Querencia For All

~~~ خانه ای برای افسانه ها و افسونگرها ~~~
Q. Moon
Q. Moon Friday, 17 February 2023، 05:57 PM

Better Off Dead

 

وانشات Better Off Dead

 

 

نویسنده: Querencia

 

کاپل: مین یونگی x یونا

 

ژانر: امگاورس × عاشقانه × مدرسه ای × اسمات

 

هشدار: ---

 

محدودیت سنی: +18

 

 

 

💀☠️برشی از داستان☠️💀

 

 

"مگه شما دو تا آنتی-هیت نزدین؟"

 

لحن یونا به خاطر حس مستیش، کمی کشدار شده بود و به خاطرش، خودش رو لعنت کردی. جی آه یکی از پاهاش رو کنار بدن امگا روی نمیکت گذاشت و دستی توی موهای لخت و بلندش کشید که باعث شد بوی فرومون وودکاش بیشتر توی بینی یونا بپیچه:

 

"البته، بیبی. اگه نزده بودیم که این همه وقت برای حرف زدن باهات تلف نمیشد؛ تا الان دست کم طعم شکلاتیت روی زبونمون بود.."

 

جیسونگ سمت دیگه نیمکت نشست و خودش رو به امگا چسبوند که باعث شد یونا خودش رو با انزجار عقب بکشه.

 

"الان هم برای اینکه شروع کنیم دیر نیست. بقیه تا یک ساعت دیگه توی باشگاهن. توی یه ساعت خیلی کارها میشه کرد، مگه نه؟"

 

پسر پیشنهاد داد و درحالی که چشم های خمارش به یونا دوخته شده بود، کمی به سمتش خم شد. درست همون لحظه که انگشت های جیسونگ داشتن به سمت رون دختر حرکت میکردن، صدای بمی توی گوش هر سه نفر اکو شد:

 

"دست بهش بزنین، مُردین!"

 

 

☠️💀Download💀☠️

 

 

Nina جوجه رنگی^ جوجه رنگی^ جوجه رنگی^ Jim Jim
💎 آخرین نظرات بیبی‌هام 💎 :
Tags :
۵ تعداد نظراتتون :)
  • Nina
    8 April 24، 18:43
    Nina

    بعد خوندن این فیک،صد در صددد،احساس کملود الفایی مثل یونگی به شدت در زندگی خودتون حس میکنید😂😔🤝🏻

    جزو اولین کارایی بود که با کاپل استریت خوندم و واقعا خوشم اومد🤝🏻منظورم قلمه،واقعا قشنگ بود 

    پ.ن:گفتهب ودی زدم تو کار حمایت از قدیمی ها؟اره دقیقااا🥲🌚🤝🏻

  • Q. Moon
    9 April 24، 12:16
    Q. Moon
    بخدا خودم موقع نوشتن هر خطش داشتم به سینگلیم لعنت میفرستادم👍
    و رسما اولین کار من تو مدیا :>>>
    دست شوما درد نکنه خفن U^U
    الان دیگه با افتخار کامنتاتو زیر همه کارا دارم😌💫
  • جوجه رنگی^
    6 April 23، 17:29
    جوجه رنگی^

    خیلی خوبه اینجوری .. منم این چند روز سعی کردم خوابمو درست کنم .. 

    نظرت نظرمه •-•

    آلفا میخوام ... هق ..

  • Q. Moon
    7 April 23، 17:34
    Q. Moon
    موفق باشی.. درست کردن تایم خواب کار سختیه.. (×-×)

    آلفا.. هق آلفا *فین فین*
  • جوجه رنگی^
    22 March 23، 14:03
    جوجه رنگی^

    اووو خیلی زود بیدار میشی خوشبحالت :))) منم کنکوری بشم باید ساعت خوابمو تنظیم کنم اینطوری فایده نداره که تا صبح بیدار میمونم :(

    و در نهایت خوندمششششششششش...

    اوکی ولیییی ... اینکه یکی مثل یونگی داشته باشم به آرزوهام پیوست 😂💔

    خیلی قشنگ بود :)

    از اینکه ۱۱ سال تفاوت سنی داشتن خیلی خوشم اومد :")) میدونی .. بنظرم عشق به سن و سال نیست!

    حالا برم سر اصل مطلب ...

    خدایا من چرا یه گرگینه نیستم :>

    من میخوام گرگینه باشم :>

    میخوام یه امگا باشم :>

    امگاها خیلی خوبن :>

    هق هق 

  • Q. Moon
    22 March 23، 18:20
    Q. Moon
    راستش اولش به خاطر جو کتاب "کلاب 5 صبحی ها" تایم خوابمو انقدر آوردم جلو.. از تابستون 01.. بعد چند ماه به خودم اومدم دیدم حتی اگه نخوام هم کله صبج بیدارم ://

    دقیقا خودممممممم.. موقع نوشتنش داشتم خون گریه میکردم که "من آلفا میخوام.. چرا من آلفا ندارم؟"

    من همه علائم امگا بودنو دارم به جز فورمون (×-×) حتی هیییتتتت.. اهم اهم فقط آلفایی دور و برم نیست که اوضاع خیت شه..
    *سرفه عصبی* آره...
  • جوجه رنگی^
    22 March 23، 01:44
    جوجه رنگی^

    *کلیک کردن روی دانلود

    .

    .

    .

    یوهاهاهااا دانلود شد *^*

    ولیییی انجل ، من بخاطر اینکه صبح زود بیدارم کردن خیلی خوابم میاد ( هق هق ) ...

    میرم بخوابم ولی قول میدم که فردا میام بقیه کاراتو میخونم :)))

    منتظر کامنتام باش :))))

    حیحییی :)))

    لاو یووووو :)))

    فعلا خدافظی :">

    (-_-)Zzz

     

  • Q. Moon
    22 March 23، 06:11
    Q. Moon
    نظرت چیه بت بگم من همیشه قبل از 6 بیدارم؟ :/
    حتی اگ کسی بیدارم نکنه یا ساعت نذارم هم خودبخود بیدار میشم.. بدنم عادت کرده
    دلم لک زده دوباره مثل قبلنا شب تا صبح بیدار بمونم و بشینم پای نوشتن.. ولی خب نمیتونم دیگ نهایتا تا 12 میتونم بیدار بمونم :(
    من همیشه منتظرتم بیبی خوش ذوقم :)
    لاو یو مور 💎💙
    خوب بخوابی بیبی 3> zzz
  • Jim Jim
    22 February 23، 22:22
    Jim Jim

    همونطور که حدس میزدم قلمت رو دوست داشتم!!:")))

    *قلمت رو بوسیدن

    اصلا عرررررر!!! بدجورررر فیکشنای استریت شوگا رو دوست دارم!!!بدجورررر!!! اولین أتکت رو با این زدی بهم و....باز منو کشتی رفتی تنها گذاشتی رفتی! دروغ نگم به جز من-عه یعنی چیزه میگم..اها! خیلی به دلم نشست خلاصه! منتظر کارای بیشتری ازت هستم :")))))

    قراره واسه کارات جون که هیچ کو-ببخشید...اره فدا میشم واسه کارات!!

    فاییییتییییننننگ^•^

    ماچ ماچ^3^

  • Q. Moon
    23 February 23، 06:58
    Q. Moon
    یو نو... واقعا تا مرز سکته از خوشحال رفتم وقتی اومدم دیدم این همه نظر نوشتی برام :)

    *بوسیدن انگشتات که تایپ کردن* :))

    خدا بخواد اتک های بیشتری تو راهه بیبی.. جلیقه ضدگلوله آماده کن (^-^)

    فایتینگ بک جیم جیم 3>
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan