Querencia For All

~~~ خانه ای برای افسانه ها و افسونگرها ~~~
Q. Moon
Q. Moon Wednesday, 24 January 2024، 02:00 PM

CHARGE

مینی فن فیکشن CHARGE

request_roulette#

🩷FULL🩷

 

 

نویسنده: Querencia

 

کاپل: جیکوک

 

ژانر: عاشقانه × برشی از زندگی × فلاف × کمی دارک وایب :>

 

هشدار: آدم ربایی...

 

محدودیت سنی: +15

 

برنده رولت: JaK

 

 

⛓️مقدمه⛓️

 

قدرت بزرگترین دارایی بشره و این رو فقط کسایی درک میکنن که به حد خاصی ازش رسیده باشن؛ آدم هایی مثل پارک جیمین، کسی که با سال ها تلاش، موفق شد اسم خودش رو به عنوان مسئول بزرگترین پروژه های ساخت و ساز کره جنوبی ثبت کنه.

جیمین به خوبی میدونست که قدرت چه چیزهایی براش به همراه میاره. احترام، موفقیت، توانایی به دست آوردن هر چیزی که میخواد تو موقعیتی که آدم های دیگه مجبور به انتخاب فقط یکی میشن. قدرت جیمین، هر چیزی که میخواست رو براش به همراه میاورد. و حالا، چشم های مرد روی خواسته ی جدیدی نشسته بودن! تتوییستی نوجوون که مثل خودش، چیزهایی درباره ی قدرت میدونست. جئون جانگکوک، تنها کسی که مرد جوون لایق زمان باارزش خودش میدونست.

اما سرنوشت تصمیم داشت برای رسوندن جیمین به خواسته ی مومشکیش، قدرت مرد رو به چالش بکشه. جیمین برای رسیدن به جانگکوک، حاضر بود از چه چیزهایی بگذره؟!

 

 

⛓️DOWNLOAD⛓️

 

عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه .yami. .yami. همونی که همش فن فیکشن میخونه:)! .yami.
💎 آخرین نظرات بیبی‌هام 💎 :
Tags :
۵ تعداد نظراتتون :)
  • عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
    15 February 24، 12:04
    عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه

    من کارمو حتی وقتی دیر بیام انجام میدم

    کارم: حمایت.

     

    خسته نباشی مای کوییننننننننننننننن:)♡

  • Q. Moon
    17 February 24، 08:05
    Q. Moon
    حمایت، حمایت!!
    تو عشق منی اصن U^U

    تشکووورررررررررر♡♡
  • .yami.
    26 January 24، 09:56
    .yami.

    واو واو واو

    کوئرنسیا شی از یکی خوشش اومده؟

    عرررررر پاشین بیاین عروسی😁

     

    بحث ترس که جداس....نمیخوام بگم نترس و اعتراف کن و ( اصلا خودمو در این حد نمیبینم)

    فقط میخوام بگم  از ته قلبم امیدوارم به هرچی که میخوای برسی 3>

    یس، آی نو

     

     

    .............................چی؟........................

     

    درخواستیم آمادس؟😢😢😢

    این یه رویاس نه؟

    حلنلنباسادپونبایناحیهسهفچپونبلپکمرهیوپلخرهوجخعزخدحرخدخرتدمک

    نفس عمیق بکش

    آروم باش ....آرووووم

     

    باشه پس از این به بعد سیا صدات میکنم ولی شاید بعدا یه لقب که به اخلاقت و اینا بخوره پیدا کردم😈

  • Q. Moon
    26 January 24، 11:32
    Q. Moon
    آره...
    ببین یعنی الان قشنگ کل ایران خبر دارن الا خودش =>>
    *اموجی دلقک*

    اووه~ کیوتتت! قلبم!!
    تو همینطور جوجه امیدوارم به هرر چی میخوای و برات خوبه برسی :>


    بله درست خوندی U^U
    درواقع همین الان که دارم این کامنتتو جواب میدم منتظرم نت یاری بده آپلود شه رو سایت که پستشو بزنم :>
    خیر نیست! بس که درخواستیت کیوت بود نتونستم تا تمومش نکردم ول کنم!
    سوووو~ امیدوارم ازش لذت ببری ^^ 3>

    حیحی بسیار هم عالی!
    منتظر لقب هایی که میدی هستم T^T
  • .yami.
    25 January 24، 21:07
    .yami.

    اوه... انتظار نداشتم من اولین کامنت باشم...

    پشم بودن خیلی خوبه...یونو؟!

     

    نهههههه خدا نکنهههههههه....تو بمیری من گوریه میکنم ها😢

    ببین...اگه بمیری میام میکشمتااااا

    بعدشم خودمو میکشم یه قبر میگیرم کنارت لااقل اونجا تنها نباشیم...

     

    بزار پمپاژ بشه واسه سلامتی خوبه ^^

    خیلی وقت بود سوپرایز نشده بودم ...

    آرهههه البته ... منم دقیقاااا همین فکرو دارم

    منظورم اینه که انتظار نداشتم اینجوری خوب و راحت ابرازش کنه؟ اممم، چجوری بگم..... 

    دیدی بعضیا عین چی عاشق طرفن ولی بخاطر غرورشون و با بیفکری نشون نمیدن؟!

    و همین دلیلی میشه برای دلسرد شده اونیکی آدم رابطه؟

     

    یووووهوووو( قابلمه هارا بنوازید )

    واوووو...تو چقد سریعی دختر ~

    من غل..عه یعنی اشتباه میکنم دوسش نداشته باشم 

     

    یه سوال بیربط:

    میشه منم سیا صدات کنم؟

  • Q. Moon
    25 January 24، 23:18
    Q. Moon
    اولین و تنها حقیقتا :>>
    بله دارم متوحه میشم T^T

    نه گوریه نکن.. به خاطر تو میمونم U_U
    منطقیهه!!
    دور از جون بچه..

    حالا که دکتر یامی اینطور میگن حتما همینطوره U^U
    خیر ندیدم! تجربه میکنم :>
    الان چند ماهه از یکی خوشم میاد ولی نمیتونم بش بگم..
    البته بیشتر از بحث غرور بحث ترسه.. و یجورایی تروما.. یونو؟!
    ولی جیمین ما از اوناش نبود!
    مثل یه مرد رفت و گفت #بازوی_گودرتمند

    حیحی چاکریم داوش U_U
    به زودی درخواستیت دستته جیگرم :>

    البته قشنگممم.. اصلا بیشتر بچه هایی که از سایت میشناسنم همینطور صدام میکنن
    بعضیام خودشون لقبی که دوست داشتن بهم دادن که اونا رو هم خیلی میدوستم T^T
    تو هم هر چی دوست داری صدام کن ^^ 3>
  • همونی که همش فن فیکشن میخونه:)!
    25 January 24، 15:08
    همونی که همش فن فیکشن میخونه:)!

    میشه از کوکوی زیاد بزاریییی؟

    لطفااااا

    دق میکنم بخداااا

  • Q. Moon
    25 January 24، 15:43
    Q. Moon
    سلام قشنگم
    خوش اومدی به خونه‌ی خودت :>
    والا فیکشنای طولانی با کاپل کوکوی دارم که فعلا نمیتونم فول کنم.. این کوتاهایی که جدیدا میذارم هم درخواستی بچه‌هاست..
    میخوای اسمتو برای تهکوک بذارم برای مسابقه؟ :>
    برنده درخواستی میده مینویسم ^^
  • .yami.
    24 January 24، 20:36
    .yami.

    عرررررررررر 

    اینو همین الان تموم کردم

    بعد این که درخواستیمو گفتم شروعش کردم و...واو

    خیلی باحال بود

    وقتی متن درخواستی jak رو دیدم و با داستان فیک مقایسه کردم اینجوری بودم که: پشم هستم ، صاحبم ریخت...

    اونجوری که تو به قضیه پر و بال داده بودی و جزئیات اضافه کرده بودی نشون میده واقعا برای نویسنده بودن فوق العاده ای و خلاقیت زیادی داری ^^

    یکی از خصوصیت های من اینه که همیشه اول آخر فیکو میخونم ... یه عادته

    و وقتی درخواستیو خوندم انتظار نداشتم جیمین و جونگ کوک اینجوری آشنا بشن

    فک میکردم قراره مثل خیلی از فیکای کلیشه ای جیمین جونگکوکو بدزده یا تهدیدش کنه ( این فکرارو پوستر فیک به سرم انداخت)

    اما همچی خیلی مسالمت آمیز پیش رفت...و جالب!

    جوری که انتظار نداشتم جونگکوک تتوکار باشه 

    یا مثلا جیمین با توجه به شخصیتش اینقدر عاشق بشه 

    در کل... عالی بود! 

    خسته نباشی کوئرنسیا شی ~

     

     

    بعد اینکه درخواستیمو دادم (هنوزم تو شوکم که اسم من دراومده) اینو دیدم و ....وای ننه

    این جیکوک بود 

    مال منم کوکمینه...

    قشنگگگ قراره دلتو بزنه فک کنم 

    تااازه ایده من ازون کلیشه ای هاست

    ولی من فقط چیزی که اون لحظه به ذهنم رسید رو گفتم چون یه فلاف میخواستم و خیلی وقته که نخوندم T_T

    پس...اشکال نداره مگه نه؟

    تازشم مال من فلافه ولی مال jak شی یه چیز یکم دارک بود [ دلداری دادن به خود]

     

    دیگه خیلی زر زدم

    در آخر هم خسته نباشی*-*

  • Q. Moon
    24 January 24، 21:03
    Q. Moon
    یوهاها فرصت کامنتش هم شدی تو سایت U^U
    قابل شمارا نداشت جیگرای من U_U
    "پشم هستم، صاحبم ریخت" به دیکشنری اصطلاحات پرکاربرد اضافه شد =>
    نینینینینینینی دختر تو آخر با این تعریفایی که میکنی باعث میشی من از ذوق سکته قلبی کنم بمیرم!
    انقدر پمپاژ اکلیل برای قلب خوب نیست دیگه خبببب 3> 3> 3> T^T
    حیحیحی خوشحالم که سوپرایزتون کردم *اموجی شیطان با لبخند کزکشانه*
    توی دنیای آرمانی من، هر کسی میتونه عاشق بشه :>
    پس این انتظار رو از کارکترام داشته باشین U^U
    شما نمیذارین خستگی تو تن بمونه کههههه 3>

    نه اتفاقا خیلی وقت بود از کوکی و جیمین ننوشته بودم
    و خودمم دلم بد لک زده بود برای فلافففففف پس خوشحالم :>
    اتفاقا کاور درخواستیت هم آمادست داستان کلیش هم تو ذهن دارم.
    فقط باید شروع کنم نوشتنش ^^
    امیدوارم وقتی پست شد دوستش داشته باشی :>
    نه عزیزم چه اشکالی؟! چرا اشکال داشته باشه؟!

    عه بچه! نگو اینطوری بخودت!
    سخنان شما طاست U^U
    ممنونم گوگولی سلامت باشی 3> ^^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan