Querencia For All

~~~ خانه ای برای افسانه ها و افسونگرها ~~~
Q. Moon
Q. Moon Sunday, 21 May 2023، 03:22 PM

Just For Fun: کشف حیوانات درون با امتحانات نهایی!

 

گایز جمع شین میخوام براتون از فواید امتحان دینی امروز بگم :)

 

من به لطف این امتحان تونستم موجودات دیگه ای که در درون من زندگی میکنن رو کشف کنم!!

من جمله:

 

خرس تنبلی که با وجود قل زدن قهوه تو رگ هام به جای خون، نمیتونست تکون بخوره و از تخت صگ مصب بیاد بیرون که لباس بپوشم برم سر جلسه

 

یه کوالای خنگ که یه درس رو کامل میخوند و وقتی میرفت درس بعدی، میفهمید یادش رفته اون درس قبلیه رو بفهمه :))

 

ماهی کم حافظه که نه تنها یادش رفت شناسنامه ببره با خودش، اون درسی که بیشتر از بقیه خونده بود رو یادش نمیومد که جواب یه نقطه چین کاف دار رو بده ://

 

تازه این رو هم فهمیدم که مغزم یه موجود مستقل از منه.. آخه وقتی تو صف ایستاده بودم تا تفتیشمون کنن و بریم سر جلسه، مغزم یهو در جمجمه م رو باز کرد پرید پایین، گفت "من همین جا منتظر میمونم تا امتحانتو بدی و برگردی!" :)

 

بعد از جلسه امتحانم وقتی برگشتم خونه، با گاو همیشه گشنه و خرس خوابالوی درونم آشنا شدم

قشنگ توانایی این رو داشتم که بخوابم... هر کیم بیدارم کرد، پا شم بخورمش، دوباره بخوابم!

 

و در نهایت با یادآوری اینکه پس فردا امتحان فیزیک دارم و حالا قراره برای اون پا/ره شم، سگ پاچه گیر درونم از خواب بیدار شده.. فقط اینکه مطمئنم به جای پاچه بقیه، قراره ک/ون خودمو بگیره :))

 

#دستاورد_شما_در_این_امتحان_چی_بود

#جاست_فور_فان

 

31 اردیبهشت 1402

 

Bunny Jeon عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه Red Red زن نامجون
💎 آخرین نظرات بیبی‌هام 💎 :
۵ تعداد نظراتتون :)
  • Bunny Jeon
    25 May 23، 22:57
    Bunny Jeon

    من هم از درونم یه خر پیدا کردم که با دادن برگه و خارج شدن از جلسه، عر های سوزناکش توی فضای خفقان آور و خالی از سکنه ی حیاط مدرسه طنین انداز میشه و گوش های اون تعداد کمی که تو حیاطن رو به درگاه حضرت فاک اعظم نازل می‌کنه..

  • Q. Moon
    26 May 23، 04:08
    Q. Moon
    این خره رو احتمالا من سر جلسه ریاضی قراره پیداش کنم :))
  • عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
    21 May 23، 22:02
    عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه

    اینجاست که میگن: این بده

  • Q. Moon
    21 May 23، 22:33
    Q. Moon
    #این_خیلی_بده
  • Red
    21 May 23، 21:10
    Red

    مرررسی قشنگم از همه توضیحاتت(:

    روزت هم مبارک 

  • Q. Moon
    21 May 23، 22:32
    Q. Moon
    امیدوارم امتحاناتت اونقدر خوب بشه که نیاز نشه ازشون استفاده کنی 3>
    روزت هزاران بار مبارک بیبی❤️‍🔥
  • Red
    21 May 23، 18:58
    Red

    ماه من سلاااااام 

    میشه هرچه زود تر جوابمو بدی . اومدم از امتحان بیرون و همون لحظه فهمیدم یه سوالو ندیدم که  جواب بدم یککک نمره کامل یعنی گاااد چرا من رو این درس ۲۰ حساب کردم الان باید بقیه رو چند بگیرم این جبران شه و اینکه حداقل معدل برا پیراپزشکی چند؟؟ مثل چی استرس دارم واگه درس ۱۸ هم بشیم اگه برا سال بعد بخوایم ترمیم باید بزنیم ؟؟

    ه زندگی ضریب عمومی ها بالاتر کاش اینو خوب بگیریم هرررر دوتامون دخترم امید وار باش 

    و یه چیزی میشه یه توضیح در مورد نحوه ثبت نام و قیمت ترمیم معدل برا هر درس بدی اگه بخوام یه سال دیگه بخونم احتمالا باید نمره ۱۸ رو هم ترمیم کنم 🥲🍃

    راستی فیزیک شروع نکردم هنوز توچی ؟

  • Q. Moon
    21 May 23، 19:50
    Q. Moon
    سلاااااام شنل قرمزی من :))
    اومو بیبی الان تازه پیامتو دیدم و دارم جواب میدم. امیدوارم به اندازه کافی سریع بوده باشه :(
    وای عزیزمممممم :(( منم اولش اینطوری شده بودم و بعد که داشتم دوباره چک میکردم، متوجه شدم سوال 35 رو ندیدم و مجبور شدم چند تا سوال آخر رو تو پاسخنامه کلی خط خطی کنم چون جواباشون رو یکی بالاتر نوشته بودم به خاطر ندیدن اون سوال... امیدوارم هر کی برگمو صحیح میکنه چشماشو باز کنه درست ببینه هر چی نوشتمو وگرنه بفاک میرم :(
    ایشالا میتونی با بقیه درسا جبران کنی.. دفعه بعدی حتما یه دور بعد از تموم کردن، همه رو یکی یکی زیر لب بخون که مطمئن شی چیزی جا نمونده من خودم همیشه اینکارو میکنم
    ببین من خودم چون رو سال بعد حسابی نمیکنم چندان باخبر نیستم.. ولی یکی از دوستام داشت میگفت اگه درصداش خوب بشه، برا سال بعد ترمیم میزنه.. فکر کنم میشه به هر حال خودت تو این چنلا و سایتای کنکوری یه تحقیقی بکن که مطمئن شی... و حتما چند جا رو چک کن یه وقت یکیشون یه چیز الکی ننوشته باشه تو دردسر بیفتی
    نحوه ثبت نام که یکم دهن سرویسی داره چون پروسه ش طولانیه.. بخوام خلاصه ش کنم:
    1) باید با یه سری مدارک (کپی دو صفحه اول شناسنامه، کپی کارت ملی، یه عکس 4×3، کپی گواهی موقت دبپلم، کپی ریز نمرات سال آخر، کد 19 رقمی سوابق تحصیلی، کد ) بری مدرسه و اونجا یه فرم بهت میدن پر بکنی برای انتخاب درس هایی که میخوای ترمیم کنی
    2) اونجا بعد تکمیل فرم، هزینه ش رو حساب میکنن (فکر کنم شهر به شهر ممکنه تفاوت کوچک داشته باشه.. ولی برای من شد درسی 40 هزار تومن) که باید بری اداره آموزش پرورش بخش امور مالی پرداخت کنی و رسید رو بدی مدرسه
    3) اینجا یه پرونده تشکیل میشه برات ولی یه مرحله هم تو سایت my.medu.ir داره که خودت باید بری یه سری اطلاعات رو پر و ثبت کنی.. بعدش هم از همین سایت میتونی کارت ورود به جلسه ت رو بگیری

    منم همین پنج دقیقه پیش شروع کردم و بعد حل یه سوال حوصله م سر رفت اومدم ببینم اینجا چه خبره :))
    میزان تمرکزو حال میکنی؟ ><
  • زن نامجون
    21 May 23، 18:10
    زن نامجون

    فردا آخرین امتحانمه 🤡👍🏾

    از امتحانا رهایی مییابم... 

    خدا خودش امتحانا و بخیر کنه ... 

     

    من کلا برای هیچ امتحانی نخوندم ... رفتم مدرسه .. ولی همرو درست جواب دادم ... 

    *وقتی شانس زیادی داری*

     

    امتحانا هیچ چیز خاصی نداشتن ... فقط فمیدم بعدش میتونم با دوستان برم پارک کنار مدرسه .. و خوش بگذرونیم.. حداقل تو خونه حوصلم سر نره .. 

    چون مامانم بوشهر ( شهری که توش زندگی میکنم نیست ) رفته شیراز ( برای یه کاری ) .. 

    منم تو خونه تنهام .. 

     

  • Q. Moon
    21 May 23، 18:31
    Q. Moon
    تبریک میگم رهایی رو بت 🫠🫠
    اسارت من تازه شروع شده.. #هق

    دلم برای دورانی که منم اینطوری بودم تنگ شده..
    الان برعکسم قشنگ
    میخونم ولی بازم اشتباه جواب میدم میام بیرون🤣💔

    واااییی منم دبیرستان با دوستام اینکارو میکردم خیلی خوش میگذشت بمون
    خوش بگذره بت بیبی :)

    *دانلود آپشن تنها موندن تو خونه برای یه روز یا بیشتر*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan