Querencia For All

~~~ خانه ای برای افسانه ها و افسونگرها ~~~
Q. Moon
Q. Moon Tuesday, 31 October 2023، 12:08 PM

اطلاعیه‌ی نه‌چندان موقت و واجب‌الخوانش!!

سلام گوگولای من، خوبین؟! :>

اولا که من یه معذرت خواهی بزرگ بکنم برای فعالیت نداشتن این مدت و همینطور کامنتایی که نتونستم و نمیتونم جواب بدم فعلا!

برای کسایی که خبر ندارن، باید بگم که من درحال حاضر در دانشگاه و خوابگاه به‌سر میبرم و لپتاپم، تو شهر خودمون رفته برای تعمیر :> بخاطر همین دسترسی راحتی به وبلاگ ندارم (پست گذاشتن با گوشی یکم دردسر و سخته T^T)

برای همین فعالیت کمه که خب.. متاسفانه توی این وضعیت کار خاصی از دستم بر نمیاد.

 

بابت دیر جواب دادن کامنتا باز هم عذرخواهی میکنم و مثل همیشه تاکید میکنم که من هر وقت بتونم جواب میدم پس راحت باشین و هر چیزی دوست دارین بگین :>

و لینک ناشناس سایت هم هست برای کسایی که دوست ندارن اینطوری کامنت بدن (نیازی به فیلترشکن نیست! ^^)

زن نامجون زن نامجون
💎 آخرین نظرات بیبی‌هام 💎 :
۲ تعداد نظراتتون :)
  • زن نامجون
    21 November 23، 14:14
    زن نامجون

    من خوبمممم  .. اره از وقتی که مدرسه ها شروع شده این شکلی شدم .. 

    خوش که نه..خیلی کسل کننندس روزا 

    درسسسسس هرجا میرم هستش .. من که نمیخونم زیاد.. ولی تا جایی که بلدم خوبه .. نمره هام خوبه بد نیست ....

     

  • Q. Moon
    21 November 23، 19:16
    Q. Moon
    همیشه باشی شیریننننن♡
    وای میفهمم.. من برعکس زیاد میخونم و هنوز هم میمونه!
    میدونی موضوع چیه؟ درسا همه تکراری‌ان و بلدم، ولی حجم کاری که باید بکنیم زیاده! مثلا یه استاد برا ی ساعت کلاسش دو تا کتاب میخواد، برای هر جلسه ما باید یه درس کامل از هر کدوم (بین ۱۵ تا ۲۰ صفحه) رو کامل با تحلیل اماده کنیم
    حالا یه همچین چیزی رو برای همه‌ی استادا در نظر بگیر.
    درسا اسون و تکراری ولی کار برای انجام دادن زیاد
    کارای دیگه مثل خرید و غذا و بشور و بسابم که بیخیال اصن T^T

    نمره‌هاتو خوب نگه دار حتما، باشه؟ الان وضعیت اموزش پرورش رو به سمتیه که نمراتت خوب باشه ۱۰ هیچ از بقیه جلویی
    اینطوری خیلی برای کنکور و اینا راحتتر میشی :>
  • زن نامجون
    3 November 23، 19:01
    زن نامجون

    سلامممم ، خب اول اینکه خیلی خوشحالم بالاخره یه خبر از خودت دادی .. 

    و ما تا هر زمانی که کارت درست پیش بره و بخای برگردی منتظرت میمونیمممم

    و نگران هیچی نباش))) 

    ما هم با شروع شدن مدارس اوضاعمون بهم ریخته .. امیدوارم زودتر دوران مدرسه بگذره .. که ما تاییمون آزاد باشه .

  • Q. Moon
    16 November 23، 08:09
    Q. Moon
    وای وای دارسییی منننننن!!
    چطوری توو؟! هیچ خبری ازت نیست ناپیدای دو عالمی!
    خوش میگذره بت؟ چه ها میکنی دخمل؟

    خب من الان نمیرم برات؟ :>
    نمیرم برای به فکر بودنت؟ ولم کنین بذارین خودمو براش از میز‌ بندازم پایین U_U

    پس این درس کوفتی کی میخواد دست از سر ما بردار؟
    به من گفته بودن ترم یک همش به خنده و خواب میگذره، الان ترم یک حتی در خواب هم با خنده به من دخول میکنه...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan