Querencia For All

~~~ خانه ای برای افسانه ها و افسونگرها ~~~
Q. Moon
Q. Moon Tuesday, 23 May 2023، 06:50 PM

Just For Fun: اندر احوالات فیزیک=اندر پارگیات من

این پست صرفا فان و درد و دل در باب امتحان فیزیک نهایی امروزه :)

دوست داشتی بیا تو، دم در بده :))

 

آقا دیدین بعضی اوقات تنتون میخاره برای انجام ندادن یه کاری که میدونین انجام ندادنش قراره به فاکتون بده؟ :)

عا آفرین، دقیقا مثل فیزیک خوندن برای امتحان چیزیک (فحش کاف دار در نظر بگیرید) نهایی!

من رو این فاز بودم و کائنات هم باهام هم دست :)

شروع کردم خوندن، برقا رفت تا شب

از اونور طبق معمول نزدیک امتحانا خوابم به هم ریخته و از خستگی نمیفهمیدم چی میخونم و کجا میره این اطلاعات

درسا هم خو خدا خیر نویسنده ش بده، مثل آدامس کش میومدن :))

هی میخوندی هی تموم نمیشد.. کل این دو روز با این سرعت داغونم تو درس خوندن، فقط رسیدم فصل 3 رو بخونم که اون هم نهایتا 6/5 نمره نهایی رو داشت

 

خیر سرم اومدم برای خودم جایزه بذارم که تشویق شم :)

گفتم اگه تا ساعت 7 رسیدم فصل سه و نصف 4 رو تموم کنم، برای جایزه میرم کراشم رو میبینم

ساعت 6 هنوز درس 3 رو تموم نکرده، شروع کردم آماده شدن (وقتی میخاری به هر بهونه ای :))

رفتم واسه خودم یه دوری زدم، طرفو دیدم، رفتم کتابخونه ببینم عضویت میگیرن یا نه

 

مسئول کتابخونه یه نگاه بهم انداخت، گفت تا کنکور عضویت نداریم، تازه اون موقع هم بیای شرایط محدودیت سنی داره، *یه نگاه "این بچه اصلا اومده کتابخونه چیکار" دیگه به من :/*

 

- متولد چندی؟

- 81.

- عه؟!! بهت نمیخوره... برو بعد از کنکور بیا

 

و قیافه منی که دقیقا برای همین دوران امتحانات و کنکور میخواستم (T^T)

 

از اون ور تو راه، تو ویترین کتابفروشی یه چراغ مطالعه دیده بودم خوشم اومد. گفتم اگه کتابخونه نتونستم عضو شم میام میخرمش، و خریدمش و یه بار دیگه پولمو فقط به خاطر اینکه یه چیزی به نظرم کیوت بود به فاک دادم :)))))

پ.ن: چراغه همون عکس اول پسته

 

و اینگونه بود که من تا شب فقط یه فصل خونده بودم، صبح که پا شدم هم دیگه چیزی تو مغز کوالاییم نرفت و نتیجه ش حدس بزنین چی بود؟ :)

آفرین، من یه دوره نو برای فیزیک خلق کردم طوری که انیشتین و باقی فیزیک دانانی که برای رسیدن این علم به این مرحله زحمت کشیدن، الان نه تنها تنشون تو گور میلرزه، بلکه دارن با هم شیک میزنن و بندری میرقصن ^^

 

الان توی پاسخنامه من قوانینی برای فیزیک طرح شده که هیچ فیزیک دانی نمیتونه نظریه ش رو رد کنه؛ چون به محض دیدنش سکته کرده و دار فانی رو وداع میگه :))

 

#اندر_احوالات_شما_در_این_امتحان_چه_بود

Just_for_Fun#

 

جاک Nothing Bunny Jeon Pante A عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه زن نامجون عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه ناشناس ناشناس
💎 آخرین نظرات بیبی‌هام 💎 :
۱۱ تعداد نظراتتون :)
  • جاک
    1 December 23، 21:52
    جاک

    من با عکس دفترت خودکشی می کنم! من بدبخت خودمو کشتمممممممم تنها لوازم التحریری که تونستم از بی تی اس بگیرم برچسبای عروسکیشون بود! چون دفتراش هیچ کدوم جالب نبودن و جلوی خانواده هم نمی تونستم بخرم. بعد تو دفتر با عکس به اون زیبایی از جیمین داریییی.... من فشارررررررررررر من دارم میمیرمممممممممممممممممم

    ولی اینکه گفتی همه جیمین لاورا کیوتن.... فکر می کنم درست باشه چون اصن تا یاد جیمین بیفتی ناخودآگاه صافت و کیوت میشی! خودمم همینطورم. بایسم جیمینه و با اینکه گاهی عین برج زهرمار میشم و کسی جرات نداره رو حرفم حرف بزنه اما تا دو دیقه به جیمین فکر کنم عین کره آب میشم! جالبم اینجاست همه بهم میگن وایب نامجونو میدم، حتی وقتی کیوت میشم!

    وایییییییی دلم میخواد یبار همچین دفتری داشته باشم و لازم نباشه تو هزارتا پستو قایم کنمش! عررررررررررررر

    ...... از عر زدن که بگذریم... من تو امتحانات ازون شب امتحانی هام به یه طرز وحشتناک. باورت میشه سال نهم که بودم تا دو هفته قبل امتحانای خرداد یه فصل ریاضی رو بیشتر نخونده بودم؟ مطالعات که هیچیش رو نخوندم تا دقیقا یروز قبل از امتحان.... انگلیسی هم همینطور..... و جالبه که واست بگم همون سال من واسه اولین بار در عمرم ریاضیمو بیست شدم، و اصلااااا نمی تونستم باور کنم که من؟ من و 20 تو ریاضی؟ چاخانههه؟؟؟!!!!

    امیدوارم بتونم این عادتمو بالاخره کنار بزارم! تو هم بزاری! هممون بزاریم!

    پ ن: ایموجی گذاشتن تو کامپیوتر سخته پس صرف نظر می کنم ازش!

  • Q. Moon
    2 December 23، 10:12
    Q. Moon
    حیییییح.. نمیدونی چقدر درگیر بودم که دفتره رو بخرم یا ن :>>
    فکر کنم یه هفته‌ی تمام هی میرفتم جلو ویترین نگاش میکردم و تو سرم اینطوری بودم ک "سیا! منطقی باش! تو این دفترو نیاز نداری، اگه بخری فقط میذاریش رو میز!" و حدس بزن چی؟! من اون دفترو خریدم و گذاشتمش رو میز :>>
    البته ن استفاده‌ی کوچکی داشتم و برگردم خونه هم ادامه میدم :>
    بچه‌هایی که چنل تلگرامو دارن دیدن چیکار میکنم باش :>

    وای آره اصلا وجود جیمین از کیوتی و پشمک و رنگین‌کمونه🥲🥲💫 نمیشه به جیمین فکر کرد و صافت نشد😭😭
    وای واقعا خدا بخیر کنه امتحاناتو!
    البته من به جز حالا این امتحانات ترمیم ک خیلی یهویی بود و برنامه‌ی خاص و دقیقی براشون نداشتم، خیلی شب امتحانی بحساب نمیام ب شخصه
    اینطورم که آخر هفته ی مرور کلی میکنم ولی دیگه نمیخونم تا شب امتحان.. ولی خب همون مرور آخر هفته هم خیلی توی تفهیم و موندگاری نسبی مطلب تاثیر میذاره :>

    پ.ن: وای آره منم هیچ‌وقت با لپتاپ اموجی نمیذارم الان که لپتاپ بفاک رفته هیچ‌کاری جز اموجی گذاشتن از دستم بر نمیاد چون نمیتونم پست بذارم 🥲❤️‍🩹
  • Nothing
    28 May 23، 14:33
    Nothing

    اندر احوالات من:

    اوکی من برای امتحان مطالعات از استرس داشتم تبدیل به یک موجود ناشناخته با چشم های قرمزو دست های لرزون که نمیتونه رو پاهاش وایسه میشدم ... که یعنی درواقع شدم‌...

    شبی که فرداش امتحان مطالعات داشتیم ۳ ساعت بیشتر نخوابیدم و بقیه روز ۱۸ ساعت درس خوندم و جدن ۱۸ ساعت خوندم نه که فقط نگاهم به کتاب باشه فکرم جای دیگه😔💔

    و کسی ک ۱۸ ساعت خودشو .... میکنه انتظار یه امتحان بالای ۱۹ داره از خودش 

    من شب سه ساعت بیشتر نخوابیدم و سر همین جریان استرسم زباد شد طوری که صبح چشمام قرمز بود و دستامم میلرزید و چون از استرس اسپاسم معده گرفته بوده نمیتونستم رو پام وایسم (من از شانس رنگارنگم هر وقت استرس میگیرم اسپاسم میگیرم و واقعا چیز بدیه خدا نسیب گرگ بیابون نکنه)

    اوکی حالا با کلی بدبختی رفدم سر جلسه ...

    و فقط یچیز کم بود... اینکه سر جلسه همچی یادم بره...

    که این اتفاق افتاد...💔

    هوا عالیه نه؟

  • Q. Moon
    28 May 23، 14:41
    Q. Moon
    وای یادمه همیشه برای امتحان مطالعات از گریه خودمو کور میکردم چون تعداد درسا خیلی زیاد بود و متاسفانه من همیششششههههه تو تاریخ بد :)
    به عنوان دلداری فقط میتونم بگم که میگذره و روزی خواهد رسید که تو دیگه امتحان مطالعات نخواهی داشت :))
    منتظر اون روز بمان :)

    ولی بیبی.. میدونم دوست داری برای خودت سخت تلاش کنی و...
    اما انقدر هم به خودت فشار نیار، میشه؟
    آخه 18 ساعت در شبانه روز، با این میزان کم خواب، واقعا به کل سیستم فیزیکیت آسیب میزنه
    خودت هم که گفتی اذیت شدی
    بیشتر مراقب خودت باش، هوم؟ باشه لاو؟ 3>

    :))))))) #قلب_خاکشیر_شده
    هوا عالیه فقط منم که بوقم (فحش رکیک) :))
  • Bunny Jeon
    26 May 23، 19:50
    Bunny Jeon

    اندر احوالات من:

    به خودم قول دادم که اگه تا دو ساعت دیگه سه فصل درس خوندم میتونم بیام کار آتلانتیس ات رو بخونم ولی به نیم ساعت نکشیده کتاب رو‌ بوسیدم گذاشتم کنار(پ.ن: انگار قرآن هه:/)

    به هر حال آتلانتیس رو خوندم اش و‌ سر نیم ساعت کل اون فیک کوفتی تموم شد.. چرا سد اند بود لنتییییی 

    من بخاطرش از درس و نمرم زدم.. چرااااا

     

  • Q. Moon
    26 May 23، 20:12
    Q. Moon
    نکنین این کارو با نمراتتون چون من حتی نمرات خودمو هم گردن نمیگیرم :))
    ولی من تو قسمت ژانرش زده بودم تراژدیه ها🙃🙃
    اول اطلاعاتو بخونین که اینطوری تو دردسر نیفتین :)
    #قلب_شکسته
  • Pante A
    25 May 23، 21:12
    Pante A
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    **** ********** * ***** ******** ** *** ****** *** *** *** *** **** ** *** *** *** ***** 

    ******* **** ** **** *** ***** *** *** ** *** ***** ** **** ******* *** **** **** ******** ***** *** **** ***** ****** *** ***** *** **** ****** ** ****** **** ***** **** **** **** **** **** ******* 

    ***** *** *** ** *** ** *** ***** ******* **** ** ***** **** ** *** **** **** *** ** **** **** * **** *** ***** *** **** ** **** ***** ** **** ***** * *** **** ***** ***** * 

    ***** ** **** ********* **** ** *** *** ***** **** *****  ** ***** **** ****** **** **** ****** ** **** **** ** ** ***** ****** ***** *** **** ** *** ** ******* **** ****

    ************* ** **  ***** ** **** **** ***** **** **** * ***** ****** ******** ** ** **** ** *** ********** **** ** **** * ** **** **** **** *** ***** ** ************** *** ** ******* ** ** ***** ***** * * ** *** ***** *** **** ***** ***** ** **** ***** **** * **** ** **** * * ***** ***** **** ** ** *** ** **** ** ** **** 

    ** ** ** 

    ** **** **** ***** **** ***** *** ** *** **** *** * ** *** **** ***** ** **** *** **** ** *** *** *** ** **** **** *** ***** **** ***** *** ***** ** ****** ** *** *** ** ****** ** ***** *** ** **** **** **** *** ** ****** ******** ***** ** **** ** **** *** ***** ****

    **** * ***** ** ** *** **** *** ***** ** **** ** **** **** **** **** **** ****** ****** *** ** *** ***** ****** ****** **** ** **** ** **** ******* ** ** **** * ******** **** ************* *** ***** 

    **** ** ***** ** ***** ** ***** ** ****** *** 

    ******* ** *** **** ** **** **** ** ******* *** 

    *** *** ** **** *** ***** ** ***** ******* **** **** ****** ** **** *** * **** **** **** *** *** ** ****** 

    * ** *** 

    ** ***** ****** ** *** ****** ******* **** ** *** ***** ** *** ***** *** *** ******* *** *** ** ** ***** *** **** 

    ** **** ********* **** **** ***** *** **** ** ****** ***** ***** *** ***** * 

    ***** ** ****** *** ***** ** ** ***** * **** **** *** ** ******** ** *** ** 

    *** ** **** ***** ** **** ******* ***** ******* ** ******** ** **** ***** ** *** ***** *** ******* * * *** **** *** ** **** ** *** ** 

    *** ***** ** ** ****** **** ** ******* *** ******* ** ** ***** ** 

    ***** ** *** *** ***** **** ** *** ** *** ****** **** ******* ** *** *** ******* *** ****** ******* 

    ******** ** ***** ** **** *** *** **** ***** * **** *** **** ****** ****** **** ****** **  **** **** ** * ***** ******** **** ******* **** *** **** ****** ***** ** ***** ********** **** ***** *** *** ******** * **** *** ** *** **** ***** *** * *** * **** *** **** *** ********* **** ***** ******** ********** **** 

    **** **** 

    * ** ** **** ** **** ** **** * ******** ** ** ***** ** ***** ** **** **** **** **** ****

    *** ** *** ****** 

    *** **** 

    **** 

    ***** ** *** *** ***** ** **** * **** ** *** **** **

    **** ** * ** ******* **** *** **** *** ****** **** ****** 

    ** ****** ***** **** ** *** **** ***

    * ****** **** * **** * **** ***

    **** **** 

    **** ***** * ** *** ** *** ***** **** ** *** ** ***** ***** *** ******* **** *** ******* ** 

    **** **** ***** *** ***** **** ** ** ***** **** ***** ***  ***** ***** ** ** * ***** *** ***** 

    * ** **** *** 

    ***** *********** ***** 

     

    *** ***** *** ***** **** ***** ****  **** *** ** **** 

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

  • Q. Moon
    25 May 23، 21:53
    Q. Moon
    سلام پانته آی مادر کجا بودی تو بیبی T^T
    آه همه درگیر و پاره امتحاناتن :)) آره بخدا میفهمم حستو.. منم واقعا کلافه شدم دیگه از امتحانا از کنکور
    از درس خوندن برای اینکه تهش بری دانشگاه ببینی اونجا هم درست مثل دبیرستان برات نریـ.ـدن (من عذر میخوام بابت این ادبیات زشتم :// بخدا امتحان ادبیات امروز اعصابمو شخم زد)
    آره مادر همه پیاماتو گرفتم و جواب دادم.. فقط یکم لابلای بقیه کامنتا زیر پستا رفته اگه یه نگاهی بندازی میبینیشون T^T
    منم کل دیشب نخوابیدم.. که چی بشه؟ ادبیات بخونم. که چی بشه؟ که برم سر جلسه و باز هم یه سری چیزا رو بلد نباشم :))
    اون درخواستی شما رو که کاورشم زدم، فقط یه کوچولو دیگه باید رو ایده ش کار کنم که شروع کنم نوشتنش
    تو لیست درخواستیا به اسم Killer x Stalker هستش و اگه دوست داشتی میتونی بری تو قسمت Coming Soon هم کاورش رو ببینی :)
    وای این ماجرای تصحیح کامپبوتری خیلی داره میره رو اعصابم
    آخه لعنتیا چطوری من دو متر جوابو تو این کادر 1*10 سانتی که گذاشتین جا بدم؟ ://
    دقیقا منم یه سوالو فیزیکو هنوز از هر کی میپرسم میگه نمیدونه از کجا بوده ://
    وقتی هیچ چیز واقعا اونطور که باید انجام نمیشه :))
    درد و دل خوبی بود مادر خنک شد دلم T^T
    مراقب خودت باش و خیلی به خودت سخت نگیر
    نمره های تو واقعا قرار نیست هیچ چیزی رو در مورد تو ثابت کنن! 3>
    لاو یو :))
  • عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
    24 May 23، 17:45
    عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه

    تهش میبینی وقتی ما کلا به درس نیاز نداریم خبر میاد که امتحانات رو برداشتن.

  • Q. Moon
    24 May 23، 17:55
    Q. Moon
    بخدا قسم که اگه اینطوری شه خودم هر چی مسئول این تصمیم گیریاست رو آتیش میزنم :))))
  • زن نامجون
    24 May 23، 16:54
    زن نامجون

    ولی من باید فرصت میشدم ... 

    *گریه کردن زیاد چون رود شاشی*

     وایب عکس جیمین>>>>>

  • Q. Moon
    24 May 23، 17:01
    Q. Moon
    ایا فرصت قلبم بودن برات کافی نیست؟ T^T

    وقتی عکسش انقدر قشنگ بود که نتونستم در برابر خریدن دفتری که میدونم لازم ندارم و استفاده نمیکنم، مقاومت کنم >>>> :)
  • عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
    24 May 23، 12:28
    عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه

    اره به نظرم، ولی اینکه پایه مشخص کنن هم اشتباهه چون مغز هم قبول میکنه که تو الان یاد نمیگیری، هم باور میکنه که تو اگه برسی فلان پایه یاد میگیری.

    خدا: ای لاو عمه سادات😂

  • Q. Moon
    24 May 23، 12:33
    Q. Moon
    حالا هر چیم من و تو بحث کنیم تهش باید همینا رو بخونیم و امتحان بدیم و من دعا کنم که پاس شم🤌😔
    😂😂
  • عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
    23 May 23، 20:20
    عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه

    حقیقتا من یه نظری که دارم اینه‌که یه اشتباهی که میکنن اینه‌که وقتی یکی میخواد یه مطلبی رو یاد بگیره هی میگن نه این برای فلان‌پایه‌اس و نمیشه. در همون حال میان همون رو بهش یاد میدن و انتظار یادگیری دارن، اما نمیشه. چرا؟ چون مغز قبول کرده که تو فقط وقتی به فلان‌پایه برسی میتونی فلان‌چیز رو یاد بگیری. یه همچین چیزی‌هم تا یه‌حدی غلطه. چون یجورایی آموزش براش مختل میشه.

    احساس میکنم خدا دوسم داشت که یاد گرفتم😂

  • Q. Moon
    23 May 23، 20:26
    Q. Moon
    از این نظر هم میشه بهش نگاه کرد
    و اینم هست که برای یادگیری هر چیزی یه پایه و اصولی هست
    و مثلا کلاس دهم از ما انتظار داشتن مطلبی از دوازدهمو یاد بگیریم که پایه و اصولش مال یازدهم بود و ما نخونده بودیم :/
    کلا بحث تدریس خیلی پیچیده و کار سختیه یو نو.. واقعا نمیشه بخاطر این چیزا چندانم سرزنش کرد چون کارشون شدیدا سخته!
    خدا خیییلی دوست داشته باور کن😂
  • عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
    23 May 23، 19:52
    عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    *** ***** ***** *** ****** ** ** **** *** ** ****** ***** ***** *** ** ******

     

    **** ** ***** **** ****** *** ******* *** **** * ****** ** *** ***** ***** *** ***** ** *** *** ****** ** ** ********* ** **** *** **** ****** ****** ***** **** * ***** *** * ** ***** ** **** ****** * ** ** *** *** *** * * * ***** ******* * *** * *** ** *** ******* *** ** ***** **** **** ***** ***** *** ** **** ***** **** *** ******** **** ******* ** ******** ******

    ** ****** *** * ****** **** **** ***** ****** ** ***** ** ***** ****** * **** *****

    **** ** *** ** ******* **** **** **** ***** ****** ********* *** **** *******

    **** **** ** **** ***** *** **** ******* ** **** *****

    ******* *** *** ** ****** ** **** ****** *** ** **** ** *** ** ******* **** *********** *** ***** ***** **** *** ****** ****** **** **** ** ***** ** *** **** *** * **** *** *** ********

    *** **** ****** ** *** * **** **** **** *** ******** ** ****** **** **** ** ***** **** ***** * ****** * **** ** **** ***** **** ******* * *** **** ****** *** ** *** * **** ** *** ***** * ******** ** *** ******* * *** **** ** **** ***** ** *** *** ** ** **** ********** ***** ***** **** ******* ***** *** ** ******

    *** ***** ** *** ***** **** ** *** **** ** **** ******* **** *** ****** *** ***** **** * **** ***** ** ******** *** **** ***** *** ** ****** **** *** **** ********* **** * *** * *** ** *** ** ** ** **** ***** ***** ***** ******** ******* *** **** *** **** ***** **** ******* ***** ** *** ****** *****

    **** **** **** ** ** **** *** **** * **** ** *** ***** *** * ******* * **** ****** ** **** **** ** **** **** ***** ** **** ******

    **** ** **** ***** ****** ******* **** ** ****** *** ** ** ****** ****** ** **** ***** ****** ******* *** *** * **** ** ***** ***** ***** * ********* ***** ** ***** **** ****** ** ** ****** ****** *** ****

     

    *** **** ***** ***** *** **** ******

  • Q. Moon
    23 May 23، 20:01
    Q. Moon
    وای کلاس باید این شکلی باشه که آدم انرژی داشته باشه براش :))
    ولی حالا جدای از هر چی.. ما هم وقتی دهم بودیم بعضی معلما به اسم تیزهوشانی کار کردن، میومدن مطالب یازدهم و دوازدهم میگفتن
    نمیدونم رو چه حسابی فکر میکنن این باعث میشه دانش آموز جلو بیفته از بقیه یا تیزهوشانی به حساب میاد
    ولی به عنوان یه دانش آموز که این کار رو باهاش کردن بخوام نظر شخصی بدم، فقط آدم رو گیج میکنه و باعث میشه حس حماقت داشته باشی چون یه چیزهایی که هنوز زمان یادگیریشون برای تو نرسیده رو به زور میخوان بکنن تو مغزت ولی ذهنت هنوز آمادگی یادگیریش رو نداره و تو فکر میکنی به خاطر خنگیه :////
    البته اگه یه جوری تقسیم بندی بکنن که یکم یکم و طوری که برای دانش آموز سنگین نباشه انجامش بدن شاید هم نتیجه خوبی داشته باشه.. ولی تا جایی که من دیدم، دست کم برای اکثریت کلاس ما که نتیجه مطلوب نداد
    اما همون مطالبو وقتی به همون یازدهم و دوازدهم رسیدیم و سر تایم خودش خوندیم، به خوبی یاد گرفتیم و متوجه شدیم
    ولی تبریک میگم که دووم آوردی من اینا رو همون سال دهم هم نمیتونستم تحمل کنم :))

    تو هم موفق باشی بیبیییی، فایتینگ ^^ 3>
  • ناشناس
    23 May 23، 19:17
    ناشناس

    اوکی ولی سرعت عملت تو جواب دادن >>>> :))

    خداییش مال خودتن؟؟ خیلی کیوته.. یه جورایی فکر میکردم همچین وایبی داشته باشی به خاطر شکل سایت ولی :)

     

    اما پیداست جیمین لاوریا!! :) زیاد از جیمین مینویسی، اون دفتر گنده جیمین...

    جیمین لاورا همیشه کیوتن :)

  • Q. Moon
    23 May 23، 19:21
    Q. Moon
    اوکی ولی میگن این داستان میتونه تا ابد ادامه داشته باشه >>
    خخخ :) (بخدا خودم از این خخخ خوشم نمیاد ولی با لپتاپ نمیتونم اموجی بذارم (T^T))

    آره راستش کلا سفید آبی دوست :)) کل اتاقم نه ولی بیشتر وسایل روی میزم که زیاد باهاشون سروکار دارم سفید آبین! ^^

    نکته همینجاست که من نامجون لاورم :)) (ولی جیمینم مثل همه شون عشقه این قطعا انکار کردنی نیست :)))
    هر هفت تا فرشتمونو دوست ولی اگه منظورت همون بایسه، بایسم لیدریه :)) #سکشی_نَمجون

    ولی شدیدا با این حرفت موافقم.. به شخصه تا حالا هر چی جیمین لاور دیدم یا ظاهری یا اخلاقی یا هر دو کیوت بودن :))
    اصلا کسی تا حالا جیمین لاور غیر کیوت به چشم دیده؟ :)
  • ناشناس
    23 May 23، 19:13
    ناشناس

    اوکی ولی وایب وسایلت>>>>>>>

    و منی که تا هقبل از دیدن این پست ف‌کر میکردم این عکسا فقط ملل پینترسته :)))

  • Q. Moon
    23 May 23، 19:14
    Q. Moon
    اوکی ولی سرعت عملت در کامنت دادن >>>>
    میخواستم برم که یهو دیدم کامنت جدید اومد :)

    حیحی :)) بالاخره عکسای پینترستم از یه جایی اومدن دیگه نه؟ :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan