Querencia For All

~~~ خانه ای برای افسانه ها و افسونگرها ~~~
Q. Moon
Q. Moon Sunday, 11 June 2023، 02:47 PM

Just For Fun: امتحانات شاخ دار × شانس کاف دار

آره درست میبینم من باز با یکی از پستای بی ربطم برگشتم :))

اتفاقات خاصی تو "ادامه پست" نیست جز یکم بدشانسی خجالت آور از من!

اگه دوست داشتی بپر داخل دم در بده ;)

 

 

راستش چون همون موقع که از جلسه برگشتم ننوشتم دقیق یادم نیست خود امتحانات چطور بود و اتفاقات خاصی افتاد یا نه..

ولی اینکه قبل از جلسه چیا شدو خیلییییی خوب یادمه چون میخواستم از خجالت بمیرمممم :))

 

امتحان زیست بود..

من خیر سرم قرار بود خیلی درس بخونم ولی خوابم برد و خواب هم موندم

دیقه نودی (این 90 هستش دوستان نه اونی که فکر میکنین :)) مامانم اومد صدام کرد که مگه تو امروز امتحان نداری

هیچی دیگه.. منم نفهمیدم چطوری لباس تن کردم و کیف بستم و اینا

جوراب پیدا نمیکردم (دقت کردین من کلا با جوراب مشکل دارم؟)

همینطوری یه جفت جوراب سوراخ که قرار بود بندازم دور ورداشتم پام کردم و ده بدو مدرسه!

 

اونجا هم سریع کیفمو انداختم یه گوشه و رفتم تو صف که درو نبندن من بمونم بیرون که..

آقا نسیب گرگ بیابون نشه :)) دیدم دارن کفش ها رو میگردن :))

دم در هر کی نوبتش میشد باید کفش هاشو در میاورد میایستاد تا بگردنش چون گویا یه نفر برا امتحان شیمی از تو کفشش تقلب درآورده بوده و گرفتنش ^^

 

هیچی دیگه.. من تا نوبتم بشه هزار باری سرخ و سفید شدم از فکر انگشتم که از جوراب زده بود بیرون

رسیدم جلو، تا اونی که قبل از من بود رو میگشتن، من دست کردم تو کفشم، با جورابام درآوردمش کلا و آبروم حفظ شد :))

بعدم تا برم طبقه بالا کفشا رو رو زمین سر دادم و اونجا رفتم یه گوشه، یواشکی، دزدکی پشت پرده..

انگار دارم مواد میزنم، جوراب پوشیدم :))

 

خلاصه که دیر رسیدین سر جلسه هم مهم نیست ولی حواستون به جوراباتون باشه!

T^T

 

#just_for_fun

 

Nina Pante A Red Nothing Baby Bunny کـــوالـای خستــــــه عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
💎 آخرین نظرات بیبی‌هام 💎 :
۷ تعداد نظراتتون :)
  • Nina
    4 May 24، 18:44
    Nina

    نظرتون چیه بگم من یه بار کلس اول بودم تنها باری که من تو کل عمرم هییچ زیر شلوارم پام نبود هیچی هیچی عملا و رسما،و بعدش همهبچه هارو بهشون گفتن شلواراتونو درارین بریم کنار دیوار،😂😂😂😭😭😭

    هیچ وقت درکشون نکردم زنیکه ها رو😂😂😭😭😭

    پ.ن:هیچ وقتم یادم نمیره چقدر استرس کشیدم

  • Q. Moon
    6 May 24، 07:22
    Q. Moon
    یه لحظه وایسا... یعنی چی شلوارتونو در بیاریم بریم کنار دیوار :///////
    یکم دارک شد میدونی؟ :>>>>> شت پشمام...
    چیکار کردی بعددددد؟؟!؟!!
    بخدا استرسی که سر اون جورابا کشیدم و هیچوقت یادم نمیره
    پس صنعت مد کی میخواد جوراب سوراخو مد کنه که من انقدر استرس نکشم؟ U_U
    شلوار پاره، یقه پاره، کت زاپ دار.. همه چیز مد شده مشکل جوراب پاره چیه؟
  • Pante A
    13 June 23، 20:22
    Pante A

    و منی که دارم شیطانی میخندم

    #ایموجی -نداشتتن -بده

    میخوام بهت بگم روزی روزگاری بهت گفته بودم ماله ما رو گشتن . ولیییییی نمیگم ...

    ولی جدای شوخی به نظرم باید قبل از اینکه اینکارو کنن بهون اطلاع بدن ادم اماده باش بره 

    یک همچین چیزی سر منم اومد واقعا 

    نمیدونم اینو گفته بودم یا نه ولی یه بار {فکر کنم امتحان ریاضی بود} گفتن دکمه های مانتو هاتون رو باز کنید چک میکنیم ...

    و منی که یه تیشرت مزخرفی پوشیده بودم...

    ووووو 

    از شانس سه نقطه ی من اولین بار تصمیم گرفتیم با دوستم بریم داخل...

    یعنیاااا نمیدونی چطوری لبه های مانتو رو به سمت جلو گرفته بودم که مبادا کسی جز مراقب تیشرتم رو ببینه ... خلاصه که این واقا به بدی یه جوراب سوراخ نیست ولی جای خودش رو داره واقعا

    #از -جوراب های - سوراخ - متنفرم 

     

  • Q. Moon
    13 June 23، 20:31
    Q. Moon
    نخنند سرت میاداااا :))
    #خیلی
    تیشرت مزخرف.. نظرت چیه بهت بگم من چند باری هیچیییی زیر مانتوم تنم نبوده؟ :)
    یعنی میگفتن در بیار اونجا فیلم مستهجن میشد قشنگ ^^

    #جوراب_سوراخ_رو_مد_کنید
  • Red
    12 June 23، 17:30
    Red

    الهی بگردم منم گم شده بود جورابم جوراب شیشه یا همون پارازین اگه درست نوشته باشم پوشیدم رفتم از استرس در حال دویدن بودن کل مسیر رسیدم یکی از بچه‌های کلاسمون که کلا زر زیاد میزنه گفت هه اینا چیه پات کرده که منم از حیف نتونستم اون جوری که میخوام جواب بدم چون مراقبه اومده کنار همون جا وایساد و من با یک میلیون حرف و فوش تو ذهنم موندم 

  • Q. Moon
    12 June 23، 18:26
    Q. Moon
    حالا مجبوری همونا رو تو همون بکنی تو تخم چشمش :))
    کلا بعضیا چون گ.وه خورن.. نمیتونن دهنشونو بسته نگه دارن.. بوش میمونه تو دهنشون اذیت میشن
    واسه همین همه ش در حال زر زدن و نظر دادنن :))
  • Nothing
    12 June 23، 13:45
    Nothing

    ایح ایح ...

    عه ازینا 

    یوهاهاهاها

    ...

    من یسری عشق حقیقی دارم که بدون اونا نمیتونم زندگی کنم:

    فلشم که توش اهنگای کیپاپه

    کیتاب دینی عزیزم😔

    اهنگ دنجر بی تی اس *چشمانم ستاره ای گشت*

    و

    .

    .

    .

     جوراببببببب

    تبریک میگم خوشبختم *دست دادن*بلاخره یکی رو پیدا کردم ک مثل من جونش به جوراب وصلهه 

    هورا

    ....

    من زمستون یه لباس جدید استین بلند خریده بودم ، بعد لباسه روش عکس باب اسفنجی بود(بجان تو من هفت سالم نیس فقط مغزم یذره عقب موندس😭💔😔)پوشیدم مدرسه که به دوستام نشون بدم...(چون استین بلند بود وقتی میپوشیدم استیناش از لباسم میزد بیرون بعد خودشم ذاتا استیناش از حالت عادی بلند تر بود)

     

    ..

    گیر کرد به تیزی صندلی ...

    سولاخ شد :::::)

    تو همون روز اول💔💔💔

    #لعنت_بر_مدرسه

    #سولاخ_های_لجباز

  • Q. Moon
    12 June 23، 14:32
    Q. Moon
    من واقعا بدون جوراب میمیرم :))

    یو این دنجر *جییییییییییییغغغغغغغ*

    وای ظلم محضه لباست تو روز اول خراب شه :))
    من خیلی سفید دوست دارم و زیاد لباس سفید میگیرم.. و اکثرا تو همون روز یا دیگه نهایتا هفته اول.. یه جوری به فاک میرن و کثیف میشن :))
    بعد جالبه که هر بار من لباس سفید تنمه یه غذای چرب و چیلی یا سیاه مثل قورمه سبزی داریم :)) نم چه حکمتی توشه!!!

    #امان_از_سولاخ_ها
  • Baby Bunny
    11 June 23، 20:16
    Baby Bunny

    اوکی ولی منم همچین تجربه ای داشتم..

    دیر از خواب بیدار شدم و بدو بدو یه جفت جوراب قدیمی و سوراخ پوشیدم و همون روزم ورزش داشتیم..

     

    چشمتون روز بد نبینه تا رسیدیم گفت بریم حیاط.. رفتیم اونجا و دیدیم که از قبل یکی از اون تشک های مخصوص گذاشته بودن که چی؟ که تست بگیره:)

     

    خدا سر گرگ بیابون نیاره خیلی حس گندی داره.. آخرشم جوراب و کفش رو باهم در اوردم و بعد از جاساز جورابا تو جیب فرمم، رفتیم با پای برهنه تست دادم:)

     

  • Q. Moon
    11 June 23، 20:47
    Q. Moon
    ببین کاملااااااا اون حس گندو درک میکنم.. اصلا نابود میشه آدم وقتی مفهمه باید کفششو در بیاره :))))
  • کـــوالـای خستــــــه
    11 June 23، 20:14
    کـــوالـای خستــــــه

    😂الهیییی من همیشه قبل امتحانا ۲ روز قبل جورابا رو چک می کنم و مرتب شده تو کمد لباسام همیشه چیده شده ...از من سازمان بندی تر فکر نکنم باشه یا وسواس به خرج بده "-" 💔 به جز موقعی که کلاسی نزدیکت باشه و حوصله پوشیدن لباس های خوبت رو نداری و دم دستی ها رو سریع می پوشی و یاعلی راه میوفته 🤣😂 و به طرز برگ ریزونی خیلی زود میرسی 😐 واقعا اگه با مامانم بخوام برم ۱ ساعت طول میکشه اونوقت خودم ۲۰ دقیقه میرسم /:

  • Q. Moon
    11 June 23، 20:50
    Q. Moon
    ببین نمیتونم توصیف کنم قیافمو وقتی فهمیدم باید کفش در بیاریم :)
    فقط اینطوری بودم که: "اوکی.. فاک :))"
    ولی آفرین کار خوبی میکنی... مثل من بفاک نرو😂
  • عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
    11 June 23، 16:10
    عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه

    منی که ذاتا از جوراب بدم میاد:

  • Q. Moon
    11 June 23، 16:22
    Q. Moon
    من بدون جوراب میمیرم :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan