Querencia For All

~~~ خانه ای برای افسانه ها و افسونگرها ~~~
Q. Moon
Q. Moon Sunday, 11 June 2023، 02:02 PM

My Blue Rose

مولتی شات My Blue Rose

🎼💙 FULL 💙🎼

 

 

نویسنده: Baby Bunny

 

کاپل: جئون جانگکوک × هان میسو

 

ژانر: عاشقانه × فلاف × برشی از زندگی × اسمات (علامت زده شده)

 

هشدار: ---

 

محدودیت سنی: +18

 

ناسنا نویسنده:  کلیک

 

 

🎼مقدمه🎼

 

- ولی می‌دونی چیه؟! جدا از معنیش تو واقعا شبیه یه رز آبی زیبایی..

میسو با خجالت سرش رو پایین انداخت و جونگ‌کوک لبخند اش رو پهن تر کرد: آیگووو چه خجالتی.. 

میسو خنده ای کرد:

- اذیتم نکن...

بعد از چند دقیقه سکوت، میسو تصمیم گرفت اون رو بشکنه پس لب هاش رو با زبون اش تر کرد:

- دوست دارم، کوک!

جونگ‌کوک دوباره بوسه ای روی کتف برهنه دختر نشوند:

- منم دوستت دارم.... رز آبیه من:)

 

 

💙Download💙

 

saliva  (Ot7) Baby Bunny Baby Bunny Baby Bunny Baby Bunny Baby Bunny Baby Bunny Red زن نامجون Baby Bunny Baby Bunny عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه زن نامجون زن نامجون Nothing زن نامجون
💎 آخرین نظرات بیبی‌هام 💎 :
Tags :
۱۶ تعداد نظراتتون :)
  • saliva (Ot7)
    13 January 24، 11:29
    saliva  (Ot7)

    نبلخاتلقعلخقثلنمنهمافففدر3هخخ3حهفخخحفههههههههخصققلترخلرهرهخهرلخفحرد3فر3فهحردخل53داغف
    *در حال خفه شدن از شدت اتک خوردن توسط این فیک*
    بابا دختررررررررررر یو ار د بست
    این خیلی ایده خفنی بود
    منی که سر کلاس همش مغزم توهم مزنه الان دبیر کوک سر کلاس  توسط دستان مبارکش با استینای بالاداده شده خودش رو به میز ستون کرده و داره دانش اموزا رو انالیز میکنه تا امتحانشونو خوب بدن
    معلم شدن خیلییییییییییییییییییییی بهش میاد لامصب اصلا مای هارتتتتتتتتتت
    بعد یهو میبینم همه میزنن زیر خنده به خودم که میام میبینم سه ساعته به اقای بذرکار دبیر 70 ساله رو مخ علوممون زل زدم:»»»
    اینجاست که میخوام بانی روو برا نوشتن چنین فیکشنی خفه کنم

  • Q. Moon
    13 January 24، 11:44
    Q. Moon
    طیزبتنمتهعاغلفبفیطبزر ذدئ
    *نه صبر کن من به کمکت میام و نجاتت میدم*
    *شیرجه زدن و غرق شدن به همراهت چون منم کیوتی این فیکو نمیتونم*
    کار مال بیبی بانیه بچم گل کاشته اصلا با نوشتش T^T
    آرههههه! یکی کوکی، یکی نامجون و یونگی! خیلی استاد شدن بهشون میاد :>
    دقیقاااااا!!
  • Baby Bunny
    14 June 23، 18:20
    Baby Bunny

    *یه کیس کوتاه و معصومانه روحی:)*

     

    واهای خدااا.. میدونستی بخاطر این حرفت میتونم تا سال ها توی رنگین کمون و اسمارتیز شنا کنم؟! 

    منتظر کار جدیدم بیبی:)))

  • Q. Moon
    14 June 23، 18:27
    Q. Moon
    انقد کار تو راه دارم کهنگاه لیست کامینگ سون میکنم سر درد میگیرم😂😭

    کاش لااقل امتحانا تموم میشددددد🥲
  • Baby Bunny
    13 June 23، 14:07
    Baby Bunny

     

    وایب خوبی که میدی رو هیچ جای دنیا نمیتونم گیر بیارم:)))

    ممنونم ازت.. حرفات خیلیی آرومم می‌کنه و بهم روحیه میده:)) 3>

     

     

    بیا بغلم که بلاخره یکی پیدا شد مثل من زود گریه کنهT^T

    این حرف منطقی بود بیب:)!!

     

     

    می‌دونم ولی اینجا گشادی تایپ دارم.. وگرنه اگه از نزدیک همو ببینیم اینو نمیگی چون خیلی وراجم:))))

     

    بایییییییییییییی ^³^ 

  • Q. Moon
    14 June 23، 07:34
    Q. Moon
    :) 3>
    *بغل روحی*

    خب پس باید همو ببینیم چون آدم های پر حرف باید با هم باشن T^T

    راستی بان بان.. موقع خواب یه ایده فسقلی زد به سرم برا یه کار استریت
    اصولا کاورش رو بزنم خودت میفهمی..
    ولی خواستم اعلام کنم که ایده ش به خاطر خودم و خودت به ذهنم رسیده :))
    ایشالا به زودی میذارمش میبینی ^^
  • Baby Bunny
    13 June 23، 13:59
    Baby Bunny

    می‌دونم بدتر شد.. چون ذهنا مریضه بدتر تصور میشه!:))))

    بقیه منظورم معلماست اینقدر امتحان گرفتن باعث پار/گی مزمن و گشاد شدن تو و دیگران شده ان..

    اگه الان داری به این فکر می‌کنی که این جمله هم بد بود درسته چون منم دارم همین فکرو میکنم.. منحرفم خودتی..

     

     

    قطعا میشی بیبی قصه نخور:)

     

    کارای تو عالین عالیییی معلومه که طرفدار دارهه

  • Q. Moon
    13 June 23، 14:17
    Q. Moon
    عجب عجب عجب :))
    کامنت محرف سنج ساختیا
    کسی ازش جون سالم به در نمیبره😔

    عالی بودن از خواننده‌هامه بیبی ^^
  • Baby Bunny
    12 June 23، 23:11
    Baby Bunny

    بیبی یه سوال کوشولو..

    نظرت راجب کارام چیه؟! 

    اعتماد به نفس ندارم اصلا.. چون اعضای خانوادم خبر ندارن که دارم فیک می‌نویسم.. غیر از اکیپ مدرسه مون و یکی از بهترین دوستام تو فامیل کسی نمیدونه..

    ایده ای داری که کارام قوی تر شه؟!

    مرسی میشم دستی برسانی..

     

    راستی میدونستی علاوه بر خودت و بلاگ سویتت، ریدر های بلاگم خیلی گودن؟! کامنتارو میبینم اشک شوق میریزم..

    دروغ نمی‌گم! من خیلی خیلی احساساتیم و کلا زود شاد یا غمگین میشم و گریم میگیره.. مامانم هی میگه اینقدر گریه نکن خوب نیست نقطه ضعفه ولی نمیتونم دست خودم نیست:( 

    حس میکنم امشب باز خیلی پر حرفی کردم هه هه.. خیله خب پس فعلا بایییییییی:))))

  • Q. Moon
    12 June 23، 23:50
    Q. Moon
    نظرم راجب کارات آبیه
    مث آسمون... قشنگی کارات بینهایته و حس خوبش مث زمانی که پرده اتاقو میزنی کنار و با دیدن چند تا ابر قشنگ.. میدونی یه بارون دوست داشتنی در انتظارته

    کارات قشنگ و دوست داشتنین و به آدم آرامش میدن
    پس اصلا به خودت شک نکن بیبی قشنگم
    و یه چیزی بگم؟ شاید به چشم خودت نیاد ولی با وجود عالی بودنت از همون اول.. پیشرفتم میکنی طی هر کار :)
    اینا ینی پرواز کردن تو آسمون نویسندگی

    ازش لذت ببر!!

    آره من عاشق ریدرام :)) 3>

    منم زود گریم میگیرههه T^T
    ولی به نظرم ضعف نیست.. شاید حتی قدرت باشه
    چون احساسات داشتن شجاعت میخواد.. کار هر کسی نسست ؛))

    میدونی که من عاشق خوندن کامنتاتون و جواب دادنم پس هرگز اینطوری فکر نکن بیبی ^^

    بای T³T
  • Baby Bunny
    12 June 23، 23:03
    Baby Bunny

    بیبی تو گشاد نبودی.. بقیه گشادت کردن؛)

    ایشالا تابستون ترمیم میشه.. میشی همون کوئرنسیای قدیمی..

    میدونستی گشاد بودنتم گشنگه؟! 

     

    ... 

     

    عایگووو سیا دوست داری؟!:)

    من خودم عاشق اسم کوئرنسیا و معنی قشنگشم.. یعنی اولین چیزی که منو سمت بلاگت جذب کرد اسمت بود هه هه 

    ولی خب نمیتونم منکر قلم عالیت بشم.. کارات حرف ندارم بیبببب

    و اینکه آره مغز هممون جهنمیه و این یعنی همه همو جهنم میبینیم.. تو صف جهنم میبینمت *خندهههه*

     

    وایی لول آپت یه چیز دیگس لامذهب! 

    ولی ذوووووووووق چقدر آدم کارمو خوندن.. *غرق شدن توی رنگین کمون و اکلیل*

     

  • Q. Moon
    12 June 23، 23:45
    Q. Moon
    بدتر شد که :)) بدترش کردی که :))))
    بقیه چطورییی گشادم کردن؟؟ :)))))))))

    امیدوارم بشم همون کوئرنسیای قدیمی
    وگرنه اگه با این سرعت بخوام پیش برم
    باید برای نوشتن همین ایده‌هایی که تا اینجا دارم هم سه چهار تا جون دیگه قرض بگیرم😂😭😂😭

    خودمم عاشق این اسمم.. کلا کلمه خیلی قشنگیه :)
    کلی اسم عوض کردم از زمان شروع نوشتن تا الان
    ولی این موندگار شد دیگه :)

    صف جهنم؟ اوه بیبی نو نو..
    من قرار نسست تو صف بایستم.. شیطان شخصا برای من فرش قرمز پهن میکنه😎😎

    اصن صد سال فکر نمیکردم لول آپ انقدر طرفدار داشته باشه
    بسیییییی خوشحالم :)))) 3>

    معلومه دیگه کاری که به این قشنگی نوشتی رو میخونن بانی من 3>>>
  • Baby Bunny
    12 June 23، 22:44
    Baby Bunny

    Darcy!

     

    باعث افتخاره:)

     

    آیگووو کار جدید من در دست پی دی اف شدنه دارسی شی!

    *ادبی حرف نزن لطفا.. مگه چند سالته؟*

     

    عینک دودیوووو.. غصه نخور بهت میرسم هه هه (لپ تاپ و مشکل ایموجی.. هه هه رو خنده در نظر بگیر)

    چند تا کار تحویل دادی تا الان؟! 

     

    هرکس قلم خاص خودشو داره و به نظر من قلم تموم نویسنده ها عالیه.. من کاراتو دوست دارم.. از ته دل میگم:))

     

    صد درصددد بلو رز من بهترینهههه:)))

  • Q. Moon
    12 June 23، 23:41
    Q. Moon
    آیگو آیگو T^T

    اون که صددرصد.. اصلا همین تفاوت قلم و ایده‌هاست که باعث میشه کارها خاص از هم باشه ^^

    ای جانم من بمیرم برا دوتاتدن که انقد خوبین که :)))
  • Red
    12 June 23، 17:39
    Red

    متاسفانه به خاطر امتحانات عزیز الان نمیتونم بخونم ولی خدایا شکرت بلاخره استریت نوسنده عزیز واقعا مرررسی بیا همین راه استریت در پیش بگیر رستگار شو و از مقدمه حس میکنم یکم پیشرفت کردی 

    فایتینگ گرل 

     

  • Q. Moon
    12 June 23، 18:25
    Q. Moon
    نمیدونم چرا من ذوق میکنم میبینم اونقدر حواستون به کارهای یه نویسنده بوده که میتونین پیشرفتش رو حس کنین :) 3>
  • زن نامجون
    12 June 23، 16:21
    زن نامجون

    خب باید بگم که منم این نویسنده عزیز رو دوست دارم .. ☺️ .

     

    ولی باید اعتراف کنم .. که من شاگرد اولم .. چون یه دونه فن فیک بیشتر از شما بیرون دادم .. *وی بیشتر از این نمیتونه ادبی حرف بزنه*

    بخاطر همین من شاگرد اولم و..شما دوم ..😎

    ولی از نظر خودم ، بازم میگم از نظر خودم .. شما قلمتون از من بهتره .. یجورایی میشه گفت که هردومون خوبیم .. ولی شما قلمتون بهتره .. اره دیگه :))).

    ولی هیچ نویسنده ای نمیتونه جای کوئرنسیا عزیزمو بگیره ))) 3>>>

  • Q. Moon
    12 June 23، 18:32
    Q. Moon
    ای جان
    شیپ شیپ؟ T^T


    ای بابا.. چطوری بحث رسید به من؟ :))
    شما خودت عشق منی کههههه 3>>>>
  • Baby Bunny
    12 June 23، 12:49
    Baby Bunny

    بلو رز من دقت کردی منو دارسی شی داریم یجورایی رقابت می‌کنیم؟! 

    هی من کار میدم هی اون کار میده هی من کار میدم هی اون کار میده:/

    یاد این قضیه شاگرد اولا افتادم که هی رقابت دارن:/

    گرچه اونجا شاگرد اولا از هم متنفرن ولی من از دارسی شی خوشم میاد:))

     

  • Q. Moon
    12 June 23، 13:07
    Q. Moon
    ارهههه
    منم از دور رقابت بیرونم بعلت گشادی😔😔
    ببین یه فرقی هست بین "رقابت" و "مسابقه"
    معمولا تو دومی از هم متنفرن :)
  • Baby Bunny
    12 June 23، 12:44
    Baby Bunny

    سیا یه سوال.. کی بهت میداد:))؟!

     

    واعاییی نمیدونی کامنت هارو میبینم چقدر ذوق میکنم:)

  • Q. Moon
    12 June 23، 13:08
    Q. Moon
    *ذوق چون سیا صدام کردی*
    میدونستم اینطور میخونیدش و بخاطر همینم اینطور نوشتم درستش نکردم :))
    عاشق اینم که مغزا هممون جهنمیه😔😔

    وای منم این حسو به لول آپ تو سایت ددی دارممم😭😭🤍
  • عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
    11 June 23، 21:28
    عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه

    چرا وایب بلوبری میده؟

     

    خسته نباشی نویسنده:)

  • Q. Moon
    11 June 23، 21:46
    Q. Moon
    وای آره به منم میداد :)) (وایب :)

    خسته نباشهههه!!
  • زن نامجون
    11 June 23، 16:54
    زن نامجون

    از تلگرام خوشم نمیاد.. بخاطر همین دانلود نکردم ☺️ 

    اگه نداری ، هیچ مشکلی نداره .. سعی میکنم همینجا بفرستمش.

  • Q. Moon
    11 June 23، 16:56
    Q. Moon
    اوکی بیبی :)
  • زن نامجون
    11 June 23، 16:49
    زن نامجون
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    راستی .. میگم سروش داری ؟ 

     

    اگه داری اکانتمو بدم ... فیکی که تازه شروع کردم به نوشتنو اونجا برات بفرستم .. 

    اگرم مشکل اعتماد داری .. خب سعی میکنم همینجا بفرستم تیکه تیکشو.. چون اینجا یکم سختمه گفتم ، **** ***** ** **** * ********* * 

     

    ***** **** **** ******* *** *** ******

  • Q. Moon
    11 June 23، 16:52
    Q. Moon
    سروش ندارم بیبی :((
    تلگرام نداری؟؟
  • Nothing
    11 June 23، 16:48
    Nothing

    ایح ایح 

    چقد...

    مقدمش سوییته

    وایایایایاایایایایایییی چشمانم ستاره ای شد

    گیگیلی ...اخه...

    ....

    بقول اون زنه که میومد تبریک میگفت: اقای جئون

    اره میخاستم بگم اقای جئون اینجا خیلی ... شده اره

    (مود من وقتی کاورو دیدم:یاعلیییی)

  • Q. Moon
    11 June 23، 16:50
    Q. Moon
    خودشم سوییته
    چون کلا نویسنده سوییتی داره این کار ^^

    آقای جئون همش ...😔😔
  • زن نامجون
    11 June 23، 16:44
    زن نامجون

    فرصت ؟ 

     

     

    استریتتههههههع عررررنینرمدیرخنیملتثخنرنبنلخرنقتژنینرهثنلنثنرننر 

    *وی از خوشحالی زمین را گاز میگیردددد

  • Q. Moon
    11 June 23، 16:49
    Q. Moon
    فرصت ؛)

    ارهههههههههه
    *نهههه سفته دندونات درد میگیره
    بیا منو گاز بگیر😔😔
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan