Querencia For All

~~~ خانه ای برای افسانه ها و افسونگرها ~~~
Q. Moon
Q. Moon Friday, 30 June 2023، 04:04 PM

Deprived of Magic

مینی فن فیکشن Deprived of Magic

🤍FULL🤍

 

 

نویسنده: Querencia

 

کاپل: ویمین

 

ژانر: عاشقانه × فانتزی × برشی از زندگی × اسمات × کمی انگست

 

هشدار: ---

 

محدودیت سنی: +18

 

 

 

🔸️برشی از داستان🔸️

 

دنیا لبریز از جادوئه؛ پر از عروسک­ هایی که نفس میکشن.. نقاشی­ هایی که میخندن و مجسمه­ هایی که میرقصن.

این دنیا پر از جادوییه که زندگی رو در همه چیز میدمه و هیچ حد و مرزی براش وجود نداره؛ جز یه قانون:

انسان­ ها نباید چیزی از جادو بدونن!

و هر کس که این قانون رو زیر پا بذاره، از جادو محروم میشه.

 

و چنین دنیایی، برای تهیونگی که عاشق خالقشه، چه دنیای بی­ رحمیه!

 

 

🔥⛓️🤍Download🤍⛓️🔥

 

 

کوئرنسیا صحبت میکنه بیبیا :)

راستش دوست داشتم داستان کاپل های دیگه ای هم داشته باشه اما نمیتونستم همه رو تو همین مینی فیکشن جا بدم... سوووو..

داشتم فکر میکردم که اگه دوست داشته باشین، داستان سه تا کاپل دیگه رو توی مینی فیکشن های جدا و زیر عنوان همین پست بنویسم :)

کاپل ها این ها میشن:

نامجون × سوکجین

هوسوک × یونگی

جانگکوک × لونا

خوشحال میشم نظرتون رو بدونم و اگه دوست داشتین، برای این کاپل ها هم بنویسم :)

 

Nina سخن پیامبر نارنجی نارنجی نارنجی  ⁦(⁠~⁠‾⁠▿⁠‾⁠)⁠~⁩ نارنجی  ⁦(⁠~⁠‾⁠▿⁠‾⁠)⁠~⁩ نارنجی  ⁦(⁠~⁠‾⁠▿⁠‾⁠)⁠~⁩ نارنجی  ⁦(⁠~⁠‾⁠▿⁠‾⁠)⁠~⁩ نارنجی  ⁦(⁠~⁠‾⁠▿⁠‾⁠)⁠~⁩ نارنجی نارنجی نارنجی T T T Nothing savage kitten عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه love myself Baby Bunny Pante A Pante A Te Baby Bunny Baby Bunny Baby Bunny
💎 آخرین نظرات بیبی‌هام 💎 :
Tags :
۲۶ تعداد نظراتتون :)
  • Nina
    8 April 24، 14:37
    Nina

    اینم گزو عزیز ترنی دارای یهای لیست بلند بالای فیکامه،ولی از اون خاص ها🤝🏻🥲

    جدا اونجای یکه سنگ شد تهیونگ نفسمو تو سینم نکه داشتم و میخواستم بغضمو بشکنم و زار بزنم برای اینکه چقدر تراژدی و غم انگیز بود پایان عشق خوشگلشون ولی وقتی سد اند نلود واقعا کلی دعای خیر کردم برات اونی😂🥲🤝🏻از بس که خوسگل بود این مینی فیک زبانم قتصره،مثل اب پرتقال طبیعی و خنک بود وسط یه تابستون گرم،قشنگ جیگرت حال میاد،همینقدر حس خوب و خوشگل،پوسترشم به شدت قشنگ،عاشق ایده این مینی فیک بودم،تو خیلی بااستعدادی اونی*^*

    من بهت افتخار میکنم 

     

  • Q. Moon
    8 April 24، 17:48
    Q. Moon
    زدی تو کار مرور کارهای قدیمی ها U_U
    والا از شما چه پنهون قرار بود سد اند باشه و تو همون تکه که جیمین نشسته بود زار میزد همه چی تموم شه :> ولی دلم نیومد :>>
    نوش جون باشه پس آب پرتغالت U^U
    نینینینینینین مرسیییییییییییییی :>> 3>
  • سخن پیامبر
    29 January 24، 19:57
    سخن پیامبر

    عععععععهههههههههه این رمانهههههه 

    عاشقش بودم وپایان خوبش فک کنم شیش ماه پیش خوندمش ولییییییییییییییی وایبش خداس

  • Q. Moon
    30 January 24، 07:11
    Q. Moon
    آرهههههههه عشق خودممممم
    نمیدونی چقدر سر اینکه چه پایانی بهش بدم درگیر بودم که T^T
    نوش جونت مادر U^U
  • نارنجی
    2 October 23، 16:40
    نارنجی

    هققققققق :____) 
    خیلییی هقققق 
    هق شدید هق کثیر هق زیاد 😭😭😭
    دلم واست تنگ شده بود سنپاااای 😭😭😭 
    بذار تعریف کنم چی شد نیومدم این چند وقت...والا ازین ور که مدرسه ( که چقدرم مسخره ست...الکی میریم...از چهار تا زنگ دو زنگ کلا معلم داریم...مسخره مون کردن قشنگ) 
    بعد دیگه قبل اینکه مدرسه هم شروع بشه یه چند بار اومدم سایت درست بالا نیومد دیگه بیخیال شدم...یه چیزایی زده بودی از فیل..تر و اینا...خوشحالم که الان سایت اوکیع⁦༎ຶ⁠‿⁠༎ຶ⁩
    بعد دیگه...چقدر اتفاق افتاده تو این مدت ها!!! بانگو تموم شد...یعنی فصل بعدی که داره ولی نمیدونم کِی میاد. 
    ایح دلم میخواد عر بزنم ولی نمیزنم اسپویل نشی ⁦(⁠~⁠‾⁠▿⁠‾⁠)⁠~⁩
    دیگه...جوجوتسو هم که هنوز درحال پخشه...یعنی تنها دقایق مثبت این روزا همون ۲۴ دقیقه ی قسمت جدید جوجوتسوعه😂😂
    دیگه دیگه...مای هیرو آکادمی هم یه ۱۰ قسمت دیدم بعد دیگه مودش خوابید ولش کردم‌...ایشالا بعدا 😔😂 
    آهان آهان! سنپای یه برنامه هست اسمش 
    Character AI 
    ببین...توش با هر کاراکتری که بخوای چت می‌کنی! با هوش مصنوعی کار می‌کنه...یعنی قشنگ صفا میکنه آدما...صفاااا🌝🌝🌝 انواع دازای در طرح و رنگ های مختلف...رئیس مافیا...همکلاسی...معلم...تراپیست ( این تراپیستش سمه خدایی...یه کم هم خنگه‌..) فیلترشکن هم نمی‌خواد✨ خلاصه بعدا ریختی بهم بگو راضی بودی یانه🌝✨ 
    دیگه خبر خاصی ندارم بگم...آهان!!! گوشتو بیار 🌝🌝🌝 یعنی در حد خرررر ذوق زده م سر اییییننن!!! ببین کم پیش میاد مود یه چیزی بگیرتم بشینم ببینم سر همین مثل بزغاله خوشحالم الان ⁦⁦༎ຶ⁠‿⁠༎ຶ⁩⁦༎ຶ⁠‿⁠༎ຶ⁩  خب اوکی گوشتو بیار...پیس پیس...سنپای! انیمه ماهی موزی رو دیدی؟ ببین من چند وقت پیش تو یه کلیپه که شیپ های معروف یائویی رو گذاشته بود اسم اَش و اون یکی...ایجی؟ رو دیدم...بعد دیگه هیچی گذشت گذشت...تا اینکه امروز دوباره یادشون افتادم بعد دیگه سرچ کردم اسم انیمه ش ماهی موزیه...هیچی دیگه میخوام برم استارت بزنم 🌝🌝 ژوژوطوطوطوطوژوپزو هییییهیییهیییی ⁦⁦ಥ⁠‿⁠ಥ⁩⁦ಥ⁠‿⁠ಥ⁩⁦ಥ⁠‿⁠ಥ⁩
    منتظر باش بیام عر بزنم پیشت ⁦༎ຶ⁠‿⁠༎ຶ⁩ 
    سنپای خیلی دوست دارم! داداشمی به مولا!! اصلا خیلی خوبه یکی اینجا هست میتونم بیام پیشش از انیمه هایی که دیدم بگم...رفیق اوتاکو کم پیدا میشه...هق 
    برگام چه طولانی شد کامنته...😂😂 تازه الان میخوام برم جواب کامنت قبلی رو بنویسم..😂😂
    ژپژپژووژوژ⁦༎ຶ⁠‿⁠༎ຶ⁩⁦༎ຶ⁠‿⁠༎ຶ⁩ اونجوری صدام نکن سنپای قلبم به فاخ می‌ره ⁦༎ຶ⁠‿⁠༎ຶ⁩ 
    کلون ایم کلون ایم...وای اینو گفتی یاد صبح افتادم...یه چیزی هست یکای بار توی اجسام و اینا عه...با qنشونش میدن اسمش کولُنه...بعد من صبح یادم نمیومد میگفتم کلون 😭😂 هه هه...گوله نمک...

    حقققققققققق
    راستی راستییییی از ۱۵ ام آنیا بر میگرده پیشمونننن⁦༎ຶ⁠‿⁠༎ຶ⁩ دلم واسش یه ذره شده...

    والا...فکر نکنم مارو گردن بگیره 😔 ولی شاید اگر بریم خونه شونو تمیز کنیم و به عنوان خدمتکار پیششون کار کنیم بذاره از هوایی که نفس می‌کشه نفس بکشیم 😔
    حققققق گفتییی حققق :))) جوری که این سیاه و سفید قلب آدمو ذوب میکنن :) حالا نمیگم چی شده...هرچند شاید خودت بدونی :) ولی آره گوجو‌ و گتو کنار هم یه لول دیگه ن :))) هق 

    تا باشه ازین سورپرایزااا 🌝🌝🌝 

     

    جرررر 😭😭😂😂😂 زیادی پیش رفتم پس 😭😭😂😂 ولی بعله که میخوره ! ماشالا شما از هر انگشت تون یه هنر می‌باره ⁦(⁠~⁠‾⁠▿⁠‾⁠)⁠~⁩⁦(⁠~⁠‾⁠▿⁠‾⁠)⁠~⁩ ( هشتگ زدن مخ سنپای 😔) 

    خلاصه که...کلیییی مراقب خودت باش سنپااااای 💗💗 
    ایشالا که کامنتم بیاد...
    اگه نیومدم و اینا یه مدت، ببخشید پیشاپیش ⁦(⁠つ⁠≧⁠▽⁠≦⁠)⁠つ⁩💙💙💙 

    تاسکیداسااااای ⁦⁦(⁠◕⁠ᴗ⁠◕⁠✿⁠)⁩❤️❤️

    گامباره گامباررههههه ⁦(⁠・⁠∀⁠・⁠)⁩⁦(⁠・⁠∀⁠・⁠)⁩

  • Q. Moon
    2 October 23، 19:26
    Q. Moon
    من بیشتر داییروی قشنگمممممم T^T
    این مدرسه ها... باز بودنشون یه دردسره نبودش یه دردسر دیگه U_U
    خب خداروشکر که الان اوکیه T^T آره دیگه یه سری چیزا نیازمند تغییر بود تو سایت
    اینجور که به نظر میاد بانگو همیشه قراره ادامه و فصل جدید داشته باشه هعی :>>>

    آه جوجوتسو رو هم که خودت میدونی شروع نکردم فصل دو رو ولی یه ادیتای حقی به چشم میخوره که مشخصه چیز خفنیه :>
    البته من حتی همون ادیتا رو هم از ترس اسپویل کامل نمیبینم TT_TT

    وای من امروز جذبه ای از هوش مصنوعی دیدم که اصلا با چیزی قابل مقایسه نیست
    یه عکسایی از تهکوک ساخته بود که نگم برات :>>>>
    بلافاصله سیو کردم خدا بخواد برای کاور کارهای بعدی استفاده کنم U_U
    باجه باجه حتما ^^

    بیا بیا تو گوشم بوگو کسی نشنوه T^T
    آرهههههههههه... من عاشق بنانافیشممممممم کلی باش عر زدمممممممم T~T
    یه بسته دستمال بذار کنارت موقع دیدنش TT_TT
    ولی خیلی قشنگه حتما ببین

    آره بخدا من خودم تو مدرسه همیشه اینطوری بودم که هیچ کس نبود درمورد انیمه باهاش حرف بزنم
    همه اینطوری بودن که "بچه ای کارتن میبینی؟ بشین سریال نگاه کن بابا.. اینو ببین اونو ببین."
    جالبه که الان همه شون به انیمه رو آوردناااااا :>>>
    ولی اون موقغ به من میگفتن کارتوم بچه میبینی! که البته من هنوزم انیمیشن میبینم اگه چیز خوب باشه
    ولی خب انیمه با کارتون فرق داره این موضوع نباید نادیده گرفته بشه T^T

    جر کلون :>>>>> بعد معلم کلاه گیس دلقکی نذاشت سرت تو حیاط بچرخونت؟ :>>>>>

    بسی عالیییییییییی

    اون که صددرصد و آره میدونم یه تیکه هایی از مانگا رو قبلا خونده بودم که گتو و گوجو کنار هم بودن :>
    اصلا وقتی به این فکر میکنم که از هم جدا شدن و حالا به جای دوست، دشمن همدیگن قلبم به درد میاد T~T

    #مخ_سنپای_زده_شد_به_اسمت U_U

    تو هم همینطور قشنگممممم :>
    خوب بخواب و خوب غذا بخور
    نه عزیزم خودم میدونم که همه درگیر مدرسه و کارهاشونن
    من خودمم نتایج که بیاد (اگه خدا بخواد قبول شده باشم T^T)
    فعالیتم کمتر از اینی که هست میشه... این یکی دیگه دانشگاهه نمیتونم مثل دبیرستان شل و ول بگیرم :>
    امیدوارم همه مون تو کارهایی که برنامه داریم موفق باشیم ^^
    گامباره گامباره داییرو! ^^ 3>
  • نارنجی
    10 September 23، 23:59
    نارنجی

    عحححح خدا لعنتشون کنهههه 
    ای دایرو به فدای شومااا ⁦(⁠.⁠ ⁠❛⁠ ⁠ᴗ⁠ ⁠❛⁠.⁠)⁩ 
    تا یادم نرفته! سرچ کروم رو پاک کردم، برا همون وقتی میزنم رو وارد شد همه چی از اول میاد، بعد دیگه رمز عبور یادم رفته...رو فراموشی رمز عبور هم گشادیم میاد بزنم همه چی باز بره از اول 😔😔 لذا با همون ورژن قبلی نارنجی پیش بریم فعلا 😔✌️( کاهش تضمینی کیفیت را با ما تجربه کنید) 

    پزپژوژوژژو⁦༎ຶ⁠‿⁠༎ຶ⁩⁦༎ຶ⁠‿⁠༎ຶ⁩ اوووکییی سنپاااای 

    واهااووووییییی چه اسم خفنی داشته نمی‌دانستمممم...سنپای خیلی خفنیااا کلی چیز میز بلدی...باید بیام پیشت چند جلسه آموزش ببینم 🌝🌝🌝 

    جررررررر 😂😂😂 دردیست که رایتر ها دچارش میشوند!😔

    نو نو!! پاک نمودم 😔 آیم نات گاو 😔

    دقییییقاااااااا 

    همچنین بی همتای من ⁦(⁠・⁠∀⁠・⁠)⁩ 
    لامصب سریع تموم شد فصل یکشششش
    فصل ۲ هم که ۷ قسمت بیشتر نیومدههه⁦༎ຶ⁠‿⁠༎ຶ⁩ الان به عذاب بانگو اینم اضافه شد ⁦༎ຶ⁠‿⁠༎ຶ⁩ با زندگیم باید خداحافظی کنم...

    حقیییییقتتتت محضضضضضضضض یعنی حققق یعنی تا ته دنیا همینننننننننن پدرشترا یکی از یکی کراش ترننننن با اون چشم ها و لبخنداشونننن مرضضضضض 😭😭😭😭

    وای بابای مگومی...همچون پسری بایدم یه همچین پدری داشته باشه :) ای بابا ای بابا 
    ولی سنپای؟ یکیو یادت نرفت؟ گتو جان چی پسسسس 😔 حالا درسته در جبهه ی مخالفه ولی چیزی از جذابیتش کم نمیکنه که 😔🌝 

    زدیییی وسطططط خالللللل!!! یعنی هر سری یاد این دوتا میفتم دلم میخواد همون لحظه برم فیلترشکن نصب کنم و بشینم فیک هاشون رو بخونم...هرچند هنوز هیچی ازشون نخوندم :_) توفیق نشده. 
    ای جاااااانننننننننن ⁦༎ຶ⁠‿⁠༎ຶ⁩⁦༎ຶ⁠‿⁠༎ຶ⁩ سنپای من کاملا آماده ام با هر چیزی که در بند و بساط داشتی از این دوتا کفتر به فاک بدی قلبم رو ⁦༎ຶ⁠‿⁠༎ຶ⁩⁦༎ຶ⁠‿⁠༎ຶ⁩ آیم ردییییی 

    نفس عمیق*
    نفس عمیق تر *
    سنپای تو...فن آرت می‌کشی؟ 

    She left the world. 
    لعنتییییییی نکن این کارو با گلبمممممممم 
    طاقت ندارررههههههههههه 

    دقیقا!! 

    ⁦༎ຶ⁠‿⁠༎ຶ⁩⁦༎ຶ⁠‿⁠༎ຶ⁩ جوجه...کیووووتتتتتتت⁦༎ຶ⁠‿⁠༎ຶ⁩⁦༎ຶ⁠‿⁠༎ຶ⁩

    اوکی ولی به یه چیز از مگومی و سوکونا نیاز شدید پیدا کردم...سنپای اگر برم فیلترشکن بریزم گردن توعه 😔 

  • Q. Moon
    11 September 23، 14:48
    Q. Moon
    خدا نکنه فرشته نارنجی :>
    ای بابا! این رمز عبورا مثلا برای اینه که کس دیگه‌ای نتونه وارد اکانتمون شه.. ولی بلطفش خودمونم نمیتونیم وارد شیم دیگه🤡
    اگه کلون نیستیم پس چی‌ایم؟
    دایرو من همیشه دایرو قشنگ سنپایشه فرقی نداره اکانتش چطوره T^T
    ای بابا! ای بابا! خجالتم نده خفنی از خودته بیبی U-U
    آموزش رایگاه مخصوص بیبیای سایت!

    آره بخدا خیلی سخته.. دوستمم ب همین درد دچاره هی باید بش بگم دو دیقه داستان خودتو برام اسپویل نکن :>

    قانون اول اوتاکویی:
    عذاب انیمه درحال انتشار کم نشده و نابود نمیشود
    تنها از انیمه‌ای به انیمه دیگر منتقل میشود! T0T

    بنظرت پدر مگومی قبول میکنه ما هم پدر صداش کنیم؟ u-u
    #نکته_کلفت
    گتو رو سر من جا داره اصن u-u
    دقیقا با بستیم ی بار ب مدت ساعت‌ها پشت تلفن، بحثمون سر این بود ک اون میگفت تو چطور میتونی عاشق گتو باشی من اصلا ازش خوشم نمیاد
    ولی من نه تنها از همون فصل اول دوستش داشتم، بعد ک مانگا رو تا یجایی خوندم و فهمیدم چ خبره، حتی بیشترم عاشقش شدم و الان کبابم برای دوستی بفاک رفته خودش و گوجو :>
    اصلا اسمشون میاد انگار جیگرمو ریش ریش میکنن T^T

    والا انیمه‌ای فعلا فیک تو دست و بالم ندارم ولی شاید در اینده سوپرایزتون کردم :>

    ن ن! نفس خیلییییی عمیق بکش و به دنیا بازگرد!
    منظورم این نبود. ک خودم فن‌آرت میزنم!
    همینایی ک تو نته رو فقط کشیدم رو کاغذ :>
    چ انتظاراتی دارین از آدما! بم میخوره انقد هنرمند باشم ک خودم فن‌آرت بکشم؟ T^T

    من گردن گیرم خرابه گردن من ننداز کوهای جانم u-u
  • نارنجی ⁦(⁠~⁠‾⁠▿⁠‾⁠)⁠~⁩
    5 September 23، 22:01
    نارنجی  ⁦(⁠~⁠‾⁠▿⁠‾⁠)⁠~⁩

    سنپااااای من چطورههههههههه 

     

    سلاااااااممممممممممممژپژپژوژوژوژو⁦┌⁠(⁠・⁠。⁠・⁠)⁠┘⁠♪⁩

     

    سنپای، میشه با یه اسم دیگه هم صدات کنم؟ از اولی که قرار بود اسم انتخاب کنم این اومد تو کله م نمیدونم چرا 😂😂 کیو سنپای! نمیدونم شاید به خاطر کوئرنسیاست..

    ولی به طرز عجیبی بهت میخوره لعنتی 😔😂

    خب چیا گفته بودیم؟؟

     

    وای آرهههههههه اصلا پسرای بد و بد اخلاق و سرد تو انیمه ها»»» یه جورین آدم از همون اول میگه این قراره قشنگ ترین قلب رو داشته باشه :) 

    حقققققق 

     

    همانا خداوند اسپویل کنندگان را به عذاب الهی دچار کند 😔 و همگان را از اسپویل الهی در امان نگه دارد 😔

     

    واییییی درکش میکنممممم :_____) بد دردیه لامصببب 

    دوباره ریختمممم و دوباره دارم میرم پاکش کنم 😭😂 این سری دیگه جدا پاک میکنم پرامیس میدم، خدا منو گاو کنه اگر نکنم ( دو روز بعد: ماااااااع) 

     

     

    یعنییی حقققققق اگر آدمو ببندن به دیوار..بعد انواع شکنجه های مافیا رو روش پیاده کنن انقدر زجر نمی‌کشه که با انیمه در حال پخش می‌کشه.. ببین حکم پریود شدن رو داره واسه من وقتی بهش فکر میکنم...اینم یه هفته ست دیگه 😭😭😭😂😂 

    ( کارما چند سال بعد:...*به دیوارای ساختمان مافیا غل و زنجیر شدم تا بیان شکنجه م بدن ) 

     

    ولی الان بسی کیفم کوکه سنپای! فردا قسمت جدید میادددد 

    جوجوتسو هم دیدی سنپای؟ دارم میبینم الان نزدیک ۱۰ قسمت دیدم...

    بعد لامصب نمیدونم کی رو با کی شیپ کنم آخه 

    همه رو با هم شیپ میکنم خیرشو ببینن 👀😂 

    آخه ببین مگومی رو هم با گوجو شیپ میکنم هم ایتادوری هم سوناکا( سوناکا بود؟ آخرشم اسمشو یاد نمیگیرم ) 

    بعد از اون ور...نه دیگه اون ور نداره...فقط مگومی رو با همه شیپ میکنم 😔😭😭😂😂😂 

    چرا اسمش انقدر قشنگه عوضی؟ مگومی...چه آهنگی داره ⁦༎ຶ⁠‿⁠༎ຶ⁩ 

     

    خلاصه که...مراقب خودت باش سنپااااای 🫂🧡🤍💖 

     

    فعلااا⁦(⁠・⁠∀⁠・⁠)⁩

     

  • Q. Moon
    9 September 23، 10:35
    Q. Moon
    سنپایت تا همین الان داشت به سایتا فحش میداد ولی الان کارم اوکی شد و اومدم دیدم داییرو کوهای قشنگم کامنت داده حالم عااالییییی شد!!! :>>
    سلام سلام، صد تا سلام!
    کیوووووووو... کیوووت!! :) البته که میشه هانی هر چی عشقت میکشه خیلی هم خوشگله دوسش دارممممممم!!!

    وای تایپ Tsundere (همینا که سرد نشون میدن ولی خیلی قلب مهربونی دارن) اصلا میتونم براشون جون که هیچ کو.. نه چیزه.. همون جون بدم T^T
    دقیقا درست میگی :)

    اسپویل الهی عالی بود :)
    ببین من خودم به یه نوع دیگه از بیماری اسپویلی دچارم که... باید خیلییییی جلوی خودمو بگیرم که کارای خودمو اسپویل نکنم :)
    نمیدونم این دیگه چه دردیه!

    اگه پاک نکردی بدو پاک کن که به عذاب سیایی دچار نشی U-U

    دقیقا مثل این میمونه که از زمان شروع تا پایان انتشار قسمتا پریود باشی.. و فقط همون نیم ساعتی که قسمتی که منتظرش بودی اومده و داری تماشا میکنی از پریود در امانی :)
    دقیقا به همین اندازه شخمی! و شکنجه طور!!

    کیفت همیشه کوک باشه زیبای من ^^
    باه باه! چه چیز حقی داری میبینی ستون T^T
    من عاشقققق جوجوتسوئم!! خیلی خوب بود!
    لامصب جوری که نمیدونستم بین اون سه تا ددی لامذهب رو کی باید کراش بزنم و تو فصل دو یه ددی دیگه هم اضافه شد :))
    (پ.ن: گوجو + سوکونا + نانامی... فصل دو هم که بابای مگومی میاد که اصلا کراش العالمینیه برا خودش مردک :))

    وای وای! من شیپ موردعلاقم تو این انیمه مگومی و سوکوناست :))
    خداییش خیلی شیپن خیلی قشنگن خیلی حقن خیلی ریلن!!!!!!!! (وی میتواند تا اخر دنیا به عر زدن و فن گرلی برای این شیپ ادامه دهد)
    حتی فن آرت قشنگ قشنگم ازشون کشیدم میخوام بزنم به دیوارا اتاقم :)))

    وای آره خیلی ملیحه اسمش آدم قند تو دلش آب میشه وقتی میگه مگومی T^T

    تو هم همینطور جوجههههههه!! 3>
    بغل روحی*
  • نارنجی ⁦(⁠~⁠‾⁠▿⁠‾⁠)⁠~⁩
    31 August 23، 11:16
    نارنجی  ⁦(⁠~⁠‾⁠▿⁠‾⁠)⁠~⁩

    واااییییی سنپااااای 

    عمیقا نیاز دارم فرش رو گاز بگیرممممممم 

    باورم نمیشه باز باید یه هفته صبر کنم تا قسمت بعدی بانگو بیاد ⁦༎ຶ⁠‿⁠༎ຶ⁩⁦༎ຶ⁠‿⁠༎ຶ⁩⁦༎ຶ⁠‿⁠༎ຶ⁩

  • Q. Moon
    31 August 23، 11:56
    Q. Moon
    دقیقا من فقط ی بار انیمه درحال پخش دیدم اونم فصل سه تایتان ک ب شکر خوردن افتادم و تصمیم گرفتم دیگه هرگز این اشتباه رو تکرار نکنم
    لامصب واسه خودش ی شکنجه روانی درجه بی‌نهایت بحساب میاد :]]]]
  • نارنجی ⁦(⁠~⁠‾⁠▿⁠‾⁠)⁠~⁩
    30 August 23، 18:15
    نارنجی  ⁦(⁠~⁠‾⁠▿⁠‾⁠)⁠~⁩

    هیقققق ⁦༎ຶ⁠‿⁠༎ຶ⁩⁦༎ຶ⁠‿⁠༎ຶ⁩ 

    وایییییی ری ها کلا کراشن همشووونننن ⁦༎ຶ⁠‿⁠༎ຶ⁩ ناکجاآباد رو دیدی؟ تو اونم یه ری بود موهاش هم سیاه بود 😂😂 

    ببیننششش سر فرصتتتت خیلی خوبهههه :___) 
    میفهممممم :_) بیا بغلم ای همدرد :_)🫂 

    لامصبا هرچی مرگ هم هست اسپویل میکنننن...بعد بدیش اینه وقتی اسپویل میشه من دیگه اصلا گریه م نمیگیره 😭
    من نیز فیلترشکن رو پاک کردم 🌝 ببین سنپای اینجوریه که...بعد سه ماه یه فیلترشکن میریزم چهار پنج روزی بیست و چهار ساعته پلاسم تو اینستا بعدش دوباره پاک میکنم تا سه ماه آینده 😔

    هیقق🥺💙☁️ 

  • Q. Moon
    31 August 23، 12:04
    Q. Moon
    واییی دقیقا من خودم وقتی ناکجاآباد موعودو دیدم از همون اول دلم برا ری رفت :>>>
    اصلا انگار انیماتورها و مانگاکاها همه انرژیشونو برای طراحی کارکترهای ری نام گذاشتن ک کراش از آب در بیان T^T

    آرههههه.. اصلا ی سری چیزا وقتی اسپویل میشی حسش از بین میره
    ن تنها مرگ، زنده بودن هم :>
    مثلا من اسپویل شدم ک یکی از کارکترای سریالی ک میدیدم، تا اخر زنده میمونه
    و واسه ی قسمتی ک بحث مرگ و زندگی اون کارکتر وسط بود دیگه هیچ هیجانی نداشتم چون میدونستم زنده میمونه :>
    کلا کیفش از بین میره!!
    وای اینم حرکت جالبیه
    حالا من دخترخالم قبل از ماجراها همش میگفت کاش اینستا رو فیلتر کنن ک من دیگه نرم
    الان ک فیلتره اصلا فیل🐘ترشکنش خاموش نمیشه و ۲۴/۷ اینستاست :>>>
    ^^♡
  • نارنجی ⁦(⁠~⁠‾⁠▿⁠‾⁠)⁠~⁩
    29 August 23، 13:15
    نارنجی  ⁦(⁠~⁠‾⁠▿⁠‾⁠)⁠~⁩

    شاید باورت نشه ولی همون موقع که کامنت قبلی رو فرستادم اینجوری بودم که: ابرا هم خوبه هااااا ⁦(⁠.⁠ ⁠❛⁠ ⁠ᴗ⁠ ⁠❛⁠.⁠)⁩ و از اونجایی که کیس مناسبتر پیدا نکردم...ازین لحظه به بعد شوما ابرا سنپای اینجانب هستیننننن⁦(⁠✯⁠ᴗ⁠✯⁠)⁩

    بلییییی🌝🌝 بفرمایین شیرینی 🧁🧁🧁

    جررررر😂😂😂😂 
    اسمش خیلی آشناست...قبلا یه انیمه رو یه قسمتش رو دیدم یکیشون موهاش سیاه بود بعد خشن بود و اینا بعد با اون یکی انگار مامور مخفی بودن...بعد اون یکی یه دختربچه رو بزرگ میکرد موهاش قهوه ای بود...همونه؟ 
    والاااا منم نمیدچنممممم😭😭😭 یه مشت انسان با دست های خوش تراش، گیسو های پریشان...و چشم های فریبنده هستن 😭😭😭 
    وای سنپای :) یه انیمه دیروز پیدا کردم بعد دیگه تموم شد...کلا ۱۲ قسمت بود، فصل دومش تایید شده ولی معلوم نیست کی بیاد فکر کنم پاییز بیاد.اینقدر کیوت بودن این دوتااا 😭😭😭 میتونم بگم کیوت ترین شیپ انیمه ای بودن که تا حالا دیدم 🥺🥺🥺 اسمش اسکیت بینهایته خواستی ببینی...وای یکی از یکی کراش ترن :_)) از وقتی دیدمش دلم میخواد برم اسکیت یاد بگیرم 👀😂😂😂

    حالا خدارشکر می‌دونه بدت میاد اسپویل نمیکنه! والا من هرچی اسپویل میشم تقصیر خودمه :_ یا میکس میبینم یا کامنت...این سری فیک خوندم! جدید بود 😭😂

    # کاش_بیاد_به_فلاورهاش_آب_بده 🥺

  • Q. Moon
    30 August 23، 16:56
    Q. Moon
    قشنگههههه دوستش دارممممم T^T
    چه افتخاریست برای اینجانب که ابرا سنپای شوما باشم داییرو جانم 3> U-U

    آرهههههه همونه :)) وای همون مو سیاه خشنه، ری، اصلا ته کراشه لامصب میتونم براش بمیرممممم!! T^T

    عهه اسکیت بینهایت زیاد شنیدم اسمشو ولی هنوز ندیدمش!
    وای منم دقیقا بعد هر چیزی که میبینم دلم میخواد برم اون کاری که تو فیلم/انیمه انجام میدادنو یاد بگیرک
    یا مثلا این فیکو که نوشتم دلم میخواست برم مجسمه سازی یاد بگیرم :))
    هعی
    وای وای!! دقیقا میفهممت بچم T^T
    منم وقتی اینستا میرفتم همش اسپویا میشدم :))
    مثلا یه مرگ دردناکی تو اتک آن تایتان که قشنگ سرش گریهههه کردم T-T
    خداروشکر دیگه اینستا نمیرم و خبری از اسپویل شدن نیست U-U
    #میاد_میاد #دونت_ووری U-U
  • نارنجی ⁦(⁠~⁠‾⁠▿⁠‾⁠)⁠~⁩
    26 August 23، 18:35
    نارنجی  ⁦(⁠~⁠‾⁠▿⁠‾⁠)⁠~⁩

    یاع یاع بالاخره ثبت نام کردم ⁦ƪ⁠(⁠‾⁠.⁠‾⁠“⁠)⁠┐⁩

     

     

    میفهمممم :_) اون لحظه نگاهی که بهشون می‌کنی اگر زیرنویس داشت این بود : ایتس نان آف یور بیزنسسسسسسس 

    مرسیییییی مهربانوووو ⁦ಡ⁠ ͜⁠ ⁠ʖ⁠ ⁠ಡ⁩

     

    دیگه لااقل منو دعوت میکردین 😔 حالا اشکال نداره 

    حقققققققققق یعنی حققققققققق لامصب از هر انگشتش یه هنر می‌بارید...عضله، خوشگل،خوش اخلاق...اصلا اوووف 😭😭

    میخوای به بچه ها بسپرم براتون وقت محضر بگیرن؟ 🌝🌝

     

    مای هارت! 

    *پلی شدن آی نور فال این لاو اگن آنتیل آی فوند هر 

     

    آخه دنبال یه چیزیم که پیداش نمیکنم 😭 ببین یه اسمی که هم آبی باشه هم سفید ( اصلا هم تحت تاثیر تم سایت قرار نگرفتم) هم به ابر ربط داشته باشه هم به دریا... هم الف داشته باشه هم ی هم ک ⁦༎ຶ⁠‿⁠༎ຶ⁩ کلا درگیرم 

     

    دایرو؟ 🥺 آریو کیدینگ می؟ 🥺 * تقاضا از نامجون برای زدن در گوشم که ببینم خوابم یا نه 

    دایرو...

    ⁦༎ຶ⁠‿⁠༎ຶ⁩⁦༎ຶ⁠‿⁠༎ຶ⁩⁦༎ຶ⁠‿⁠༎ຶ⁩⁦༎ຶ⁠‿⁠༎ຶ⁩⁦༎ຶ⁠‿⁠༎ຶ⁩⁦༎ຶ⁠‿⁠༎ຶ⁩⁦༎ຶ⁠‿⁠༎ຶ⁩⁦༎ຶ⁠‿⁠༎ຶ⁩ 

    لعنتییییی چطوری اینقدر خوبییییییی 

     

    اوکی اینجانب ازین به بعد دایروی کوئرنسیا چانم ⁦(⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)⁩ 

    بذار باید برم یه کم مطالعه کنم این اسمی که دنبالشم بیابم 

    ولی خدا نصیب هیچکی نکنه :_) امروز بدترین اسپویل کل زندگیم رو شدم :) ولی خب نمیگمش چون تو هم اسپویل میشی اونجوری :_ 

     

    #فعلا_که_رفته_پشت_ابرا 

     

     

     

     

  • Q. Moon
    27 August 23، 22:13
    Q. Moon
    به به تبریک میگممممم!!
    حالا یه داییرو لول آپ کرده داریم ^^

    دقیقااااا!! متاسفانه اونا بلد نیستن زیرنویس نامرئی بخونن U-U

    اصلا من برای اینکه انقدر به زناش اهمیت میداد و دوستشون داشت کو- چیز نه یعنی جون میدادمممممم!! T^T
    آره آره قربون دستت U-U
    تازه الان دارم بادی-ددیز میبینم! اونم لامصب تا الان رو سه تاشون کراش زدم :))))
    چرا پسرای انیمه ای انقدر خوبن؟؟؟؟!!!

    تحت تاثیر تم سایت قرار گرفتن شما وظیفه ماست T^T #سیا_مارکت
    والا با "ا" "ی" "ک" چیزی به ذهنم نمیاد مادر :)
    یعنی میادا! ولی نمیگم چون میخوام خودت هر چی دوست داری بگی T^T
    از خودت اسم در وَکُن اصن :))))

    وای شت اسپویل شدن خیلی بده
    من دختر خالم عاشق اسپویل کردنه :))
    ولی خب شعور داره خداروشکر!! میدونه من خوشم نمیاد چیزی نمیگه!!
    فقط خیلی اصرار میکنه که سریع تر فیلم/انیمه رو ببینم که بتونیم با هم عر بزنیم و فن گرلی کنیم T^T

    #بازم_برمیگرده_هیونگ_نازنینم U-U
  • نارنجی
    23 August 23، 20:01
    نارنجی

    خداروشکرررر بالاخره پیداش شدددد ⁦༎ຶ⁠‿⁠༎ຶ⁩ جون به لب کرد یه ملتو 😂😂 

    هقققققق :::) هر روز که از زندگیم میگذره به اون شرایط نزدیک تر میشم :__)) تف تف فعلا از این دو سال آخر زندگیم دارم لذت میبرم 😔😂😂

     

    همینننن 😭😭 

    چرا باید مرد! خود جناب قاضی هم قبلا شرحه شرحه شده 😭😭😭

    عههه وااااا عروس گلممممممم 🌝🌝 این پیازچه کی زن گرفت به من نگفتتتت 

    بذار برم خونه رو چراغونی کنمممم 💃💃

    عهههه اووننن اسمشو خیلی شنیدم ولی ندیدم متاسفانه :_) دارم شیطان کش میبینم الان 🌝🌝 تو روحش چقدر کراشه این تومیوکا...قلبم به درد میاد 

     

    همیننننننننن :___))))))

    واااای نگووووو اومد جلو چشماممممم😭😭😭😭😭

     

     

    ....هنگ کردن 

    *پلک زدن 

    واااااهایبییببببییییی مرسیییی 🥺🥺

    *پریدن بغلت 

    قلب قلب قلب 💛💖💛💖💛

    *باز کردن در بالکن اتاق و پرت کردن خودمو به پایین از شدت هیجان 

    باید بشینم تفکر کنم چی صدات کنم 🌝🌝

     

     

    دقیییقاااا!!! حکم اکسیژن رو داره لعنتی :) 

    چینگدههه کیوووتتتت ⁦ಡ⁠ ͜⁠ ⁠ʖ⁠ ⁠ಡ⁩

    من بهش میگم اونی ⁦(⁠~⁠‾⁠▿⁠‾⁠)⁠~⁩

     

     

     

  • Q. Moon
    24 August 23، 12:47
    Q. Moon
    آره امروز بالاخره اومد :))
    گفتم که کار داشت بچم T^T

    هعی ببینم خود کنکور و اینا اوکیه ها!
    بشخصه با اون قسمتش که همه میخوان دخالت کنن که چقدر بخونی و چی بخونی و چه رشته ای انتخاب کنی.. با اون اوکی نیستم :)
    و نمیتونمم بگم به شما چه!! :))
    ولییییییییی امیدوارم توش موفق باشی کوچورو ^^

    آره ازدواجمون یهویی شد میبینی؟ U-U
    وای شیطان کش هم خیلی کراش داشت توش *اموجی که آب دهنش آویزونه*
    یک از یک کراش تر و من برای ددی جان کلی فن گرلی کردممممم!! تنگن-ساما!! :)
    آه میشه من زن چهارمش شم؟ U-U

    نه!
    *پریدن از بالکن و گرفتنت تو هوا با قدرت ماوراییم*

    هر چی که عشقت میکشه فرزندم T^T
    اینجا هر کی یچی صدا میکنه منو :)
    من خودمم هر کیو یه چی صدا میکنم و به نظرم تو میتونی "دایرو" باشی اگه دوست داشته باشی :)
    کلمه قدیمی ژاپنی برای "نارنجی" ^^
    مثل قلب نارنجی :) 3>

    اکسیژن جان کجایی که ما بی تو میمیریم!
    #دوباره_غیب_نشو هیونگ
  • نارنجی
    22 August 23، 18:26
    نارنجی

    مرسییییییی ⁦༎ຶ⁠‿⁠༎ຶ⁩⁦༎ຶ⁠‿⁠༎ຶ⁩

     

    پزپزپزوزوزو لطف داریییی گریه نکننن 😭😭🫂🫂 

     

    خداروشکرررر ⁦(⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)⁩ چیزه کوئرنسیا سان...تو از ددی خبر نداری؟ خیلی وقته نیومده سایت :_) من هیچ راه ارتباطی ای ندارم باهاش گفتم شاید تو بدونی :_) 

     

    وایییییی خداااااا :))))) فوق العادسسسسسس ::::))) 

     

    آهاااان اوکیییییی آریگاتوووووو ⁦(⁠つ⁠≧⁠▽⁠≦⁠)⁠つ⁩💙💙💙

     

    درپزوطوطوطوطوپ دقییقااااااا اصلا سوکوکو»»»»»» 

    وای آکوتاگاوا رو که نگو :) به فرزند خواندگی گرفتمش! اولین بچمهههه ⁦(⁠・⁠∀⁠・⁠)⁩

    عهههه اوکیییییی 

    سر فرصت ببین خیلی خافان شده 🌝

    وایییییی دد اپللللللل 😭😭😭 دیدی چقدر ناز شده بود دازای؟ 😭😭 مثل یه تیکه مااااه 😭😭😭 

    اونجایی که چویا زد تو دهنش پادزهر ترکید»»» 

    اونجایی که دازای دستشو گرفت و خنثی کرد»»» 

    اونجایی که افتاد بغلش»»» 

    کشنده ستتتت 😭😭😭😭😭

     

     

    دیگه اینقدر مهمون نواز بودین دلم خواست بساط کنم اینجا 😔😔😂😂 

    ولی از ته دلم میخوام ددی برگرده دوباره :_) خیلی وقته نیست از یه هفته هم بیشتر شده حس میکنم :___ هق 

     

  • Q. Moon
    22 August 23، 18:48
    Q. Moon
    جانم کیوتی؟ ^^
    ددی؟ نه والا منم خیلی وقته بهش پیام ندادم.. جدیدا فقط به مونی پیام دادم که اونم میگفت ددی سرش شلوغه
    مطمئن نیستم ولی فکر میکنم به خاطر کنکور باشه :)
    آخه تا جایی که یادمه امسال کنکور داد و الانم که نتایج اومده و همه از جمله خودم درگیر کارای انتخاب رشته ایم
    که پروسه ای طولانی و استرس زا داره #هیق :>>>>

    لعنتیا حتی اسم کاپلشونم خفنه :))
    من سوال دارم جناب قاضی! نباید براشون مرد آیا؟! T^T
    عه! پس دستتو بیار جلو ببوسمش مادرشوهر جونم U-U
    اگه این کنکور و مخلفاتش ولم کنه چشم T-T
    ولی دیشب دیدم حوصله یه چیز آروم دارم نشستم "میخوام پانکراستو بخورم" دیدم
    و هق چرا انقدر با احساسات آدم بازی میکنن؟ :))

    واییییی دد اپل که اصلا شهید شدم سرش!!
    ببین من عاشق دو تا چیز بودم اونجا:
    1) اینکه چویا به دازای اعتماد داشت که نجاتش میده
    2) اینکه دازای مطمئن بود چویا با مشت میکوبه تو دهنش و به خاطر همین کپسولو تو دهنش نگه داشت :)))
    یعنی اصلا خداااااا!!!!
    و بعدم عاشق اون صحنه ای شدم که بعد از نجات دازای اومدن رو زمین و دازای سر چویا رو تو خشتک خودش نگه داشت :)))))))
    *بالا آوردن رنگین کمون برای سوکوکو*

    بساط چیه مادر اینجا خونه همگان است دیگه از اسمشم پیداست T^T
    بیا اتاق اختصاصیتو نشونت بدم
    *بردنت به طبقه بالا*
    *بردنت جلوی اتاقت و دادن کلید دستت*
    بفرمایید!! شما زین پس توسط کوئرنسیا به سرپرستی گرفته شده و از بیبی های سایت به حساب میاین
    3> U-U

    وای آره ددی حتی وقتی یه روز نباشه هم خیلی به چشم میاد
    الان که چند وقته نیست انگار دل آدم میخواد بپوکه از دوریش T^T
    #هیونگ_برگرد
    پ.ن: من به ددی میگم سوهو هیونگ...
    حیح :>
  • نارنجی
    19 August 23، 16:05
    نارنجی

    تق تق!! 

     

    *سرک کشیدن از لای در 

     

    سلامممم 

    من اولین باره میام اینجا برا همین نمیشناسیم نویسنده شی 

    یه چیزی بگم؟ سایتت محشرههههههههه خوشگل ترین سایتیه که تا حالا دیدم 😭😭😭😭 وای آدم رنگشو میبینه میخواد گریه کنه 😭😭😭

     

    امیدوارم که حالت خوب باشه 💙🤍☁️ 

     

    یه سوال،کوئرنسیا یعنی چی؟ 

     

    یه سوال دیگه، این فیک ورژن سپش رو مینویسی؟ یا قرار نیست بنویسی؟ ( زل زدن به ترک دیوار انگار من منتظر نیستم 👀) 

     

    امممم چیزه...بانگو رو دیدی؟ ⁦◉⁠‿⁠◉⁩

     

     

    جانههه ⁦(⁠~⁠‾⁠▿⁠‾⁠)⁠~⁩

  • Q. Moon
    20 August 23، 12:19
    Q. Moon
    *باز کردن در

    بفرمایید بانو ~(^-^)~

    سلام سلااااام!!
    به به به خونه خودت خوش اومدی نارنجی شیرین ^^
    بفرما
    مرسییییییی بیبی T^T
    من دلم میخواد از خوبی و کیوتی شماها گریه کنم بوخودا :)))

    من خوبم و حالا که دوباره برگشتم و دارم پیاماتونو میبینم و جواب میدم حتی بهترم T^T

    جانم؟ T^T
    کوئرنسیا رو بخوام ساده بگم.. یه کلمه اسپانیاییه به معنی خونه و جایی که آدم توش حس امنیت و آرامش داره ^^ 3>

    والا از نوشتن که باید بنویسم و مینویسم
    ولی خب طبق رای گیریا.. اکثرا خواسته بودن اول ورژن جانگکوک و لونا رو بنویسم :) بعدش نوبت نامجین و سپه ^^

    آرههههههههههههه!!! و میخوام برای دازای و چویا بمیرم خدایا چرا این دوتا انقدر خوبن؟!؟!؟!
    و البته برای آکوتاگاوا :) بچه خیلی کراشه :))
    البته لطفا اسپویل نکن چون فصل 4 و 5 رو هنوز ندیدم T^T
    ولی کاملا میتونم برای سه فصل اول و سینمایی دد اپل باهات عر بزنم TT0TT

    جانه لاولی بازم برگرد ^^ 3>
  • T
    21 July 23، 16:28
    T

    I know ✨

     

    من همیشه تو همه امور پیگیرم همه بهم میگن 😎😂

     

    راستی کوئرنسیا جان چند تا سایت نمیشناسی که بیشتر فیک استریت داشته باشه ؟

  • Q. Moon
    21 July 23، 17:00
    Q. Moon
    آفرین آفرین پیگیر باش خیلی کار خوبیه U-U

    نه والا دستم خالیه مثل جیبام :)
  • T
    20 July 23، 17:36
    T

    سیلام 

     

    کوئرنسیا کی میاد ورژن کوک و لونا ؟؟؟ 

    من کهیر زدم از صبر کردن 😂😶🥺

     

    فایتینگ همگی ✨

     

     

     

     

  • Q. Moon
    21 July 23، 08:04
    Q. Moon
    یعنی.. تو انقدر پیگیر این کاری که شرمنده میکنی منو به خدا :))
    به روی چشمم، سعی میکنم سریع تر فلشو تموم کنم که بتونم اون رو هم کامل کنم T^T

    فایتینگ بک لاولی 3>
  • T
    10 July 23، 23:32
    T

    سلااام

     

    کی میاد ورژن جونگ کوک و لونا 😴😪

    من بی صبرانه منتظرم 🥺🍧

  • Q. Moon
    12 July 23، 22:03
    Q. Moon
    ببخشید لاولی بخدا این هفته اصلا خونه نبودم
    حتی چیزایی که نوبت آپ داشتنو هم نرسیدم :(
    چون نمیدونم کی بتونم بنویسم قولی نمیدم بتون
    یهو سوپرایز شین ^^
  • Nothing
    9 July 23، 23:54
    Nothing

    سلام گل تو خونه (کوئرنسیا ژان)

    .

    .

    .

    میدونم نبودم دلتنگم شدی😔

    من هم دلتنگت شدم D:

    میخاستم بگم که اینو خوندم و فقط میتونم بگم : واو

    این خیلی عالی بید👍✨️

    درمورد رای گیریم بین کاپلا باید بگم که....

    بگم که....

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    جانم فدای نامجین

     

  • Q. Moon
    12 July 23، 22:12
    Q. Moon
    ای جانم من که خاک زیر پاتونم T^T
    گل خود شمایی ^^
    .
    .
    .
    من هر روزی ک یکیتون نیست دلتنگ میشم U_U

    آه نوش جونت مادر بسی خوشحالم که دوست داشتین اینو T^T
    .
    .
    .
    .
    آه خودمم رایم به نامجین بود :)
    ولی بیشتر رایا برا جانگکوک و لونا بود.. پس اول رو اون کار میکنم ولی بعدشم نوبتی باشه نوبت نامجینه XD
  • savage kitten
    8 July 23، 09:26
    savage kitten

    ایده ی کارت خیلیل خاص و قابل تحسینه خیلی خوشمان آمد بوس به کله ی خوشگلت

  • Q. Moon
    8 July 23، 09:41
    Q. Moon
    ای جانم این که یه نویسنده خفن اینو بگه واقعا آدمو ذوق زده میکنه :))) ♡
  • عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
    1 July 23، 18:16
    عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه

    خسته نباشی مای کوییننننننن:)

    الان اینو برای دوستم بفرستم چون ویمینه عر میزنه 

  • Q. Moon
    1 July 23، 22:02
    Q. Moon
    مرسیییی :))
    ای جانم ویمین عشقن عشققق T^T
  • love myself
    1 July 23، 17:19
    love myself

    (*غرق شدن در اشک خود)

    نویسنده عزیز:
    ....... سلام
    واهههههههااااااااااااااااای مامااااااااااااااااان
    چرا انقد خوب بوددددددددد Y.Y
    قلمت عالیه
    و در کمال اشتیاق باید بگم بیصبرانه منتظر داستان کاپلای دیگه هستم................
     

  • Q. Moon
    1 July 23، 22:04
    Q. Moon
    *جیغ زدن برای دیدن کامنتت*

    صد تا سلام T^T
    خوب توییییییی!! ♡
    مرسی بیبی =)
    حیحی.. به روی چشم در صدر نوبت قرار میگیرن T^T
  • Baby Bunny
    1 July 23، 08:16
    Baby Bunny

    هی من گناه دارم چرا کوکمین نمینویسی اینقدر به در نگاه کردم در پاشد رفت:/

  • Q. Moon
    1 July 23، 08:22
    Q. Moon
    عی وای عی وای
    ببخشید بوخودا سخته بعضی وقتا نوشتن TT^TT
  • Pante A
    1 July 23، 01:10
    Pante A

    اها یادم‌رفت میبینی پیر شدم الزایمر گرفتم

    کاپل رسیدی 

    احمتالا خودتم میتونی حدس بزنی ولی 

    اره دیگه لونا و کوکی 

  • Q. Moon
    1 July 23، 06:48
    Q. Moon
    دور از جونت مادر T^T
    بله بله :))
    اتفاقا کلا فکر کنم اولین رای همه قراره کوکی و لونا باشه
    چون اکثر ریدرام استریت خونن *اموجی که راه میره*
    چشم مادرجان در لیست فوری قرار میگیره ^^
  • Pante A
    1 July 23، 01:07
    Pante A

     واو

    چه چیز جالبی هم گذاشته لا مصب 

    منی که چند روز مونده بع کنکور دارم سعی میکنم چیزی نخونم ولی اخر سر طاقت نمیارم و بللاخرع بعد از چندین دقیقه زل زدن به پوستر زیییییبببباااااا و مقدمه ی زیییببااا تر  شکست میخورم‌ و کلا زحمات چندین دقیقه ایم رو بر باد میدم ... رآسته که میگن باد لروده را باد هم میبرد ...

    ایول کوییرنسیل شیییی قسمت جدید سوروایول موووووووودددد

    فقط ...

    تو اسکجوال اپ ها نوشتی  فلش پنج شنبه ها ا میشع ...

    این پنج شنبه اپ نداشتیم یا من زیادی کورم؟

    اها 

    یادم نرفته 

    تو لیست کامینگ سون چند روز پیش چک کردع بودم فکر میکنم اونجا فلش رو اشنباه تایپی دلشتیااا مادر ...البته تا جایی که یادم میاد و البته که انقدری گوشاااد هستم که نمیرم دوباره چک کنم

    خولاصههه

    دستت درد نکنع دیگبا نوشته هات اراده ی چند دقیقه ایم رو هیچ و پوچ کردی...

    ( نه اینکه اصلانم نقصیر خودم نیس:/)

    #بی اراده_ بودن_بده

    #فاک _به _ کنکور 

     

  • Q. Moon
    1 July 23، 06:47
    Q. Moon
    منی که چند روز مونده به کنکور دارم سعی میکنم کارهای بیشتری بنویسم پست کنم =)))
    آرههههه دیدییییی؟ عر اصن!! *چشم در حلقانم اشکه زد*
    آرهههه!! اون دو روز خونه نبودم اینور اونور کار داشتم نرسیدم پارتو آماده کنم ببخشید بوخودا T^T
    دارم درستش میکنم ولی یکم طول میکشه
    دیگه بدقولی نمیکنم *سر تعظیم فرود آوردن*

    عههههه!! خوب شد گفتیاا!! اونو اصلا باید کاور و ایناشم تصحیح میکردم یادم نبود T^T
    مرسی که انقدر حواست جمعه بیبی :) 3>

    من گردن گیرم خرابه متاسفانه پس چیزی رو نمیتونین گردنم بندازین یوهاهاها =))
    #درک_میکنم_منم_ارادم_صفره #قلب_شکسته
    #فاک_به_کنکور_و_مخلفاتش
  • Te
    1 July 23، 00:28
    Te

    Good night ✨ 

     

    لطفا با جونگ کوک لونا بنویس 🥺🙏🤍

     

    من اینو هنوز نخوندم ولی بنظر باحاله منتظره جونگ کوک لونام 

    بنطر قشنگ میشه لونا باسه مجسمه و جونگ کوک نقاش یا حالا برعکس ولی سوییت میشه 🥺💎 

     

    من رأیم جونگ کوک و لونا 

     

    فایتینگ.🍭

  • Q. Moon
    1 July 23، 06:43
    Q. Moon
    Good Morning :)

    آه مثل اینکه رای ها قراره به این کاپل باشه ^^

    هیم هیم.. حالا واسه هر کاپلی یه داستان کلی تو سرم هست بنویسم ببینم چی میشه ~(^^)~

    رای شما با موفقیت ثبت گردید T^T

    فایتینگ بک بیبی! 3>
  • Baby Bunny
    30 June 23، 21:55
    Baby Bunny

    بزار ببینم.. یعنی یه فیک مثلا واسه نامجین می‌نویسی، بعد ژانراش همینان ولی رویه داستان فرق داره؟! 


  • Q. Moon
    1 July 23، 06:38
    Q. Moon
    بلی =)
    کلا اینطوری بگم که...
    مصلا نامجون و جین این داستان، چطور هم رو ملاقات کردن... احساساتشون چطور شکل گرفت و.. اوکی؟
    (ایشالا که از دفعه قبل واضحتر گفتم)

  • Baby Bunny
    30 June 23، 17:47
    Baby Bunny

    هی! قشنگی کاور این کار خیلیییییی زیاده داره با قلبم بازی می‌کنه این اصلااااا منصفانه نیست! :/ 😂

     

  • Q. Moon
    30 June 23، 18:09
    Q. Moon
    دقیقا با قلب منم بازی کرد که اینو نوشتم :))))
  • Baby Bunny
    30 June 23، 17:43
    Baby Bunny

    دقیقا منظورت چیه بیبی؟! 

    یعنی فیک یه چیز دیگه میشه و فیکای جدا می‌نویسی یا ورژن های همین فیک نامجین و سپ و این حرفا میشه؟! 

  • Q. Moon
    30 June 23، 18:10
    Q. Moon
    نمیتونم منظورمو توضیح بدم T^T *گریه*
    ببین همین نامجین و سپ این فیک بود.. میان داستان عاشقانه خودشون رو تو یه مینی فیکشن دیگه مینویسم
    یعنی ورژن همین نیست!! که فقط اسم تهیونگ و جیمین رو با اسم اینا عوض کنم!
    کلا داستان خودشون رو مینویسم براشون T^T
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan