Querencia For All

~~~ خانه ای برای افسانه ها و افسونگرها ~~~
Q. Moon
Q. Moon Friday, 16 June 2023، 03:17 PM

NAP TIME

وانشات NAP TIME

 

 

نویسنده: Querencia

 

کاپل: نامجین

 

ژانر: عاشقانه × فلاف × RPF

 

هشدار: ---

 

محدودیت سنی: ندارد

 

 

💙برشی از داستان💙

 

یونگی پتوی نازکی روی دو پسری که روی کاناپه و در آغوش هم به خواب رفته بودن، انداخت. با تکون خوردن نامجون در خواب و حلقه شدن دست هاش دور کمر سوکجین، همه لبخندی زده و اتاق رو ترک کردن. جیمین عکس هایی که از اون دو گرفته بود رو به بقیه نشون داد و همه با هم نظر دادن:

"نامجین خیلی کاپلن!"

 

 

💛💜Download💜💛

 

Nina Nina .yami. سورن سورن سورن سورن سورن سورن سورن سورن سورن سورن کوکمین شیپر دات آی آر Baby Bunny Baby Bunny Baby Bunny Baby Bunny love myself Baby Bunny Nothing Nothing Baby Bunny Baby Bunny Baby Bunny عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه Baby Bunny Baby Bunny •𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫, 𝐀 𝐅*𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐉𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐒𝐡𝐢𝐩𝐩𝐞𝐫!!• •𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫, 𝐀 𝐅*𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐉𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐒𝐡𝐢𝐩𝐩𝐞𝐫!!•
💎 آخرین نظرات بیبی‌هام 💎 :
Tags :
۳۰ تعداد نظراتتون :)
  • Nina
    8 April 24، 14:43
    Nina

    دوستداشتم بگم عاشق اون قسمتی شدم مه جین برای کوک تو ویروسش پیام داد ما دلمون بات تنگ نشده همون جا بمون(خیلی وقته خوندمش ول یهنوز جزییات وانشات یادمه)

    و همچنین اونجایی که نامجون خیسو جین برداشتش گذاشتش پایین مبل نشست رو مبل موهاوش خشک کرد،قندو عسل بود که تو دلم اب میشد،و همچنین عروسک ارجی و کویا که از همه بزرگتر بودن🥲🥲🥲🥲>>>

    اینکه جین تو ذهنش نامجین شیپر بود ولی میترسید به نامجون بگه...

    اخر شکه اعضا کلی ذوق کردن برای نامجین مه تو بغل هم خوابشون برده بود@~@

    خلاصه که همه چی تموم بودش*^*

     

     

  • Q. Moon
    8 April 24، 17:46
    Q. Moon
    ببین موقع نوشتن اون تیکه داشتم به این فکر میکردم که اگه من داداش داشتم احتمالا همچین چیزی بش میگفتم :>
    اصلا نامجین کلا قند و عسلن U_U
    کاپل رمانتیک ایده آل!! دومادترین دومادها!!
    ولی یه لحظه اون مبله تصور کن با همون عروسکا :>>> تو اتاق نامجون :>>>>

    جیمین که دیگه رسما اعتراف کرده نامجین شیپره ولم کنین U_U
  • Nina
    8 April 24، 14:39
    Nina

    آیا میخواهید از شدت ناماز بودن و گوگولی بودن و طنز و همه اینا باهم سکته قندی کنید،من بهتون این وانشات شیرین رو معرفی میکنم،

    پ.ن:اینا رو خیلی وقته خوندم ها.

    پ.ن۲:صد در صد تضمینی🤝🏻🤝🏻🤝🏻🌚

     

     

  • Q. Moon
    8 April 24، 17:46
    Q. Moon
    چیزی که شما تضمینش کنی حتمیه بانو U_U
  • .yami.
    29 January 24، 19:43
    .yami.

    واییییی خداااا چرا انقده گوگولی بوووود؟؟

    جوری که منم مثل جیمینم U_U

    و کاورش...جوری که با فضای داستان یکی بود...

  • Q. Moon
    30 January 24، 07:11
    Q. Moon
    چون وقتی نوشتمش در فازی گوگولی به سر میبردم U_U
    آیا همه ما مثل جیمین نیستیم؟ U_U #هعی

  • سورن
    24 January 24، 18:17
    سورن

    اووووووووووووو.منتظرشمممممممممم دزفختبغمزلنذبتدزلت

    نه اونجوری.یه پست بزار بگو به مدت فلان ساعت یا فلان روز هرکی هر سوالی بپرسه جواب میدم :)))))))

  • Q. Moon
    24 January 24، 21:05
    Q. Moon
    آره دیدی بالاخره تموم شد؟ :>
    همون CHARGE بود که امروز پستش کردم U^U
    هوممم.. قبلا که حوصلم سر رفته بود یه چنین پستی گذاشتم...
    شاید دوباره بذارم دوست دارم بدونم چیا ازم میپرسن :>
    حالا که خودت پیشنهادشو دادی بگو ببینم تو باشی چی میپرسی؟ T^T
  • سورن
    14 January 24، 15:39
    سورن

    هوم.آره فکر کنم.خوبه.مرسی بازم :`)))))

     

    حالا یه‌چی بگو.کار جدید؟امتحان بعدی؟

    اصن کوئسشن باکس بزار :`))))))

  • Q. Moon
    21 January 24، 00:06
    Q. Moon
    بوس به کلت 3>

    کار جدید که والا تو راهه... از ریکوئست رولت قبلی برای برنده که باید مینوشتم..
    از اون چیزی که فکر میکردم بیشتر شده برای همین انقدر طول کشیده تا تمومش کنم :<
    ولی دارم سعی میکنم تا کمتر از دو روز دیگه آپش کنم که بره پی کارش بتونیم دوباره گردونه رو بچرخونیم T^T

    هوممم.. کوئسشن باکس؟ مثل مالا اینستا؟
  • سورن
    13 January 24، 19:29
    سورن

    هوم.رفتم ثبت‌نام کنم هی میزد ایمیل صحیح را وارد کنیدو از این‌جور چرتو پرتا.ولی بازم سعی میکنم.مرسی کویینی :`))))))

     

    هعییییییییی همش من دارم حرف میزنم.تو یه‌کم حرف بزنننننن

  • Q. Moon
    14 January 24، 00:18
    Q. Moon
    اه نمیدونم چرا جدیدا این شکلی شده یکی از دوستامم همین مشکلو باش داشت نمیتونست ثبت نام کنه
    البته اون با قسمت شماره تلفن مشکل داشت. کدی که باید ارسال میشد به شمارش نمیومد..
    بهرحال امیدوارم موفق باشی :>
    بیان احتمالا بهترین سایت داخلی برای چنین کاری باشه
    ولی نشد هم میتونی با گشتن یه سایت دیگه پیدا کنی :>

    والا حرفی نیست.. فقط میخوام امتحانام تموم شه و بتونم برگردم خونه یکم استراحت کنم :>
  • سورن
    13 January 24، 08:10
    سورن

    هوممممممممم

    مرسی

    من سایتا رو نگاه کردم.و برای منی که تو بیان ثبت‌نام نکردم سخته تو سایت‌شون چیزی بزارم :`((((((

    فکر کنم یه سایت جدا داشته باشم خیالم راحت تره.نه؟

    به‌هرحال،کمکم میکنی؟

    درشت‌کردن چشم‌ها برای مظلوم‌نمایی_

  • Q. Moon
    13 January 24، 11:49
    Q. Moon
    البته خب نیازی نیست حتما ثبت نام کرده باشی که برای اونا چیزی بفرستی
    مثل نویسنده های فضاییا. اونام فقط چند نفر معدود ثبت نام کردن و اکانت دارن تو بیان
    ولی خب اگه دوست داری بلاگ بزنی با کمال میل هر کمکی بتونم میکنم :>
    همنیجا بیان میخوای بزنی؟ یا جای دیگه ای سراغ داری؟
    اگه همینجا، که خب توی جستجوگر سرچ کن "وبلاگ بیان"
    بعد وارد قسمت ثبت نام شو. مراحل اونجا نسبتا واضحه.. فقط ممکنه یکم برای دریافت یه کد رو مخ باشه باید چند بار امتحان کنی تا کد رو بفرسته برات
    ثبت نام که بکنی همون موقع یه بلاگ برای اکانتت باز میشه
    اینا رو اول انجام بده هر سوالی برای ثبت نام و اینا داشتی بپرس تا بگم ^^
  • سورن
    10 January 24، 17:07
    سورن

    بله هوا عالیه.عالی در حد اهم اهم منتشر نشده مینیون تو امگا لیدرنیم تو فضایی‌ها :`)))))) عااااااه چقد حرص خوردم سانسور شد -_-

    هوم.میتوتی معرفی کنی؟خیلی دوست دارم یه حرکتی بزنم

    و یه‌چیزی

    میشه به‌خاطر من سروش نصب کنی؟

    پاپی‌طور کردن چشم‌ها_

  • Q. Moon
    12 January 24، 10:53
    Q. Moon
    اگه بگم اصلا امگا لیدرنیمو نمیخونم چی...؟
    خب ببین خود فضاییا که فکر میکنم تا چند وقت دیگه برگردم
    بجز اون یه سایت دیگه هم هست برای فن فیکشن که توی قسمت "دوستان سیا" توی کادر گوشه ی صفحه هست :>
    اگه نتونستی از اونجا پیدا کنی کلیک کن اینجا
    یه سایتم هست که ریدرها فنفیکایی که خوندن و دوست داشتنو توش به اشتراک میذارن
    میتونی اونجا یه پیامی به ادمینش بدی ببینی شرایطش برای خود نویسنده ها چیه :>
    برای اون هم کلیک کن اینجا
    یکی دیگه هم هست ولی مطمئن نیستم نویسنده جدید بگیرن یا نه
    این سایتشه (کلیک) یه نگاهی بنداز و اگه دوست داشتی از خودشون بپرس
    و خب.. اگه چند تا کار داری و میخوای بیشتر ادامه بدی همیشه آپشن زدن سایت خودتو هم داری :>
    در اون مورد هم اگه سوالی داشتی در خدمتم ^^ 3>
  • سورن
    9 January 24، 11:39
    سورن

    هوم درسته.ولی جزعیات خیلیاها مهمن.مثل...اهم اهم هوا چقدر خوبه :`))))))

    شاید باورت نشه ولی رمانامو هنوز جایی منتشر نکردم.یهنی جایی نبوده که منتشر کنم :`))))))

  • Q. Moon
    10 January 24، 12:43
    Q. Moon
    بله درسته هوا بی‌نظیره U_U
    مخصوصا با این همه تابستون بودن زمستون =>

    دوست داشتم تعارف بزنم اینجا بذاری ولی راستش سر یه ماجرایی تصمیم گرفتم دیگه فقط کارای خودمو رو سایت بذارم
    ولی خب چند تا سایت هست که منتشر میکنن.. میخوای چند تا که میشناسمو معرفی کنم؟
  • سورن
    7 January 24، 14:49
    سورن

    من هم از نظر نوشتن هم خوندن دستم به کم نمیره

    میدونی

    حس میکنم همش تیکه‌های مهمو قراره حذف کنی یا نخونی تا فقط کوتاه باشه :(

  • Q. Moon
    7 January 24، 19:55
    Q. Moon
    ماشالا ماشالا U_U
    پس ریدرات حسابی حال میکنن :>
    هوممم آره میفهمم.. منم یه مدت همش نگران بودم که نکنه چون من با جزئیات مینویسم، ریدرا خسته شن و یه سری جاها رو نخونن
    مثلا یه تیکه هایی رو ول کنن و فقط دیالوگای کارکترا رو بخونن که بفهمن چه خبر شده و...
    البته یکمشم بخاطر این بود که اون موقعا یه نفر بهم گفته بود خیلی زیاد مینویسی و من حال ندارم انقدر بخونم کمتر جزئیات بده T^T
    ولی میدونی.. این سبک توئه؛ باید خاص خودت باشه! پس همونطوری که دلت میخواد و دلت میگه انجامش بده :>
  • سورن
    2 January 24، 12:35
    سورن

    عه

    شاید باورت نشه ولی منزیر صد صفحه رو به زور میخونم :))))

    اصلا نمیتونم کوتاه بنویسم

  • Q. Moon
    2 January 24، 16:03
    Q. Moon
    واقعا؟ حالا من موقع نوشتن دستم به کم نمیره اما موقع خوندن اصلا نمیکشم چیز خیلی طولانی بخونم :>
    واسه همین الان خیلییییی وقته اصلا فیک نخوندم T^T
    ببین دلم میخوادا!!
    ولی هم وقت ندارم هم طولانی باشه اصلا دیگه حوصلم نمیکشه
  • سورن
    31 December 23، 15:56
    سورن

    شکسته شدن دل از پونصد جهت غیرجغرافیایی_

    الان گریم میکیره کویین T-T

    میشه صندوقو باز کنی؟راستش منم مینویسم ولی چون خیلی زیاد شدن نمیدونم ایده‌هامو چیکار کنم و کسیم بهتر از تو سراغ ندارم.دوست داشتم این کارو حداقل یه روز انجام بدی

    اصن بیا با هم بنویسیم عسیسم :`))))))))

  • Q. Moon
    31 December 23، 17:48
    Q. Moon
    نشکنه دلت بچه! بیا بوسش کنم خوب شه U_U
    گریه نکن زار زار
    میبرمت بازار U^U

    والا همین الانشم کسایی که تو نوبتن میخوان سر از تنم جدا کنن از بس منتظر موندن
    چند ماهه =>
    ولی اگه کوتاه در حد وانشات یا نهایتا مولتی شات باشه، بفرمیو میشنوم ^^
  • سورن
    22 December 23، 15:06
    سورن

    منی که تو سایت فضایی‌ها اینو خونده بودمو از شدت کیوتیش جامه دریدم:

     

    کوئرنسیا،اسمت طولانیه ولی از طول اسمت بیشتر دوست دارم.خیلی خوب مینویسی.میشه درخواستی هم بزنی؟

    نگاه امیدوارانه_

  • Q. Moon
    23 December 23، 10:17
    Q. Moon
    ای بابا، ای بابا، شرمنده نکنین من این کامنتا رو میخونم از شدت ذوق جامه میدرم T~T

    جانم؟ ای من فدای تو بچه، من بیشتررر U^U
    والا یه صفحه با عنوان صندوق درخواست (request box) تو سایت هست، ولی فعلا بستمش! چون چند تا درخواستی تو صف مونده که خیلی هم طولانی میشن! و خب من فعلا خیلی شرایط اوکیی ندارم و نتونستم روشون کار کنم متاسفانه
    دارن سعی میکنم یکی یکی تمومشون کنم و بعدش دوباره صندوق درخواست باز میشه :>
  • کوکمین شیپر دات آی آر
    26 June 23، 08:32
    کوکمین شیپر دات آی آر

    سلام 

    کارات محشره

    بای:)

  • Q. Moon
    26 June 23، 09:03
    Q. Moon
    سلام سلام ^^
    ای جانم مرسی بیبی ♡
    بای :))
  • Baby Bunny
    22 June 23، 12:00
    Baby Bunny

    یس زوج:)

     

    لت می دون دن لت می دن دن لت می دون..

    ایف یو وانا گو دن آیل بی سو لونلیییی *فرار از خونه به دلیل تخریب دیوارا*

  • Q. Moon
    22 June 23، 12:27
    Q. Moon
    اضافه کردن های نوت به آهنگ و انفجار زمین و انقراض بشریت*😌😌
  • Baby Bunny
    21 June 23، 21:56
    Baby Bunny

     

    آرهههه دقیقا.. یجورایی جدی جدی کاپلن:) نه ازین کاپلا هااا منظورم زوجه:)

     

    ایف یو وانا گو دن آیل بی سو لونلیییی *ریختن سقف از شدت نرمی صدام*

  • Q. Moon
    22 June 23، 06:04
    Q. Moon
    زوج👌🥲

    ایف یور لیوین بیبی لت می داون سلووولییییی *رسیدن پلیس چون همسایه‌ها بخاطر شکستن پنجره خونشون شکایت کردن*
  • Baby Bunny
    21 June 23، 21:16
    Baby Bunny

    میبینم که چانبک نقطه مشترک بوجود آورده بیب! 

    خدایی به هم میان. هرکاریم کنی به هم میان! 

     

    ریلی در بی تی ای در جریان است! 

     

    ایف یو لیون بیبی لت می دن اسلولییی *پلی شدن آهنگ تو مغزم*

     

     

  • Q. Moon
    21 June 23، 21:28
    Q. Moon
    خیلیییییی بهم میان :))
    بعد این که خودشونم رسما شیپ میکنن خودشونو!! دیدی کاراشونو تو؟ :)
    میخوام برای صافتی و خفنی این شیپ بمیرم T^T

    ع لیتل سیمپثی عای هوپ یو کن شو مییییییی!! *جیغ کشیدن با صدای نخراشیدم*
  • Baby Bunny
    17 June 23، 22:08
    Baby Bunny

    لحن خوندنم موقع جواب کامنت قبلیم جوری بود که یاد تبلیغات های تلویزیون صدا سیما افتادم:/

     

    ولی عر.. به قول جیمین، نامجین خیلی کاپلن:))

     

    یونو من عاشق کاپل هایی اینجوریم..

    مثلاً با اینکه اکسو و استری کیدز استن نمیکنم -نه در اون حد- ولی بازم داخل اون دوتا گروه از کاپل چانبک و هیونلیکس خوشوم میاد.. هیونلیکس شیپری بهارم در حد کوکمین..

    ولی چانبک خیلی تو فازش نیستم..

    تو بی تی اسم به ریلی همه شیپا ایمان دارم جز یونمین و کوکوی.. کوکوی چون کوکمین شیپرم.. یونمین هم چون به هم نمیان..(یونمین شیپرا جبهه نگیرینااا من مظلومم:<.. )

    البته به عنوان فرزند شیپ ولی چرا عاشق یونمینم:)

     

  • Q. Moon
    18 June 23، 18:56
    Q. Moon
    وای من اولا شیپی که بهش ایمان آوردن چانبک بود :)) (درواقع با اکسو با کیپاپ آشنا شدم)
    اصلا چانبک یه مدل دیگه عشقننننننن T^T
    استری کیدز هنوز اونقدر نمیشناسم ولی شدیدااااا عاشق کاپل مینهو و جیسونگم :)))))
    لامصبا خیلی ریلن :)))))
    ولی لعنتی به نظر من یونمین خیلی بهم میان T^T
    تو بی تی اسم رسما به همه شیپا ایمان دارم... البته بعضیا هنوز برام یه وایب عجیبی دارن
    ولی همه شیپا خوبننننن T^T
  • love myself
    17 June 23، 20:00
    love myself

    نویسنده عزیز:

    سلا______
    عررررررررر نامجیننن
    وای نامجینننننننن
    واقعنی نامجیییییییییییییین

    روحم شاد شد وقتی دیدمش و خوندمش 

    خیلی سافت بووووووووووووود > <

    (*از ذوق بالا و پایین پریدن)

    انگشتات درد نکنن  X_X

  • Q. Moon
    18 June 23، 18:58
    Q. Moon
    ریدر عزیز:
    سلاااا-
    فاک آره عرررر نامجییییننننن T^T

    نوش جونت باشه مادر گوشت بشه به کو.. جونت ^^

    چشمات درد نکنن :)
  • Baby Bunny
    17 June 23، 12:30
    Baby Bunny

    هورااا پس یه کوکمینر دیگه هم هست. همینکه تنها نیستم خودش نعمتیه^~^

  • Q. Moon
    17 June 23، 16:08
    Q. Moon
    هیچ کس تنها نیست؛ با ما کوکمین شیپ کنین!
  • Nothing
    17 June 23، 09:33
    Nothing

    ×هشدار اسپویل×داخل پرانتز:نگین نگفتی

    ...

    چرا این انقدر قشنگ بود؟

    وایایایا

    فقط اون قسمت ک جین برای جونگکوک کامنت گزاشت ما دلمون برات تنگ نشده همونجا بمون..😔💔(رابطه دو طرفه به روایت تصویر)

    جونگکوک با موهای ۱ سانتی...😭💔

    اولین کامبک گروهی بعد از سربازی رفتن همشون...🙂💔💔

    وایایاایایایایاایهیهی

    ....

    ولی این خیلی قشنگ بود😭✨️

    این واقعا جز بهترین RPF هایی که خوندم 

    خسته نباشی کوئرنسیا شی 3>

     

  • Q. Moon
    17 June 23، 09:38
    Q. Moon
    دوستان هشدار داده ها نگین نگفتی T^T

    اره فکر کن همه میرن و برمیگردن و بعد یه کامبک خفن میدن بمون😭💜

    نظر لطفته بیبی خوشحالم که دوستش داشتی 3>
  • Nothing
    17 June 23، 09:12
    Nothing

    وایاایایایایایایاایایایایایایایای

    نام..نامجین؟

    عاره..؟

    ویاایاایهیایایایایاایایایایایا

    یاعلی 

    چرا کاورش انقد خوبه؟

     

  • Q. Moon
    17 June 23، 09:37
    Q. Moon
    آرههههه نامجینننننن
    حققق ترین کاپل تمام دورانننن 
    هققققق T^T
  • Baby Bunny
    16 June 23، 23:24
    Baby Bunny

    چرا حس میکنم تو این بلاگ فقط منم که کوکمین شیپرم؟!:(

  • Q. Moon
    17 June 23، 04:30
    Q. Moon
    نه یکی دیگه هم هست اسمش طولانیه ولی تهش "جیکوک شیپر"هه :))
  • Baby Bunny
    16 June 23، 23:23
    Baby Bunny

    بیبی کاورش بیبیییییییی!! 

    وای فاک کاورش چرا اینگدر خوجملهههههههه

  • Q. Moon
    17 June 23، 04:31
    Q. Moon
    حیحیحی ^^
    ناقابله کاور بزنم به حسابت؟ ^^
  • Baby Bunny
    16 June 23، 23:15
    Baby Bunny

    پدصگن پدصگگگگگگگ چرا اینقدر جاذابن این هفت تا فرشته؟! 

    خودم جواب خودمو دادم چون "فرشته"ان:)

  • Q. Moon
    17 June 23، 04:37
    Q. Moon
    واقعا فرشتن😭😭💜
  • عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
    16 June 23، 21:53
    عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه

    خسته نباشی مای کویین:)))

  • Q. Moon
    17 June 23، 04:33
    Q. Moon
    تنکس لاو ^^
  • Baby Bunny
    16 June 23، 21:26
    Baby Bunny

    ریل نامجینو ببینه خودشو دار میزنه از شدت ریلی نامجین..

    منی که کوکمین شیپرم هم عاشق کاپل فاکینگ نامجینم؛)

    نامجین شیپرا چی میکشن از دست این دوتا مردک جاذاب؟!

  • Q. Moon
    16 June 23، 21:38
    Q. Moon
    اصلا نامجین انقد حقه که فااااککککک TT^TT
    نمتونم به سوال "چی میکشین؟" جواب بدم
    ولی اگه میپرسیدی "نامجین شیپرا از دست این دو تا مردک جاذاب چی نمیکشن؟" بهت میگفتم نفس راحت :))
    لامصبا امونمون نمیدن از شدت ریلی و جاذاب بودن😭😭🌟
  • Baby Bunny
    16 June 23، 18:38
    Baby Bunny

    ععرررررر ععرررررر نامجیننننننن ععرررررر 

    *کوفتن سر خود به دیوار*

    *گاز گرفتن زمین*

     

     

     

  • Q. Moon
    16 June 23، 18:47
    Q. Moon
    آره عررررر نامجیننننن
    اصلا نامجین انقدر ریله که من نمیتونمش T^T
  • •𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫, 𝐀 𝐅*𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐉𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐒𝐡𝐢𝐩𝐩𝐞𝐫!!•
    16 June 23، 16:40
    •𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫, 𝐀 𝐅*𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐉𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐒𝐡𝐢𝐩𝐩𝐞𝐫!!•

    امتحانا که خیلی وقته شسته شده...

    چون من جنوبم...و تو استان و شهرای جنوب امتحانا زودتر برگزار و زودتر هم تموم میشه بخاطر گرما...

    یعنی ما آخرین امتحانمون ۱۳ ام بود...

    اما بهرحال...امشب یا فردا شب یا تو این حدودا میام برا گرفتن فیکات.... :))))

  • Q. Moon
    16 June 23، 16:58
    Q. Moon
    وای خوشبحالتتن :))
    من تا همین دیروز امتحان داشتم.. قشنگ صاف و سرویس شدم T^T

    ای جانم پس من از الان فرش قرمز پهن کنم برات ^^❤
  • •𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫, 𝐀 𝐅*𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐉𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐒𝐡𝐢𝐩𝐩𝐞𝐫!!•
    16 June 23، 15:30
    •𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫, 𝐀 𝐅*𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐉𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐒𝐡𝐢𝐩𝐩𝐞𝐫!!•

    یعحغسههفبعفیعفیعفظ چقد سوییتههههههه

    وای انقد دیگه 🤌🏻 میام برا خوندن این و بقیه...

  • Q. Moon
    16 June 23، 15:37
    Q. Moon
    سرعت عملتو عشقه اصن :)))
    نوش جون مادر بزن امتحانا رو بشوره ببره T^T
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan