Querencia For All

~~~ خانه ای برای افسانه ها و افسونگرها ~~~
Q. Moon
Q. Moon Tuesday, 28 February 2023، 04:50 PM

Let me be your MODEL

مولتی شات Let me be your Model

×××FULL×××

 

 

نویسنده: Querencia

 

کاپل: جئون جانگکوک × اوه جی هیون

 

ژانر: عاشقانه × فلاف ×اسمات × کمی مدرسه ای

 

هشدار: ---

 

محدودیت سنی: +18

 

 

 

××× برشی از داستان ×××

 

- چرا زودتر یه فکری به حال مدل پیدا کردن نمیکنی؟ زمان نحویل پروژه نزدیکه.

 

میلا هشدار داد و صدای قدم های استاد که وارد میشد، بهشون فهموند که کلاس قراره به زودی شروع شه. جیهیون کتاب هاش رو روی میز گذاشته و همزمان، جواب داد:

 

- آره، حواسم هست. یه فکری به حالش میکنم.

 

با گفتن این حرف، کتابش رو باز کرد و افتادن چیزی از لای کتاب، توجه هر دو دختر رو جلب کرد. میلا خم شده و کاغذ کوچیک رو از روی زمین برداشت. همونطور که تای برگه رو باز میکرد، به سمت جیهیون متمایل شد تا هر دو بتونن نوشته روش رو بخونن:

 

"بذار مدلت شم                                                     

                                 با عشق ~ جئون سکسی بانی ;)"

 

 

 

××× Download ×××

 

Vampire Mahi shi Mahi shi جوجه رنگی^ جوجه رنگی^ جوجه رنگی^ جوجه رنگی^
💎 آخرین نظرات بیبی‌هام 💎 :
Tags :
۷ تعداد نظراتتون :)
  • Vampire
    4 July 23، 10:26
    Vampire

    این پوستر تا ابد برای من آیکانیک میمونه

     

     

     

     

     

    #ومپ

     

     

     

     

     

  • Q. Moon
    4 July 23، 18:27
    Q. Moon
    به بههههههه ببینین کی اومده! :)
    تک ومپ سایت..خوش اومدی مادر T^T
    عا بخدا خودمم خون دماغ بودم سر زدنش😔😔
  • Mahi shi
    25 June 23، 12:16
    Mahi shi

    اصن مگه میشه ی همچین کار خفنی پر طرفدار نباشه؟اوووف!!

    قربونتتت نویسنده ی جذابم! ( "م" جهت فشاری کردن ریوون)

  • Q. Moon
    25 June 23، 13:10
    Q. Moon
    تو فکر بودم حال داشتم یه چیز این مدبی دیگه بنویسم :)

    تو عشق منییی ریدر عزیزمممم! T^T
  • Mahi shi
    23 June 23، 20:26
    Mahi shi

    فااااااک اینو من قبلا خوندم و واهاااای عالیییی بود !!!

    اقاااا پوسترش خاک دهندههههه!!!!!!!! حتی یادمه پوسترشم سیو کردم!!!

    دمت کلییییی گرممممم فایتینگ خیلی خیلی زیااااد!

  • Q. Moon
    23 June 23، 20:28
    Q. Moon
    آره این تو لیست کارهای پر طرفدار ترم بود :)
    و دقیقا همه هم اول کلی برا پوسترش جامه دریدن از جمله خودم *اموجی که آب دهنش آویزونه*
    دم تو گرم که انقدر ریدر خوش ذوقی هستییییی!! 3>
  • جوجه رنگی^
    9 April 23، 15:15
    جوجه رنگی^

    اشکالی نداره من منتظرمیمونم :)))))

  • Q. Moon
    9 April 23، 19:01
    Q. Moon
    تو خیلی خوبی بوخودا :))))
  • جوجه رنگی^
    6 April 23، 17:23
    جوجه رنگی^

    در انتظار اتک ها ... 

    •-•

    •-•

    •-•

    •-•

  • Q. Moon
    7 April 23، 17:31
    Q. Moon
    متاسفانه کنکور و امتحانات نهایی جوری رو سرم آوار شده که اتک به خودم خورد (×-×)
  • جوجه رنگی^
    22 March 23، 13:54
    جوجه رنگی^

    اشکالی نداره حتی اگه استریتم باشن میخونمشون :))

    تهگی:))) نامکوک:)))) اوکی من خوبم :)))))

    از حق نگذریم ایده ی خیلی قشنگی بود اصلا خیلی خوشم اومد مخصوصا آخرش که معلوم شد تهیونگ سینگل نیست و قاطی مرغاس •-•

  • Q. Moon
    22 March 23، 18:15
    Q. Moon
    خوب بمون که اتک ها در راه دارم :))))
    مرسی بیبیییییی خیلی خوشحالم که این کارم انقدر ریکشنای خوب گرفت واقعا به آدم انرژی میدین 3>
  • جوجه رنگی^
    22 March 23، 00:47
    جوجه رنگی^

    فرصتتتت جودمممممم ...^^

    خب حقیقتش من اصلاااا استریت نمیخونم ... ولی خب گفتم بزار تنوع به وجود بیارم پس میخوام نوشته هات همه رو بخونم حتی اگه استریت باشه:)

    شاید باورت نشه ولی این اولین مولتی شات استریتی بود که خوندم ^^

    و خبببب فااخ خیلی جالب بود *^*

    خوشم اومد ... خیلی قشنگ بود ... ایده ی جاذابی بود .. درکل عالی بود :")

    خسته نباشی و فایتینگ انجل :"))))

    لاو یو :")

  • Q. Moon
    22 March 23، 06:03
    Q. Moon
    ای بابا من بیشتر کارام استریته :( تک و توک اون وسط کاپلی از اعضا دارم.. ولی خب دارم همه سعیمو میکنم ک همه‌شون قشنگ باشن امیدوارم خوشت بیاد
    (پ.ن. اگ تهگی و نامکوک میشیپی.. تا چند وقت دیگ ی مینی‌فیک ت راهه :))

    اه قلبم *پمپاژ اکلیل* ایده‌ش موقع نقاشی ب سرم زد (داشتم ی چیزی ت مایه های همون عکسای کاور میکشیدم :)) ی ایده خیلی یهویی بود بسی خوشحالم ک انقدر مورد پسند واقع شد
    فایتینگ بک جوجم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan