Querencia For All

~~~ خانه ای برای افسانه ها و افسونگرها ~~~
Q. Moon
Q. Moon Wednesday, 15 March 2023، 01:19 PM

A Glimpse of Sunshine

 

مینی فن فیکشن
A Glimpse of Sunshine

🌧️FULL🌧️

 

 

نویسنده: Querencia

 

کاپل: جانگ هوسوک × کانگ سه را

 

ژانر: عاشقانه × برشی از زندگی × فانتزی × کمی دارک

 

هشدار: آدم ربایی × قتل × خودکشی

 

محدودیت سنی: +15

 

 

 

🌧️مقدمه🌪️

 

برام مهم نیست گرفتن خورشید از مردم دنیا،

فقط به خاطر خودمون دو نفر چقدر بی رحمانه یا خودخواهانه ست..

برام مهم نیست اگه کل دنیا توی این طوفان غرق بشه..

مردم؟ بذار همه شون به خاطر یه پرتوی آفتاب بمیرن!

تنها خورشیدی که من میخوام داشته باشم، لبخند توئه!

 

 

 

🌧️Download🌧️

 

 

Nina saliva  (Ot7) Nothing Baby Bunny Jim Jim Jim Jim Jim Jim Jim Jim Jim Jim Jim Jim Jim Jim جوجه رنگی^ عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
💎 آخرین نظرات بیبی‌هام 💎 :
Tags :
۱۳ تعداد نظراتتون :)
  • Nina
    8 April 24، 14:53
    Nina

    حقیقتن سرش زار زدم.

    پ.ن:ناموصااااا خیلی قشنگ بود،و فضا یه جوری بود احساس میکردم منم همونجام و حتی وزش باد رو هم روی صورتم حس میکردم.

    پ.ن دوم:انیمه شودیدم،خیلی قشنگ بود ایده ای چه گرفته بودی

     

     

  • Q. Moon
    8 April 24، 17:42
    Q. Moon
    عاهبرتنختندثقننختنمقئب
    بالاخره یه نفر که این بچمو دوست داشته :>>>>
    این همیشه تو لیست موردعلاقه های خودمه T^T
    پ.ن2: خیلی خیلی قشنگ بود :> اصلا جدا عشق کردم با اون انیمه!!
    آرتش خدااااااااااا
  • saliva (Ot7)
    29 October 23، 13:00
    saliva  (Ot7)

    ایا رواست که من جانم را فدای این مینی فیکشن کنم؟

    بابا دمت گرم دختر دست قلمو فقططط

    تو الگوی منی میدونستی؟:")

    بنده از اعماق دل نوشته هاتو میخونم ازونایی هستی که ادم فقط منتظره اثراتو ببینه

     

  • Q. Moon
    29 October 23، 17:55
    Q. Moon
    نه ولی رواست که من جانم رو فدای شما کنم :>
    چون خودم عاشق این کارم ولی خیلی طرفداری نداشت🥲🥲🫶
    هییییق هارتم!! الگوت؟ چنین افتخاری چطور بهم رسیده؟!‌:>>>
    فاک این حرعت به‌معنای واقعی کلمه خستگی کلاسا رو از تنم شست برددددد😭😭💫💞
  • Nothing
    28 September 23، 23:26
    Nothing

    انقد که خوب بود احساس میکنم اینو دوباره باید بخونم...

  • Q. Moon
    28 September 23، 23:35
    Q. Moon
    هقققققق هارتم :>>>
    حس میکنم اولین باره که یه نفر کار موردعلاقه خودمو دوست داشته :>>♡
    *اشک شوق*
  • Baby Bunny
    28 May 23، 22:55
    Baby Bunny

    عاااااا قرش بدهههههه 

    این یکی هم به سلامتی مابین امتحانا خوندمممم

     

  • Q. Moon
    29 May 23، 06:33
    Q. Moon
    نوش جون T^T
  • Jim Jim
    11 April 23، 18:16
    Jim Jim

    *قدرت دلبری البالو خانم در حد لالیگاااااااا

    اره الان فهمیدمممم:)

    برن قدش پسسس!😂

  • Q. Moon
    11 April 23، 19:19
    Q. Moon
    چ کنیم دیگه ما اینیم *عشوه شتری*

    های فااییوووو🖐️
  • Jim Jim
    11 April 23، 18:02
    Jim Jim

    بابا من کارم به میل بافتنی و کاموا کشید ولی اثر نداره برام 😂😂

    دستام؟خراب میشن؟ منظورت رو نگرفتم... نن ب خودم اسیب نمیزنما...

     اره باباااا مهم نیست اصلاااا!

    دقیقا! همین کافیه!

    نه اجازه ک نمیدم هیچ! همونو میکنم تو چش و چالشون اصلا 😂😎

    واخخخ چه قشنگ گفتییی😭💖

     لعنتی تو هم جنست مث منه پسس😂

  • Q. Moon
    11 April 23، 18:05
    Q. Moon
    گفتی میخوای بدی رو طلا بنویسن.. دستای هنرمندتم که طلان :)) حالا منظورم واضح تر شد؟
    آفرییییییین همین کارو باید بکنی
    بله عزیزم هر دومون اصل جنسیم😂😂
  • Jim Jim
    11 April 23، 17:48
    Jim Jim

    اره.... الانم باید برم درس بخونم ولی باسن مبارک خیلی گشاده یونو؟؟خستم:) و دلم اشک میخواد...ولی من از اون ادمام که سخت اشک میریزن...

    این جمله رو میخوام بگم با طلا بنویسن بزنم در اتاقم!!!!!!!!!!!!😶

    هورااااا چشمممم^0^💖

    اره...مرسی که به انرژی من باور داری! خیلیا مسخرم میکنن منو بخاطرش...

    یه موجود بسییییی بسیییی عجیب و غیر قابل پیشیبینی که همش در خال قر دادن و غر زدن و خوردنه 😂😂

  • Q. Moon
    11 April 23، 17:53
    Q. Moon
    عای نو بیبی عای نو.. نخ و سوزن دیگه برا من کفایت نمیکنه :)
    یعنی رو دستای هنرمندت؟ :)) نکن اینکارو خراب میشن بیبی :)

    بیخیال هر کی مسخره میکنه.. منو هم وقتی تلفنی با دوستم راجب کارام حرف میزنن مسخره میکنن فامیلا ولی به درک :))
    مهم اینه که من خودم دارم از کاری که میکنم لذت میبرم :)
    اجازه نده تفریحی که باهاش بهشت خودتو میسازی رو حرفهای بقیه خراب کنه 3>
    ذهن و قلم تو فوق العاده ست.. فقط باید بهش ایمان داشته باشی💙
    وایسا.. داری منو میگی یا خودت چون اینا مشخصات منه 😂😂
  • Jim Jim
    11 April 23، 17:30
    Jim Jim

     مرسییییییییییییییی خووو😭😭💜💜💜 وویی خدااا ایححح تو لطف داریییی💚💙💖

    امیدوارم :):):)

    وای منم خیلی منتظرممم!!! نه تنها من بلکه دوستای نزدیک نویسندمم منتظرننن:) رسما پارم میکنن اگه ننویسم....

    امیدوارم بتونم قلمم و سکانس نویسی ها و سناریو و شخصیت پردازی ها رو خوب انجام بدم! چون این کاری ک میخوام بنویسم خیلی برام باارزشه! یکی از شخصیتای داستان هم از شخصیت خودم الهام گرفته شده! قراره سرش خیلی بخندی احتمالا😂😅

  • Q. Moon
    11 April 23، 17:35
    Q. Moon
    بخدا این درس خوندنم آدمو از یه جایی به بعد روانی میکنه
    با این اوضاعی که داره پیش میره.. دیگه حتی مطمئن نیستم من دارم کنکور میدم.. یا دارم به کنکور میدم ://
    بنویس که ما همه در انتظار کامبکتیم :))
    همه چیز با انرژی گذاشتن عالی میشه.. من به انرژی خوبی که میدی ایمان دارم 💙💙
    ای جان!! پس دیگه عمرا از دستش بدم :) بریم که ببینیم جیم جیم تو فیکای خودش چطوریه :)
  • Jim Jim
    11 April 23، 17:13
    Jim Jim

     ای باباااا خجالتم میدیاااا>.<

    من کلا اعتماد به نفس ندارم راجع به کارام و قلمم...ولی اینجوری ک تو میگی قلبم پاره میشههههپتلغتبفیاهمخ،اهملغت😭💖

    مخصوصا الان ک یک ساله ننوشتم حس میکنم قلمم خیلی مث قبل نیست😢😢

    مگه تو به قلب بیچاره ی ما رحم میکنی که ما رحم کنیم البالوووو خانممممم😭💚🍒

  • Q. Moon
    11 April 23، 17:22
    Q. Moon
    خب اگه نظرم به عنوان یه ریدرو بخوای
    من دوست داشتم کارتو :)) خیلی زیادددددددد :)) 3>
    بنظرم خیلی نگران اونش نباش که خیلی وقته ننوشتی.. مطمئنم حتی اگه تغییری هم کرده باشی، در جهت بهتر شدنه :))
    بیصبرانه منتظر کنکور بیاد و بره تا بتونم اتک بعدیتو ببینم کیتوچه من :)
  • Jim Jim
    11 April 23، 16:57
    Jim Jim

    ووووخخخخخخ تو خیلی مهربونیییییی 😭💙

    اون اولین کارم بوددد زیاد قلمم خوب نبوددد ولی خیلی خوشحالم دوسش داشتیییییییتخکامهغبهفغستغذگحتکنزتقغزدنک؟دمت *عربده ی بی صدا درون بالشششتتت

    چشم چشم زود میام 🎈

    چون تو مثل البالو خوشمزه و دوست داشتنی هستی و به ادم حس سرزندگی و شادی میدی جوری که قلب ادم میخواد از سوییتیت منفجر شه *_* 

  • Q. Moon
    11 April 23، 17:00
    Q. Moon
    مهربونی از قلب قشنگ خودته لاولی💙✨
    خوب نبود؟ خوب نبودددد؟؟؟!؟!؟!! بزنمت؟! ها؟؟؟!
    خیلی کیوت بود!! خیلی قشنگ و تمیز بود!!!!
    و خیلی دوس داشتنی بود اصن من موقع خوندنش همه ش داشتم رنگین کمون و اکلیل گریه میکردم :))🌈✨

    وای خودا *هق* ولی لقبایی که بهم میدین و دلیلایی که براشون میارین انقدر کیوته که قلب من طاقتشو نداره خو رحم کنین به قلب بیچاره من :)❤️🍒
  • Jim Jim
    10 April 23، 22:00
    Jim Jim

     درست روز بعد کنکورم قراره بیام اینو اون کار دیگه ی اتلانتیست رو بخونم:") الان یکم سرم شلوغه ولی وقتی بیام...میشم طرفدار پروپاقرصت که هممممه ی کاراتو میخونه و همه جا کامنت میزاره و در حد مرگ حمایتت میکنه!!!

    عرررر!!!

    تازه! دیدم زیر یکی از کارام(من هفت تا بابا دارم) کامنت داده بودی:"))) کارخونه قند تو دلم اب شد.....اخخخخ:")

    لاو یوووو^~^

    باز میام بهت سر میزنم البالو جونم>~<

  • Q. Moon
    11 April 23، 05:35
    Q. Moon
    ای جان :)
    واو باید ت زندگی قبلیم کار بزرگی کرده باشم ک الان خدا ب همچین طرفدار خوب و کیوتی میخواد جبرانش کنه :))
    واییی من هفت تا بابا دارم خیییلیییییی کیوووت بوددد یممزدسکتزختسمت *کوبیدن سر ب کیبورد*
    لاو یو مور (^-^)
    زود زود بیا لاولی (حالا چرا البالو؟ :))
  • جوجه رنگی^
    22 March 23، 15:28
    جوجه رنگی^

    اکلیلی جودم :)

    خیلییی قشنگگگگ بوووود :)

    خیلی احساسی بود ، خیلی دوسش داشتم ، خیلی باحال بود ، خیلی ایده خفنی بود، خیلی متفاوت بود ، خیلی قشنگ داستان به تصویر کشیده شده بود ( جوری که قشنگ میشد همه جزئیاتو تصور کرد) و در آخر خیلی بی نقص بود :">

    خسته نباشی انجل ♡♡

  • Q. Moon
    22 March 23، 18:26
    Q. Moon
    *غرق شدن تو سونامی رنگین کمون و اکلیلی که قلبم داره پمپاژ میکنه*
    مرسی بیبییییییییییییییییی (T^T)
  • عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
    16 March 23، 12:33
    عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه

    به نظرم داستانش فوق‌العاده بود، ایده‌اش متفاوت بود و خیلی خوب به تصویر کشیده شده بود.

    درکل خسته نباشی:)

  • Q. Moon
    16 March 23، 14:59
    Q. Moon
    آه.. خیلی براش هیجان داشتم خوشحالم که مورد پسند بوده
    مرسی بیبی :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan