Querencia For All

~~~ خانه ای برای افسانه ها و افسونگرها ~~~
Q. Moon
Q. Moon Tuesday, 10 October 2023، 05:05 PM

Again You

فن فیکشن Again You

🌑 پارت آخر اضافه شد 🌑

پارت فول به زودی جایگزین میشود!

 

 

نویسنده: Savage Kitten

 

کاپل: کوکوی × یونمین × نامجین × (هوسوک × تی ری)

 

ژانر: امگاورس × مافیایی × درام × اکشن × اسمات × معمایی × دارک

 

هشدار: تجـ...ـاوز × خیانت

 

محدودیت سنی: +18

 

روزهای آپ: شنبه - یک هفته در میان

 

 

🤍 برشی از داستان 🤍

 

بین جمعیت چشم چرخوند اما نتونست پیداش کنه.

حالا تنها و احتمالا تنها فرصتش بود ولی جانگکوک خودش خرابش کرد. اگه بارها تلاش کرده فقط یه بار میدیدش، نه تنها این وضعیت اون نبود بلکه الان خوشحال ترین امگای جشن بود. نه یک امگای فراری از همه چیز.

حالا تهیونگ باید میرفت.. باید رها میکرد؛ زندگی ای رو که هرگز متعلق به خودش نبود!

 

 

لینک های دانلود

 

 

🖤🤍Part 1🤍🖤

 

🤍🖤Part 2🖤🤍

 

🖤🤍Part 3🤍🖤

 

🤍🖤Part 4🖤🤍

 

🖤🤍Part 5🤍🖤

 

🤍🖤Part 6🖤🤍

 

🖤🤍Part 7🤍🖤

 

🤍🖤Part 8🖤🤍

 

🖤🤍Part 9🤍🖤

 

🤍🖤Part 10🖤🤍

 

🖤🤍Part 11🤍🖤

 

🤍🖤Part 12🖤🤍

 

🖤🤍Part 13🤍🖤

__________

 

 

بخوانید و لذت ببرین گوگولیا ^^

به زودی فایل نهایی رو تحویلتون میدم T^T

و یه خسته نباشین گندههههههه برای نویسنده ^^ 3>

پوکر پوکر پوکر پوکر زن نامجون زن نامجون زن نامجون زن نامجون زن نامجون savage kitten Baby Bunny Baby Bunny Adrina :( Adrina :( Nothing savage kitten Baby Bunny momo عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه Baby Bunny Baby Bunny Nothing Pante A Baby Bunny عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه Baby Bunny عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه Baby Bunny Red زن نامجون Nothing Nothing سویج کیتن
💎 آخرین نظرات بیبی‌هام 💎 :
Tags :
۳۴ تعداد نظراتتون :)
  • پوکر
    21 November 23، 20:39
    پوکر

    خواهش میکنمم اره یمدونم شرایط سختیهه

    امیدوارم موفق باشییی

    فداتشم♥♥

  • Q. Moon
    21 November 23، 21:18
    Q. Moon
    شرایط داره سخت فرو میره T~T
    همچنیییینن فایتینگگگگگ🤍🩶🖤
  • پوکر
    17 November 23، 18:13
    پوکر

    مرسییی عزیزم هه

    اره ددی گفت من اصلا با تو توی فضایی ها اشنا شدم دیدم اینجا جواب نمیدی نگران شدم از دد پرسیدم بهم گفت دستش درد نکنه

    الهیی بمیرم من براتت

  • Q. Moon
    20 November 23، 08:25
    Q. Moon
    ای خدا ببخشید دیگه فکر کنم در جریان اوضاعم باشین T~T
    دور از جونت عزیزممم
  • پوکر
    1 November 23، 17:29
    پوکر

    ای بابا، من گردن گیرم خرابه‌ها درس نخوندنتونو گردن نیمیگیگیرم U-U

    نمیدونم در جریانین یا نه (احتمالا باید یه اطلاعیه بدم...) ولی من دانشگاه و خوابگاهم.. و لپتاپم رفته تعمیر پس فعلا نمیتونم پارت فول بزنم متاسفانه :>
    ولی کار قشنگیه کیتن-شی خیلی با استعداده
    عههه ولی امتحانو خوب دادممم
    اره اره میدونم ددی بهم گفتت
    وای دختر شت فداسرت بابا عیبی نداره مهربونن
    پس پیش به سوی خوندننن
    ♥♥
  • Q. Moon
    2 November 23، 10:26
    Q. Moon
    عهههه تبریک میگم برای این دستاورد U^U
    ددی گفت؟ کِی؟ کجا؟
    پیش به سوی پاره شدن با ارائه‌های دانشگاههههه T~T
  • پوکر
    23 October 23، 20:31
    پوکر

    ببین چه کردی با مننن

    مثلا قرار بود برم فیزیک بخونم:)))))))

    ولی ببین الان اینحاممم

    میدونی ادم خیلی گشادیم و حال ندارم برم پارتارو دونه دونه دان کنمم سوو کی فولشو میزاری زیبارو

    و اها البته اگه نمیزاری گشاید رو کنار میازرم دیگه چاره ای نیستت

  • Q. Moon
    31 October 23، 10:28
    Q. Moon
    ای بابا، من گردن گیرم خرابه‌ها درس نخوندنتونو گردن نیمیگیگیرم U-U
    نمیدونم در جریانین یا نه (احتمالا باید یه اطلاعیه بدم...) ولی من دانشگاه و خوابگاهم.. و لپتاپم رفته تعمیر پس فعلا نمیتونم پارت فول بزنم متاسفانه :>
    ولی کار قشنگیه کیتن-شی خیلی با استعداده U^U
  • زن نامجون
    22 August 23، 00:42
    زن نامجون

    مربی خیلی تاثیر داره تو تمریناتو فایتو ای چیا کلاء 

    ولی خب خود آدمم تلاش کنه موفق میشه .. امروز رفتم کلاس استادم گف که یه مسابقات شیراز تو ای هفته ها 

    یه مسابقات کشوری هم تهران ماه مهر .. 

    به من گفته باید باهاشون برم 😭

  • Q. Moon
    22 August 23، 01:16
    Q. Moon
    اوهوم موافقم شدید
    مربی ما خودش اصن تمرین نمیکرد بامون و واسه همین کلاس همیشه فاز خسته‌ای داشت
    و رسما از بین ۲۰ نفر، من تنها کسی بودم ک واقعا حاضر بودم کتکه رو بخورم ولی ی تمرین جدی داشته باشم
    بقیه در میرفتن ازش

    اوه لالااااااا
    برو ببینیم چ میکنی دارسییییی!!♡♡
  • زن نامجون
    21 August 23، 18:54
    زن نامجون

    خب مسابقات برا ورزش اصلیم نبود .. چون من موی تای کار میکنم و رفتم مسابقات کیک بوکس ، ولی خب طلا گرفتم 

  • Q. Moon
    21 August 23، 19:55
    Q. Moon
    جون جون خانم ورزشکار😔🫶
    همین بود که وانشات نیو لایفو انقد خفن توصیف کردی پس خودت اینکاره ای :>>> 3>
    من خودم کیک بوکس کار میکردم.. احتمالا دوباره برگردم ولی مربیمو عوض کنم
  • زن نامجون
    21 August 23، 01:44
    زن نامجون

    منم دلم برات تنگ شده بودددد 

    اره دیگه کلا اومدممم 

    این چند روز بخاطر مسابقات استانیی که داشتم نبودم ، ولی الان کلا هستم .

  • Q. Moon
    21 August 23، 10:16
    Q. Moon
    :) 3>
    هوراااااا
    اوه جون! دارسیمون مسابقه استانی داشته چ خافان!!!
    چ مسابقه‌ای حالا؟
  • زن نامجون
    5 August 23، 13:59
    زن نامجون

    داشتم اعتراض میکردم ، تا زمانی که اسم نویسنده رو دیدم :))))

  • Q. Moon
    20 August 23، 12:26
    Q. Moon
    اعتراض وارد نیست؛ ختم جلسه!
    *منی که خودم در جایگاه متهم ایستادم، چکشو میکوبم تو سر خودم*
    وایییییییی دارسی برگشتی دیگه؟ :)))
    چطوری دختر؟ چه خبرااا؟
    دلم تنگ شده براتتتتتت!!! T^T حیح 3>
  • زن نامجون
    5 August 23، 13:55
    زن نامجون

    چراااااااچرااااااااااا من منتظر پارت جدید اون یکی بودممممممممممممممممم،😭

     

  • Q. Moon
    20 August 23، 12:27
    Q. Moon
    *سوت زدن و یواش عبور کردن انگار که من اصلا این پیام رو ندیدم و نمیدونم چه خبره*

    من یه پرندم!!! آرزو دارم!!! *با صدای بلند همراهی کنین دوسه تان*
  • savage kitten
    3 August 23، 02:46
    savage kitten

    سلام به همه ی عزیزانم به خصوص عشق دوست داشتنی همگی کئونسیروانیای گلم . اول اینکه جلوی همه میگم اینکه برای کسی مشکلات و شرایطی پیش بیاد و نتونه به راحتی گذشته کار ها رو پیش ببره طبیعیه و همگی قبول داریم. من راستش می خواستم یک خبر جدید بدم. بچه ها من حالم خوب نیست از نظر جسمانی کم خونی شدید ، رژیم غذایی حساس و این اواخر مجبور شدم بیشتر جانگ فود بخورم تا غذاهای اصلی ، ساعت خوابم نابود شده و همه ی اینا باعث شده بود سردرد و حالت تهوع و اینا بیاد سراغم ولی این اوخر 3 تا میخچه از تو پاهام و یکی از توی دستم بیرون کشیدن مقدار خونی که از دست دادم با پریودیم یکی شده پس خودتون می تونید تصور کنید چقدر اوضاع خرابه و علاوه بر اینها سندروم روده ی تحریک پذیر دارم که سیکل دو ماه یا یک ماه یکبار داره که شروع شده زیاد توضیح دادم ولی می خوام فقط بدونید که شرایطم واقعا سخته پس ممکنه چپتر بعدی سر وقت نیاد با یکی دو روز اختلاف بیاد ببخشید تا الان 5 صفحشو نوشتم ولی واقعا نمی دونم سر موقع میرسه یا نه بچه ها من خیلی اهل اینکه برام دلسوزی و اینا کنید نیستم و اصلا هم دوست نداشتم حالتون رو خراب کنم ولی این بار احتمالا بیشتر هم بد شه پس از پیش میخوام بگم بار بعد تقصیر کئونسیروانیا نیست خودم این بار دیر احتمال داره کنم ولی دوستتون دارم و حواسم بهتون هست قندا پس توروخدا مراقب حال خودتون باشید عاشقتونم از دور سویج کیتن

  • Q. Moon
    20 August 23، 12:30
    Q. Moon
    وای خدایا سوجی خوبی بچم؟ :((
    امیدوارم الان دیگه حالت بهتر شده باشه!
    کلا بیماری چیز بدیه وقتی چند تاش با هم ترکیب شه هم که دیگه آدم بی طاقت میشه
    جدا امیدوارم حالت بهتر شده باشه بیبی لطفا به خودت فشار نیار
    سلامتت از هر چیزی مهمتره و ما همه جوره دوستت داریم ^^ 3>

    ریدرها
  • Baby Bunny
    15 July 23، 21:06
    Baby Bunny

    گذاشتم امشب بخونم...

    ولی من که شنا بلند نیستم. بیا همینجا خداحافظی کنیم که مُردم حسرت به دل نشم T^T

  • Q. Moon
    15 July 23، 21:15
    Q. Moon
    من جلوتر از شما غرق شدم اصن 
    از اون دنیا دارم جواب کامنت میدم U_U
  • Baby Bunny
    15 July 23، 14:24
    Baby Bunny

    *شیرجه زدن به روی گوشی*

    *با دستان لرزان کلیک روی آیکن دانلود*

    *پوزخند تهیونگی و خواندن فیک*

     

  • Q. Moon
    15 July 23، 18:55
    Q. Moon
    شنا بلدی؟ چون این قسمت خیلی خفنه ممکنه تو خفنیاتش غرق بشی U_U
  • Adrina :(
    1 July 23، 15:11
    Adrina :(

    میدونی وب بی تی اس زدم فالوم میکنی؟؟

  • Q. Moon
    1 July 23، 15:27
    Q. Moon
    ای جانمممممم عجب وبلاگی هم هستتتتت :))
    صد البته بیبی فالو شد!! 3> ^^
  • Adrina :(
    1 July 23، 12:52
    Adrina :(

    چرا من تا کلمه تجا**وز رو دیدم مشتاق شدم 

    -_-

  • Q. Moon
    1 July 23، 13:41
    Q. Moon
    نم چرا انگار اون فیکایی که شاملشن باحال ترن T^T
  • Nothing
    25 June 23، 21:19
    Nothing

    ببینین کی اینجا ذوق کرده و قر میده چون:

    یک : پارت جدیدو تازه دیده

    دو : نویسنده قراره ازین به بعد هفتگی اپ کنه

    سه : نویسنده تو کامنت ایدیشو گفته

    اره من *ریختن کاغذ رنگی و زدن برف شادی*

    ایح ایح 

    حمله به سوی پارت جدید*خنده ی شیطانی*

  • Q. Moon
    26 June 23، 06:49
    Q. Moon
    همیشه ذوق کنی و قر بدی T^T
    بدو بدو از دست ندی این پارتووووو :))
  • savage kitten
    25 June 23، 11:53
    savage kitten

    سلام به همه ی عزیزای دل کامنت هاتون رو خوندم همگی مایه دلگرمی من شدن و بهم انرژی برای ادامه دادن میده. امیدوارم ادامه ی کار هم همگی رو خوشحال نگه داره و حمایت هاتون رو از من دریغ نکنه. بچه ها من همیشه اینجا هستم و با کئونسیروانیای عزیز پاسخگوی محبت هاتون هستیم.

    از همین جا از بیبی بانی مهربون ، عمه ی سادات ( اسمت خیلی خوبه خدایی) گل ، ناسینگ عخش ، پانته آ ی مهربونم و موموی گل که برام کامنت گذاشتن ی تشکر مخصوص و ویژه تر میکنم. امیدوارم عخش هرجایی باشید همراهتون باشه و بوس به کله های خوشگل همتون

  • Q. Moon
    25 June 23، 13:16
    Q. Moon
    من به فدای تو که انقد خوبی آخه بچه T^T

    ریدرها
  • Baby Bunny
    24 June 23، 20:06
    Baby Bunny

    ویکوک شیپر نیستم ولی در حد فاک قشنگه.. نویسنده خسته نباشی.. فایتینگ!! 💪

  • Q. Moon
    25 June 23، 06:37
    Q. Moon
    در حد فااااکککک!! ک با یه عالمه سرکش!!! خیلی خفنه اصن T^T
  • momo
    20 June 23، 16:27
    momo

    نویسنده امیدوارم خسته نشده باشی من با اینکه اینهمه رمان خوندم ولی باید  اعتراف کنم که درسته تازه  اولشه ولی من جذبش شدم

     

  • Q. Moon
    20 June 23، 16:48
    Q. Moon
    درود به ریدر تازه رخ نموده :)
    وای تو منو چی میگی که زودتر از شما خوندمش و از همون پارت یک دیوونش شدم؟؟😭😭🌟
  • عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
    17 June 23، 19:29
    عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه

    نویسنده خسته نباشی:)

  • Q. Moon
    18 June 23، 18:58
    Q. Moon
    نویسنده داره ما رو به فاک میده امیدوارم حسابی خستگی رو از تنش بپرونه :))
  • Baby Bunny
    17 June 23، 12:33
    Baby Bunny

    بیبی فک کنم تا پارت آخر کل سایت قتل عامه:/

  • Q. Moon
    17 June 23، 16:07
    Q. Moon
    چرا؟؟!
  • Baby Bunny
    17 June 23، 09:47
    Baby Bunny

    به به نویسنده کمر همت بسته کشتار جمعی را بندازه. 😔😂

    چه قلمی داره لامذهب..

    خسته نباشی نویسندهههه 

  • Q. Moon
    17 June 23، 10:16
    Q. Moon
    آره میبینی؟
    اصلا با همین دو پارت هم کشته ها داده خودم یکیش T^T
  • Nothing
    17 June 23، 08:45
    Nothing

    به نویسنده:سلام عزیزم عزیزم سلام دوست دارم عاشقتم والسلام

    ...

    منی که تازه دیدم اومده:یوهاهاها

    همون داستان لبخند شیطانی و فشردن دکمه دانلود

  • Q. Moon
    17 June 23، 09:01
    Q. Moon
    عه چقدر این دیالوگ آشناست🤔

    یوهاها بزن بر بدن که چیز حقیه :)
  • Pante A
    6 June 23، 23:02
    Pante A

      اووووو خوووداااا

    باید ذکز کنم که پوسترش خداست؟ یا میدونین خودتون؟

    ایول نویسنده همون اول کاری ترکونده 

    حالا کوکوی و امگا ورس بودنش جدا جای  عر زدن خودشو داره پس عرررر

    درود بر سوج کیتن

    درود بر سایت 

    درود بر کویریسنسیا 

    و بدرود تا درودی دیگر...

  • Q. Moon
    7 June 23، 10:56
    Q. Moon
    تشکرات فراوان برای تعریف از پوستر :)) 3>
    آره میبینی همین پارت اول با آدم چیکار میکنه؟ اصلا خدااااا :)
  • Baby Bunny
    6 June 23، 14:54
    Baby Bunny

    <사랑해 :) 3

  • Q. Moon
    6 June 23، 15:50
    Q. Moon
    I purple u ;) <3
  • عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
    5 June 23، 01:41
    عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه

    نخیر، شیطان‌هوشنگ‌ابتهاج

  • Q. Moon
    5 June 23، 07:57
    Q. Moon
    تنها شیطانی که من میشناسم لوسیفر جوووونه😔😔
  • Baby Bunny
    4 June 23، 15:30
    Baby Bunny

    حتمااا بلو رز من:)

     

  • Q. Moon
    4 June 23، 15:32
    Q. Moon
    عشقی :) 3>
  • عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
    4 June 23، 13:52
    عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه

    ولی نویسنده خسته نباشی:)

  • Q. Moon
    4 June 23، 15:30
    Q. Moon
    نویسنده خسته نباشه به توان بی نهایتتتتتت :))
    حالمونو جا آورد با همین پارت اول
  • عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
    4 June 23، 13:52
    عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه

    زیبا است، خدافظ.

  • Q. Moon
    4 June 23، 15:29
    Q. Moon
    خیلی زیباست.. خداسعدی
  • Baby Bunny
    4 June 23، 09:53
    Baby Bunny

    و فاک! من الان وسط شمال ایران دارم بلاگ رو چک میکنم:)

  • Q. Moon
    4 June 23، 11:56
    Q. Moon
    شمااااال!!! :)
    جای منم برو خوش بگذرون بانیییی! 3>
  • Red
    4 June 23، 00:35
    Red

    سلام به طرز جذابی شعر اول منو جذب کرد خودم هم گاهی متن یا شعر مینوسم و حقیقتا فک کردم آخرش میگی نوشته کس دیگه و انتظار نداشتم نوشته خودت باشه در مورد خود متن هم کاملا رفته رفته بهتر شدنش رو حس کردم اولش یکم داشتم جای سوال داشت ولی قشنگ شد واقعا فقط اینکه دارک امیدوارم آخر داستان کسی نمیره 

  • Q. Moon
    4 June 23، 06:16
    Q. Moon
    وای دقیقا دیدی شعره رو :)))
    اصلا همینکه اومد قبل از شروع یه شعر گذاشت خودش یه جور امضا برای خودش بود
    قشنگی شعر و اینکه آخرش گفت مال خودش بوده و از جایی برنداشته هم یه برگ ریزان دیگه بود :))
    وای آره منم از الان استرس گرفتم که نکنه تهش بد تموم شه T^T
  • زن نامجون
    3 June 23، 22:50
    زن نامجون

    هعیییی مثل این که دست قلمم خوب نیست .. تصمیم گرفتم دیگه ننویسم .. چون زیاد طرفدار ندارم ... 

    .. فقط منم هرروز میام سایتتو چک میکنم ببینم درخواستیمو گذاشتی یا نه .. 

    نمیدونم 😭🤦🏽 

    از بی کاری .. رفتم فیکشنای ک*ص*ش*ع*ر ... نویسنده های چرتو پرتو میخونم .. 

    خودمم شدم جزوشون 😭😂

  • Q. Moon
    4 June 23، 06:20
    Q. Moon
    مقایسه پدر پیشرفته.. میدونی چرا؟
    چون مادر پیشرفت رو م.گاد :)))))
    (معذرت میخوام بابت این ادبیات زشت.. اما این تنها جوری بود که میتونستم حق مطلب رو برسونم T^T)

    سبک نوشتن آدم ها با هم فرق میکنه
    وگرنه اگه قرار بود همه با یه قلم بنویسن.. همه یه سبک و با یه وایب و فاز بنویسن که همه چیز تکراری میشد و دیگه کسی رقبت نمیکرد چیزی بخونه! :)

    پس اصلا اینطور درمورد خودت فکر نکن بیبی
    اگه دوست نداری بنویسی قصد مجبور کردنت رو ندارم.. ولی میخوام بدونی که ایده های قشنگی داری
    پس فکر نکن که از پسش بر نمیای! 3>
  • Nothing
    3 June 23، 21:10
    Nothing

    خب خوندمش🙂👍

    ....

    خیلیییییی خفن بودددددد 

    وایییی قلم نویسنده خیلی خوبهبههبهبه

    خدا به نویسنده برکت بده 🙂👍

  • Q. Moon
    3 June 23، 21:31
    Q. Moon
    نوش جونتتتت مادر T^T
    آره میبینی چه جنس خوبی داده؟ :)
    اون خودش برکته واسه ما T^T
  • Nothing
    3 June 23، 20:37
    Nothing

    وااااااییییی

    چی میبینم ؟

    کوکوی امگاورس ؟

    عاره؟

    عرررر

    ...

    خدا برکت بده به وبلاگتون😔(برای بار هزارم)

  • Q. Moon
    3 June 23، 20:48
    Q. Moon
    آرهههه میبینی نویسنده ها چه فعال شدننننن :)))
    اصلا بر نمیتابم این همه ایده و کاپل ناب رووو :))

    برکتش دست شماست😔😔
  • سویج کیتن
    3 June 23، 19:05
    سویج کیتن

    عزیزم مرسی از محبت و احترامت که حتی جلوی همه عذرخواهی میکنی مهربونی و احترام و شخصیت گلت ی دنیا ارزش دارم و جلوی همه خالصانه میگم خوشحالم باهات همکاری میکنم عخش

  • Q. Moon
    3 June 23، 20:49
    Q. Moon
    مرسی از تو برای این ایده ناب و قشنگ و فوق العاده ت :))
    منم شدیدا خوشحالم از اینکه سایت منو برای انتشار کار قشنگت انتخاب کردی و ممنونم ازت 3>
    شدیدا منتظر ادامه کارم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan