Querencia For All

~~~ خانه ای برای افسانه ها و افسونگرها ~~~
Q. Moon
Q. Moon Monday, 6 March 2023، 08:42 PM

My Street Cat is My Classmate

 

مولتی شات My Street Cat is My Classmate

.:: FULL ::.

 

 

 

نویسنده: Querencia

 

کاپل: پارک جیمین x کیم نایونگ

 

ژانر: هیبرید × عاشقانه × فلاف × مدرسه ای × اسمات

 

هشدار: کمی پت پلی / Pet Play

 

محدودیت سنی: +18

 

 

 

🐾مقدمه🐾

 

جیمین روی تختش دراز کشیده بود و درحالی که گربه خیابونیش رو روی سینه ش نشونده و اون کوچولوی دوست داشتنی رو نوازش میکرد، از همکلاسی موردعلاقه ش میگفت؛ کیم نایونگ، کسی که خیلی زود به دختر رویاهای جیمین تبدیل شده بود!

 

و وقتی داشت دم گربه رو بین انگشتهاش ناز میکرد و بهش میگفت که چقدر مشتاق بوسیدن اون دختره، ابدا انتظار نداشت که با حس سنگینی روی سینه ش چشم باز کنه و ببینه به جای گربه کوچولوش، همون دختر رویاهاش روی سینه ش خوابیده!

 

جیمین درحالی که دم دختر هنوز بین انگشتهاش بود، نگاهش بین چشم های براق نایونگ و گوش های گربه ایش در گردش بود و یه جمله، مثل ناقوس کلیسا پشت سر هم توی سرش زنگ میزد:

 

گربه خیابونی من همکلاسیمه!

 

 

🐾 Download 🐾

 

saliva  (Ot7) saliva  (Ot7) Baby Bunny Adrina :( جوجه رنگی^
💎 آخرین نظرات بیبی‌هام 💎 :
Tags :
۵ تعداد نظراتتون :)
  • saliva (Ot7)
    31 October 23، 12:50
    saliva  (Ot7)

    اممم

    کوئرنسیا

    دفعه قبل برا این فیک یه کامنت دادم و تو جوابش ندادی فک کنم خیلی ازم دلخور شدی من شرمندم🥲

  • Q. Moon
    31 October 23، 16:05
    Q. Moon
    نه نه
    خونام پیامتو و اتفاقا حرف دارم راجبش و کاملا درست میگی :>
    دقیقا تو تلگرام تو چنلم همین بحثو کردم یه هفته پیش!
    اصلا ناراحت نشدم و میفهمم منظورتو :>
    فقط چون یکم طولانی بود سختمه با گوشی جواب دادن🥲🥲
    حتما جواب میدم قول میدم ببخشید😭😭❤️‍🩹
  • saliva (Ot7)
    30 October 23، 14:40
    saliva  (Ot7)

    خب خب خب

    کوئر نسیا قشنگم بهبه

    نویسنده مورد علاقم بهبههههT-T

    میدونم با جنبه ای پس همه نظارتمو رک و رو راست میگم

    ببین

    خیلییی باحال بود اصلا عالی من واقعا از ته دلم ارزوی یک گربه دارم و گربه از بزرگترین دلخوشیای زندگیمه و خب گربه ها به طور عجیبی با من خو میگیرن ولی خب نمیتونم یدونه نگه دارم چون خودت که بهتر میدونی

     

    اما خب کوئر نسیا من کاراتو خیلی دوس دارم ولی با تمام احترامی که تو وجودمه میگم شرمندم اگه مجبورم با اراده و  خواسته خودم بعضی جاهای فیکات رو رد کنم و نخونم چون برای خودم مرز ها و باور هایی ساختم که بهشون احترام میزارم.

    میدونی،من طبیعتا وقتی این فیک رو خوندم یه ارمی ام دیگه.

    من یه آرمی ام و برای حریم شخصی اعضا یکم احترام قائلمو خودمو جای اونا میزارم

    خب ببینم تو فرض کن یه خواننده خیلی مشهوری، ایا ازینکه بفهمی طرفدارات انقدر تو زندگی خصوصیت فرو رفتن که تو ذهنشون اندام خصوصی بدنتو تصور میکنن بهت بر نمیخوره؟یا حتی تصور کردن کار های مستهجنی که توسط ایدلت انجام شه و خب حداقل میشه خوشحال بود که نایونگ توی این فیک یا سول آ تو فیک تنها رها شده شخصیتایین که تو دنیای واقعی وجود ندارن.

    بدی ماجرا ادمایی مثل تهکوک شیپران که کلی فن ارت از این دو تا منکه بد بخت در حال چیز کردن هم ساختن در صورتی که حتی از گرایش دقیق ایدلشون مطمئن نیستن.

    یا حتی ازون بدتر کسایی که فیکشن ا.ت دار میخوننو خودشونو با این وضعیت ها تجسم میکنن

    شاید بگی ما که این چیزا رو تصور نمیکنیم ما فقط میخونیمشون ولی کوئرنسیا ادم ناخوداگاه وقتی یه رمان یا فیک میخونه کل اون اتفاقات مثل فیلم از جلو چشش رد میشه حداقل برای من و امثال من که تایپشونxnxx عه اینطوریه.

    نوشته های هر کس به خودش مربوطه کوئرنسیا تو هنوزم که هنوزه فیکشن نویس مورد علاقه من هستی و میمونی ولی خب میخواستم بگم:

    برای بیشتر خونده شدن و موفق شدن کارهات مجبور نیستی حتما کلمه"اسمات"رو توی ژانر کارت بنویسی یا حتما نیاز نیست لیمیت ایج کارت +۱۸ باشه.

    چه رمان نویس ها و نویسنده های مشهوری که سراسر جهان نیستن  که بدون نوشتن اسمات موفق شدن.

    پس حداقل برای اینکه وجدان خودمون آروم بگیره سعی کنیم یکم برای حریم شخصی پسرامون احترام قاعل شیم چون اونا اسباب بازی جنسی ما نیستن:)

    حداقل اگه اسمات مینویسی علامت دار بنویس:")

    ببینم ناراحتت نکردم؟

    میدونم همیشه با امید و آرزو میای کامنتای پستاتو بخونی و الان ممکنه خیلی از دستم ناراحت شده باشی که چنین متن بلند بالایی برا دیس کردنت نوشتم ولی من دیست نکردم من فقط نظرمو گفتم.

    انتقاد و نظر شخصی که یه طرفدار پر و پاقرص به رایتر مورد علاقش گفته

    از صمیم قلب دوستت دارم کوئر نسیا و تا حالا به زیبایی دست قلمت هییییییچ جا ندیدم:)

    مراقب استعداد هات باش

    یون سالیوا، ریدری با عمق وجود🌱

    (پشمام تومار نوشتم که'-')

  • Q. Moon
    21 November 23، 12:50
    Q. Moon
    خب به جمال تمام و کمالت دختر جان U_U
    ای با با ای بابا! شرمنده نکنین T^T
    بفرما من طاقتشو دارمممم!!

    *عینک زدن برای اینکه بهتر ببینم* U-U

    منمممم!! دقیقا منم همینطورم! خیلی دلم میخواد گربه داشته باشم ولی نمیتونم.. نتیجشم میشه اینکه هی دلم قیری ویری میره که بشینم فیک هیبزیدی بنویسم اونم گوریا :>>

    بله کاملا میدونم درک میکنم چی میگی
    کاملا درست میگی.. درواقع اونقدر حقه که جوابی برای گفتن ندارم
    به قول گفتنی.. همون حرف حق جواب نداره ی خودمون
    خب قبلا یکم درمورد این حرف زدیم چون متاسفانه تا الان نتونستم این کامنتو جواب بدم ولی کامنتای دیگه رو جواب داده بودم و خودت در جریان یه سری چیزها هستی
    تا جایی که یادمه پست های چنل تلگرام رو هم گفته بودی میبینی پس احتمالا در جریان اون نظر سنجی هایی که درمورد کم کردن یا کلا حذف کردن اسمات از کارها بوده رو دیدی
    و خب یه سری از کارها که از قبل نوشته شده و من فقط الان دارم آماده ی پستشون میکنم (مثل مانهوای خالی که تازه آپش شروع شده ولی درواقع چند ماهی هست که نوشتمش) اونها رو تغییر نمیدم به جز اینکه به قول خودت، هشدار اسمات میزنم براشون توی فایل که هر کسی میخواد مثل تو رد کنه بتونه راحت بدون از دست دادن چیزی این کار رو بکنه.
    و برای کارهای جدید به احتمال خیلی زیاد دیگه اصلا اسماتی براشون نذارم :>
    ممنون برای رک و صریح بودنت، نه تنها ناراحتم نکرد بلکه باید بگم خوشحال هم شدم
    چون این حس رو بهم داد که میتونی راحت باهام صحبت کنی و به نظرت آدمی هستم که ارزش صحبت روراست رو داشته باشم 3>
    بله عزیزم و نظرت ارزشمنده و به اندازه همه کامنت های دیگه برام زیباست :> 3>

    منم همینطووووور بچهههههه T^T
    امیدوارم هر جا که هستی و توی هر مسیری که قدم میذ`اری، توش موفق باشی جوجه :>
    کوئرنسیا - نویسنده ای که از صداقتت ممنونه 3> ~(^-^~)
  • Baby Bunny
    28 May 23، 22:57
    Baby Bunny

    من غششششش

    اوففففففف که چه قشنگ بودددددد

     

  • Q. Moon
    29 May 23، 06:32
    Q. Moon
    *دویدم و آوردم آب قند برات*
    بیا بخور مادر😔
    مرسییی 3>
  • Adrina :(
    5 May 23، 18:46
    Adrina :(

    همین امروز خوندمش عالی بود از این ها بیشتر مینویسی؟؟؟

    لطفاااااااااااا

     

    فقط نایونگ که کاک بلاک بازی در آورد :)))

    اما از همش بد تر وقتی بود که پیش جیمین یهو تبدیل شد !!!

    -_-

     

  • Q. Moon
    5 May 23، 18:54
    Q. Moon
    نوش جونت بیبی :))
    این اولین باری بود که هیبرید کار میکردم و از اونی که فکر میکردم بیشتر طرفدار داشت پس حتماااااا و با کمال میل :))
    ولی نمیتونم قول بدم به این زودی باشه :( راستش چند تا سفارش مونده رو دستم بدجور باید اول انرژیمو بذارم رو اینا..
    ولی اگه چیزای این مدلی دوست دارین.. رو جفت چشم هام بیبی قشنگم :) 3>

    آره.. دیدی یونگی بچم چقدر مظلوم واقع شده بود؟ (T^T)

    ولی قشنگی داستانم همونجاش بود یوهاهاها :))
  • جوجه رنگی^
    22 March 23، 17:54
    جوجه رنگی^

    فرصتتت :)))

    آخرین نوشته ی زیباتم خوندم ^^

    واییی خیلی قشنگ بود .. بسی لذت بردم .. میدونی ، واقعا خوشم اومد از همه چیزش .. و فاخ من عاشق گربه هامممم :)))

    چی میشد من یه هیبرید بودم :)

    چی میشد انقدر یوبس نبودم و یکم اجتماعی تر بودم :)

    هییی ..

    خسته نباشی ♡

    منتظر فیکای بعدی هستم :)

    ...

    ..

    .

    حیح الان بیای ببینی چقدر کامنت دادم به رو مخ بودنم پی میبری 😂

  • Q. Moon
    22 March 23، 18:40
    Q. Moon
    اینو صرفا به خاطر این نوشتم که من گربه میخوام ولی نمیذارن (و نمیتونم) نگه دارم :)))
    ولی هق.. هیبرید بودنم چیز توپیه ها
    هعیییییی
    .
    .
    .
    رو مخ؟ رووو مخخخخ؟ تو باید قیافه منو میدیدی که اومدم دیدم اون بالا نوتیف زده 10 نظر جدید.. ذوق مرگ اگه آدم بود میشد من در اون لحظه :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan