم نویسنده؛

    پارت جدید ما رو کِی می‌دی دورت بگردم؟ :(((

  • Q. Moon
    3 July 23، 13:00
    Q. Moon
    *نگاه کردن به چپ و راست و سوت زدن*
    خانم نویسنده شرمنده اخلاق پاک و صبوریتون T^T
    این هفته به زور اصلا خونه بودم... ایشالا جبران میکنم U-U
  • jimi
    30 June 23، 10:55
    jimi

    پارت جدید کوووووو

  • Q. Moon
    30 June 23، 15:57
    Q. Moon
    ببخشیددددد دیروز اصلا خونه نبودم که ویرایشش کنم و pdfاش رو بزنم

    همین الان دارم درستش میکنم!!
  • Pante A
    23 June 23، 18:18
    Pante A

    اهم اهم 

    من دوباره برگشتم

    و

    واو اینو باش  پشمااااااااااااااااااااممممممممممممم 

     

    کویرینسیا شی  سوروایول مود چند پارته کلا ؟ میدونم داری ترجمش رو میداری ولی خود نویسندش نگفته جند پارته؟

    تعریفاتش رو زیاد از اینو اون شنیدم:/   منی که منتظرم فول شه بخونم...:/

    برم فعلا اینو بخونم تا جواب بدی 

  • Q. Moon
    23 June 23، 18:22
    Q. Moon
    خوش برگشتی عشق کوچکم :)) 3>

    والا خود نویسنده فولش نکرده ولی طبق حدسیات خود من، باید یه چیزی حدود 45 پارت بشه
    تا الان 26 پارت ازش آپ شده توسط نویسنده :)

    منم دیگه دارم طبق برنامه آپ خودمون پیش میرم ببینم تا اون موقع نویسنده چیز جدیدی میذاره یا نه..
    ولی خب خودم خیلی دوستش دارم به نظرم خلاقانه و جالب نوشته شده
    اما نمیدونم کی قراره فول شه T^T
  • عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
    22 June 23، 12:10
    عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه

    پارت دوم؟

    لبخند شیطانی*

  • Q. Moon
    22 June 23، 12:25
    Q. Moon
    پارت دوم!
    لبخند شیطانی‌تر* :))
  • Te
    19 June 23، 19:12
    Te

    خب میشه بعد کنکور روزای اپو بیشتر کنی ؟ 🥺

    راستی نگفتی چند پارته ؟

  • Q. Moon
    19 June 23، 19:46
    Q. Moon
    نمیدونم بیبی
    بعد کنکور میخوام یه سری کلاس برم و دنبال کار بگردم
    ولی اگه وقتم اونقدر ازاد بود که بتونم، به روی چشم
    بیشتر میکنم روزای آپ. T^T

    والا به قصد 5 تا شروع کردم.. ولی شاید بیشتر شه
    اما کمتر از 10 تاست.. مخم نمیکشه اون همه بنویسم :)
  • Te
    19 June 23، 19:10
    Te

    سلام 

     

    عع هنوز کنکورت مونده کوئرنسیا شی 

    چه رشته ایی میخونی ؟ 

     

     

  • Q. Moon
    19 June 23، 19:45
    Q. Moon
    سلام عشق

    بلی هنوز ب/گایی در پیش دارم اینجانب =)
    والا من بهش میگم پارگی ولی گویا بقیه تجربی صداش میکنن
  • Te
    18 June 23، 22:57
    Te

    ای وایییی چی میبینم یه استریت اونم جونگ کوک 🎉

     

    فقط پوسترش خیلی خداست واهاووویی 🤧💎💎

    مرسی کوئرنسیا شییی🤍 فقط چند پارته ؟

    نمیشه روزای اپو بیشتر کنی (هعی افسوس که فول نیس کوئرنسیا قصد جون حداقل  من یکیو کردی 😶🥺)

    (ولی هی نمیگم فول بزار که غر نزده باشم 😂🤧)

     

    خسته نباشی ای پهلوان 

  • Q. Moon
    19 June 23، 06:29
    Q. Moon
    آره آره بالاخره خودمو جمع و جور کردم یکی از کارهای توی لیستو پست کنم T^T

    گوشت بشه به تنت مادر حیحی ^^

    بخدا نمیرسم بنویسم هنوز کنکورم مونده بعدشم باید دنبال کار بگردم...
    غر بزن اشکال نداره😂😂
  • عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
    16 June 23، 21:52
    عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه

    خسته نباشی مای کویین:))

  • Q. Moon
    17 June 23، 04:32
    Q. Moon
    خسته نباشی تووو :))
  • Stella
    16 June 23، 08:36
    Stella

    واو... این فقط بیش از حد فوق العاده بود.

    من اغلب استریت نمیخونم ولی خدایا... فقط پوسترش رو ببین :)))

    بی‌صبرانه منتظرِ پارت بعدم جانَم. خسته نباشی 3>

  • Q. Moon
    16 June 23، 08:57
    Q. Moon
    ای جانم.. نوش جونت بیبی T^T
    کامنتای این مدلی در صدر لیست موردعلاقه هامن قشنگ :))
    مرسی ازتتتت ^^ 3>
  • زن نامجون
    15 June 23، 21:24
    زن نامجون

    چطوری تا پنجشنبه صبر کنممم ⁦༎ຶ⁠‿⁠༎ຶ⁩. پارت بعد و میخوامممممممممم 

    امیدوارم پارت هاش کم باشه.. زود فول بشه :)))) 

     

    میخواستم نخونمش تا وقتی که فول شد ، ولی تحمل نداشتم خوندمش ⁦༎ຶ⁠‿⁠༎ຶ⁩ کوککممکمککککم نبنردیملپثنز کاشکی فردا دوباره پنجشنبه بود :(((

  • Q. Moon
    16 June 23، 04:15
    Q. Moon
    اتفاقا خودمم پارت بعدو میخوام😔
    ای بابا، ای بابا
    ولی فردا جمعست باید بیشتر از این حرفا شکیبا باشی :))))
  • Baby Bunny
    15 June 23، 21:06
    Baby Bunny

    فرصت؟!

     

    یوهاها 

  • Q. Moon
    16 June 23، 04:15
    Q. Moon
    فرصت خودمی :)
  • زن نامجون
    15 June 23، 20:35
    زن نامجون

    فرصت ؟ 

     

     

    استریتههههه نیمنقویتنینینلمین هبپمصنلخینبمثخبمثنبمسنبهین 

    *خوشحالی غیر قابل توصیف*

     

     

    به به به به به به 

    جناییههههههه هنزنثنبپبمی

  • Q. Moon
    16 June 23، 04:16
    Q. Moon
    تلاشاتون برا فرصت بودن ستودنیه😂

    آرهههههه بعد قرن‌ها استریت دادم🥲
    برو حالشو ببر :))
  • Alpha.Saty
    15 June 23، 20:32
    Alpha.Saty

    با اینکه من استریت نمیخونم ولی به طرز عجیبی این منو جذب کرد واو دیزاین پی دی اف عالی و خفنه

  • Q. Moon
    16 June 23، 04:17
    Q. Moon
    یوهاهاها
    ینی انقد ذوق میکنم کامنتا این مدلی میبینم
    مرسی عشق ؛)) 3>
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan