Querencia For All

~~~ خانه ای برای افسانه ها و افسونگرها ~~~
Q. Moon
Q. Moon Saturday, 17 June 2023، 07:37 AM

کوئرنسیا؛ در هر جا ^^

 

هی لاولیا ^^

این یه لیست کوچولو از راه های ارتباطی دیگه ست اگه دوست داشتین دنبال کنین :)

 

وبلاگ دیگم که پست هاش راهنماهای مخصوص برای نویسنده هاست

<<Fiction Heaven>>

 

چنل تلگرام که کارهای فول و گاهی هم سناریو و فیک چت های کوتاه توش پست میشه

(با فیلــ🐘ــترشکن بزنین بیبیا!)

<<Telegram Channel>>

 

همچنین از این راه ها هم میتونین باهام در ارتباط باشین:

<<ناشناس تلگرام کوئرنسیا>>

<<ناشناس وبلاگ>>

 

saliva  (Ot7) saliva  (Ot7) saliva  (Ot7) saliva  (Ot7) saliva  (Ot7) عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه Baby Bunny Baby Bunny Baby Bunny Baby Bunny Baby Bunny Nothing
💎 آخرین نظرات بیبی‌هام 💎 :
۱۲ تعداد نظراتتون :)
  • saliva (Ot7)
    15 January 24، 08:50
    saliva  (Ot7)

    ایبابا توئم ندیدیش که

    هیشکی مثل من کشته مرده سینمای ایران نیس:")

    من یه پا آیدرامرم برا خودم!

    بیخیال بگذریم

    یه وایب کلاسیک

    کاراگاهی که توی خیابونای سال ۱۳۴۰ با بارونی قهوی ای و کلاه لبه دار و پیپ دنبال قاتلی میگرده که کف خیابون رو گلگون کرده و خون روی زمین توسط اب بارون رقیق شده

    اره دیه یه همچین چیزی

    فقط مشکل اینه من فیلم با همچین خیابونایی که مال اون دوره باشه فقط شهرزادو دیدم اونم ۵ یا ۶ سال پیش الان هیچی یادم نمیاد نمیفهمم اصطلاحات چی به کار ببرم

     

  • Q. Moon
    21 January 24، 00:16
    Q. Moon
    اوهوم.. راستش من خیلی اهل فیلم و این چیزا نیستم
    کلا چند تا فیلم و سریال دارم که از سال ها پیش موردعلاقمن و هی برمیگردم همونا رو ریواچ میکنم..
    زیاد پیش نمیاد دنبال چیز جدید برم :>

    خب قشنگم... خودت انقدر قشنگ توصیف کردی الان من چی بگم وقتی مال خودت انقدر خوبه و چیزی کم نداره؟ :>>
    برای اصطلاحات که... خب برای اینجور نوشته ها، قلم ادبی تر بهتره که قشنگ خواننده رو بتونه به اون دوره ببره
    یه فضای ذهنی برای ریدر میسازه که باعث میشه تخیلاتش خود به خود به اون سمت و سوی قدیمی کشیده بشه
    شاید خوندن چند تا رمان کلاسیک بتونه کمکت کنه بری تو اون فاز
    خودت که ذهنت اونجا باشه، نوشتن آسون میشه
    برای ظاهر شهر و اینا هم، یه چندتایی عکس و اینا سرچ کن
    فقط درحدی که ایده کلی بهت بده
    به شخصه فکر میکنم اگه همه چیز خیلیییی دقیق توضیح داده نشه و خواننده این شانس رو داشته باشه که از تخیلات خودش هم آزادانه تر استفاده کنه در کنار توصیفات نویسنده، بهتر میتونه با نوشته ارتباط بگیره و احتمال اینکه دراپش کنه کمتره :>
  • saliva (Ot7)
    12 January 24، 14:16
    saliva  (Ot7)

    کوئری

    میخوام برا خوارزمی نمایشنامه بنویسم

    یه وایب کلاسیک بده یه چیزی مثل.... چجوری توصیفش کنم؟

    زمان شاه و اینا دیگه

    اکتور رو دیدی؟مرتضی و علی یه تئاتر اجرا کردن یه همچون وایبی

    یه ایده هایی تو ذهنم هست ولی راهنماییتو میخوام

    ایده جنایی معمایی نداری بم بدی؟

  • Q. Moon
    13 January 24، 12:08
    Q. Moon
    جانم؟ (وای اولین باره یکی اینجوری اسممو میگه. دوست داشتم :>)
    به به! چه افتخاری داری بهشون میدی زیبا U^U
    اکتور... فیلمه یا چی؟ نمیدونم راستش...

    نمیدونم دقیقا دنبال چی میگردی راستش..
  • saliva (Ot7)
    2 November 23، 23:09
    saliva  (Ot7)

    مگه تلگرامم ارشیو داره؟

    بیخیال

    فقط بدون من شاید نتونم ج بدم ولی هر روز چنلتو چک میکنم و...

    نمیشه بدون جوین دادن کامنت داد؟

    عیب نداره میام اینجا نظرامو مینویسم✅

    در کل تمام تلاشمو میکنم تا بدونی یه فن درجه یک پیدا کردی که میخواد یجوری ثابت کنه حامیته

  • Q. Moon
    16 November 23، 08:10
    Q. Moon
    آره همون توی لیست، لیستو بکشی پایین، آرشیوش اون بالا ظاهر میشه :>>
    ای قودا من به فدای تو دختر🥲🫶
    والا مطمئن نیستم ولی فک کنم بشه کامنت داد..
    جان من فدای این حامی😭😭💫🤍
  • saliva (Ot7)
    2 November 23، 17:29
    saliva  (Ot7)

    مشکلش اینه که نوشته از ۵۰۰ گپ و چنل بیشتر نمیتونین جوین بدبن ولی کل گپ و چنلام سر جمعش ۲۰ تاس ۵۰۰ تا از کجا خدا عالمه

  • Q. Moon
    2 November 23، 19:25
    Q. Moon
    شتتت... آرشیواتو چک کردی؟ شاید منتقل شدن اونجا و حواست نبوده :>
  • saliva (Ot7)
    2 November 23، 03:19
    saliva  (Ot7)

    چنل تلگرامتو یه نگاهی انداختمو تلگرامم متاسفانه یه باگ فاکی داره اونم اینه چنل نمیتونم جوین بدم و برام مثل کشیدن ناخون رو دیوار رو مخه.

    خیلی خوشم اومد و برام جالب بود

    و اون چالش ۱۵ روزه

    گفتی اگه بخوای فیلم کاراتو بسازی لفت الون؟حاجی خیلییییییی موافقم که

    ولی اگه در اینده مثل هدفی که دارم کارگردان و فیلم نامه نویس شدم کاراتو میدی فیلمنامه کنم برات و فیلمشو بسازم؟😔

  • Q. Moon
    2 November 23، 10:24
    Q. Moon
    عههه، خب پس اون قسمتی که قبلا گفته بودم اسمات نوشتن برام سخته رو خوندی؟ :>
    راستش خیلی وقته تو فکرم که اسماتو کلا حذف کنم از کارام یا اینکه کوتاه و سادشون کنم.. و از کارای جدید ب بعد، دیگه خمه رو علامت‌دار مینویسم!! واقعا این چند وقت عذاب‌آور بود برام. یکی از دلایلی که برای فلش دستم به نوشتن نمیرفتم همین بود نه نمیتونستم اسمات بنویسم🥲🥲
    ای وای، چرا؟! ینی تلگرامت چه مشکلی داره؟!
    وای عاشق اون چالشه بودم :>>> شاید بازم درخواست بدم برا این چیزا :>>

    حییییح تو کارگردان شو من تا آخر دنیا فیلم‌نامه میدم بت جیگر 😌😌💫
  • عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
    12 July 23، 21:48
    عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه

    مای کویین، حالت خوبه؟

  • Q. Moon
    12 July 23، 22:02
    Q. Moon
    آره هنوز زندم😅😅
    فردا دیگه برمیگردم خونه خدا بخواد این نبودنا رو جبران کنم😔😔
  • Baby Bunny
    20 June 23، 14:26
    Baby Bunny

    مرسی ازت:)

  • Q. Moon
    20 June 23، 16:50
    Q. Moon
    شرمنده نکن بچه هنوز کاری نکردم که😅😅
  • Baby Bunny
    20 June 23، 12:36
    Baby Bunny

    بیبی من متن نگار رو ریختم و عاجزانه در انتظار یه آموزش مشتی کار باهاش تو بلاگم *خنده های فراوان*

    با تچکر:)

  • Q. Moon
    20 June 23، 13:01
    Q. Moon
    اتفاقا تو برنامه
    فقط زمان میبره یکم تا پستشو آماده کنم
    و اینکه تو اون وبلاگ میذارم
    خبرت میکنم هر وقت پست شد :)
  • Baby Bunny
    17 June 23، 22:08
    Baby Bunny

    من فدات بشم که T^T

  • Q. Moon
    18 June 23، 19:01
    Q. Moon
    دور از جووون T^T
  • Baby Bunny
    17 June 23، 12:32
    Baby Bunny

     تراکتور سایت منم؛ یونو؟! ؛)

     

  • Q. Moon
    17 June 23، 16:08
    Q. Moon
    نخیر شما تاج سر منی T^T
  • Baby Bunny
    17 June 23، 09:44
    Baby Bunny

    حیف که تلگرام ندارم وگرنه اونجارم درو میکردم بیبی:)

  • Q. Moon
    17 June 23، 10:16
    Q. Moon
    تا الان که درو نشده اصلا T^T
    ولی بدون تو که صفا نداره :))
  • Nothing
    17 June 23، 09:35
    Nothing

    از اونجایی که من تمام مرز های وبلاگتو اباد کردم گفتم اینجارم اباد کنم دیگه

    ایح ایح

  • Q. Moon
    17 June 23، 09:39
    Q. Moon
    تلاشت ستودنیه اصن😂💙
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan