Querencia For All

~~~ خانه ای برای افسانه ها و افسونگرها ~~~
Q. Moon
Q. Moon Sunday, 4 February 2024، 11:11 PM

Black Swan

فن فیکشن Black Swan

🦢 FULL 🦢

 

 

نویسنده: Querencia

 

کاپل: کوکمین × نامجین

 

ژانر: عاشقانه × فانتزی × هیبرید × کمی دارک × برشی از زندگی

 

هشدار: ---

 

محدودیت سنی: +18

 

 

🖤برشی از داستان🖤

 

- وقتی یه نفر میمیره، عشق کجا میره؟

سوکجین جوابی نداد. میدونست که اگه به اندازه کافی سکوت کنه، خود شیطان جواب سوال خودش رو میده. و همینطور هم شد:

- عشق توی روحه و در پایان به جهنم میرسه. چون بزرگترین گناه انسان، کاریه که برای کسی که دوستش داره انجام داده.

- مقصد نهایی عشق.. توصیف قشنگی از جهنمه. اگه زجر همه عشاقی که اینجا گرفتار میشن رو در نظر نگیریم.

- زجر واقعی دوریه؛ همونطور که خودت تجربش میکنی و منتظری به پایان برسه.

- مثل خودت؟

لبخند هوسوک به کل محو شد و جای خودش رو به تاریکی چشمهاش داد. با ناراحتی واضحی از سوکجین رو گردونده و زمزمه کرد:

 - پایان برای فانی هاست،... دوری من هرگز تموم نمیشه!

 

 

🌊🖤🦢Download🦢🖤🌊

 

وووو بالاخره!!! میتونم برم اسم اینو از لیست کامینگ سون خط بزنم!!

لعنتی انقدر طول کشیده بود که دیگه داشت دیوونم میکرد T^T

یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کاک بلاک عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه سورن یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کاک بلاک سورن یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کاک بلاک یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کاک بلاک یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کاک بلاک یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کاک بلاک یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کاک بلاک یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کاک بلاک .yami. Kim bora(خیار🥒) مسواک کوکی :) .yami. مسواک کوکی :) Kim bora(خیار🥒) مسواک کوکی :) .yami.
💎 آخرین نظرات بیبی‌هام 💎 :
Tags :
۱۹ تعداد نظراتتون :)
  • یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کاک بلاک
    17 February 24، 15:07
    یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کاک بلاک

    سلاااامم سیااا 💗💗💗💗

    من اینو تموم کر م و نمی دون یچقدر به دلم نشست و از خر لحاظ قشنگ بود،*من هنوزم دارم هوسوکو نمی تونم🥲😭😭🌝🤝🏻*

    یک درخاست داشتم یا حالا پیشنهاد لطفا بهش فکر کن و هر وقت وقتت ازاد بود و اگر وقتتو درگیر نمیکنه و زیاد و زحمتی نمشیشه و اینا...خلاصه اره ،درخوایتم این بود:اگر میشه🥲و میتونی ،میتومی یه افتر استوری برای این بنویسی به شخصه خیلی دارم فکر میکنم افتر استوریش خیلی قشنگ بشه و میتونی از سپ و هوسوک کهلا دوتا بالاش میره بهشت ادامشو بکم به تصویر بکشی با قلمت و یا یکم ماجرای بامزه و یا عاشقانه از کوکمین بنویسی،چیز خاصی راجب ادامهی نامجین به ذهنم نمیرسه چون خیلی ظریف بسته لودی داستان اونا رو و فکر نمیکنم بشه از توش افتر استوری نوشت،حالا این فقط نظر من لود خودت هر چی صلاح میدونی:>

    فقط خواستم به عنوان یک عدد ریدر که عاشق فیکات هستش نظرمو بگم🥲🤝🏻

    خیلی بازم دستت دردنکنه و خسته نباشی،منتظر این میمونم که تو گردونه نوبتم بشه(اسموو بهت گفته بودم نینا)راستی یه سوال *ببخشید دارم اینجا میگمش ها *

    فقط اینکه اگر اسمم دربیاد،میتونم جزییات بیشتری که به ذهنم رسیده رو بگم؟:>

    کلی دوست داریمممم *،کلی ماچ و بغل روحی تقدیم به تو*

     

  • Q. Moon
    18 February 24، 10:46
    Q. Moon
    سلام خفنممممممممم چطوری شما؟ ^^ 3>
    نوش جونت باشهههههه T^T *من خودم عاشق هوسوک شیطانم :>> از تو چه پنهون برای اونی که تو خواسته بودی هم یه چیزی با هوسوک شیطان مد نظرم بود...*
    بگو قشنگم میشنوم ^^ اوه راستش خودم تو فکرم برای چند تا از کارها افتراستوری بنویسم.. ولی فعلا فکر نمیکنم وقت کنم متاسفانه
    ولی حتما حتما وقتی خواستم بنویسم به این چیزهایی که گفتی فکر میکنم T^T
    چون با اینکه کاپل سپ این کار یهویی شد، خودمم دوست دارم یکم بیشتر ازش بگم، مخصوصا که سپ خیلی کمیابه T^T
    مرسی بابت پیشنهادت قشنگم خیلی خوشحال شدم ^^ 3>

    بله بله یادمه جیگرم U^U درواقع تو کامنتای سایت فضاییا دیده بودم که گفته بودی نینایی :>
    راحت باش زیبا کامنتها تماما متعلق به شماس U^U
    آره آره حتما!! درخواستیته دیگه بهرحال :> به جز همون یکی دو موردی که توی بخش گردونه گفتم هیچ محدودیت دیگه ای وجود نداره ^^
    من بیشترررررررررررررررر *بغل روحی فراواننننننن* ~(^-^~)
  • عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
    15 February 24، 12:06
    عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه

    خب اینو نخوندم، اما میرم میخونم به همین زودی. در هر صورت.

    خسته نباشی مای کویین:>>>>>>>>>>♡

  • Q. Moon
    17 February 24، 08:03
    Q. Moon
    ای جانم ببینین کی برگشته
    عشق سیا، امید سیا U^U

    بخون بخون
    تنک یوووووووووو هوبی مننننن :>>>
  • سورن
    12 February 24، 02:55
    سورن

    دیدی تاغت نیاوردم؟دیدییییییییییی تاغتتتتتتتتتت نیاوردممممممم؟!؟!

    خب.اول از همه باید بگم الان یه‌ربع به سه صبحه،من یه ساعت پیش شروع کردم اینو خوندنو به محض تموم کردنش اومدم کامنت بدمو شتتتتتتتتتتتت

    من گفتم سپ میخوام دیدیییییییییییییی؟!؟!

    لعنتییییییییییی

    منی که رو هوبی شیطان کراش زدم_

    آخر واسه اونا چی شد؟هوبی اطتراف کرد یا فقط مثل دیوونه‌ها یه‌ساعت یونگیو دید رفت؟

    جین که تا موقعی که نامجون زندست زنده میموند درسته؟

    بعد اون غضایا کوکی و جیمین به نامجونو جین سر میزدن؟!؟!

    جوری که نگران روابط شخصیتای یه فیکشن تموم شده‌ام_

    کویینیییییییییییییییی

    میشه واسه دل من یه افتر استوری بنویسی؟خواهششششششششش

    پیشی‌طور پلک زدن_

  • Q. Moon
    13 February 24، 08:44
    Q. Moon
    هبارتدمسبتهربعالنبتیندرز
    ای بابا، الان من عذاب وجدان میگیرم که تا این ساعت بیدار بودی.. چشمات اذیت میشه قشنگ من T^T
    ای جانم بفرمیو میشنوم نظرتو U^U
    بله بله ^^
    یوهاها.. اصلا من سختمه اگه یونگی و هوسوک باشن نچپونمشون با هم U^U
    مگر اینکه کلا از قبل کاپلهای دیگه ای انتخاب کرده باشم...
    والا خودمم عاشقش شدم اصلا هوبی شیطان>>>>>>
    شیطان که داستانش رو برای کسی لو نمیده U^U
    انشالله که میمونه T^T
    اوهوع، داستان پایان یافت دیگه ولی حالا ببینیم چی میشه U_U
  • یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کاک بلاک
    11 February 24، 21:10
    یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کاک بلاک

    واییییییییی خدای بزرگ هوسوک و یونگی،وای یونگی ادم بوده؟ وای وایییییی.

    بازی با قلبم کار قشنگیه؟

     

     

    نه نه اشتباه شد فرشته ست چلی بازم هر چی😭😭😭🥲🥲🌚🤌🏻

  • Q. Moon
    13 February 24، 08:45
    Q. Moon
    خیر یونگی فرشته ست U^U
    وای ولی یه لحظه تصورش کن.. یونگی فرشته.. عررر!!! میقام T^T
    با قلبتون یه قل دو قل بزنم؟ U^U
  • سورن
    11 February 24، 19:53
    سورن

    آخیییییییییییییییییش

    بالاخره نت گرفتمممممممممم

    کویینی من همین الان دیدم اینو و دانلودش کردم.فردا میام نظر میدم چون امکان نداره طولش بدم :)))))))))

    ولی با دیدن اسم هوسوک تو «برشی از داستان» یه آن فکر کردم چقد خوب میشد اگه سپ هم داشت :))))))))))

    هنو نخوندم حالا.بزا بخونم ببینم چقد فوق‌العاده‌تر از داستانای دیگه‌ته :))))))))

  • Q. Moon
    13 February 24، 08:47
    Q. Moon
    تبریک میگم!! منم انگار جن داره نتمو میخوره، هی میخرم هی یه هفته نشده تموم میشههههه!!
    به به پس منتظر خواهم بودددددد!!
    هه هه، هه هه :> حالا بخون ببین چه آشی پختم براتون شاید آرزوت هم براورده شد اون وسط U^U
    ایلنمبتبلدربئنزیمیبتندرزئطو ذوق زدم نکن خب سکته میکنم میمیرماااااا T^T
  • یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کاک بلاک
    11 February 24، 16:42
    یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کاک بلاک

    هی بیشتر و بیشتر دارم این فیکو و هوسوکو نمی تونم😭😭🌚🌚🌚🤌🏻

  • Q. Moon
    13 February 24، 08:49
    Q. Moon
    هر چی ما میریم پیشتر و پیشتر
    من دارم نمیتونم بیشتر و بیشتر U_U
  • یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کاک بلاک
    11 February 24، 16:39
    یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کاک بلاک

    تا اینجا چقدر خفن و قشنگ و همه چی تموم لود،

    وایسین بینیم،هوسوک؟جان من شوخیه دیگه؟هوسوک شیطانههه😭😭😭😭😭🌚🌚🌚🌚🤌🏻🤌🏻🤌🏻🤌🏻🤌🏻🤌🏻گفته بودم بایس عزیزم هوسوکه،و ای وایییییی من دیگه مردم،من دیگه نیستم،بای بای .

    ولی چقدر دچار دژاوو شدم شما هم همینطور؟نویسنده ی کلک یکم از راپونزل الهام گرفته بودی درسته؟چقدر کارت خفن بود ای واییی.

    با من حرف نزنید من هنوز دارم برای هوسوک عر یمزنم ای واییی شیطان هوسوکه ای واییی من دیگه دارم نمی تونم

     

  • Q. Moon
    13 February 24، 08:51
    Q. Moon
    ریکشنات خداس بخدا T^T
    اصلا آدم ذوق مرگ میشه با کامنتات ^^
    آرهههههه.. هوسوک شیطانننن! اصلا من عاشق کانسپت هوسوک شیطانم مطمئنا بعد از اینم بازم با همچین کانسپتی کار میدم همه با هم عر بزنیم T^T
    بله بله درسته :> یعنی قرار نبود بگیرم ولی شد دیگه
    وقتی میخواستم بنویسمش تازه راپونزل دیده بودم و بنظرم به کانسپت میخورد یکم ازش قاطی کار کردم T^T

  • یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کاک بلاک
    11 February 24، 14:48
    یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کاک بلاک

    کلی ازت ممنونم،بعد یک هزاره بلاخره یه نامجین دیدم و چشمم به جمال نامجین منور شد(این جانب از همه کاپل ها حمایت می نمایم و همه کاپل هارا دوست میدارم)

  • Q. Moon
    13 February 24، 08:57
    Q. Moon
    این جانب هم دقیقا خیلی از کاپل ها رو دوست دارم T^T
    و نامجین هم که دیگه از موردعلاقه هامههههه!!
    ولی خیلی کمه متاسفانه... اصلا تو سایتای بزرگ که میری واقعا کم پیش میاد نامجین باشه!
    یا باشه هم بیشتر کاپل فرعیه و خیلی مومنت های زیادی براش در نظر نگرفته نویسنده T^T
    البته خب خودمم اینجا رسما هیچی ازشون ننوشته بودم و فرعی بودن.. ولی خب فکر کنم با لاوسیک یکم این کمبودو جبران کرده باشم T^T
  • یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کاک بلاک
    11 February 24، 14:46
    یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کاک بلاک

    ای وایییی مننن کوکمین پایین پوستر😭😭😭🥲🥲🥲🤌🏻🤌🏻🤌🏻

    میتونم سیا صدات کنم مثل بقیه؟،(با ارزض خیلی معذرت اسمت یه کوچولو سخته ولی خیلی قشنگه،اینو میخواستم بگم)

    اها راستی الان موفق شدم دانلودش بنمایم و الان میرم این شاهکار خوشگلو لخونم،

     

  • Q. Moon
    13 February 24، 08:58
    Q. Moon
    آرههههههه.. اصلا فن آرتای کوکمین سر این اجرا عالی ان T^T
    میتونم بشینم براشون گریه کنممم!!
    البته قشنگم.. اتفاقا همه دقیقا بخاطر همین سیا صدام میکنن *خنده شیشه پاک کنی*
    اصلا شما هر چی عشقت بود صدا کن منو T^T
    نوش جونت باشه پسسسسس ^^
  • یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کاک بلاک
    11 February 24، 14:43
    یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کاک بلاک

    نه خودتو فحش بارون نکن:>

    ولی درک میکنم خودمم زیاد خودمو میکشم نوشته های نصفه امودتکمیل کنم ولی خیلی کم اراده تشریف دارم تو این موضوع😂😔🤝🏻

    **میشه من هم در عمود بهتون ملحق شم اونجا در خلوت باشیم؟ U_U**

    البتهه بیا باهم بریم در عمود در خلوت و ارامش U_U

  • Q. Moon
    13 February 24، 09:01
    Q. Moon
    والا من بعضی وقتا که رایترز بلاک میگیرتم نامجور -مثل همین الان!-
    ولی درکل بیشتر به خاطر اینه که وقت نمیکنم... همین الان دانشگاه هنوز شروع نشده داره سرویس میکنه
    همه استادا از همون روز اول درس دادن و همه چیزای تخصصی هم پیشرفتس و داره سرویس میکنه T~T
    دیروز سر یه کلاسی انقدر همه چیز سخت بود که من -و البته همه کلاس- لال شده بودیم.. استادم هی میگفت چرا حرف نمیزنین! پدصگ نمیتونیم از روش بخونیم چه حرفی بزنیم آخه!!
    پ.ن: وای ببخشید دارم اینجا غر میزنم بخدا فشارش داره روانیم میکنه...

    بله با کمال میل U_U بیا دستتو بذار تو دستم با هم بریم U_U
  • یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کاک بلاک
    10 February 24، 22:45
    یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کاک بلاک

    واییی عررر ،اینننن،اگر بگم همین چند وقت پیش داشتم تو لیست کامینگ سون میدیمش و گفتم عر ای کاش فولشو بنویسه و ای وایی من کهه🥲🥲🥲🤌🏻

    خسته نباشی ،وای قلبم اسمش>>کاورش>>برش داستااان>>

    من میرم در افق محو شم ولی اونجا شلوغه میرم در عمود محو شم

  • Q. Moon
    11 February 24، 12:31
    Q. Moon
    آرهههه اییننننن
    اگه بگم خودم دیگه داشتم خودمو فحش بارون میکردن که فقط بشینم تمومش کنم چی میگی؟ :>
    سلامت باشی جیگر U^U
    وای قلبم ریکشن خواننده هاش>>>>
    میشه من هم در عمود بهتون ملحق شم اونجا در خلوت باشیم؟ U_U
  • .yami.
    8 February 24، 21:01
    .yami.

    عررررر سیااااااا

    این خعلی خوب بوددددد

    اونجایی که جیمین داشت واسه مامانش نامه می نوشت آخرش نوشت پسری که تا لحظه مرگ ماه عاشقتهU^U

    این جمله خعلی به دلم نشست...

    اونجاییم که کوکی جیمینو بغل کرد و بال هاشو درو خودشون پیچید کیف کردماااااا

    در کل عالی بود 

    و...من چرا انقده از شیطان خوشم اومد؟ U_U...استغفرالله

    شاید بخاطر این که هوسوک بود😂

     

    قرار بود دیشب تمومش کنم ولی امروز صبح تمومش کردم 

    این که از دوتا با آرت یه همچین چیزی نوشتی باید تقدیر کرد

    ببین ...خعلی دوست دارمااااا

    هم خودت هم فیکات

    فقط منتظرم فیک بدی که برم خودمو جر بدم😂

    الان یه فیک شروع کردم ۴ ماهه تمومش نکردم😐

    اما فیکای تورو رو هوا میزنم

    و اینکه خسته نباشیییییی💙

     

  • Q. Moon
    11 February 24، 12:43
    Q. Moon
    نینینینینینینینینینینینینی
    مرسییییییییییی
    من کلا ارادت خاصی به این موضوع "مرگ ماه" یا "خاموش شدن ستاره ها" و اینا دارم..
    قبلا هم ازشون استفاده کردم ولی نمیدونم تو همین کارای روی سایت بوده یا نه T^T
    وای منم یدونه از این دوسپسرا میخوام اینطوری بالاشو بپیچه دورمون هقققق

    هوسوک شیطانم باشه دل میبره U_U

    تقدیر رو من از شما میکنم که حمایتاتون همیشه بهم انرژی میده جیگرای من 3> ^^

    باعث افتخارمه که کارامو دوست داری قشنگممم
    همچنین تووووو
    فایتینگگگ 3> ~(^-^~)
  • Kim bora(خیار🥒)
    6 February 24، 15:01
    Kim bora(خیار🥒)

    سیاااا دیروز اومدم بخونم کراشم پیام داد گف واسه هنر چیا میخواسیم و بنده یادم اومد گو.ه هنرمو انجام ندادم💀🤝🏻

    هیچی تا یازده شب داشتم بشقاب رنگ میکردم😔😂

    ولی سیا شادمممم🫂🤍

    از امروز تا دوشنبه تعطیلیم میخام درو کنممممم

    همه ی فیکارو درو میکنمممم

    اینم میخوندمممم

    دان کردم گفتم اول کامنت بزارم بعد🤝🏻

    در ضمن سیا خانوم🧕🏻 

    مدارک بنده چیزای شخصی هستن شوما حق نداری به حریمممم خصوصییی مننن تجاوزززز کنیییی🤲🏻📿

    هعی😔

     

  • Q. Moon
    8 February 24، 14:33
    Q. Moon
    مردم کراششون بهشون پیام میده
    اونوقت من دیشب فقط بهش گفتم شب خوبی داشته باشین گفت همچنین دو ساعت تپش قلب داشتم T^T
    عههههه از این کارااا! چقدر دلم برا تکالیف هنر تنگ شده :>>
    همیشه شاد باشی خیار عزیزم U^U
    خوشبحالتون.. من فردا باز عازم دانشگاهم T~T
    بخون بخون نوش جونت باشه T^T
    دیگه وقتی تو میخوای برای شکایت علیه من ازشون استفاده کنی منم مجبور میشم کثیف عمل کنم دیگه U_U
    هعییییی T^T
  • مسواک کوکی :)
    6 February 24، 14:40
    مسواک کوکی :)

    سیا خانوممم، دیشب تمومش کردممم 

    یوهاهاها من هنوزم اماریسم 

    فقط نتم تموم گشت نتونستم بگم ʕ •ᴥ•ʔ 

    وای، خیلی بده 

    منو لاس؟ من لاس نمیزنم، مخ میزنم 😔 

    خیر نیستت، 🤣

  • Q. Moon
    6 February 24، 14:43
    Q. Moon
    عههههههههه!!
    یوهاها نتونستی دربرابر وسوسه های سیا مقاومت کنی ها :>>>>
    وای نگو نت که دلم خونه
    هم زود تموم میشه هم سرعتش کمه
    چه خبر شده؟؟!! انقدر که تو دو هفته پول نت دادم تو کل عمرم پول خوراکی ندادم ://///

    بله مشخصه مخ من یکی که قشنگ کوبیده شده U_U
    و راضی ام U_U
  • .yami.
    5 February 24، 22:20
    .yami.

    ولی من دیگه دورت گشتم

     

    آرهههه بخدااا از امتحان های دی ماه در نیومده رفتیم داخل امتحانای مستمرT_T

    البته امتحانا اومدن داخل ما...

     

    تا الان دو تا مدال دارم😎😁

     

    ۱۹۰ ص؟

    من اینو چهار شنبه تموم میکنم

     

  • Q. Moon
    6 February 24، 14:10
    Q. Moon
    از این به بعد سریع تر عمل میکنم پس U_U

    وای میفهمم دقیقا همیشه این بدبختیه
    انگار معلما با هم مسابفه میذارن که کی زودتر میتونه دهن سرویس کنه T^T
    سخن حف میبینم!!!!

    مدال دزدیدن تمام قلب ها هم مال شماستا اونو دور ننداز U^U

    هاها.. جلو افتاد که :>
  • مسواک کوکی :)
    5 February 24، 20:51
    مسواک کوکی :)

    بخدا این با اون یکیه، نوشتن سخته خب 😔 

    خیر خوشگلی از اینه، و شوما البته 

    والا مثل اینکه باید بیخیال اماریس بشم چون به دلیل مشغله های زندگی حتی وقت نکردم بخونمش  ، الان دیگه استین بالا می زنم 🫂

  • Q. Moon
    6 February 24، 14:12
    Q. Moon
    بخدا واقعا بعضی وقتا خیلی سخته.. گاهی اوقات انگار اصلا مغزم قفل میکنه خاموش میشه نمیفهمم چی دارم مینویسم اون موقعها عذابهههه قشنگ!!!
    ای بابا انقدر با من لاس نزن خانمم U_U
    هاها.. مسواک مسواک خودمونه :>>
  • Kim bora(خیار🥒)
    5 February 24، 15:44
    Kim bora(خیار🥒)

    بلک سوان؟

    بلک سوان؟فول؟نامجین؟هیبرید؟190صفحه ام بیشتر نیس؟

    گادددددددد

    خداوند بهشته و مهربان است📿🤲🏻

    ولی سیا در نمیزنه میاد با لگددددد

    عیبابااااا

    میخام برم بخونمممم دور شین دوررررررر😭

    میرم میخونم میام

    سیا لعنت خداوند و فرشتگان و فرستادگانش بر تو باد📿🤝🏻(ایموجی اون زنیکه با حجابه کووووو؟)🧕🏻

    داری طلسممو میشکنی💀

    اون از اسموتی

    این از بلک سوان

    اخه من هیچی جز تهکوک نمیخونم ینی حداقل کاپلایی که تهکوک با کسای دیگه باشون نمیخونم ولی در برابر این انگار نمیشه مقاومت کرد کههههه😭

    اقا من شکایت دارممممم

    سیا تو که قرار نیس بر علیه خودت ثبت شکایت کنی هوم؟🤡

    پس به دد میگم این شکایتمم ثبت کنه🤝🏻

    خروس نیت هم دارم جهت ثبت شکایات🐓

    البته اینم بگما این چن روز از بس شکایت کردم هی خروسام دارن تموم میشن💀

    هعی😔

    صدا ندین میخونمو برمیگردم🤝🏻

    بریم بیایم✊🏻

  • Q. Moon
    6 February 24، 14:40
    Q. Moon
    بله T^T
    بله درسته.. همینطوره T^T
    بله من کلا همه درا رو با پا وا میکنم U_U
    حالا نمیشه بشینیم کنار هم بخونیم؟ T^T
    #مهربون_باشیم_باهم
    عه واااااا!! چرا لعنت؟!
    واقعا که اصن من قهرم دیگه اپدیت نمیدم T^T
    خب حالا تهکوکو نگه دار کنارش چند تا کاپلم کمکی بزن :>

    خیر بنده نه تنها از خودم شکایت نمیکنم
    بلکه تمام مدارک شما رو هم باطل میکنم
    من بیگناهم ^^
    آره دیده بودم تو کامنتای فضاییا هم داشتی خروساتو خرج میکردی T^T
    بدو بدو که منتظر بازگشتتم T^T
  • مسواک کوکی :)
    5 February 24، 14:46
    مسواک کوکی :)

    پس وقتی گفتی یکی از موارد لیست کامله منظورت این بوددد 

    تیدسنیدنسدسن، چقدر خوشگله همچیششش، اگه تا فردا تمومش نکنم اماریس نیستم، 🫂خب امیدوارم کم باشه بتونم تمومش کنم 🤣 

    یوهاهاها بزن بریم دانلود 

  • Q. Moon
    5 February 24، 15:00
    Q. Moon
    بلههههههه بالاخره بعد از مدتها تمومش کردم
    احساس میکنم اورستو فتح کردم...
    خوشگلی از توئهههههههههه
    اگه نتونستی تمومش کنی دیگه آماریس نیستی و فقط و فقط مسواک خودمونی U_U
    زیاد نیست همش 190 صفحس....
  • .yami.
    5 February 24، 00:42
    .yami.

    عر

    عررررررررر

    سیاااااااااااااااا

    میشه من دورت بگردم؟

    چرا اینقدر خوبی؟چراااااااااااا

    نمیخوام...دیگه نمیکشم بخدا این همه خوبیای تورو 

    بیا بوست کنم😙

    هنوز نخوندمش...باید تا پنجشنبه صبر کنم برای خوندنش چون مدرسه دارم...😢

    و...

    بهم بگو من اولین کامنتم..😢

  • Q. Moon
    5 February 24، 12:15
    Q. Moon
    نه
    نههههه
    امکان نداره بذارم
    فقط من اجازه دارم دور شما بگردم U_U
    عی بابا عی بابا، شرمنده نکنین دیگه
    *نیشخند شیطانی* هاهاها

    *ماچ گنده*
    هعی این مدرسه و درس هم سرویس کرده دیگه همه رو
    باید یه فیک بنویسم که توش از مدرسه خلاص شده باشیم T^T

    بله بله
    مدال اولین و سریع ترین کامنت به اسم شخص یامیه! U^U
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan