Querencia For All

~~~ خانه ای برای افسانه ها و افسونگرها ~~~
Q. Moon
Q. Moon Saturday, 11 March 2023، 07:35 AM

اطلاعیه دوم فن‌فیکشن inTOXICating

 

.:: دومین اطلاعیه نویسنده ::.

خب دوستان.. از اونجایی که اطلاعیه قبلی به پشم گرفته شد.. ناچارا خودم بین گزینه ها انتخاب کردم و تصمیم بر این شد که فیکشن  مست‌کننده یا همون inTOXICating موقتا از سایت پاک بشه 

بعد از کامل شدن داستان، فیک بصورت فول پارت آپ میشه 

​​​​​تا درودی دیگر، بدرود :)

 

 

زن نامجون Ur nana جوجه رنگی^ جوجه رنگی^ جوجه رنگی^
💎 آخرین نظرات بیبی‌هام 💎 :
۵ تعداد نظراتتون :)
  • زن نامجون
    12 April 23، 00:51
    زن نامجون

    کاپلش کیه 

    بگو که استریته 😭 .

     

  • Q. Moon
    12 April 23، 05:59
    Q. Moon
    ناممین ویکوک سپ چانبک
    خیر متاسفانه هیچ کاپل استریتی نداره :(
    همه اینایی که الان رو وبلاگ دارم استریتن ولی
    یدونه جدیدم گذاشتم درحال آپه زودم تموم میشه اگه دوست داری بخونی
  • Ur nana
    28 March 23، 13:24
    Ur nana

    کی فول پارتش رو آپ میکنی عزیزم؟؟

  • Q. Moon
    28 March 23، 14:34
    Q. Moon
    خودمم هر روز صبح ک بیدارم میشم اینو میپرسم از خودم ⁦ಥ‿ಥ⁩
    ولی ن جدی! دارم روش کار میکنم اما چون نمیدونم کی میتونم تمومش کنم.. قول الکی نمیدم که بعد بدقولی شه
    اما تمام سعیمو میکنم انتظارتونو کوتاه کنم :)
  • جوجه رنگی^
    17 March 23، 01:36
    جوجه رنگی^

    واییی من ذوققق ... رشته انجلم تجربیه عرررر •-•

    اوووو ... خب با توجه به چیزایی که گفتی و از اونجایی که بایست کیم سکشی نمجونه ... 

    دوس دارم انجل یا نامی صدات کنم :))

    الان شما بگو با کدوم بیشتر اوکی ای ؟ ^_^

  • Q. Moon
    17 March 23، 06:32
    Q. Moon
    ولی من مردم برای لقبایی که برام انتخاب کردی جوجه من :))

    هممممم.. انجل یا نامی؟
    خب.. از اونجایی که همین الان تو این چند تا کامنت آخرت بهم گفتی انجل.. ازش خیلی خوشم اومد
    پس فکر کنم همون انجل؟ :))
  • جوجه رنگی^
    14 March 23، 00:25
    جوجه رنگی^

    واااای آبروم رفت یادم رفت سلام بدمممم! ( بوغز )

    ببخشید الان سلام •-•

    عررررر حداقل یکی هست دلش بارام تنگ بشه *هق هق

    مطمئن باش ارزش نوشته هات خیلی بیشتر از این حرفاس ، قسم میخورم میتونم ۱۰ سال صبر کنم براش *^*

    مرسییی ♡ خب من دو سال دیگه باید کنکور بدم هنو ۱۷ سالمه! ولی از الان مثل خر استرس دارم •-•

    امممم یه سئواللل ... کنکور چه رشته ای میخوای بدی ؟ من یکی که رشتم تجربیه و قراره پاره بشم €_€

    هییی

    اممممم راستش چند تا لقب مد نظرمه نمد خوشت بیاد یا نه •-•

    اولیش : لیدی ... از اونجایی که خیلی با مهربونی و احترام باهامون برخورد میکنی

    دومیش : اِنجل ... لهنت یه وایب خیلی خاصی داری مثل فرشته ها...! (:

    سومیش : بایست از اعضا کیه ؟ ... سومین لقب میتونه اسم بایست باشه :)

    چهارمیش : سیا ( Sea ) ... چون نوشته هات مثل دریا ریدر ها رو توی خودش غرق میکنه :)

    پنجمیش : میتونه لقبی باشه که خودت مد نظرته و دوسش داری :)

    آه میدونم ... من واقعا توی لقب انتخاب کردن افتضاحم

    *نگاه مظلومانه و پاپی مانند و بغضی

     

  • Q. Moon
    14 March 23، 07:39
    Q. Moon
    معلومه دلم تنگ میشه بیبیییی 3>
    هر روز که میام چک میکنم میبینم نظر دادی  ذوق میکنم برات جوجه من (T^T)
    والا نظر شخصیم اینه بیشتر اون استرسه.. بخاطر فشاریه که از اطراف بهمون میاد.. وگرنه خود کنکور اونقدر استرس نداره
    آه.. تجربی منو هم پاره و حامله نمود جوجه من :) البته من امسال میخوام زبان هم بدم از اونچایی که علاقه م به زبان بیشتره.. اگه میتونستم ترجیحم این بود که هنر بدم.. ولی خب نمیتونم

    *صاف کردن گلو* جیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییغ
    وای جوجه من تو چرا انقدر خوبی آخهه؟!! ها؟ (T^T)
    اینا خیلی قشنگ و نازن مسایرسعهیرامسیندمنسمنرسد (اصوات حاصل از کوبیدن سر به کیبورد به خاطر هیجان زیاد)

    1: راستش یه مولتی شات نیمه کلاسیک دارم.. این خیلی منو یاد وایب اون انداخت :)
    2: دوستام تو دبیرستان بهم میگفتن فرشته شیطانی.. یوهاها :)
    3: بایسم؟ :) ددی العالمین :))) کیم سکشی نَمجون (با لحن جانگکوک خوانده شود!)
    4: بگم اشک تو چشمام جمع شد با خوندن این باور میکنی؟ (T^T) این قشنگترین چیزیه که یه نویسنده میتونه از ریدرهاش بشنوه. اون هم ریدر خاصی مثل تو که از همون اول کار حمایت کرده ازم 3>

    همه شون واقعا قشنگن جوجه نمیتونم انتخاب کنم (T^T)

  • جوجه رنگی^
    12 March 23، 20:59
    جوجه رنگی^

    هاها فرصت جودم *^*

    خب از اونجایی که اصلا این دو هفته رو نیومدم به سایت سر بزنم و کار داشتم و ... الان اومدم و با اطلاعیه ها مواجه شدم *^*

    خب خواستم توی اطلاعیه اول نظر بدم و بگم که فول کن بعد بزار ، بعد دیدم اطلاعیه دوم هم موجوده و اومدم خوندم و دیدم بلهههه *^*

    نظرت نظرمه و نظرم نظرته 😂✌

    تصمیم کاملا صحیحی گرفتی •-•

    بی صبرانه منتظر مست کننده ی فول هستممممم 🐾

    و امیدورام توی کنکورت موفق باشی ♡

    راستی من چی باید صدات کنم ؟ مثلا توی سایت فضایی ها به ددی میگیم ددی 😂

    بعد الان من به تو چی بیگم ؟ •-•

  • Q. Moon
    13 March 23، 06:54
    Q. Moon
    سلااااام جوجهههههه منننننن
    کجا بودی تو؟ دلم برات تنگ شده بود هیچ خبری ازت نبود :((
    نظرم نظرته #تلپاتی
    خودمم بیصبرانه منتظرشم ولی متاسفانه انتظار قراره طولانی شه به خاطر درسا و همه چی *فین فین* همه سعیم رو میکنم که فیکم ارزش این انتظار رو داشته باشه 3>
    مرسی بیبی :) نمیدونم درحال حاضر تو چه مرحله ای هستی، ولی نه تنها کنکور توی هر کاری که میکنی برات آرزوی موفقیت دارم!!
    والا خودمم نمیدونم.. ددی رو هم یکی از بچه های سایت این لقبو بش داد همون اوایل دیگه روش موند :)
    خودم چیز خاصی مدنظرم نیست.. هر چی عشقته صدا کن بیبی 3>
    اصلا اگه دوست داری خودت یه لقب بم بده که بنظرت بهم میاد بقیه هم همونطوری صدا کنن :))
    هر چی نباشه یکی از اولین خواننده هامی که خودی نشون دادی و وارد کامنتا و قلبم شدی :) 3>
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan