Querencia For All

~~~ خانه ای برای افسانه ها و افسونگرها ~~~
Q. Moon
Q. Moon Wednesday, 10 May 2023، 08:50 PM

Weeping Willow

 

وانشات Weeping Willow

 

 

نویسنده: Darcy

 

کاپل: پارک جیمین × هانا

 

ژانر: برشی از زندگی × عاشقانه × فلاف

 

هشدار: ---

 

محدودیت سنی: +12

 

 

 

💕Theme Song💓

Experience

 

 

💗برشی از داستان💞

 

هوا خوب بود.

هانا خوب بود.

من خوب بودم.

ولی.. ولی یه جای کار میلنگید؛ قلب من!

امروز.. امروز میخوام بهش بگم که چقدر دوستش دارم!!

 

 

💓Download💕

 

 

 


نویسنده نوشکفته داریم گایز (^-^)

Baby Bunny اکبر ناشناس عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه Red زن نامجون
💎 آخرین نظرات بیبی‌هام 💎 :
Tags :
۶ تعداد نظراتتون :)
  • Baby Bunny
    27 May 23، 22:03
    Baby Bunny

    اوفففف دارم رنگین کمون و اکلیل بالا میارم چه سوییتههه ^^

  • Q. Moon
    27 May 23، 22:34
    Q. Moon
    اصلا دارسی با اولین کارش هممونو اکلیلی کرد ^^
  • اکبر
    15 May 23، 00:47
    اکبر
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    وای خدا عالیه

    دارم اکلیل میر*نم۲£

  • Q. Moon
    15 May 23، 06:51
    Q. Moon
    آفتابه بیارم؟ 😔
  • ناشناس
    14 May 23، 16:07
    ناشناس

    خیلی کیوت و سوییت بود

     

    مرسی از نویسندش (❤️-❤️) (مثلا چشام قلب شده)

  • Q. Moon
    14 May 23، 16:14
    Q. Moon
    خیلیییی (T^T)
    دست نویسنده درد نکنه

    تو رخ بنما ناشناس جون تا من همه جام قلب شه :)) 3>
  • عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
    12 May 23، 21:44
    عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه

    نویسنده خسته نباشییی:)

  • Q. Moon
    12 May 23، 21:48
    Q. Moon
    دستش طلاااااا :)
  • Red
    10 May 23، 23:16
    Red

    سللللللام و بوس به به تو ای ماه زیبا و  نویسنده نوشکفته عزیزم که حس میکنم تو کامنتا همون زن نامجون عزیزم باشه و عجیب چون این بچه ایده هاشم یه مدت تراژدی بود و ازش رمانتیک انتظار نداشتم و باید بگن قبل خوندن دارم پیام میدم هیجانات بالا دارم 😅یکم و اینکه مجبور بگم خیلی دلم خواست بنویسم اما هم کار دارم و هم اینکه مثقالی نه پوستر بلدم نه اینکه تو چی بنویسم کارش چی باشه و خلاصه از اون جای که تا اینجا زندگیم تو کاغذ نوشتن بهم حس خاصی میداد از دنیا جذاب تکنولوژی هییییچ نمیدانم🥲 مگر اینکه بیاید یه زیبای بیاد بگهچه کنم یا برم سرچ های فراوان کنم خلاصه که بازم تبریک نوشکفته عزیز 

     

  • Q. Moon
    11 May 23، 05:34
    Q. Moon
    سلام به روی ماهت شنل قرمزی من
    بله بله کاملا درست حس میکنی (^-^)
    اره تو هم؟ ولی خیلی قشنگ شده :)))
    ای قربون هیجاناتت
    خب بیبی باید بگم هر وقت احساس کردی دوست داری بنویسی و امتحانش کنی.. من اینجام که کمک کنم (T^T) پس اصلا به ایناش فکر نکن
  • زن نامجون
    10 May 23، 22:45
    زن نامجون

    جونننن چه خوشگل چه زیباااا 

    نویسنده منمممم منتظر نظرای قشنگتون هستمممم مویتلنیدبن نصخبدسکرنخثرپثنرتهقپ .

    ماچچچچ 3>>>>>>>

     

     

  • Q. Moon
    11 May 23، 05:29
    Q. Moon
    خوبه خوشحالم دوسش داشتی :))
    توجه کنین دوستان نویسنده صحبت میکنه (T^T)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan