Querencia For All

~~~ خانه ای برای افسانه ها و افسونگرها ~~~
Q. Moon
Q. Moon Friday, 12 May 2023، 12:00 AM

Blood Rush

 

وانشات Blood Rush

 

 

نویسنده: 3am134340

 

مترجم: Querencia

 

کاپل: جئون جانگکوک × پارک جیمین

 

ژانر: عاشقانه × فلاف

 

هشدار: ---

 

محدودیت سنی: +12

 

برای خوندن ورژن اصلی به زبان انگلیسی
که توسط خود نویسنده آپ شده، کلیک کنید!

 

 

 

📹مقدمه📽️

 

جیمین فقط داشت مثل همیشه یه ویدیو برای چنل یوتیوبش پر میکرد.

اینکه در پایان شب، مصاحبه کوچکش تبدیل به یه قرار دو نفره با یه غریبه بشه، اصلا تو برنامه نبود!

 

 

 

🎬Download🎬

 

 

Jeon Bunny Arina Army Arina Army Arina Army عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه •𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫, 𝐀 𝐅*𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐉𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐒𝐡𝐢𝐩𝐩𝐞𝐫!!•
💎 آخرین نظرات بیبی‌هام 💎 :
Tags :
۶ تعداد نظراتتون :)
  • Jeon Bunny
    17 May 23، 22:33
    Jeon Bunny

    فاک میشه کوکمین زیاد بنویسی؟ 

    کارات خیلی خوبهه:>

  • Q. Moon
    18 May 23، 04:59
    Q. Moon
    به به
    یه بانی کوکمین پسند :)
    چشم بیبی از امتحانا ک زنده بیرون اومدم.. یه دستی به مغزم میکشم ببینم چی میزنه بیرون ازش😅😅
  • Arina Army
    16 May 23، 16:10
    Arina Army

    عه خصوصی بود؟

    نمدونستم 

    منم انگیلیسی دوست دارم و دنبال میکنم فقط ترجمه خیلی برام‌سخته😫😂

  • Q. Moon
    16 May 23، 17:23
    Q. Moon
    یس :))

    میدونی.. چند بار که امتحانش کنی آسونتر میشه..
    چون بهرحال انجام دادنش به بهتر شدن دایره لغات و کلا زبان کمک میکنه ^^
  • Arina Army
    16 May 23، 13:05
    Arina Army

    ترجمه خیلیییی سختههههه

    من خودم درست حسابی نمیتونم منظور مطلبو به فارسی برسونم 😅 واقعا عالی بودی

    دستت درد نکنه❤

    ( نمدونم کامنت قبلیم اومد یانه پس اینو دوباره فرستادم!)

  • Q. Moon
    16 May 23، 13:19
    Q. Moon
    من خودم عاشق زبان انگلیسیم و دوست دارم رشته ترحمه در بیام
    واسه همین یه جورایی از این کار خوشم میاد😅😅
    مرسی بیبی.. دست نویسندش درد نکنه با ایده کیوتش :)

    (خصوصی اومده بود بیبی (T^T)
    چون وبلاگ داری تونستم جواب بدم میتونی جوابو تو قسمت ارتباط مرکز مدیریتت پیدا کنی 3>)
  • Arina Army
    16 May 23، 10:37
    Arina Army

    های بیبی خوبی؟

    وانشاتو الان خوندم^^

    باید بگم که مثل همیشه قلمت فوق العاده بود(>*-*)>

    خسته نباشی سوییت هارت♡︎

  • Q. Moon
    16 May 23، 11:04
    Q. Moon
    های های آرینا سوییتی :)
    نوش جونت ^^
    ممنونممممم.. با تشکر نویسنده اصلی و ایده ش :))
    مرسی لاولی (❤3❤)
  • عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
    12 May 23، 21:45
    عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه

    خسته نباشی مای کویین:)

  • Q. Moon
    12 May 23، 21:49
    Q. Moon
    مگه حضور فعال و لاولی تو میذاره خستگی به من نگاه کنه حتی هوبی من؟ :))
  • •𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫, 𝐀 𝐅*𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐉𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐒𝐡𝐢𝐩𝐩𝐞𝐫!!•
    12 May 23، 17:21
    •𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫, 𝐀 𝐅*𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐉𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐒𝐡𝐢𝐩𝐩𝐞𝐫!!•

    او شت....کوکمین....

    حیف نزدیکه امتحاناته اما حتمااا وقت کردم میخونمش!

  • Q. Moon
    12 May 23، 17:22
    Q. Moon
    آره شت.. کوکمین!! :))
    چطور این دو تا میتونن انقدر خوب باشن؟
    از دست این امتحانات که هممونو به چیز داده :((
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan