Querencia For All

~~~ خانه ای برای افسانه ها و افسونگرها ~~~
Q. Moon
Q. Moon Monday, 27 March 2023، 04:51 PM

Haunted Atlantis

 

فن فیکشن Haunted Atlantis

💀FULL💀

 

 

نویسنده: Querencia

 

کاپل: نامجون × ماریا

 

ژانر: کلاسیک × عاشقانه × ماجراجویانه × فانتزی × اسمات × تراژدی × انگست

 

هشدار: قتل × شکار

 

محدودیت سنی: +18

 

 

 

🎥Teaser🎬

Click to Watch

 

 

 

💀Theme Song💀

My Jolly Sailor Bold

 

 

 

☠️مقدمه☠️

 

ممکنه شنیدن اسم آتلانتیس، تصویری از شهری از جنس طلا رو به یادتون بیاره. با مردمانی که به خاطر طمع بیش از اندازه شون، خدایان رو خشمگین کردن و به عنوان مجازاتی برای این گناه کیبره، همراه با آتلانتیس به قعر دریاها کشیده شدن.

 

اگر اینطور فکر میکنین، باید بگم که داستانی دروغین در ذهنتون حک شده.

 

حقیقت آتلانتیس اینه..

 

متاسفم..!

 

 

💀Download💀

 

 

جوجه رنگی^ جوجه رنگی^ جوجه رنگی^ زن نامجون Arina Army عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
💎 آخرین نظرات بیبی‌هام 💎 :
Tags :
۹ تعداد نظراتتون :)
  • جوجه رنگی^
    10 April 23، 19:57
    جوجه رنگی^

    خب اول از تیزر شروع میکنم ... هرچند قبلا نظر دادم ولی فاک من نمیتونم از این تیزر بگذرم ... در طول خوندن فیک فکر کنم ۴۰ بار تیزرشو دیدم :))))

    اصلا عاااالی بود ... 

    برای خود فیک هم که باید بگم .. مثل همیشه بی نقص ... میدونی انتظار یه پایان گل و بلبلی نداشتم واقعا ... از اینا که میرن بچه پس میندازن و به خوبی و خوشی زندگی میکنن .. چون کلا به وایبی که از داستان میگرفتم این مدل پایان نمیومد ... در کل پایانشو دوس داشتم .. با احساس بود و خب شاید یه ذره هم اشک ریخته باشم از شدت رمانتیک بودنش :")

    خلاصه که دفعه قبلم گفتم چند بار سکته زدم تا خوندمش و خب من هنوز زنده امممم :))))

    و اینکه فاخ اون کوئرنسیا آتلان آخرش چی بووود :"))

    اصلا حال کردما .. منم از اسم خودم توی فیکام زیاد استفاده میکنم حیحی *^*

    خلاصه که بوسسس به انگشتات و خسته نباشی انجل :)

    حیح بعضی وقتا میگم انجل بعضی وقتام میگم نارسیس •-•

  • Q. Moon
    10 April 23، 20:19
    Q. Moon
    نوش جونت ایشالا از تیزر کارا بعدیم ب اندازه همین خوشت بیاد :)

    خودمم موقع نوشتنش دقیقا همینطوری بودم.. واقعا هیچ جور منطقی ب ذهنم نمیرسید ک هپی اند شه
    یوهاهاها :) هدف ما از تراژدی دراوردن اشک شماست #بیمار_روانی :)
    نمیدونم اون از کجا اومد والا اسم کم داشتم..بعد چون دوست داشتم اسم همه شاهدختا ب «یا» ختم شه دیگ همون کوئرنسیا رو گذاشتم :))
    حیحی
    بوس ب خودت :)
  • جوجه رنگی^
    9 April 23، 15:29
    جوجه رنگی^

    فاخ ... تیزر ... لعنت تیزرش خیلی خوبهههههه .... اصلا دارم نمیتونم ... بخدا که اصلا زبانم قاطر است ☆^☆

    تیزرش یه وایب ترسناک و مهیج داشت .. و اینکه من عاشق پری دریایی ام ... و خب ... اصلا ببین انقدر که خوب بود نمیتونم چیزی برای توصیفش و تعریفش پیدا کنم :))))

    و اینکه خود داستانش ... از اونجایی که امتحان شیمی داشتم تا نصفه خوندمش .... ولی تا همینجایی هم که خوندم چهار پنج بار تشنج کردم .. حتی سکته های ریز و درشت زدم ... فقط بدون قلمت خیلی عالیه .... تو بهترینی نارسیسسسسسس ... ذوق مرگ شدم در حد لالیگا /(^_^)\

    گیلیگیلیگیلی

  • Q. Moon
    9 April 23، 19:06
    Q. Moon
    واقعا؟ خودم فکر میکردم خیلی خفن نشده ولی تا الان سه تا ریکشن خوب برا تیزرش گرفتم :))
    منم خیلی پری دریایی دوست ولی نه اونایی که تو کارتونا بچگیمون بود.. من پری دریایی وحشی دوست دارم :) شکارچی!! :)))
    اوه، امیدوارم تو امتحانات موفق باشی بیبی 3> منم امتحانات نهایی رو در پیش دارم از یه ماه دیگه تقریبا شروعه
    باید چند تا از کتابای دوازدهمو دوباره کااااملللل بخونم برا امتحانا (T~T)
    یعنی هر بار که راجع به قلمم نظر میدی قلبم به تالاپ تولوپ میفته :) اونی که بهترینه تویی ریانم 3>

    پ.ن: نارسیس موند روم ها؟ (^~^)
  • جوجه رنگی^
    6 April 23، 17:37
    جوجه رنگی^

    دیر رسیدم ... هق .. 

    *بالا کشیدن بینی

    *پاک کردن اشکام با آستین لباسم

    *کلیک روی دانلود

    پیش به سوی خواندن و فراتر از آن •-•

    گیلیگیلیگیلی

  • Q. Moon
    7 April 23، 17:38
    Q. Moon
    منتظر فحش هات خواهم بود ریان جان :))
    *لبخندی به سان اون لبخند اهمی تهیونگ*
  • زن نامجون
    1 April 23، 15:02
    زن نامجون

    درخواستی هم مینویسی ؟ 

  • Q. Moon
    1 April 23، 15:21
    Q. Moon
    وای خدا خیرت بده خودت پیام دادی :)
    کامنتتو دیدم تو سایت ددی ولی وقتی میخواستم جوابتو بدم وبلاگت برام نمیومد :(
    بله بیبی درخواستی هم مینویسم :)
    منوی اصلی وبلاگ ک بالای صفحه‌ست ی قسمت «Request Box» داره.. اونجا برا درخواستیاست البته هر جایی هم بگی فرقی نمیکنه.. فقط کاپل و ژانرو اگ موضوعی مدنظرته بهم بگو تا بنویسم :) 3>
  • Arina Army
    28 March 23، 11:12
    Arina Army

    خسته نباشی جیگررر

    عالیییی بود❤

  • Q. Moon
    28 March 23، 11:22
    Q. Moon
    ممنون لاولی :)) 3>
  • عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
    27 March 23، 19:43
    عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه

    تفاوت از زمین تا اسمان، اصل!

     

    #ماءالشعیر_هی‌دی

  • Q. Moon
    27 March 23، 21:17
    Q. Moon
    هیچ کس تنها نیست، همراه اول
    #وقتی_نمیدونی_چه_جوابی_بدی :/
  • عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
    27 March 23، 18:35
    عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه

    خونه ما موقع مردن بابای برک و کان داداش دوروک.

    سر قدیر بابام داشت گریه میکرد. من داشتم سیب میخوردم. مامانم مدیتیشن می‌کرد.

    تفاوت-

  • Q. Moon
    27 March 23، 19:01
    Q. Moon
    ما برا مرگ پسرای سلطان سلیمان اینطوری بودیم ک
    مامانبزرگم گریه، مامانم غذا درست میکرد، منم subway surf بازی می‌کردم😂😂
  • عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
    27 March 23، 18:22
    عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه

    آره آره عمر، یه زمانی بابام ساعت ۹ با داد میومد خونه که عمر چی شدددددددد.

     

    منم جواب میدادم: هیچی فهمید خاله سوگی مامان بزرگ‌شه

  • Q. Moon
    27 March 23، 18:31
    Q. Moon
    فقط وقتی غدیر مرد.... تو خونه ما عزای عمومی بود ://
  • عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
    27 March 23، 17:48
    عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه

    اهم اهم، از همین تریبون میگم.

     

    این چقدر خوراک من بوددددددددددددددد. زدن توی شقیقه به نظرم جالب بود کلا. بماند که اگه من باشم روش های قرون وسطایی می‌کشم وسط. درکل که خسته نباشی مای کویین:)

     

    (زدن توی شقیقه یارو شبیه سریال خواهران و برادرانم بود)

  • Q. Moon
    27 March 23، 18:05
    Q. Moon
    اهم اهم.. تریبون مال خودته بیبی

    تشکرات :)) هنوز کارای این پست تموم نشده باید چیز میز برا تبلیغش درست کنم بلکه یکم دیده شه.. ولی ممنون 3>

    (وای مامانبزرگم همیشه خدا داره اینو میبینه.. من هیچی ازش نمیدونم به جز اینکه اون پسره بنظرم کیوته (T^T) عمر بود اسمش فک کنم.. ها؟)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan