Querencia For All

~~~ خانه ای برای افسانه ها و افسونگرها ~~~
Q. Moon
Q. Moon Tuesday, 30 May 2023، 09:09 PM

The Taste of Love

مولتی شات The Taste of Love

🍓🍨FULL🍨🍓

 

 

نویسنده: Floor

 

کاپل: تهگی/یونته

 

ژانر: عاشقانه × کمی انگست × برشی از زندگی × فلاف

 

هشدار: خطر ابتلا به دیابت به علت شیرینی زیاد :)

 

محدودیت سنی: ---

 

 

 

🍨🍓برشی از داستان🍓🍨

 

عشق.... چه مزه ایه؟! 

من از تمام دوستام اینو پرسیدم. 

جیمین شی بهم گفت عین پاستیل خرسیه، خوشگل و خوشمزه. 

جونگکوکی گفت عین شیرموزه. 

هوسوک هیونگ گفت مثل پیتزاست. 

جین هیونگ گفت عین شکلاتای خامه ای با چایی گرم دم عصره. 

نامجون هیونگم گفت مثل شیرکاکائو با کیک عه. 

هرکس مثالی برای عشق داشت... 

پس... مثال من قرار بود چی باشه؟

 

 

🍓🍨DOWNLOAD🍨🍓

 

Mahi shi Mahi shi Arina Army Floor Floor Floor ANI عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه Nothing ناشناس ناشناس
💎 آخرین نظرات بیبی‌هام 💎 :
Tags :
۱۱ تعداد نظراتتون :)
  • Mahi shi
    25 June 23، 12:18
    Mahi shi

    ای جااان انگشتای فلور درد نکنه که ی تهگی شیییرین تحویلمون داده !

  • Q. Moon
    25 June 23، 13:09
    Q. Moon
    دیدی فلور بچم چه هنرمندیه؟😌😌
  • Mahi shi
    23 June 23، 19:46
    Mahi shi

    یاااا خداااا تهگیییی!!!

    نویسنده ی بلا های بر شما ماهی شی صحبت میکنههه.

    چطوری ؟ خوبی؟ چخبرا؟

    بلا شی تا میتونی تهگی بنویس بغضی ام اشکی ام! عااااححححح تهگی!

    اِما میدونه چقدررر تهگییی دوس دارمممم! سووو فایتیییینگگگگگ خیلی خیلی زیاااد!!!!!!!

    بریم که دانش کنیمممممم😔😂

  • Q. Moon
    23 June 23، 20:27
    Q. Moon
    آره تهگیییییی!!
    اونم چه تهگی صافت و سوییتی.. اصلا باش تو دنیای آبنبات غرق شدم خود من T^T
  • Arina Army
    2 June 23، 11:40
    Arina Army

    باچرت میشه الان اسم رایتر هارو نگاه کردمممم🤣

    روهوا فقط رفتم خوندم😂🤭

    رایتر عزیز این مولتی شات عالی بود مرسی ازت❤

     

  • Q. Moon
    2 June 23، 12:11
    Q. Moon
    سوپرااایززززز :))
    دیدی یهو چند تا رایتر جدید برامون اومد؟ ^^
    به این میگن نعمت الهی >.<
  • Floor
    1 June 23، 21:45
    Floor

    ایده هام جورین که با هر ژانری بنویسی از آب در میاد (ಡωಡ) 

    عاشقانه، ملودرام و هیبرید

    البته چه خودآگاه چه ناخوداگاه یکم کیوتی و شاید فلافی اضافه می شه... واقعا دست خودم نیس یهو میام می بینم همه چی شیرین و شکری شده... 🥲

    چشوم روش کار می کنم🫂🤝

  • Q. Moon
    2 June 23، 05:39
    Q. Moon
    به این میدونی چی میگن؟ 
    گودرت :))
    ای جانم بس که خودت شیرینییی :))
    خودتو اذیت نکن لاو و مراقب خودت باش🤍
  • Floor
    1 June 23، 17:09
    Floor

    کلی ایده دارم ولی نمی دونم کدومشو در چه ژانری بنویسم... 🥲💔

    وقتی ایده هاتو یه جا یادداشت می کنی و میگی کلی ایده دارم: 

    سنپای خودت ژانری پیشنهاد داری من کار جدیدمو آغاز کنم؟  (▼へ▼

  • Q. Moon
    1 June 23، 20:25
    Q. Moon
    آخ گفتی کلی ایده دارم دست گذاشتی رو درد خودم :)
    انقدر زیادن که حتی نمیتونم از بینشون 10 20 30 40 کنم :) #قلب_شکسته

    ژانر پیشنهادی؟ والا الان بخوام نظر بدم بیشتر یه چیز شخصی میشه
    چند وقته دلم هوس یه عاشقانه ملو کرده با یکم چاشنی هیبرید شاید؟
    مینویسی از این چیزا یا نه؟
  • Floor
    1 June 23، 16:07
    Floor

    وای خدا خیلییی کیوت درستش کردی سنپاااای (ಡωಡ) 

    دمت گرم از توجهتتتت🫂

    داستانه وایب پشمک میده برام•-• عین شکر آب میشه تو دهنم🥲

    بازم می تونم یه کار جدید بنویسم؟ 

     

  • Q. Moon
    1 June 23، 16:35
    Q. Moon
    خوشحالم خوشت اومد بیبیییی :))
    بوس بهت🩵
    بس که شیرینه نوشته‌ت🥲🍓
    البتهههههههههههه بیبی...
    آخه نیکی و پرسش؟؟ :))
  • ANI
    1 June 23، 12:09
    ANI

    غلبم چه کاوایی😍

  • Q. Moon
    1 June 23، 12:33
    Q. Moon
    کاوایی واسه یه لحظشه
    اصلا من مردم براش :))))))
  • عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
    31 May 23، 09:05
    عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه

    عه، بعد صدسال تهگی.

    نویسنده خسته نباشی:)

  • Q. Moon
    31 May 23، 09:10
    Q. Moon
    آره لعنتی چرا شیپ به این خوبی انقدر کمه؟ :))
    دستش طلااااا!!
  • Nothing
    30 May 23، 22:00
    Nothing

    خدایایااییایایاا

    بلاخره کاپلی اعضا 

    وایییی

    من اصن خوشحال نیستم😔👍

    اصن ...

    به هیچ وجه

    ...

    من خوشحالمممممم واییییییی

    خدا برکت بده به بلاگتون ایشالا چرخش همیشه براتون بچرخه😔👍

  • Q. Moon
    31 May 23، 06:06
    Q. Moon
    ببین نویسنده ها هیچ قت ریدرهاشون رو بی روزی رها نمیکنن😔😔
    چرخ اینجا که برای شما میچرخه بیبی :)
  • ناشناس
    30 May 23، 21:18
    ناشناس

    بگو ماشالا سرعت عمل

    ( ̄ー ̄)

  • Q. Moon
    30 May 23، 21:20
    Q. Moon
    گایز برین کنااااار!!!!🏃‍♀️
    دارم برا سرعت عمل ایشون اسپند دود میکنم تو سایت
     یهو نریزه بتون بسوزین :)
  • ناشناس
    30 May 23، 21:15
    ناشناس

    شکار شد! (ФωФ)

  • Q. Moon
    30 May 23، 21:16
    Q. Moon
    لعنتی جوهر پستش هنوز خشک نشده😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan