Querencia For All

~~~ خانه ای برای افسانه ها و افسونگرها ~~~
Q. Moon
Q. Moon Wednesday, 14 June 2023، 08:08 AM

BABY FOX

مولتی شات BABY FOX

🦊🧡FULL🧡🦊

 

 

نویسنده: Baby Bunny

 

کاپل: پارک جیمین × جانگ سولار

 

ژانر:  عاشقانه × فلاف × برشی از زندگی

 

هشدار: ---

 

محدودیت سنی: ندارد

 

 

🧡مقدمه🧡

 

 

لبخند اش رو پهن تر کرد و طی یک حرکت آنی، لب هاش رو روی لب های دختر کوبید..

 

چشم های سولار درشت شد و کلاه کپ از دست اش روی زمین افتاد! جیمین.. داشت.. می‌بوسید اش؟! جیمین داشت می‌بوسید اش!! 

 

جیمین داشت اولین بوسه اش رو مال خودش میکرد!

 

 

🧡🦊DOWNLOAD🦊🧡

 

saliva  (Ot7) Baby Bunny Baby Bunny Baby Bunny Baby Bunny Baby Bunny Red عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه Nothing زن نامجون زن نامجون Baby Bunny ناشناس
💎 آخرین نظرات بیبی‌هام 💎 :
Tags :
۱۳ تعداد نظراتتون :)
  • saliva (Ot7)
    29 October 23، 12:52
    saliva  (Ot7)

    بنده بعد خوندن این مولتی شات خود درگیری گرفتم

    اصلا خیلی عشقهههههه۶ نویسنده رو یکی از برق بکشه این اثر خلاقو از کجات دراوردی من جدیدا جیمین لاور شدم اصلا نمیتانمممم

  • Q. Moon
    29 October 23، 17:59
    Q. Moon
    اصلا بیبی بانی با عاشقانه‌های کیوت و صافتش با روح و روان و معیارهای عاشقانه آدم بازی میکنه T^T
    بچم از خفن‌ترینای دورانه😭🫶
  • Baby Bunny
    27 June 23، 21:36
    Baby Bunny

    *متقابلاً فشار دادن و چلوندنت*

     

    آفرین بلو رز قشنگم:)

  • Q. Moon
    28 June 23، 07:13
    Q. Moon
    کلمات و ** زدن دیگه توانایی این رو نداره که نشون بده چقدر میخوام لهت کنم T^T
  • Baby Bunny
    26 June 23، 21:02
    Baby Bunny

    *پمپاژ اکلیل بجای خون اونم با سرعت بالا توی رگ هام*

     

    خود زنی؟! بیبی تورو باید نازت کرد دیگه نبینم حرف از زدن بزنی هااا T^T

     

  • Q. Moon
    27 June 23، 08:34
    Q. Moon
    *محکم بغل کردن و فشار دادن تا وقتی اکلیل ازت بپاچه بیرون* :>

    چشم چشم TT-TT
  • Baby Bunny
    26 June 23، 14:18
    Baby Bunny

    زندگی بیبی:)) 3>>>

     

    یعنی این یه خواب نیست؟! هولی مای فاکینگ شت!!! ایوللللللللل!!!

    *شلوار کردی به پا کردن و قر کمر دادن*

    کارای تو همیشه فوق‌العاده ان بیب بیصربونه مث خ‍-- یعنی مث ب‍-- آهههه.... مث چیز منتظرم:)))

     

    ولی افتادی بیب! :)))

     

    #غصه_نخور_بیبی.. لایف_گوز_آن:)

    *بغل محکمممممم و ماچ آبدار روحی واسه آروم کردنت*

     

    خواهش مادرم T^T

  • Q. Moon
    26 June 23، 15:51
    Q. Moon
    نه نه.. امکان نداره بدون تو زندگی نمیشه T^T

    نه خواب نیست. واقعیت تلخه که من همیشه دیر کارامو تحویل میدم #هعی
    ببخشید خودمم میخوام خودمو بزنم به خاطرش
    مرسییییییییی :)))) 3>

    #لایف_من_On_نداره (فقط گوزه :))
    *بغل روحی*
  • Baby Bunny
    25 June 23، 20:55
    Baby Bunny

     

    غصه نخور که خودم هزار تا بوسسسس برات می‌فرستم لیدی:) 3>>>>

     

    اتک.. مخصوص من؟! *وی انگشت اشاره اش را به معنی "منو میگی؟!" سمت خودش میگیرد*

    و من از الان تا اون روز بیصبرانههههههه منتظرم:))))

     

    ایشالا همونم میدی(میدی حیحی.. #منحرف تا ابد).. می‌دونی درسا مث فاکر بی اعصابی هستن که چند رانده بفاکت میدن و به نظرم این تشبیه کاملا برازنده اس..

    من این آخریا میخواستم دست به شورت معلما شم که خداروشکر تموم شدن امتحانا.. البته الان دست به سوتین معاونم کارنامه رو با معدل بالا چاپ کنه:///

    خستگی ازت دور باشه ایشالا با گودرت برگردی؛ فایتینگ! T^T

     

  • Q. Moon
    26 June 23، 06:52
    Q. Moon
    من تو رو نداشتم چیکار میکردم بانیم؟ ها؟ :)) 3>

    بلی اتک کوکمینی.. البته راستش به نظرم اونقدرام باحال نشده.. ولی خب تمومش میکنم امید است خوشتون بیاد ^^

    وای من نباید با خوندن این یاد "-ددی فاکر بی اعصابم.. - مامانم اومد شب بخیر" میفتادم :))))))
    و منی که بعد از کنکور نه تنها باید برم دنبال کار، باید استرس نتایج اولیه رو بکشم
    بعد انتخاب رشته بعدم نوبت استرس نتایج نهاییه *اموجی سنگی که صورته یا صورتی که سنگه*
    مرسی بچم T^T
  • Baby Bunny
    25 June 23، 14:22
    Baby Bunny

    کندی ببین کی برگشته به شغل شریف درو سایت! 

     

    اول از همه باید بگم تشکر زیادی فراوان از کسایی که کارامو میخونن و گوگولی هایی که کامنت میدن.. بوس های پروازی جین به همتون T³T

     

    ..

     

    زن نامجون : 

     

    آره بلاخره بهت رسیدم:)

    ..

     

     Red :

     

    راستش نمی‌دونم چی بگم فقط ممنوننن:))

     

    ...


    عمه سادات


    خستگیم از تنم در میاره کامنت هاتو که میبینم:)

     

    ...



    دوم اینکهه بیبی داشتی خوب اتک می‌زدی.. نامجینو یونمینو استریتو.. تو چرا متوقف شدی یهو؟! نمیگی نگران میشیم؟! 😔😂

  • Q. Moon
    25 June 23، 15:12
    Q. Moon
    این شغل از آن توست TT^TT
    منم بوس پروازی موخواممممم!!!

    زن نامجون
    Red
    عمه سادات


    والا همین الان دارم رو یه اتک کار میکنم مخصوص خودت :))
    ولی خب یکم طول میکشه..
    اما از همین تریبون اعلام کنم که قراره یه راند دیگه ناپدید بشم و کم بیام
    چون نزدیکه کنکوره
    البته فکر نکنین دارم درس میخونم چون درس دیگه تعطیله تقریبا :)
    ولی خب استرس سگ مصبش... همه چیزمو به هم ریخته.. کاش زودتر تموم شه دیگه T^T
  • Red
    16 June 23، 09:29
    Red

    Bad baby 

    ابا میدانستی چقدر قشنگی الان یه جور شده استریت میبینم میگم واقعا اصلا باور نمیشه نمیدونم چرا کسی توجه نداره استریت هم جذاب 

     

     

    همچنین ماه قشنگم خسته امتحانا نباشی و مثل همیشه کاورش اکلیلی میکنه 

  • Q. Moon
    16 June 23، 11:28
    Q. Moon
    به به.. مرسی کامنت قشنگ T^T


    BABY BUNNY

    مرسی و همچنین تووووو ^^
  • عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
    15 June 23، 14:42
    عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه

    چطوری اینقدر کاورش کیوته؟

     

    خسته نباشی نویسنده؛)

  • Q. Moon
    15 June 23، 15:07
    Q. Moon
    خانم اجازه ما بگیم؟
    چون جیمینههههه😔
  • Nothing
    15 June 23، 04:11
    Nothing

    منی که فکر کردم این یونمین/هوپمین /هرچیزی که جیمین باتم باشه .. هست و داشتم از خوشحالی میمردم:اصن اشکال نداره

     

    ایم جیسو ایم اوکی

    ....

    نکته:اگه یونمین/هوپمین/... بود من از خوشحالی میمردم و زنده نبودم ولی الان زندم ... عاره

  • Q. Moon
    15 June 23، 06:32
    Q. Moon
    یکم بالا و پایین کن یونمینم داریم😔

    یور الویز جیسو
    یور الویز اوکی👍

    عه خب پس هیچ وقت این کاپلا رو ننویسیم که از دستت ندیم😔
  • زن نامجون
    14 June 23، 20:22
    زن نامجون

    *مثل بز خوشحال شدن*

     

    امیدوارم اولین کاری که بعد امتحانات تحویل میدی درخواستی من باشه ⁦༎ຶ⁠‿⁠༎ຶ⁩ از فوضولی دارم میمیریمممم برا این که ببینم درخواستیم چه طوری شدهههههه یوهاهااا اون درخواستم که گفتم از فیلم ( مسائل بزرگسالان جوان) بنویس رو میتونی به چشم ایده بهش نگاه کنی .. و به عنوان درخواستی ننویسیش .. بزارش جزو فیکایی که قراره در آینده بنویسی :)))

     

     

     

     

     

  • Q. Moon
    14 June 23، 20:35
    Q. Moon
    *سوت زنان عبور کردن*

    اوه آره اون فیلمی که گفتی رو دیدم.. ولی راستش خیلی ایده ای بهم نداد... حالا شاید بعدا یه کمک هایی ازش گرفتم
    ولی ممنون برای معرفیش ^^ 3>
  • زن نامجون
    14 June 23، 19:50
    زن نامجون

    به به بالاخره بیبی بانی به من رسید ! 

     

    کار جدیدم رو شروع کردم .. می‌خوام تا هفته آینده تموم تمومش کنم .. 

    دیشب ساعت  2,3 هوس نوشتن کردم .. گوشیو برداشتم شروع به نوشتن کردم تا خوابم برد :))

    یکمم امروز نوشتم .

    *وقتی روز گشادیت میشه فن فیک بنویسی*

  • Q. Moon
    14 June 23، 20:17
    Q. Moon
    ولی مراقب چشمات هم باش بیبی :)
    اذیت میشن اینطوری ^^

    آقا منم فردا امتحانام تمومه و از دور بعدی مسابقات با گودرت رقابت خواهم نیمود T^T
  • Baby Bunny
    14 June 23، 18:16
    Baby Bunny

    واهایییی غشششش 

    پی دی افش چه گوگول شده خدایااااا

  • Q. Moon
    14 June 23، 18:25
    Q. Moon
    T³T
  • ناشناس
    14 June 23، 08:28
    ناشناس

    فشردن دکمه دانلود***

    شکار شد! یوهاهاهاها :]]]]

     

  • Q. Moon
    14 June 23، 08:30
    Q. Moon
    به به ناشناس جان :)
    میبینم که کامبک دادی! خبری نبود ازت این چند وقت
    چطور مطوری؟

    بابا بچه باز تو نذاشتی جوهر پست خشک شه؟ سرعت عملت 100 امتیازه *خنده*
    #اموجی_نداشتن_بد_دردیست #قلب_شکسته
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan