Querencia For All

~~~ خانه ای برای افسانه ها و افسونگرها ~~~
Q. Moon
Q. Moon Wednesday, 14 June 2023، 08:20 PM

SACRIFICE

مولتی شات SACRIFICE

🍷FULL🍷

 

 

نویسنده: Querencia

 

کاپل: یونمین

 

ژانر: فانتزی × اسمات × عاشقانه × دارک × برشی از زندگی

 

هشدار: ---

 

محدودیت سنی: +18

 

 

🍷مقدمه🍷

 

روی زمین زانو زده و لباس خیسش به تنش چسبیده بود. صدای نفس های وحشت زده ش تنها چیزی بود که در سالن بزرگ و تاریک کلیسا به گوش میرسید. بعد از چند ثانیه، با تردید سر بلند کرده و بلافاصله، نگاهش روی پسر مو مشکی نشست که شاخ های سرخی از بین موهاش بالا رفته بود.

با رسیدن نگاه های سرخشون به هم، چشم های یونگی در تاریکی درخشیدن و صدای بم و دورگه ش، در سالن اکو شد:

"بدون اجازه بهم نگاه نکن!"

 

 

🥀⛓️🍷Download🍷⛓️🥀

 

Nina سخن پیامبر Baby Bunny عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه Baby Bunny اون بدبختی که تهکوک شیپره ولی برا یونمین میمیره Baby Bunny Baby Bunny Baby Bunny Nothing عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه love myself Nothing Baby Bunny Pante A pante A زن نامجون زن نامجون
💎 آخرین نظرات بیبی‌هام 💎 :
Tags :
۱۸ تعداد نظراتتون :)
  • Nina
    8 April 24، 14:46
    Nina

    ایده اینجور فیکا ،ناموصا هر چقدرم اینجوری بنویسید زیاد نیست😔😭🌚🤝🏻😂

    اره خلاصه دیگه....

    وای یه ایده به سرم زد، میشه ازش یه وانشات یا مینی فیک نوشت ،میرم تو یاد داشتام مینویسمش ،هر وقت نیاز داشتی بهت میگم،(میام درگوشت میگمش😂🥲🤝🏻)

  • Q. Moon
    8 April 24، 17:44
    Q. Moon
    چطوری؟ شیطان-فرشته؟
    یا کلا این کانسپت که یکیو به عنوان قربانی تحویل آدم بده میدن و اونام عاشق میشن؟ :>
    چون دومیو عشقه جدا T^T
    چشم چشم چطوری در گوشم میگی فقط؟ U^U
  • سخن پیامبر
    29 January 24، 20:02
    سخن پیامبر

    فک کنم تقریبا همه ی کارات رو خوندم ولی این که تا حالا کامنت ندادم از بیشعوریم نیست به جون اقدس فقط یکم گشادم والا گشادی هم بیماریه با گشاد ها مهربون باشیم 

  • Q. Moon
    30 January 24، 07:12
    Q. Moon
    نه راه نداره که ببخشمت من قهرم اصن U_U
    عی بابا درک میکنم.. همین گشادی پدر منو هم در آورده
    داره زندگی و آیندمو قمار میکنه :>
  • Baby Bunny
    21 June 23، 21:11
    Baby Bunny

    بیبی یه چیزی بگم؟؛ من یه کار فول کوکمین و یه کار فول سپ دارم.. بعد کوکمینه که خیلی وقته بهت گفتم فول شده و خب یکم طولانیه.. دو برابر بیبی فاکسه.. بعد من خیلییییییی عذاب وجدان دارم که بفرستم بین کنکور پی دی افش کنی..:<

    چه کنم؟!

  • Q. Moon
    21 June 23، 21:17
    Q. Moon
    جونم بیبی T^T

    عذاب وجدان برای چی؟ :)
    بفرست با کمال میل انجام میدم.. فقط یکم طول میکشه احتمالا...
  • عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
    18 June 23، 19:55
    عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه

    گفته بودم سپ‌شیپرم؟ البته آره گفته بودم ولی من برای سپ میمیرممممم

  • Q. Moon
    18 June 23، 21:29
    Q. Moon
    آرهههه.. معلومه که گفته بودی
    و دقیقا هم تو رو گفتم که سپ شیپری :))
  • Baby Bunny
    17 June 23، 22:00
    Baby Bunny

    بیبی اینجا سپ شیپر داری؟! 

    وانشات سپ هم تو راهه؛)))

     

  • Q. Moon
    18 June 23، 18:56
    Q. Moon
    البته که دارممممم :))
    وای قربون دستت خودم میخوام بنویسم ولی وقت نمیکنم T^T
  • اون بدبختی که تهکوک شیپره ولی برا یونمین میمیره
    17 June 23، 13:33
    اون بدبختی که تهکوک شیپره ولی برا یونمین میمیره

    عررررررر این فیکککک:)))))) 

    حقیقتا اولین باره دارم کامنت میدم و امیدوارم بخونیش رایتر

    بعد اینکه..... اها

    این فیک تمام تنم رو مور مور کرد از بس که خوب بود مچونپبنبنبمنثتثمثهثپیتثمثهنیوی😭😭😍

    خلاصع که بگم رایتر کارت عالیه

    همین

  • Q. Moon
    17 June 23، 16:05
    Q. Moon
    عررررر ریدر جدید :))))
    معلومه که میخونم بیبی.. اصلا کامنتای شما اکسیژن منه T^T

    پس نوش جونت باشه ^^
    خوشحالم که دوست داشتی.. ممنون ازت برای خوندن و کامنت دادن 3>
  • Baby Bunny
    17 June 23، 12:29
    Baby Bunny

    خدانکنه T^T

    متشکرانم^^

  • Q. Moon
    17 June 23، 16:08
    Q. Moon
    خواهشاتم *بغل روحی*
  • Baby Bunny
    16 June 23، 23:22
    Baby Bunny

    ایشالا فردا پس فردا یه نگا بندازم اشتباه تایپی نداشته باشه که اذیت نشی:)

    *در حال غرق و خفه شدن تو اسمارتیز و بستنی توت فرنگی*

    آره این ژانر خیلی خوندم و بی شک میگم به طرز فاکینگی گاده^^

    نظر لطفته بیبی.. اصن تعریف کردنات یه حسی فرای خوشحالی بهم میده:)

  • Q. Moon
    17 June 23، 06:25
    Q. Moon
    ای من بخ قربونت که انقد به فکری تو بچه T^T
    مطمئنم مث بقیه کارات محشره ^^
  • Baby Bunny
    16 June 23، 21:22
    Baby Bunny

    بیبی یه کوکمین نوشتم اسماتتتت..

    اسمش الهه افسونگر..

    ژانراش طبق معمول فلاف، رمنس، اسمات..

    چرا غیر فلاف نمیتونم؟! 

    دوستم میگه کارات همه سوییته، چرا؟! 

    دلم میخواد انگستی چیزی بنویسمااا ولی حتما باید یکم فلاف مث چاشنی غذا توش ریخته شه. بدون فلاف نمیتونم٫)

     

  • Q. Moon
    16 June 23، 21:37
    Q. Moon
    ای جاااااااننن
    پس کی میدی بزنیم این اسمااااتتتوووو؟؟ :))
    بس که خودت شیرینی بانی من T^T
    ترکیب انگست و فلافم خوبه ها
    هرت-کامفورت هم میشه..
    ولی فلاف خیلی بت نیاد و خیلی هم قشنگ درش میاری ^^
  • Nothing
    16 June 23، 02:26
    Nothing

    به به میبینم که کمر همت بستی کشتار دست جمعی راه بندازی 

    .

    .

    .

    این چرا انقد خوب بود؟ 

    وایایاایاییای

    ...

    میشه ادامه داشته باشه؟*مظلوم نمایی*

    ایح ایح 

    ....

    بار سرندیپیتی:::) ؟

    یونگی شیطان؟ عاره؟ :::) ؟

    این یونگی بشدت وایب بلک سوان خودمونو میده...

    بلک سوان عزیز من دارم میاممممم

    پ.ن:ولی من هنوز منتظرم گوتن (گوگوش×بنگتن) فیت بدنا😔👍

     

  • Q. Moon
    16 June 23، 04:12
    Q. Moon
    کشتار دسته جمعی کار یونمینه من بی گناهم😔

    *یه نگاه به چپ*
    *یه نگاه به راست*
    *جلو کشیدنت*
    *زمزمه* بین خودمون بمونه ولی شاید داشته باشه🤫

    نمیدونم چرا ایده یونگی شیطان انقد حق و جذابه🥲

    گوتنو فقط ب شرطی استریم میزنم که تو همون تالار بلک سوان فیت بدنا😔😔
  • عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
    15 June 23، 14:43
    عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه

    بیا یه سپم بعدا برای من سپ‌شیپر بنویس:)))

     

    خسته نباشی مای کویین:)

  • Q. Moon
    15 June 23، 15:07
    Q. Moon
    اتفاقا سپم تو راه دارم ولی حالا حالاها آماده پست نمیشه😔😔
  • love myself
    15 June 23، 12:24
    love myself

    نویسنده عزیز:

    سلام

    میخواستم بخونمش که مغزمو از هرچی کنش و هنجار اجتماعیه پاک کنم T-T آخه حس میکنم دیگه نمیتونم بیست روز آینده رو با آرامش بگذرونم

    ولی خیلی خیلی خفن ناک طورانه بود. ایده شو خیلی خیلی خیلی خیلی دوست داشتم و در حالیکه سعی میکردم دختر خالمو از صفحه موبایل دور نگه دارم خوندمش(همراه با لبخندی خبیثانه)

    اوه و یه سوال هم داشتم. چجوری ایده فیکا به ذهنت میاد؟ یهویی و ناگهانیه؟ یا از قبل بهش فکر میکنی و برای کل اتفاقاش برنامه داری؟

  • Q. Moon
    15 June 23، 12:31
    Q. Moon
    سلام به روی ماهت غشق ^^
    ای جانم نوش جون.. وای دقیقا منم فقط میخوام این دو سه هفته تموم شه بره دیگه دیوونه شدم T^T

    مرسیییی :)) 3>

    خب راستش ایده ها یهویین.. و معمولا وقتی شروع میکنم به نوشتن، ایده کل داستان رو توی ذهنم ندارم.. یعنی گاهی خودم هم نمیدونم قراره چه اتفاقی توی داستان بیفته :)
    موقع نوشتن تیکه های مختلف رو به هم وصل میکنم و هماهنگشون میکنم
    یکم کار پر خطریه و مخصوصا برای پارتی آپ کردن تو دردسر میندازه آدمو.. ولی خب من معمولا اینطوری ایده ها به ذهنم میاد :)
  • Nothing
    15 June 23، 04:14
    Nothing

    خیدایاااااا من همونیم که دودیقه پیش از یونمین نبودن اون فیک گله میکردم ...

    این یونمینه؟

    *اشک...*اشک...

    خدایا چشمام چی میبینه؟

    (دد:نعمت)

    وایاایایایای

  • Q. Moon
    15 June 23، 06:32
    Q. Moon
    گر صبر کنی.. فیک یونمین به دستت رسد :))
    آر.. هق.. آره یونمینه
    حیحی :)
  • Baby Bunny
    14 June 23، 23:30
    Baby Bunny

    بیبی من کوکمین میخواممممم 

    کوکمین خونم افتادههه 

     

    ولی خب با اینکه کوکمین نیست کار قشنگتو میرم میخونم:)

    ولی کاورش خیلی گود شدههه

     

     

  • Q. Moon
    15 June 23، 06:33
    Q. Moon
    متاسفانه باید بگم هیچ کدوم از کوکمینام حالا حالاها آماده نخواهد شددددد😭😭
    بقیه نویسنده ها از جمله خودت باید دست به کار یونمین شین😔
  • Pante A
    14 June 23، 22:42
    Pante A

    هاه 

    یادم رفت

    به به اسمممم

    ولی جدا اسمایی که انتخاب میکنی باحالن هاااا ...

  • Q. Moon
    14 June 23، 22:48
    Q. Moon
    واقعا؟
    #هق_خوشحالی
    نظر لطفته لاو :))
  • pante A
    14 June 23، 22:40
    pante A

    به به نویسنده 

    به به یونمین 

     به به پووووستتتتررررررر{من چرا عاشخ پوستراتم؟} 

    به به کاپل{با اینکه یه کوکوی شیپرم:/}

    به به فردا اخرین امتحانه و من فقط  نصف کتابو تمووم کردم ولی با این حال دارم میرم بخونمش :/

     

     

    حالا حالا.... سکند؟ :)

  • Q. Moon
    14 June 23، 22:48
    Q. Moon
    به به پانته آ-شی
    به به ریدر خوش ذوق
    (بس که تو لطف داری به من بیبی :))
    (منی که یه زمانی فقط سه تا کاپل مورد پسندم بود ولی الان رسما همه چی شیپرم :}
    عه چه جالب منم در مجموع 5 نمره بلدم از امتحان فردام :)
    ولی بازم نشستم اینو تموم کردم ^^
    الانم میدونم که قراره تا صبح بیدار بمونم و به فاک برم *اموجی که راه میره*

    سکند :)
  • زن نامجون
    14 June 23، 20:32
    زن نامجون

     

    فرصتتتتتت با این که کاپلی نمیخونم 

  • Q. Moon
    14 June 23، 20:34
    Q. Moon
    دو بار فرصت شدی :))
  • زن نامجون
    14 June 23، 20:32
    زن نامجون

     

    فرصتتتتتت با این که کاپلی نمیخونم 

  • Q. Moon
    14 June 23، 20:34
    Q. Moon
    چرا شماها نمیذارین جوهر پست خشک شه :))
    حالا این که خیلی خوب نشده... ولی گاهی یه لقمه کاپلی هم بزن شاید خوشت اومدا ^^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan