Querencia For All

~~~ خانه ای برای افسانه ها و افسونگرها ~~~
Q. Moon
Q. Moon Thursday, 28 March 2024، 10:03 PM

حوصلم سر رفته...

اگه هستین بیاین بحرفیم تو کامنتا :>

(ادامه مطلب حاوی سسشرات و غرغرهای بی‌معنیس)

حوصلم سر رفته.. درس دارم.. کار دارم

ولی حال ندارم انجامشون بدم

کارام داره مزاحم هیچ‌کاری نکردنم میشه...

رحمم باهام شوخیش گرفته...

میخوام کامبک بدم ولی دستم به نوشتن نداره

ایده‌های جدیدم زیاد دارم.. مانهوام ک دیگه داره تموم میشه تا یه ماه دیگه... بعدش میخوام ی چی جدید پارتی بذارم.. ولی عذاب وجدان سفارشای جعبه و گردونه درخواست داره میگ/د

دیگه درمورد چی غر بزنم؟!

 

Nina .yami. Baby Bunny Baby Bunny Baby Bunny Baby Bunny Baby Bunny .yami. مسواک کوکی .yami. Darcy Star and Moon Nina
💎 آخرین نظرات بیبی‌هام 💎 :
۱۳ تعداد نظراتتون :)
  • Nina
    21 April 24، 22:33
    Nina

    سلاااممم اونیی💗

    خوبی؟سلامتی؟

    امیدوارم که باشی:>

    عاااام..هیچی فقط خواساتم بگم خسته نباشی ،(برای اون فیکی که داری مینویسی،)،،به هر حال این پیامو یه جور انرژی حساب کن.

    امیدوارم موقع خوندن این پیام یه لبخند خوشگل بیاد رو لبات⁦⁦ฅ^•ﻌ•^ฅ⁩

    💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗

  • Q. Moon
    23 April 24، 15:49
    Q. Moon
    سلام قشنگ منننننن
    عالی ممنون. تو چطوری بچه؟ :>
    تشکوراااااتتتتتت (اتفاقا همین الان تمومش کردم :> برگردم خونه ادیتش میکنم میذارمش ^^ البته اگه نت یاری کنه...)
    انرژی فوق العاده ای بود مطمئنا تا برگردم سریع ادیتش رو تموم میکنم و فایلشو میزنم :>>>
    جدا کاش میتونستی قیافمو ببینی که چطوری ذوق کردم با دیدنش مخصوصا اون یه عالمه قلبی که پیامتو کلا رنگی و خوشگل کردن مثل خودت :>>> 3>
  • .yami.
    8 April 24، 23:50
    .yami.

    *ناز کردن سرت و موهات
    او خدا موهات چه نرمه
    شامپو چیه؟🤣
    تصحیح: کل کهکشان موقع امتحانات!

    حرف های خوب خوب بزن که نزنمت

    سوال:آیا من کرم دارم؟

    اوه اوه اوه
    قراره چرخ استریت باز راه بیفته

    تو خعلی خلاق و باحالی بخدا<:

    میشه رزرو کرد؟😂
    من که نمی رسم والا
    مدرسه نمیذاره

    هردو باهم قروقاطی<=

  • Q. Moon
    9 April 24، 12:25
    Q. Moon
    شامپوی گردوی پرژک مخصوص موهای بگ/ رفته U_U
    واقعا!!

    چشم U^U

    جواب: بله، بله داری T^T

    انشاءلله U_U

    موچ بت که انقدر هندونه زیر بغل من میذاری خخخ (تو فکر کن این اموجی خندست... اموجی ندارم دستم کوتاهه)

    خیر رزروی درکار نیست باید بتون وحی شه و بپرین بیاین سفارش بدین U^U
    (من درحال بحث برای چیزی که شاید تا یه سال دیگه بیشتر طول بکشه چون هنوز سه تا درخواستی تو صفه که دوتا رو شروعم نکردم!)

    به به ورس باشه؟ U_U
  • Baby Bunny
    7 April 24، 12:54
    Baby Bunny

    چرا

    عر عار عور :)

     

    گفتم آ داره عه نگفتم حرف اولشه حرف در دهانم نچپان😭😂

     

    ایوای :>>>>

     

    عرر مرسی مرسی مارسی مارسو مارکو مارکو پلو ملو لولو.. 

    جر از مرسی رسیدم به لولو😂

     

    بیشترین فشارم سر این بود که دوره ابتدایی، اسمم توی کتابا میومد یهو سی تا کله برمی‌گشت سمتم با یه لبخند ورژن آنابل از عقب نگام میکرد :) 😂😭

     

    اسمت چیهههههه

     

  • Q. Moon
    7 April 24، 15:23
    Q. Moon
    آره خود خنگم فکر کنم گفتی آ اولشه واسه همین تنها چیزی که به ذهنم رسید آنا بود *گوریه*
    البته صادقانه اگه این اشتباهو نمیکردمم احتمالا صد سال سارا به ذهنم نمیرسید :>>>>

    چطوری از مرسی به اون رسیدییییی T~T
    دقیقا یه لحظه هنگ کردم :>

    وای جر آره... یعنی کافی بود اسم یکی تو کتاب باشه تا همه عین دلقکا بچرخن سمتش :>>>>>>

    نیمیگم U^U
    میتونی حدس بزنی من فقط میگم آره یا نه... :>
    نه نظرم عوض شد.. اصلا لو نمیدم U_U
  • Baby Bunny
    6 April 24، 20:37
    Baby Bunny

    پریود شدم :)

    گریه‌های دردناک-

     

    جرواجرم

     

    آنا چیه ایشش یاد السا آنا افتادم

    داره داد میزنه‌هاا.. ولخب خودم میگم.. اسمم ساراست تو نصف فیکام هست حتی تو فیکی که خودم نوشتمم بود.. 

    بعد تو برنامه کودک زنان کوچک اینام یادمه بود..

    تو کتابای درستی انگلیسی دوره راهنمایی هم که محاله نباشه..

    ماشالا تو کتاب داستانام که نقش اوله..

    سوژه‌ی همیشگی سارا و دارا 

    کلا اسم پر مشغله‌ایه 😭😂

  • Q. Moon
    7 April 24، 12:24
    Q. Moon
    من نشدم ولی بازم برنامه استخرم کنکل شد🫠
    گریه نکن زار زار.. میبرمت بازار *نازی نازی*

    عههههه مگه نگفته بودی با آ شروع میشههههه؟ *چک کردن پیام قبلی*
    عه هم اسم مامانمی :>>> البته تو خونه یچی دیگه صداش میکنیم.. ولی اسمش ساراس :>
    قشنگه قشنگه ^^ مثل خودت کیوت و گوگولوعه😔🫶💫
    آره چون بین‌المللیه همه جا یه سارا میبینی🤣
    اسم منم بین‌المللیه ولی خب ب اندازه سارا زیاد نیست...
  • Baby Bunny
    5 April 24، 15:37
    Baby Bunny

    :)))))))))))

     

    زندگی عالی: 

    درد و بلایمان تو سر آموزش پرورش بخوره الهی!

     

    خب یه فرصت دیگه داری.. اگه نتونستی خودم میگم ^^ 

     

    توش آ داره و همونطور که گفتم کوتاهم هست..

    ممکنه هزار بار تا الان شنیده باشیش، و با وجود اینکه میدونم رسما قراره لو بره ولیخب.. تو برنامه کودکا هم هست و اسمی نیست که مختص ایران باشه.. 

    دیگه داره داد میزنه دیگهه.. تو کره و فرانسه و انگلیس و هند و هر جا که فکرشو بکنی این اسم رو میزارن.

    اگه نفهمیدی پشت کن گوشیمو بکنم تو ماتحتت ^^

  • Q. Moon
    6 April 24، 18:43
    Q. Moon
    واقعا که اموزش پرورش...
    وای اقا، هیچکس نرفته دانشگاه از بچه های ما :>
    و امروز ساعت 4:نیم استاد پیام داده بود تو گروهمون که "بچه ها کلاس نیم ساعته شروع شده چرا نمیاین؟" =>>>>
    وقتی برگردیم دهنمونو سرویس میکنه ولی ارزششو داشت U^U

    حقیقتا با این توصیفات فقط آنا به ذهنم میرسه...
  • Baby Bunny
    3 April 24، 21:48
    Baby Bunny

    کار روکه باید انجام بدی.. ولیخب.. هر موقع حس کردی به صحبت احتیاج داری یه نفر اینجا هست که بهت گوش بده ^^

     

    خوب‌بمونی ک..

    آخ مثل منی.. یعنی طوریدبودم که انگار اگه یه کلمه درس بخونم یا دست به کتابام بزنم، بزرگترین گناه عالم‌رو انجام دادم.. قراره مثل خر تو گل گیر کنم.

     

    آره همه میگن آروم‌تر شدم :>

     

    آره اینم هست.. 

     

    عر عالیه کهه

     

    جرر بزار راهنمایی کنم.. اسمم رو قطعا یبار توی یه فیک به چشمت خورده.. اسم ساده‌ایه زیادم طولانی نیست.. فک کنم مشخصه دیگه.‌ 

     

     

  • Q. Moon
    5 April 24، 15:08
    Q. Moon
    مرسی که همیشه هستین و به فکرمین :> 3>

    دقیقا منم... فکر کن چند روز دیگه بلیط دارم و باید برگردم و کلی کار ریخته بودن سرم استادا
    ولی هنوز شروع نکردم.. :>>>>>> قراره بگ/ برم ^^

    اوهوم

    لعنتی سخت شد که آخه چطوری باید از فیک اسمتو پیدا کنمممممم T~T
  • Baby Bunny
    3 April 24، 17:03
    Baby Bunny

    سوال آخرت فقط.. -خنده-

    راستش ایده‌ای ندارم ولی تو غر بزن من بهت گوش بدم. 

    راستی حال و احوالت چطوره دختر.. امیدوارم اگه حالت بد هم هست به زودی زود خوب‌بشی.

    تا یادم نرفته بپرسم.. سیا یه چیزی رو متوجه شدی؟ همه میگن دیگه اون وایب قبلو نمیدم.. انگار از باتم پریدم به تاپ.. قبلا خیلی جیغ جیغو بودم.. بنظرت این تغیره خوبه یا بد؟

    حالا از اینا بگذریم.. یکم صحبت کن دلم تنگیده.. 

    او یه سوال دیگه‌ام دارم.. سعی کن حدس بزنی اسمم چیه‌ ^^

  • Q. Moon
    3 April 24، 20:54
    Q. Moon
    بخدا احساس میکنم باید بیشتر غر بزنم ولی از یه ورم اینطورم که "بسه دیگه سیا. سر مردمو بردی. چقدر غر میزنی؟ به جا غر زدن پاشو یه کاری کن."
    اما خب دست کم وقتی این پستو میذاشتم تو موقعیتی نبودم که واقعا بتونم پا شم کاری کنم :>
    حال و احوالمم خوبه عشقم مرسی که به فکرمی U^U دیگه تعطیلات تموم شده باز باید چمدون ببندم برگردم دانشگاه درحالی که تو کل این مدت حتی یه کلمه هم درس نزدم به کمرم T~T
    جانم خرگوشک؟ هوم... اینکه عوض شدی رو میتونم تایید کنم. یا دست کم حس و حال پیام هات و جوری که تایپ میکنی نسبت به قبل متفاوته در این حد میشه از پشت مانیتور تشخیص داد :>
    باتم به تاپ رو نمیدونم.. فکر نمیکنم تو موقعیت من بشه در این مورد نظر داد... بعلاوه اینکه خوب و بد نداره :> آدما بزرگ میشن و رفتاراشون تغییر میکنه دیگه
    چی بگم بچه؟ T^T از این بگم که چند تا کار هست که تموم کردم یا دارم تموم میکنم و باید درست کنم بذارم رو سایت؟
    هوممممم... سخته خب من چطوری باید حدس بزنمممم؟
  • .yami.
    31 March 24، 15:16
    .yami.

    اوه اوکی..بیا نازت کنم

    این موقعیت من موقع امتحاناته

    چی؟نه 

    صدای تو خعلیم خوبه ~میزنمتاا

     

    عه وا آره این روش منهT-T

    اها پس حله 

    کاپل اصلی کین تو فیک؟'-'

    فک کنم وقتی پارتی میدی خودتم منتظری ببینی چه اتفاقی میفته

    پس باید حواسم به جعبه درخواست باشه*خنده شیطانی

     

    مطمئن نیستم ولی...شاید؟

     

  • Q. Moon
    3 April 24، 21:04
    Q. Moon
    *گذاشتن سرم رو پات و انتظار برای ناز*
    تصحیح: کل دنیا موقع امتحانات!
    نههه منو نزن منو ناز کنین فقط U_U

    روش دردناکی هم انتخاب کردی برای خودت U_U
    توی اون درخواستیه که گفتم؟ استریت جانگکوکه...
    آره معمولا :>>> چون اکثر جزئیات رو از قبل تعیین نمیکنم و تو طول نوشتن تصمیم میگیرم چی بیشتر برای اون پارت مناسبه :>
    حواستون باشه که من میخوام یکوچولو بازش بذارم که ببینم کیا میتونن رگباری بهش برسن U^U خنده شبطانی تر!!

    سوال رندومی بود.. سوال رندوم بعدی نامجین یا جینجون؟
  • مسواک کوکی
    29 March 24، 14:37
    مسواک کوکی

    مثل سگ میفهممت ಥ_ಥ

    خودمم تازه رفتم چک کردم دیدم مثل چی درس دارم و اصلا حواسم نبوده و کلا سه روز وقت دارمو همچنان تو گوشیم 🤡 

    گشادی درد بدیه بخدا 

    درد اینه کار داشته باشی ولی نخوای انجامشون بدی. 

    اوه، شوخی؟ خیلی بده شوخیش؟، وای این بده 🤡 

    نده نده، باور کن همه خیلی خوشحال میشن ولی تا وقتی حال نداشته باشی کی اهمیت میده 😔 

    بخدا انقد میفهممت که نگو، من شبا خواب ندارم انقد ایده واسه نوشتن میاد تو ذهنم 🗿 

    وای، داری بگا میری رسما، البته ببخشینااا🤡 

    اگه من جات بودم حداقل فعلا پارتی جدید نمیدادم چون خیلی سخت میشه با درخواستیا و اینا 

    هرچی میخواای، ما که سر و پا گوشیم 😔

    اها و اینکه، یامی بهم گفته تو چنل تلگرامت اسپویل از کاور اون چیزه گذاشتی، درخواستیه 🤣 

    و الان اومدم بگم چون تلگرام ندارم نمیتونم ببینمش، ولی بخدا خیلی رنجه بقیه ببینن من نبینم🤣، نمیشه لینکش کنی بفرستیش؟ ،، خیلی ممنونت میشم ☑️

  • Q. Moon
    30 March 24، 12:01
    Q. Moon
    دور از جون
    بخدا عذابهههههه T~T
    منم که احتمالا هفته اولو بپیچونم چون جدا هیچ غلطی نکردم... این هفته رو بشینم بخونم لااقل...
    گشادی داره تمام زندگیمو به فنا میدههههههه!!!
    آره متاسفانه شوخیش هنوز هم ادامه داره و ما خیر سرمون فردا میخواین سبزده به در زودتر از موعد بریم باغ :>>>
    آره، میدونی درد همینه که مغز دقیقا همون قبل خواب تو خلاق ترین حالتشه :>
    یعنی نمیدونی بخوابی یا بشینی اینایی که میان تو ذهنتو یادداشت کنی
    یادداشت نکنم هم یادم میره از بس که آلزایمریممممم!!
    والا فعلا یه کاری هست.. قبلا چند پارتشو نوشتم
    با این امید که تو مدت شروعش بتونم بیشتر جلو جلو بنویسم که اذیت نشم پیش میرم ببینم چی میشه :>
    آررهههه.. البته شاید کلا عوضش کنم. چون درخواستیتو نوشتم ولی یه جاهاییشو بنظرم خوب نشده میخوام کلا تغییر بدم سناریو رو
    ببینیم چی میشه :>
  • .yami.
    29 March 24، 13:59
    .yami.

    ای جااااان

    بخدا در موقعیت سختی به سر میبینی...

    اینکه هیچ کاری نمیکنی ولی بخاطر کار هات نگرانی بخداااااا که ته بدبختیه

    حالا که نمینویسی حرف بزن😂 مثلا صدات رو با گوشیت ضبط کن گوش بده...

    توجه نکن منم سسشر میگم فقط

    عی وای..ایده هایی که تمومی ندارن😔هیییییی میان تو ذهن آدم

    اووو پارتی؟ شاید برای اولین بار (البته دو) پارتی بخونم

    عایگووووو سفارشای جعبه رو نمی تونی پارتی بدی مثلا؟🙃(میدونم دارم زر میزنم)

    درمورد گردونه چون درخواستی خودم نیست نمیتونم نظری بدم😔😂

    در مورد اینکه...هوا آلودست؟

     

     

  • Q. Moon
    30 March 24، 12:09
    Q. Moon
    ببین اینطوریم که...
    میدونم کار دارم.. میدونم وقت نمیکنم.. میدونم باید همین الان کو/نمو بلند کنم بزنم پشت میز و به درسام برسم
    ولی واقعا مخم نمیکشه و اینکه استرسشو دارمم هیچ کمکی به اوضاع نمیکنه :>
    لایک: وات د فاک برو؟!
    وای نه.. صدا خودمو تو وویس میشنوم تصمیم میگیرم کلا به غار پناه ببرم و دیگه با کسی حرف نزنم که گوشاش خون نیاد =>>>>>

    یا اینکه میتونی از کامنتا دنبال کنی تا فول شه U_U
    اتفاقا برنامم برای اونا همینه :> مخصوصا که Don't Blame Me رو درخواست کرده بودن طولانی باشه
    و جدیدا اصلا نمیتونم یه چیز طولانی رو بشینم یه جا بنویسم.. باید همون پارتی بدمشون
    بعد اون سه تا که تموم شدن باز برای یه روز جعبه رو باز میکنم درخواستی بگیرم و میبندمش تا سری بعد :>

    هوا آلودس؟...
  • Darcy
    29 March 24، 02:17
    Darcy

    سلامممممم خوبی ؟ 

    تولدت مبارک دخترررررررر

    عیدت مبارککک سال جدید رو بهت تبریک میگم 3>

     

    ببخشید واقعا ، من چند بار کامنت گذاشتم وایییی

    نمیدونم چطوری شد نیومد برات .

    متاسفم که دیر تبریک گفتم بهت .. 

    راستش از اون تایمی که تو سایت داری فول کاپلی می‌زاری زیاد نمیام 

     

     انشالا سال جدید پر برکت باشه و سایت بشه پر از استریت و من بیستو چهاری داخل سایت باشم .. 

    خب دوباره سال جدید  و تولدت رو تبریک میگم 3>>>>>>>>>>>

  • Q. Moon
    30 March 24، 12:10
    Q. Moon
    سلااامممم
    ببینین کی اینجاس :> دارسی کم پیدا :>
    همچنین قشنگ من!! امیدوارم سال خفنی در انتظارت باشههه T^T

    عه! یعنی چی کامنتا نیومده؟
    زیر کدوم پست گذاشتی؟
    اوه.. آره میدونم استریت خونی :>
    ژن استریت-نویسیم خاموش شده یکم..

    بلند بگو ایشالا صدات برسه آمریکااااااا T^T
    3> 3> 3>
  • Star and Moon
    28 March 24، 23:47
    Star and Moon

    نمی‌دونم هنوز هستی یا نه....

    ولی کلا یه موقعایی آدم همینجوری میشه

    پ.ن: شیرینی بده عضو چنل تلگرامی شدم😔

  • Q. Moon
    30 March 24، 12:11
    Q. Moon
    ببین وقتی این پستو گذاشتم وسط عید دیدنی بودم و خسته
    تا تموم شد و برگشتیم خونه بیهوش شدم خوابیدم :>
    (بنده مرغ تشریف دارم تا نهایتا 11 میتونم بیدار بمونم...)
    خیلی کلافه کنندس این موقعیت ولی :>
    پ.ن: شیرینی تا شب در راهه چند تا سناریو کوتاه میذارم چنل U^U
  • Nina
    28 March 24، 23:39
    Nina

    وای رحم منم باهام شوخیش گرفته دوروزقبل از سفر رفتن😂😐🤝🏻

    وای درکت میکنم 🤝🏻

    برای ایده،عذاب وجدان چرا،

    ای بابا میخوساتم بگم اگر کاری ندار یواینا میتونی دوباره گردونه رو برگردونی یا نه ولی خب مثل اینکه خسته ای و نمیخوای اینکارو کنی،

     

  • Q. Moon
    30 March 24، 12:16
    Q. Moon
    وای تو هم؟ ما هم فردا داریم میریم باغ و من باید با این وضع برم :>
    تازه بدتر از اون اینه که الان دو روزه رو مود "برین تو اعصاب خونواده" گیر کردم :>>>
    هعی.. این درک کردناس که درد داره.. بیا بغلم ~(U_U~)
    باید اول اون قبلی رو تموم کنم بعد چشم به سرعت میچرخونمش T~T
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan