Querencia For All

~~~ خانه ای برای افسانه ها و افسونگرها ~~~
Q. Moon
Q. Moon Monday, 8 January 2024، 04:16 PM

Lost in Time

فن فیکشن Lost in Time

🩸پارت اول و دوم اضافه شد🩸

 

 

نویسنده: Querencia

 

کاپل: سوکوفوشی × ساتوسوگو

 

ژانر: فانتزی × دوجینشی × عاشقانه × خاطرات × دارک × AU × اسمات × جنایی × برشی از زندگی

 

هشدار: قتل × خشونت × روابط سمی × تجـ.ـاوز × برده داری × ...

 

محدودیت سنی: +18

 

روزهای آپ: نامشخص...

 

 

🩸خلاصه🩸

 

سوکونا ریومن، پادشاه نفرین ها که مدتها پیش توسطی گروهی از جادوگرها به عنوان یک نفرین مهروموم شده بود، فکر نمیکرد وقتی بعد از دو هزاره از خواب بیدار میشه، اولین چیزی که میبینه اون پسر باشه؛ معشوق از دست رفته ش. پسری که سوکونا روحش رو نفرین کرد تا بتونه اون رو برای ابد برای خودش داشته باشه. فوشیگورو مگومی، وارث خاندان زنین که به نظر میرسید توی زمان گم شده باشه و حالا، بعد از این همه دوری، حتی مالک خودش رو به یاد نمیاره!

 

🩸لینک های دانلود🩸

 

Part 00. New Name, New Life

 

Part 01. Finally, After 2 Millenniums

 

Part 02. The One to Control the Body

 

Part 03. Die Now, or Die Later

 


 

خب خب، گایز، من باز اینجام :>

با پارت جدید U^U

و البته از اونجایی که موقع شروع به همه چیزش فکر نکرده بودم و الان ایده های جدید داره برای ادامه ی کار به سرم میزنه، باید اعلام کنم که ممکنه چند تا ژانر سوپرایزی تا انتهای کار اضافه بشه :>

آره دیگه خلاصه من هشدارمو دادم بعدش نیاین بگین نگفتی U_U

 

Darcy Darcy Darcy مسواک کوکی :) مسواک کوکی :) مسواک کوکی :) مسواک کوکی :) عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه زن نامجون
💎 آخرین نظرات بیبی‌هام 💎 :
Tags :
۹ تعداد نظراتتون :)
  • Darcy
    13 January 24، 15:28
    Darcy

    زیپ فالیشونو میگم .. اره :))اسمش یادم رفته بود .

    اگه داری ممنون میشم برام بزاریییی

    الان شوگا ،جین ، جیمین رو دارم .

    اگه داری باید برا من ، نامجون،جیهوپ،تهیونگ،جونگکوک رو بفرستییی 

    مرسیی 

    (مثلا قلب @@@@@   به بزرگی خودت فکر کن قلبه

  • Q. Moon
    14 January 24، 00:23
    Q. Moon
    حقیقتا با اینی که گفتی فقط تگ به ذهنم میرسه و هنوز هم فکر نمیکنم اون چیزی که میخوای رو داشته باشم :>
    ولی میدونی.. یه سایتی هست که شاید بتونی یه چکی بکنی
    اونجا ریدرا فیکای خوبی که خوندن و دوست داشتنو با هم اشتراک میذارن. اگه دنبال چیزی هستی میتونی بپرسی اونجا
    سایتش اینه (کلیک کن)
    بیا اصلا همه قلبا برای خودت لاو U^U
    3> 3> 3> 3> 3> 3> 3> 3> 3> 3> 3> 3> 3> 3> 3> 
  • Darcy
    13 January 24، 14:30
    Darcy

    نگاه ،چیزه چطوری بت بگم ..

    یه اینکه همه ی مینی فیکشنای پسرا توشه .

    یعنی مثلاً از تهیونگ ، یه لینکه ولی همه مینی فیکشنای تهیونگ توشه .. 

    البته فکر نکنم داشته باشیش.

    بعد برا همه پسرا همچنین لینکیه و برای همه پسرا هست حالا تو لینکه بستگی داره که چقد پی دی افه.

  • Q. Moon
    14 January 24، 00:24
    Q. Moon
    ببین با این توصیف فقط میتونم به تگ فکر کنم
    یه تگ میزنی رو پستا
    مثلا تگ استریت جیمین
    بعد اون تگو که بزنی یه لینک باز میشه به همه پستای استریت جیمین
    یه همچین چیزی منظورته؟
  • Darcy
    12 January 24، 23:57
    Darcy

    سلام سلامم ، خوبی ؟! سلامتی خوشی؟

    یه عرضی داشتم ، میگم که لینکه همه فن فیکشنای پسرا رو داری ؟ 

    همه پسرا .

    چون سایت ددی کامنتای زیاد مهمو جوابگو نیست بهت گفتم شاید داشته باشییی.

    دیگه اگه داشتی لینکارو برام بزار اینجا مرسیییی.

  • Q. Moon
    13 January 24، 12:03
    Q. Moon
    به به دارسی خانم! چطوری شما؟
    من خوبم ممنان U^U
    همه ی فیکشنا... یعنی چی دقیقا؟ هر فیکشنی که از پسرا هست ینی؟؟!
    سایت ددی که اصلا چند هفتس کلا بسته شده
    ولی خب تا چند وقت دیگه برمیگردن
    ببین راستش مطمئن نیستم منظورت از همه فیکشنا چیه
    از فرد خاصی؟ نویسنده ی خاصی؟ فیکشن خاصی؟ هر چی میخوای لیست کن برام اگه لینک داشتم تو جواب بذارم برات
  • مسواک کوکی :)
    12 January 24، 15:36
    مسواک کوکی :)

    خیلی خوشحال باش که نداری 🤡💔 

    لعنتی بری توش تو ثانیه اول سی تا انیمه رو اسپویل میشی 🥲 

    یاد دختر عمم افتادم (O_O)

    اونم همینجوریه لعنتی

    قشنگ داریم چت میکنیم میگه که اره وقتی فلانی 

    مرد اون یکیم فلج شد خیلی گریه کردم! 

    بعد اون اینجوریه که عه اسپویل کردم؟ فکر کردم میدونی اخه :/ 

    خیلی حرصم میگیره 🤣🤣 

     

    ماموریت زدن مخ نویسنده با موفقیت به پایان رسید 😉

    معلومه نمیکنی! 

  • Q. Moon
    13 January 24، 12:06
    Q. Moon
    دقیقا یکی از دلایلیه که ندارم
    وقتی داشتم بدبختم میکرد!
    وای بعضی وقتا دلم میخواد بکشمش
    حیف دوسش دارم :>
    ولی بازم یه روز میزنم میکشمش!

    حیحی ^^
  • مسواک کوکی :)
    10 January 24، 18:40
    مسواک کوکی :)

    اسپویل چیز بدیه اصلا، منبعشم اینستاعه لامصب💔 

    وقتی انقد قلمت خوبه چی بگم خب 😔 

    سعی در زدن مخ نویسنده * 

    پس عالیه دیگه😼

    ناامیدم کنی؟ شوخی میکنی دیگه وای 

    این رو جدی نمیگیرم، به این قشنگی مینویسی خب 🫂

  • Q. Moon
    12 January 24، 10:40
    Q. Moon
    تو بد بودن اسپویل که شکی نیست ولی خب من اینستا ندارم
    دخترخالم زحمت همه ی اسپویلا رو میکشه برام :>
    فکر کن مثلا از در میاد تو دست میده خیلی رندوم میگه راستی میدونستی فلانی تو بهمان فیلم ب چیز رفت؟ :>

    چاکر شماییم ما شرمنده نکنین U_U
    مخ نویسنده زده شد*
    انشالا که نمیکنم U^U
    بوس بت که خب :> 3>
  • مسواک کوکی :)
    10 January 24، 16:11
    مسواک کوکی :)

    نمیدونم چه لزومی داره اینو بگم ولی میگم، هرموقع بیکار شدی فقط فصل دوشو ببین مخصوصا قسمت ۱۶ و ۱۷ :) 

    البته میرینه تو اعصابت فصل دوی جوجوتسو 🤣 

    تو در هر صورت قشنگ مینویسی راجب این مطمئنم 😌 

    یوهاهاا پس از صحنه ها مطمئن باشم دیگه؟ 😔 

    امروز قبل اینکه برم مدرسه نشستم اولین پارت این رو خوندم و به خودم 

    اومدم دیدم دیر شده با بدبختی رفتم چن ساعت کوفتی رو تحمل کردم برگشتم 

    وقتیم همه پارتا رو خوندم نمیدونی چ حسی داشتم ، اصلا خیلی قشنگه اینو یبار دیگه میگم ʕ •ᴥ•ʔ 

     

  • Q. Moon
    10 January 24، 16:14
    Q. Moon
    والا میخوام ببینم و از تو چه پنهون تقریبا کلشو اسپویل شدم =>
    شاید یکم از اسپویلرا استفاده هم کردم هنوز تصمیم نگرفتم در اون باره😔😔
    اینجوری نگو من از ذوق میمیرم خووو~😭
    اطمینان + امضا و اثر انگشت😌
    خوشحالم که دوستش داری بچه :>
    امیدوارم ناامیدت نکنم🥲🫶
  • مسواک کوکی :)
    10 January 24، 13:47
    مسواک کوکی :)

     

    نمیدونی چقدر عاشق این شیپم و درد به در دنبال ی فیک خوب بودم ازش (◍•ᴗ•◍)

    و الان که یکی از نویسنده های مورد علاقم اومده از این شیپ نوشته چه حسی میتونم داشته باشم بنظرت؟ 🤝 

    خیلی قشنگه جدی، نمیدونی وقتی فهمیدم مگومی سوکونا رو یادش نمیاد چقدر فشار خوردم:// 

    واسه همین ازت میخوام خواهشا صحنه های گذشته و اونجاهایی ک مگومی و سوکونا باهمن رو بیشتر داشته باشیم، البته اگه پرویی نباشه! 🤣

    در کل خیلی قشنگه، کلا فیکای تو خیلی وایب خوبی بهم میدن خیلیم خوشگلن، چه کاور چه همچیش ʕ •ᴥ•ʔ  

    خلاصه که موفق باشی نمیدونم چی بگم الان 🤣

  • Q. Moon
    10 January 24، 14:25
    Q. Moon
    وای من خودمم از اولین باری ک با جوجوتسو اشنا شدم برا این کاپل میمردم :>>
    البته از وقتی دیدمش خیلی میگذره و فصل دو رو هم ندیدم.. سو~ قراره ی سری چیزا با اصل انیمه فرق کنه.. ولی تلاشمو میکنم ک در هر صورت قشنگ بنویسم😌🫶
    اوووه~ نمیرم برات الان؟ یکی از نویسنده‌های موردعلاقه‌ی شما بودن افتخار بندس U^U♡
    برنامه هم همینه هانی خودم صحنه‌های سوکوفوشی فراوانی میخوام😔😔 البته خب به اندازه نه بی‌جا!!
    وای قلبم اکلیلی شد🫠😭💛
    مرسیییی♡♡
    همچنین تو جوجه :>
  • عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
    2 January 24، 09:34
    عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه

    اعوذ بالله من شیطان رجیم.

    از اونجا که بنده به شدت چیزای خشن دوست دارم و همین الان میرم که اول اینو بخونم...

    خسته نباشی مای کوییننننننننننننننننننننن:>

  • Q. Moon
    2 January 24، 12:03
    Q. Moon
    حالا اونقدر هم چیز خشنی نیست...
    به قول بچه ببرم اگه منو شناخته باشین میدونین که وقتی هشدار خشن میزنم قراره سافت شین =>
    ولی خب، امیدوارم لذت ببری جیگرم U^U
  • زن نامجون
    16 December 23، 14:31
    زن نامجون

    دست به کمر زدن و خوردن فشار *

    خب خب خبببببب چطورییی سلامتی خوبی خب 

    عزیزومممم..

    حداقل میشه بگی چقدر از درخواستیمو نوشتی و چقدر دیگش مونده ؟! که بتونم صبر کنم ؟!

    )))

  • Q. Moon
    23 December 23، 10:27
    Q. Moon
    فشار نخور دارسی جونم برقص تا دنیا به روت برقصه T^T
    بلی بلی *احساس ترس بخاطر لحن کلمات* *بووو~ لرزم گرفت*
    تا جاهای خوب T^T
    ببین فعلا نمیتونم چیزیو فول کنم تحویل بدم ولی دارم درخواستیا رو یکی یکی میارم رو آپ. یکی از کارا که الان رو آپه درخواستی خیلیییییی وقت پیشه، قبل از اینکه اصلا صندوق درخواستو راه بندازم (میشه گفت صندوق درخواستو بخاطر اون راه انداختم...) اون که تموم شه بعدش نوبت DBM,LMM میشه T^T که مال شوماس~
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan