Querencia For All

~~~ خانه ای برای افسانه ها و افسونگرها ~~~
Q. Moon
Q. Moon Sunday, 14 May 2023، 04:36 PM

ویدیوی ادیت کاور فیکشن ها :)

 

برای دیدن ویدیوی ساخت هر کاوری که دوست دارین، بزنین روش

(^-^)

 

 

فعلا فقط همینه ://

اگه دوست داشتین، هر چند وقت یه بار کاور کارهای دیگه رو هم اضافه میکنم (T^T)

 

Baby Bunny Baby Bunny Baby Bunny Baby Bunny
💎 آخرین نظرات بیبی‌هام 💎 :
۴ تعداد نظراتتون :)
  • Baby Bunny
    1 June 23، 21:34
    Baby Bunny

    ععرررر جدنیی؟! 

    البته هرجور دوست داری بیبی! 

     

    ولی من عاشق این کاپلم..

     

    نامجین خیلی ریله..

    ویکوک خیلی هاته..

    کوکمین خیلی کیوت و جذابه..

    سپ هم نگم برات..

    هوپمین هم بانمکه..

    اصن همه کاپلا عالین..

    ولی وایبی که کوکمین میده:)))))))

  • Q. Moon
    2 June 23، 05:45
    Q. Moon
    بله کاورشو که دیدی؟ :)
    رز آبیاش یکم قایم شدن ولی هستن :)

    اصن همه کاپلااااا!!
    هر جا یه مومنت و فنارت میبینم انقد همه کاپلا خوبن که ناخوداگاه ایده میاد براشون یه چیزی بنویسم🥲🥲
  • Baby Bunny
    30 May 23، 22:21
    Baby Bunny

    هه هه 

    همچنین بلو رز من 

  • Q. Moon
    31 May 23، 06:05
    Q. Moon
    بلو رز :))

    میدونستی رز آبی یکی از عنصرهای اصلی فیکشنیه که درخواست داده بودی؟ :)
    اجازه دارم داستانو اینطور بنویسم که کوکی جیمینو اینطور صدا کنه؟ :)
    رز آبی من؟ :)
  • Baby Bunny
    28 May 23، 22:24
    Baby Bunny

    خدا نکنه :)

    (*خنده خجالتی* سایتت خیلی وایب خوبی میده..

    عایگووو ایشالا همیشه خوشحال باشی و ذوق کنی..

  • Q. Moon
    29 May 23، 06:43
    Q. Moon
    نمیدونی چقدر خوشحال میشم وقتی اینو میشنوم :))
    همیشه شاد باشی بیبیم
  • Baby Bunny
    28 May 23، 14:39
    Baby Bunny

    هایی بیبی..

    برای منی که بیکارم خوبه بازم بزار^^

  • Q. Moon
    28 May 23، 14:42
    Q. Moon
    من فدای تو که قشنگ داری سایتو درو میکنی بانی من :)
    هی جواب میدیدم میبینم باز کامنت دادی هی ذوووق میکنم برات ^^ 3>
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan