Querencia For All

~~~ خانه ای برای افسانه ها و افسونگرها ~~~
Q. Moon
Q. Moon Friday, 26 January 2024، 11:11 AM

Pick Your FILTER

مولتی شات pick your FILTER

request_roulette#

FULL

 

 

نویسنده: Querencia

 

کاپل: کوکمین

 

ژانر: عاشقانه × فلاف × مدرسه ای × برشی از زندگی × Song Fic

 

هشدار: ---

 

محدودیت سنی: ندارد

 

برنده رولت: Yami

 

 

مقدمه

 

- کدومش واقعیه؟!

- هرکدوم که بخوای، کوکی.. کدوم جیمین رو میخوای؟ من میتونم هرکاری که بخوای بکنم، فقط فیلترت رو انتخاب کن و اون رو روی قلبت بذار.

 

 

DOWNLOAD

 

Baby Bunny Baby Bunny Baby Bunny عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه .yami. هیچکس هیچکس .yami. هیچکس .yami. هیچکس Sahar Sahar .yami. مسواک کوکی :) .yami. مسواک کوکی :) .yami. .yami.
💎 آخرین نظرات بیبی‌هام 💎 :
Tags :
۱۹ تعداد نظراتتون :)
  • Baby Bunny
    25 February 24، 22:17
    Baby Bunny
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    آره آره کوکمین فور اورر

    آره دقیقااه اینجام برف میاد ولی نمیشینه گوه گرفته ک*رم توش اه فشار تومه

    جووون بانی حق گو هستم التماس نکنین پا نمیدم -عینک دودی-

  • Q. Moon
    1 March 24، 08:33
    Q. Moon
    اینجا نشست.. منم رفتم برف بازی
    الانم از بستر مریضی در خدمت تو و کامنتام :>
    نه تو روخدا... حالا پا نه ولی یه دست بده که ب افتخارش دیگه نریم دستامونو بشوریم T^T
  • Baby Bunny
    24 February 24، 22:17
    Baby Bunny

    گیلیلیلیلیلی

    علیک رز آبیم..

    من بیشترر.. دلتنگی سگی اصن.. اصن یه وضعی نگم برات..

    جون جونن.. کیوکیمین فیو ایویر.. 

    آره ایده خفنی بود خوشمان آمد.. 

    نگو تروخدا ما زیر دست و بال شما پرورش یافته‌ایم -خجالت محض-

    وای وای درد مشترک؟ 

    حقیقتا منم به زندگی نمیرسم چون... راستش بخاطر این بهش نمیرسم که همیشه پشتمه! دقیقا از پشت کرده توم. و بیرونم نمیاره لامصببب

  • Q. Moon
    25 February 24، 18:31
    Q. Moon
    به به خرگوشکم :>
    کوکمین سلطان قلب ها
    کوکمین عزیز دل ها

    پس زیر بالام بمون گرم شی که هوا بد سرده U_U
    پ.ن: اینجا داره برف میاد :> البته برف الکیه.. از اونا نیست که بشینه.. ولی بازم خوبه!!
    مدیونی فکر کنی دارم از ذوق میمیرم
    بله بله.. درد بدد مشترککک!! *بغض سگی*
    دقیقاااااااااااا!! وای که چقدر خوب و حق گفتی
    بذار هشتگ سیا حقگو رو کنکل کنم و بزنمش به نامت T^T
    #بانی_حقگو
  • Baby Bunny
    23 February 24، 22:24
    Baby Bunny

    لیلیلیلیلی..

    چطوری لاو..؟ 

    من اومدم حالتو بپرسم دیدم بححححح سایت بلاخره بعد مدت ها کوکمین به خودش دید.. نمی‌دونی چقدر شاد شدم.. خلاصه ک آره..

    نشستم خوندمش.. جالب بود آخه هیچ‌جا کوک چیز نیست.. ازین کیوت میوتا.. اصولا برعکسه و این تغییره ناز بود برام..

    قلمتم ک.. مثل همیشه پرفکت.. با همین رویه بری جلو دیگه رسما عر میزنم.. فایتینگ.

    خودمم دلم میخواد دوباره نوشتنو شروع کنم.. حیف وقت نمیشه..(((

  • Q. Moon
    24 February 24، 12:19
    Q. Moon
    نینینیننی
    سلام بچهههههه!!
    دلم تنگولیده بود برات کجا بودی توووو؟
    بله بله، اون هم نه یکی بلکه دو تا U^U
    آره اتفاقا منم وقتی اولین بار متن درخواستی رو خوندم همین فکرو کردم :>
    چون همه معمولا اینطور مینویسن که جیمین بچه خوبست و کوکی بدبوی.. واسه همین خیلی دوست داشتم ایدشو :>
    عی بابا شرمنده میکنی خفن.. دیگه وقتی یه نویسنده به خوبی تو از آدم تعریف کنه چیکار میشه کرد جز از خوشحال مردن؟ 3> T^T
    *اموجی دست دادن* بیا بغلم که منم به همین درد دچار شدم!
    زندگی نمیذاره به هیچ کاری برسم لامصب به خود زندگی هم نمیرسم :/
  • عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
    15 February 24، 12:05
    عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه

    منی که نبودم سر این رولت. هعییییی هعیییییی هعیییییییییییی.

    اما..

    خسته نباشی مای کوییننننن:>♡

  • Q. Moon
    17 February 24، 08:05
    Q. Moon
    بله بله جات شدیییییددددد خالی بوودددد
    ممه‌نااااانننن T^T
  • .yami.
    4 February 24، 01:10
    .yami.

    عرررر خداااااا

    چرا این قد خوووبههه

    یه حدسایی میزدم‌ ولی حالا جزئیاتشو فهمیدم دلم غش و ضعف رفت

     

    اوووو ما مانهوا ها هم تو رو دوست میدارن^^

    وای نگوووو 

    باید به اینا گفت دوست باشین باهم بخدا

     

    *چلونده شدن و چلونده کردن* 

  • Q. Moon
    4 February 24، 16:52
    Q. Moon
    حیحی ^^
    خودمم از یه گیف فکر کنم برای اولین بار تو نت دیدمش
    از همون جا عاشقش شدم و تصمیم گرفتم بذارمش ته کارام :>

    بخدااااااا!!

    ^^ 3>
  • هیچکس
    3 February 24، 09:47
    هیچکس

    آرهههههه لطفا بده بیادددد

  • Q. Moon
    3 February 24، 17:44
    Q. Moon
    خیدمت شوماااا ~(^-^~)
    (کلیک کن رو لینک بالایی :>)
  • هیچکس
    2 February 24، 16:37
    هیچکس

    دیگه احتیاجی نیست...

    بعد چند روز رفتم چنلش و دیدم فیلتر شده...😢

    شانس ندارم من که...

    سایت یا چنلی می شناسی فیک کوکمین بذاره؟ منبع فیکم نابود شد

  • Q. Moon
    3 February 24، 08:35
    Q. Moon
    عه شت! چه ضد حالی :////
    نگو اینطوری امیدوارم دوباره چنل بزنه و پیداش کنی T^T
    والا منم زیاد نمیشناسم...
    یکی که سایت فضاییاست.. شاید بشناسی (کلیک)
    تگ کوکمینش رو چک کن کلی چیز خوب داره :>
    چنل هم کوکمین سراغ ندارم والا.. فقط یه جیکوک میشناسم که تازه شروع به کار کرده
    میخوای مادر؟
  • .yami.
    2 February 24، 13:53
    .yami.

    بهلهههه

    اون اولا واسم یه چیز عجیب بود ...هه؟ یعنی چی که بغل روحی؟

    ولی الان یه چیز بوجی بوجیه برام😂

    عههه...نبینم دلت خون باشه هااااا

    فدا سرررت

     

    اومدممممم

    آره لطفا...

  • Q. Moon
    3 February 24، 08:43
    Q. Moon
    آره یادمه از همون اول فقط یه بار به ددی گفته بودم ینی چی :>
    یعنی درسته که پیش هم نیستیم، ولی من بغلت میکنم. و با اینکه تو حسش نمیکنی، اما اون بغل واقعا وجود داره و اونجاست
    مثل روح:::: *بغل روحی* ^^
    بوجی بوجی خوبه U^U
    آخه خیلی از این کار خوشم میاد.. کلا مانهوا ادیت زدنو دوست دارم
    الانم تو یه نیم دارم کار میکنم ولی جوری که انگار همه تیمای مانهوای تلگرام با هم تو جنگ و رقابتن اعصبامو بهم میریزه...

    *محکم ترین بغل روحیییی*
  • هیچکس
    2 February 24، 12:55
    هیچکس

    یه چنل کوچیکه شاید سر جمع عضو هاش 100 تا باشه چون فیک هات خیلی  عالی بود می خواستم برای مالکش بفرستم چون چنلش برای اشتراک گذاشتن فیک های جذابه

     

    فیک ها ی کوکمینت رو

     

  • Q. Moon
    2 February 24، 13:33
    Q. Moon
    لطف داری بچه، قلبم اکلیلی شد با این حرفت 3> T^T
    اوکیه فقط لطفا لینکش رو هم برام بفرست منم برم ببینم چیا اونجا هست ^^
  • .yami.
    2 February 24، 11:04
    .yami.

    عهههههه 

    منم با همین *بغل روحی* شناختمت هااااا

    اولش تو لول آپ

    بعد که محروم از جادو رو هم خوندم تونستم وبلاگت رو پیدا کنم....بعدش تو مانهوا ها دیدمشون 

    و این جملتو خعلی میدوستم بخدا

    این جملرو همیشه استفاده کن ....

     

    *ریختن اشک*

    منم بغل میخوااااام

    *بالا کشیدن بینی*

  • Q. Moon
    2 February 24، 13:26
    Q. Moon
    یوهاهاها! ماموریت با موفقیت انجام شد!
    خوشحالم یه امضا دارم که خواننده ها از روش بشناسنم :>
    هعی، نگو مانهوا و دست رو دلم نذار که خونه! T^T
    دونت ووری، اصلا قصد ندارم بذارمش کنار :>

    *پاک کردن اشکات*
    بیا اینجااااا ~(^-^~)
    دستمال؟
  • هیچکس
    1 February 24، 21:41
    هیچکس

    می تونم فیک هات رو با ذکر نام نویسنده بفرستم برای چنلی؟

  • Q. Moon
    2 February 24، 08:40
    Q. Moon
    سلام بچه خوش اومدی ^^
    عاممم.. راستش میشه اول بدونم کدوم چنله؟ و کدوم فیک رو میخوای بفرستی؟
  • Sahar
    1 February 24، 21:39
    Sahar

    کامنت قبلی رو توی سایت فضایی ها گذاشته بودم ولی فکر کردم جواب نمی دی کپی کردم فرستادم اینجا

    ولی کامنت هات تو فضایی ها رو چک می‌کنی؟

     

    دیروز که داشتم فیک pick your filter رو می‌خوندم و به‌به‌وچه‌چه می‌کردم یهو تهش با عبارت "بغل روحی" طرف شدم و حس کردم یه جای دیگه هم خوندمش.
    و با فیک deprived of magic طرف شدم.
    و اونجا بود که فهمیدم پنج‌شیش تا از دیوونه‌کننده ترین فیک‌هایی که عاشقشونم فیک‌های توهستن.

    باید بگم اولین نویسنده ی فوق‌العاده‌ای هستی که طرفدارتم.
    و همه ی کارهات رو که تو سایت فضایی ها گذاشتی خوندم اما نمی‌دونستم نویسنده‌شون تویی.(تا این حد سادم من)

    بازم بنویس و بدون با هر فیکت یکی اینجا جون می‌ده...⁦

    حالا دست‌هات رو باز کن که دارم میام/(≧▽≦)\
    *بغل روحی متقابل

  • Q. Moon
    2 February 24، 08:44
    Q. Moon
    سلاااام خوش اومدی بچه :> 3>
    البته البته! چک میکنم فقط نمیدونم چرا تا حالا جواب ندادم... یعنی فکر کنم فقط یکی دوبار اینکارو کرده باشم..
    باید یه بار بشینم سر حوصله همه رو جواب بدم T^T

    هاه، مثل اینکه امضای فسقلیم اثرگذار بوده،ها؟ :>
    وای.. ماارسخیخهتسیمنتسمن *تشنج از خوشحالی و ذوق*
    باعث افتخار بندست U^U
    میفهمم من خودمم خیلی به اسم نویسنده ها توجه نمیکردم قبلا
    مثلا چند تا فیک از ایتو رو از رو شباهت قلم فهمیدم کار یکیه بعد رفتم چک کردم دیدم بله مال ایتو-شی ان T^T
    چشم چشم ^^
    حیح دور از حون!

    *بغل روحی گندههههه* /(^0^)\
  • Sahar
    1 February 24، 21:36
    Sahar

    بعضی فیک ها به قدری روی جزئیات فوکوس کردن که وقتی می‌خونمشون بعضی صفحه ها رو رد می‌کنم چون خسته کننده میشن
    اما فیک کوئرنسیا...انقدر جذاب می‌نویسه که فیکش رو خط به خط و ریزریز می‌خونم و مث صابون کف می‌کنم.

    کوئرنسیا واقعا...واقعا...واقعااا فوق‌العاده می‌نویسه و نمیشه بیخیال فیک هاش شد.

  • Q. Moon
    2 February 24، 08:45
    Q. Moon
    وای چقدر این کامنت خیالمو راحت کرد!!
    من دقیقا همیشه این مشکل و نگرانیو با کارای خودم دارم چون درواقع قبلا یکی دو نفری بهم گفته بودن که زیادی توضیح میدم و حوصله سر بره :>
    مرسی که خیالمو راحت کردی زیباااااا T~T *پرتاب عشق* 3>
    و ممنونم که برای خودمم فرستادی کامنتو عمر من :> 3>
  • .yami.
    1 February 24، 18:51
    .yami.

    الان اینجا فهمیدم که مسواک جان نوشتم نوکر بنده هستن انگار😂

    اهم...نوکر جان....بنده هم نوکر شوماییم@_@

     

    سیا...منم با نظر مسواک موافقم بخدا 

    جیمین همیییشه کایوته 😆

    ( شاید فک کنین تو کنسرتا یا بعضی فیکا هاته و خعلی دادی... ولی اونجا فقط کیوتی شو قایم میکنه که شومارو گول بزنه...من میدونم...خودش بهم گفته)

  • Q. Moon
    2 February 24، 09:01
    Q. Moon
    رد د بدل دل د قلوه مشاهده شد؟ U_U

    آیا من جرئت مخالفت دارم؟ خیر، خیر ندارم.
    جیمین فاکینگ همیشه کیوت ترینههههه!
    (اونجاها که داره با هات بازی پار/مون میکنه ولی ما باز هم میدونیم که از درون هنوز هم همون جوجوی خودمونه T^T)
  • مسواک کوکی :)
    31 January 24، 22:26
    مسواک کوکی :)

    بنده عالیم، البته اگه حال سیا خوب باشه 😉

    حقیقتو میگم خب 😔😔

    جدی چیز خفنیه ولی ʕ •ᴥ•ʔ

    جیمین همیشه و همه حال کیوته، عمیقا به این باور دارم 🛐🛐 

    (بنظر من تو اونم کیوت بود حرف دیگه ای هم ندارم 🤣) 

  • Q. Moon
    1 February 24، 15:39
    Q. Moon
    بله که هست درخواستی خفن گرفتم چرا نباشه؟ U^U
    حقیقت چقدر شیرین شده جدیدا U_U
    (ای بابا... جیمین لفن الون بفهمه خودشو میکشه.. فکر میکرد هات و دادی سارد و خاشن باشه نه کیوت U_U)
  • .yami.
    30 January 24، 21:11
    .yami.

    اشکال نداره تو فقط مطهر کننننن T_T

    این خررراااا خیلیییی خوبن

     

    پس زندگیتو با ماهم سهیم میشی نه؟

     

    من که آروم گاز گرفتم 😢 

  • Q. Moon
    31 January 24، 12:51
    Q. Moon
    اتفاقا دیروز سعی کردم یچی بکشم.. ولی خب با شکست مواجه شد :>
    #قلب_شیکسته
    دقیقاااا

    یس یس ^^

    نمیشه من در هر صورت باید دراما کویین بازیمو در بیارم U_U
  • مسواک کوکی :)
    28 January 24، 18:10
    مسواک کوکی :)

    این خیلی گوگولی بودددد، 😭😭😭❤️‍🩹 

    سیا تو حرف نداری لعنتی، خیلی خوشگله کاورش، داستانم که دیگه اوف! 🫂 

    ایده خیلی باحالیم هستش بنظرم، بنده نوکر کسیم ک درخواستشو داد چون واقعا باحال بود 🌷 

    وایب خیلی کیوتی هم میداد با اینکه کوتاه بود، مثلا ادم به استایل جیمین تو ذهنش فکر میکرد میمرد از شدت خوشگل بودنش! 🤣 

    خلاصه که خسته نباشی خیلی قشنگ بود  ʕ •ᴥ•ʔ

  • Q. Moon
    28 January 24، 19:24
    Q. Moon
    سلام مسواک جان چطوری شوما؟ U^U
    نینینینیینی عی بابا شرمنده نکنین دیگه U_U
    منم همینطوررررر!! بچه چیز خفنی یپشنهاد داد دوس داشتم T^T
    وای آره! اصلا مهم نیست جیمین تو فیک چه جور کارکتری داشته باشه.. همیشه خدا خفنه و بش فکر میکنی آب میشی از کیوتیش T~T
    (البته حالا که بش فکر میکنم تو Left Alone اینطوری نبود.. ولی خب بازم حسابه!)
    خیلی تشکر میشه گوگولو :> 3>
  • .yami.
    27 January 24، 18:06
    .yami.

    حیحی

    امیدوارم ازین به بعد به فکر یه کوکی کیوت و جیمین بد بوی هم بیفتن

    فک کنم وقتی اینو دیدی به شدت احساس سبکی کردی😂😂

     

    چی ؟ کی گفته من دوسش داشتم؟

    من عاشقش شدم ...

     

     (  عه آره فک کنم دستم خورده ببخشید)

     

    اووووو...شاید دنبال تنوعی؟

    شایدم یکم استراحت میخوای؟ :>

     

    ای وایییی...نگووووو

    تازه بعد یه مدت زل زدن نوشته های رو پیرهنشون رو دیدم

    پس با اجازه...*گاز گرفتن بازوی تعارف شده*

     

  • Q. Moon
    28 January 24، 09:33
    Q. Moon
    حیف خیلی تو فن‌آرت خوب نیستم وگرنه خودم مطهر میکردم نتو با آرتای این وایبی T^T
    احساس سبکی نبود بیشتر یچیزی مث حس "واااایییی این خرارو ببیننننن" بود :>

    هورااااا~

    اشکال نداره قشنگم فقط گفتم ک فکر نکنی ندیدم یا یادم رفته جواب بدم :>

    نوشتن خود زندگیه.. از زندگی میتونم استراحت بگیرم؟ :>
    جیییغ* (الکی مثلا درد داشته U_U)
  • .yami.
    26 January 24، 15:51
    .yami.

    عررررررررررررررررر

    خوندمشششششششش

    چرا انقدر خوب بووووووود؟؟

     

    این اولین فیکی بود که اینقدر با ذوق و شوق خوندمش...

    کل داستانو

     

     

    بعد این که حرفای آخرتو خوندم فهمیدم که نظرمون درباره کاور فیک مثل همه...اصلن عاشق همه چیش شدم

     

    میدونی..این فیک چیزی فرای چیزی بود که میخواستم♡-♡

     

    وقتی ژانر song fic  رو دیدم همون قضیه پشم هستم برام اتفاق افتاد😂

    و وقتی دیالوگ های جیمین تو حیاط رو دیدم فهمیدم که عه ...آهنگ فیلتر جیمینههههههه

    این فیک 60 ص بود ولی واسه من 120 ص بود چون هر پاراگراف رو که میخوندم دوباره از اول میخوندم که همه جزئیاتو بفهمم😂😂

    و خوشحالم ژانری که انتخاب کردم چیزی بوده که تو هم دلت میخواسته  

     

    و در آخر 

    بوس بهت واسه این که زحمت کشیدی 

    مرسیییییی

  • Q. Moon
    27 January 24، 10:57
    Q. Moon
    نینینینینینیننینیینی
    خبببببب؟! نظرتو میشنوم :>>>>
    حیییح نگو میمیرم از ذوقققق T^T

    ببین من داشتم کل پینترست و نتو دنبال یه چیزی با وایب مدرسه ای میگشتم چون گفته بودی اسکول لایف میخوای
    ولی اکثرشون برعکس اینی بودن که تو میخواستی؛ یعنی با جیمین عینکی خجالتی و جانگکوک بدبوی =>
    بعد یهو این چشممو گرفت اصن انگار دروازه های جدیدی از معرفت به روم باز شد T^T

    آرههههه نینینی خدایا این آهنگ تا ابد بهترینهههه
    عاشقشم واقعا :> اجراشم که نگم وقتی برای اولین بار دیدم چطور جامه دریدمممم

    خوشحالم که دوستش داشتی بچه U^U
    بوسسسس بتتت 3>

    (اوه راستی!
    یه کامنت دیگه هم داده بودی، ولی فکر کنم اشتباهی دستت خورده خصوصی شده برای همین نتونستم جواب بدم، اونم همینجا میگم :>)

    راستش خودمم انتظار نداشتم انقدر زود تمومش شه!
    مخصوصا اینکه جدیدا خیلی برای نوشتن سختم شده!
    نمیدونم چرا انگار دیگه مثل قبل نمیتونم داستان ها رو ببینم و مثل قبلا بنویسم
    ولی برای این یکی اینطوری نبود :>

    وای کاورشو نگو که میمیرممممم
    نمیخوام نارسیس باشم ولی خیلی خوشگل شدددههه!!
    من واگعی ام ولی اجازه گاز صادر میکنم اگه دوس میداری U_U
    *جلو آوردن بازو برای تعارف گاز*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan