Querencia For All

~~~ خانه ای برای افسانه ها و افسونگرها ~~~
Q. Moon
Q. Moon Sunday, 25 June 2023، 10:40 AM

Enchanter Goddess

مولتی شات Enchanter Goddess

💎🎤FULL🎤💎

 

 

نویسنده: Baby Bunny

 

کاپل: کوکمین

 

ژانر: عاشقانه × فلاف × اسمات × برشی از زندگی

 

هشدار: ---

 

محدودیت سنی: +18

 

 

🪩 برشی از داستان 🪩

 

 

جیمین مردد بود اما تصمیم گرفت به زبون بیارت اش: جونگ‌کوک؟! 

- جونم؟!

جیمین با بی حالی لب های کبود و پف کرده اش رو لیسید و قبل از بخواب رفتن اعتراف کرد: دوستت دارم کوک..

جونگ‌کوک سرش رو بالا آورد و با دیدن پلک های بسته ی جیمین، لبخند پهنی زد و روی پلک هاش رو بوسید..

 پسر رو به آغوش کشید و با نفس کشیدن عطر موهای کاراملیِ رنگ اش، خطاب به جیمینی که خواب بود لب زد: منم دوستت دارم فرشته کوچولوی من..

 

 

🪩🎤DOWNLOAD🎤🪩

 

سخن پیامبر .Sahar. Baby Bunny Baby Bunny Baby Bunny Baby Bunny عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه Baby Bunny عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه Baby Bunny عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه Baby Bunny عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه Baby Bunny دارسی دارسی کوکمین شیپر دات آی آر Nothing عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
💎 آخرین نظرات بیبی‌هام 💎 :
Tags :
۱۹ تعداد نظراتتون :)
  • سخن پیامبر
    29 January 24، 20:00
    سخن پیامبر

    به به 

    به به رمان فول اشخوری قشنگممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

    دمت گرم از کار قشنگت

  • Q. Moon
    30 January 24، 07:11
    Q. Moon
    آره آره اتفاقا نویسنده ی این کارم یه بانی فوق العاده کیوت و شیرینه
    قندت افتاده بود اینو بخون میزنه به سقف قند خونت T^T
  • .Sahar.
    22 November 23، 18:01
    .Sahar.

    فیک هات عالیننن

    قلمت خیلی خوبههههه

    چه جوری انقدر خوب مینویسی؟؟؟

     

    یه word خوب می‌شناسی برای pdf؟؟؟؟؟

  • Q. Moon
    23 November 23، 08:44
    Q. Moon
    اوووووه خیلی ممنون دختررررر 3> T^T
    البته اینی که زیرش کامنت گذاشتی مال خودم نیست، مال یکی از نویسنده‌های کیوت و خفنمونه :>>>
    که واقعا کاراش قشنگن، من میخونم کاراشو قند نو دلم آب میشهههه U^U

    راستش من خودم از WORD فقط برای نوشتن استفاده میکنم.. ینی فایل نهایی پی‌دی‌اف رو با چیز دیگه‌ای تزئین میکنم. اگه تزژین چندانی نمیخوای همون WORD مایکروسافت اوکیش میکنه برات :>
    اگه بیشتر از اون میخوای هم یه سر به این سایت (کلیک) بزن، تگ متن‌نگار شاید به دردت بخوره :>
  • Baby Bunny
    7 July 23، 11:36
    Baby Bunny

    این دیگه چه حرفی بود بیبی؟! 

    می‌دونم جمله کلیشه ایه ولی ماها تورو بخاطر خودت دوست داریم نه اسمات نویسی! 

    البته اسمات نوشتنم تاثیر داره هااا 

    ولی دیگه نبینم خودتو دست کم بگیری بیب!! *ایموجی قلب*

     

  • Q. Moon
    7 July 23، 13:35
    Q. Moon
    اسمات که صددرصد تاثیر داره اصلا جای ما اسمات نویسان در اعماق جهنم و در کنار لوسیفر جانه U-U

    چشم چشم T^T
  • Baby Bunny
    7 July 23، 09:44
    Baby Bunny

    اصلشم به زارتان زورتانشه بیبی 😔😂

     

    هاها+ هاها × هاها؟! 

  • Q. Moon
    7 July 23، 11:24
    Q. Moon
    یعنی اسمات ننویسم دیگه همتون ترکم میکنین؟ هعی 😔😔
  • Baby Bunny
    5 July 23، 22:53
    Baby Bunny

    دقیقا!! :)

     

    و منی که با درک اینکه مثبت بیسته رفتم صدر اون جدولِ "منتظران ظهور فیکشن" .

    * Laugh + Laugh × Laugh *

  • Q. Moon
    7 July 23، 07:54
    Q. Moon
    واقعا که شما فیکا رو فقط واسه اسموتیش میخواین U-U

    هار+هار×هور :)
  • Baby Bunny
    5 July 23، 15:51
    Baby Bunny

    این رویه ی "تغییر داستان در طی نوشتن" دقیقا چیزیه که نویسنده ها اکثرا گرفتارشن:))!

     

    حس کنجکاوی مانع نخوندن میشه، یونو؟!

    کدوم فیکشت از بیست سال بیشتر میخواد کلک؟! ها ها ؟! ^^

     

    ...

     

    عمه ی سادات؛

     

    الهی بگردم:›

    چشم قربان! 

     

  • Q. Moon
    5 July 23، 18:54
    Q. Moon
    آره و دقیقا چه بلاها که سر داستان و کارکترها و نویسنده و ریدرها نمیاره!! :)

    یس یس!! ^^
    یکی که خیلی ها منتظرشن گویا... ولی من باید کلا از اول بنویسمش سو حالا حالاها آماده نمیشده ^^

    ...

    عمه سادات
  • عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
    5 July 23، 09:18
    عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه

    بیبی بانی-

     

    بعد مثلا اینجا همه میرن پایین شهر که مثلا ارزون تره و اینا، برمیگردن میگن که عه! اینجا نباید ارزون تر میبود؟

    شهربازیش اصلا عشقم بود‌. منتها اینا به یک دل معصوم پاک نگاه نمیکنن که زندگیش وابسته به اونجا بود.

    آفرین، یادت نره کد تخفیف اگه بهت داد حتما استفاده کنی.

  • Q. Moon
    5 July 23، 09:26
    Q. Moon
    اموزش زندگی با مادر هوبی T^T

    بیبی بانی
  • Baby Bunny
    4 July 23، 20:41
    Baby Bunny

     

    *به جون لب پایین افتادن و فرو کردن کلم داخل یقه لباسم از شدت خجالت*

     

    زدم قدششش! 

    حس میکنم فلش واست زیادی کلفته که هی پاره‌ات می‌کنه؛ فیکشنِ &*$¥*#- (فحش رکیک در نظر بگیر) T^T 

    ما از راه به در شده هستیم بیب وگرنه اینجا نبودیم. مثلا من محدودیت سنی رو زدم مثبت هیجده ولی شرط می‌بندم نصف بیشتر کسایی که میخوننش منفی هیجده ان!! *خنده*

     

    ...

     

     

    عمه ی سادات؛ 

    وای وای وای واییی مشهدم دقیقااا همونه!! میزنه ارزونااا ولی به قول تو گرون ترینه T^T 

     

    انگاری از شهر بازیش خوشت میومد آره؟! 

     

    توصیه را مثل پیرسینگ آویزه گوشم نمودم! :›

     

  • Q. Moon
    5 July 23، 07:18
    Q. Moon
    درست حس میکنی واقعا کلفته :)
    درواقع با خودم فکر میکردم "خب این کوتاهه و زود میتونم سر و تهش رو هم بیارم" و با این فکر شروع کردم آپشو
    ولی از اونجایی که من دچار یه بیماری ناشناخته با مضمون "در طول نوشتن داستان رو تغییر بده" هستم،
    الان طولانی تر شده و خودم نمیدونم یه جاهاییش قراره چی بشه سو... پاره ام ^^

    یعنی دقیقا همینطوره! تو محدودیت سنی رو هر چی بزنی، بیشتر کسایی که زیر سن مشخص شدن جذبش میشن :)
    آه، ما 20 ساله هام که کلا آزادیم برای همه چیز T^T به شخصه دیگه حتی به محدودیت سنی نگاه نمیکنم
    از اونجایی که یکی از فیکا خودم محدودیت سنیش از سن خودم بیشتره :))

    ...

    عمه سادات ^^
  • عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
    4 July 23، 15:19
    عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه

    ببین بانی، من خودم تهرانیم و توصیه میکنم از اسنپ مارکت خرید نکنیم، چون از هایپراستار میگیره و خب من نمیدونم باید به هایپر بگم مرکز خرید یا نه. ببین من خونه‌قبلیم پیاده ده دقیقه با هایپر فاصله داشت الان با ماشین ده دقیقه، تازه اگه ترافیک پارک ارم نباشه... بعد میری تو هایپر همه جا زده ارزانترین ولی در حقیقت گرون ترینه.

    پ.ن: حدود سال ۹۳ ۹۴ اینا یا قبل ترش یه شهر بازی داشت خیلی خوب بود... ولی بستنش و جاش یه مغازه دیگه زدن...

    به قول کویینم #قلب_شکسته

    اینه که توصیه میکنم از اسنپ‌فود خرید کنی، ارسال سراسر کشوره. 

  • Q. Moon
    4 July 23، 18:25
    Q. Moon
    به به

    بیبی بانی
  • Baby Bunny
    3 July 23، 21:11
    Baby Bunny

    هی پس مشهدیا چییی؟! تحویل درب منزل و داره ؟! 

     

    بیب حدس بزن چی شده؟! ذهنم کار نمیکنه چیز جدیدی بنویسمممممم عرررر..

    و شت. این الهه ی افسونگر مینی فیکشن شده یعنی به طور رسمی اولین فیکشنم. *ذوووووووووق های زیاددد* 

    و منی که تازگیا ذهنم پرررررررر از ایده‌اس ولی نمی‌تونم به قلم بیارمشون 😔💔

  • Q. Moon
    4 July 23، 07:58
    Q. Moon
    اصلا تو هر چیزی میخوای بگو من خودم پرواز میکنم میارم برات U-U

    عههههه بزن قدش چون منم :)
    دقیقا به همین خاطر پاره کردم تا پارت 3 فلش رو بدم و احتمالا قراره پاره شم تا پارت 4 رو بنویسم T^T
    ای جان ای جان... خوب ذوق کن و بعد بپر برو سراغ فیک بعدیت ^^
    #ستاد_از_راه_به_در_کردن_بچه_های_مردم
    منم که قراره بعد کنکور برم جایی احتمالا یه ماهی کل فعالیتم تو وانشات خلاصه شه...
  • عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
    1 July 23، 12:28
    عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه

    جواب میدم، چون بنده رنگین‌شوی سافتلن، سفید‌شوی اکتیو و مشکی‌شوی پرسیل هستم.

    خرید آنلاین از اسنپ‌مارکت، ویژه تهرانی ها.

  • Q. Moon
    1 July 23، 13:18
    Q. Moon
    پس ما ایصفهونیا چیکا کنیم؟ T^T
  • Baby Bunny
    30 June 23، 22:18
    Baby Bunny

    خودش باید دست به کار شده و  به اون "چرا" جواب بده فکر میکنم:)

     

    بلی پرچم مان بالاس:/ 😂

     

    فکر کن الان گوشیمو بدزدن.من همونجا خودمو میندازم جلو ماشین بمیرم:)

    اصلا سر گوشیم با کسی شوخی ندارم و معتقدم پسوورد گوشی و لپ تاپ و باید مثل جان ازش مواظبت کنی کسی نفهمتشون.

    وای من داشتم یه تیکه داستان می‌نوشتم بعد کاراکترا داشتن حرکات موزون می‌رفتن رو همدیگه مامانم بهم در اتاق رو گشود و اومد داخل. خدارحم کرد زود جنبیدم وگرنه... الفاتحه:/

     

  • Q. Moon
    1 July 23، 06:41
    Q. Moon
    هوبی جان بیا پاسخگو باش که چرا؟؟! T^T

    حیحی.. منم که کلا همه چی شیپر شدم دیگه و چندین پرچم بالا دارم ~(^-^)~

    من پسووردمو همه میدونن چون همه پسووردام یکیه :))
    حالا من چی بگم که در اتاقمو باز میکنی اولین چیزی که میبینی، صفحه لپتاپمه؟ :)
    یعنی دقیقا تو دو ثانیه ای که دستگیره در داره میره پایین وقت دارم جمع کنم اوضاع رو که الان دیگه توش استاد شدم
    #گودرت T^T
  • عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
    30 June 23، 21:45
    عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه

    من با خوندن کامنت بیبی بانی عر زدم که..

  • Q. Moon
    1 July 23، 06:37
    Q. Moon
    این بچه کلا اینطوری که با کامنتاش کاری میکنه تو قلبت به جا خون، نوتلا جریان پیدا کنه بس که شیرینه T^T
  • Baby Bunny
    29 June 23، 15:31
    Baby Bunny
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    کندی خسته نباشیدای "عمه ی سادات " میشوره می‌بره؛ چرا؟! :))

    * ****** ** ****** **** **** ****** ** ***** *** ****** ***** *** **** **** ******* 

     

    و دارسی شی ها ها! بنده هم کار در دست نوشتن دارم پسسسس اگه جلو هم بزنی بهت میرسم؛ منتظر باش:) 😂

    و اینکه امیدوارم زودتر گوشیتو پیدا کنی:)

     من خیلی درکت میکنم چون تجربه اش کردم و باید بگم بد دردیه:(

  • Q. Moon
    30 June 23، 15:58
    Q. Moon
    وای دیدی؟ نمیدونم والا :)
    بله بله کوکمین شیپرا از در و دیوار میریزن به حول قوه الهی ^^

    وای بخدا خیلی بده گوشیتو بزنن.. حالا من اون موقع بچه بودم چیزی هم روش نداشتم.. ولی کلا تجربه مزخرفی بود :(
  • دارسی
    29 June 23، 12:58
    دارسی

    دوباره سلام ... بعد از این که گوشیم پیدا شد ، سایتتو چک میکنم .. انتظار دارم که  کلی استریت داشته باشییییی 

  • Q. Moon
    30 June 23، 15:59
    Q. Moon
    فعلا که یه روز خونه نبودم همین استریتی که دارم میذارمم عقب افتاد >-<
    دونت کیل می بوخودا دارم درستش میکنم >.<
  • دارسی
    27 June 23، 15:22
    دارسی

    خب سلام .. دارسیم  باید بگم که ببخشید توی این چند وقت نبودم ..گوشیمو دزدیدن . تقریبا میسه گفت از ۳۰ خرداد که میشه سه شنبه هفته پیش ساعت ۷ اینا ..

    ببخشید که فن فیکشن  جدیدرو تحویلت ندادم چون  گوشی در دست رسم نبود !

    خلاصه بگم که همه چیزم توی گوشیمه .. و تا وقتی که گوشیم پیدا نشه نیستم ..

    دیگه ، اینم از بد قولی من .

     

    و این که امیدوارم برای هیچ کس این اتفای نیوفته .

    این گوشی که دارم برات باهاش کامنت میزارم .. گوشز مامانمه . 

    جدا از این چیزا میبینم که بیبی بانی از من جلو زده .. 

    گوشیم که پیدا بشه .. بهش میرسم 

     

  • Q. Moon
    27 June 23، 16:42
    Q. Moon
    سلام مجدد بچه T^T شتتتتت!! ×-×
    معذرت برای چی بچه؟ مگه اینا مهمه؟ چیز خاصی تو گوشی داشتی؟
    پیداش کردین اصلا یا کلا رفت دیگه؟
    نگو اینطوری مگه دست خودت بود آخه بچم T^T

    منم کوچیکتر بودم تبلتمو تو پارک دزدیدن میفهممت :(
    رقابت در این حد؟ :))
    امیدوارم زودتر پیدا شه گوشیت بیبی 3>
  • کوکمین شیپر دات آی آر
    26 June 23، 08:35
    کوکمین شیپر دات آی آر

    بازم میگم کارات خیلی خوبه.. پوسترشو بخولم؟! ^~^

  • Q. Moon
    26 June 23، 09:03
    Q. Moon
    بیبی بانی استاد فلاف نوشتنه اصن ^^
  • Nothing
    25 June 23، 21:14
    Nothing

    کاورش گادهههههه 

     

  • Q. Moon
    26 June 23، 06:49
    Q. Moon
    ووی خودا تشکرات ^^
  • عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
    25 June 23، 13:12
    عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه

    ولی من نباید تصور میکردم مقدمه رو.

    هنوز نخوندم ولی خسته نباشی نویسنده:)

  • Q. Moon
    25 June 23، 13:13
    Q. Moon
    چرا باید دقیقا همینکارو میکردی T^T
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan